Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"autoremondi" - 25 õppematerjali

thumbnail
8
odt

Töökojas kasutatavad tööriistad

Töökojas kasutatavad tööriistad Õlivahetustööriistad Õlifiltri tangid, õlifiltri võti, õlivahetuskanister, vana õli vaakumkoguja, õlipüstol, õlipumbad Tungrauad, pressid, kraanad Hüdropress, garaazikraana, tungraud, pukk, silindertungrauad, agregraaditungrauad, hallitungrauad, bussimootorite tõstuk, mootoripukk, lükketungrauad, pukseerimistungrauad, sillatõstuk, tross-tali,. Autokere taastamisseadmed Keretungraud, hüdrosüsteemi pump, keretööde tõstuk, rattavanker Autotöökoja ventilatsiooniseadmed Heitegaasivoolik, kummiotsik klambri ja sulguriga Garaazitõstukid Kanalitõstuk, käärtõstuk, mootorrataste tõstuk, põrandasisesed tõstukid, posttõstukid Garaazi eriseadmed Rattakäru, lamamisalus Amordivahetus Golf 2/3 Tungraudasid kasutatakse auto üles tõstmiseks ja ka toestamiseks. Tõkiskingad on vajalikud selleks, et ülestõstetud auto veerema ei hakkaks (kui kasutada on tõstuk, siis neid vaja ei lähe). Veljev...

Auto → Autoõpetus
30 allalaadimist
thumbnail
2
doc

CV näidis

Koolid 1990 ­ 1994 Kehra Kutsekõrgkool Keevitaja/remondilukssepp Lõputöö: veealune keevitamine 1980 ­1989 Võru I Keskkool humanitaarharu Täienduskoolitus/Kursused Juuni 1996 Keevitaja täiendõpe, Tallinna mehaanikakool 1998 ­ 1999 Erinevad remondialased koolitused ja seminarid, Tallinna mehaanikakool TEENISTUSKÄIK 2004 ­ k.a. AS Remonditehas autoremondi lukssepp Ettevõtte tegevusala: autode remontimine ja värvimine Põhilised tööülesanded: mootorite remont 2002 ­ 2004 AS Remonditehas autoremondi lukssepa abiline Ettevõtte tegevusala: autode remontimine ja värvimine Põhilised tööülesanded: mootorite remont 1994 ­ 2002 OÜ Põllumajandus keevitaja Ettevõtte tegevusala: teravilja kasvatamine

Eesti keel → Eesti keel
43 allalaadimist
thumbnail
26
doc

AUTODE REMONDI- JA HOOLDEKOJA PLANEERIMINE

1. HOOLDE-JA REMONDIKOJA ÜLDPLANEERING 1.1 Asukoha ja suuruse valik Eestis tegutseb hinnanguliselt vähemalt 1 000 autoremonditöökoda, paljud nendest on nn. üksikettevõtjad. Infotelefoni 1188 andmetel on remonditöökodade arv 735, Neti otsingumootori andmetel aga 150. Tallinnas on 255 remonditeenuse pakkujat, mis teeb ühe autoremondi firma iga 677 registreeritud auto kohta. Kõige väiksem on konkurents Võrumaal (üks autoremondi teenusepakkuja 1579 registreeritud auto kohta) ja Põlvamaal (üks autoremondi teenusepakkuja 1246 registreeritud auto kohta). Kõige tugevam on konkurents Pärnumaal, kus on üks autoremondi teenusepakkuja 498 registreeritud auto kohta. Aktiva andmetel on Viljandi maakonnas autosid ühe remondi koha kohta 800 piires ja oleks kasulik remondikoda sinna teha. Sest ise ma elan Viljandis ja oleks kasulikum sinna teha kui teise linna kolida. Joonis.1 Autosid ühe autoremonditöökoja kohta

Auto → Auto õpetus
301 allalaadimist
thumbnail
20
odp

Keretehnik

Keretehnik Põhiõpingute moodulid • Autokeretehniku eriala alusteadmised. • Autode hooldus ja pindade hooldus • Ettevalmistus järgnevateks kereremondi etappideks • Auto kere ja sisustuse osandamine ning koostamine • Elektriseadiste, mugavus- ja ohutussüsteemide seadistamine ja remont • Keevitus- ja tuletööde teostamine • Kere ja raami mõõtmine ning õgvendamine • Põhiõpingute moodulid • Pindõgvendustööd ja lehtmetallide töötlemine • Keredetailide ühendamine • Klaasitööde tegemine • Plastdetailide töötlemine ja remont • Karjääri planeerimine ja ettevõtluse alused • Praktika I • Praktika II Nõuded õpingute lõpetamiseks Õpingud loetakse lõpetatuks, kui õpilane on omandanud autokeretehniku eriala õppekava õpiväljundid vähemalt lävendi tasemel Valikõpingute moodulid • Automaalritöö alused • Üldkehaline ettevalmistus • Autoremonttööde alused • Erialane...

Auto → Auto õpetus
10 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Lukkseppa tööd

Tartu Kutsehariduskeskus Autode ja masinateremondi osakond Andre Altosaar LUKKSEPA TÖÖD Iseseisevtöö Juhendajad Üllar Kivi, Indrek Einasto Tartu 2015 Sissejuhatus Töö ülesanneteks on tuua näiteid elektrilistest ja pneumaatilistest seadmetest või tööriistadest mida kasutatakse tänapäevases autoremondi töökojas. Ning panna kokku loetelu lukkseppa tööriistadest, seadmetest ning isikukaitsevahenditest, mida te kasutaksite sõiduauto esi- ja tagapidurivoolikute vahetamisel.Lisaks kirjeldades üksikasjalikult keskkonna- ja tööohutusnõudeid arvestades tööprotsessi järjekorda algusest lõpuni. Elektrilised seadmed Elektridrell- Kasutatakse aukude puurimiseks Nurklihvija (relakas)- Kasutatakse metalli lõikamiseks, metalli lihvimiseks

Auto → Sissejuhatus autotehniku...
9 allalaadimist
thumbnail
27
docx

Autoteenindus

Kullamaa Keskkool AUTOMEEDIK OÜ Autoteenindus Angeelika Lõps Rait Roosileht Kullamaa 2016 1. ÄRIPLAANI KOKKUVÕTE Automeedik OÜ hakkab pakkuma erinevas vanuses ja haridustasemega maksejõulistele inimestele ja erinevas suuruses ettevõtetele autoremondi teenust. Tegevust plaanime alustada lähima aasta jooksul. Töökoda asub Läänemaal Haapsalu külje all. Töökoda hakkab avatud olema tööpäeviti 9.00- 17.00, vajadusel ka nädalavahetusteti. Töid teostavad mehaanikud, kes omavad vastavate erialade pabereid. Tööde vastuvõtt toimub eelregistreerimisega, hinnakiri on olemas, kuid siiski tööde hind sõltub aja- ja materjalikulust, kokkuleppel kliendiga. 2. ETTEVÕTTE ÜLDANDMED

Muu → Uurimustöö
29 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Näidis ajalehe analüüsimisest

Teabegraafika Käesolevas numbris puudusid igasugu graafikud ja diagrammid. Vaadates ka vanemaid/uuemaid numbreid ei leidnud mitte kui midagi. Reklaam Reklaami on lehes päris palju. Käesoleva numbri kaheteistkümnest leheküljest kuuel on reklaam, kusjuures viimane neist on puhtalt pühendunud ainult reklaami edastamisele. Leidub nii toidupoe, lillepoe, prillipo-, autoremondi töökaja kui kõige muu võimaliku reklaamtahvleid, mis on kujundatud värviliselt ja silmatorkavalt. Ajakirjanduse põhizanrid Virumaa teataja (1.detsember, number 4165) ja nende temaatika: Uudis Seda sorti artiklid moodustavad suurema osa kogu ajalehest. Intervjuu Lehes on üks intervjuu: 60.aastane Erki Õun, kes on üle 40-aasta õpetajana töötanud.

Kirjandus → Kirjandus
52 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Enese analüüs

Sissejuhatus erialasse Valisin autopleksepa eriala , sest mulle meeldivad autod ja tehnika. Minu eriliseks sooviks on selgeks saada keevitamine ja autokerede remont. Arvan, et sellel erialal leidub ka rohkem tööpakkumisi. Olen pisut kursis autode üldehitusega, kuna olen kodus laiali lammutanud kolm sõidukit. Isaga koos olen rattaid ja mootoriõli vahetanud, küünlaid maha võtnud ­puhastanud ning pidureid õhutanud. Käinud kaasas erinevates autoremondi töökodades ja huvitunud sealsetest tegevustest. Seda kõike on siiski vähe. Selleks läksingi kooli autoplekksepa eriala õppima, sest tunnen selle vastu huvi. Olen hea tervisega, rahulik, vastutustundlik ­ need omadused tulevad sellel erialal kasuks. Mul on veel väga palju õppida : üksikute agregaatide ja mehhanismide tundmist, keevitamis-, lõikamis-, venitus ­ja õgvendustöösid; pean õppima tundma erinevaid

Auto → Auto õpetus
95 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Autoteenindused Minu kodukohas

Vana-Vigala Tehnika- ja Teeninduskool Autoteenindused minu kodukohas Referaat Koostaja: Sandra Matsalak 10.klass Juhendaja: Eve Tapp Viljandimaa 2014 1 Sisukord Sisukord……………………………………………………………………………………………2 1. Referaadi osad………………………………………………………………………………3 1.1. Tiitelleht……………………………………………………………………………………………………………………………………3 1.2. Sissejuhatus……………………………………………………………………………………………………………………………3 1.3. Töö sisu………………………………………………………………………………………………………………………………………3 1.4. Kokkuvõte……………………………………………………………………………………………………………………………………3 1.5. Kasutatud andmed………………………………………………………………………………………………………………………4 2 Sissejuhatus Valisin siis siin järgnevad autoteenindused ...

Auto → Autoõpetus
17 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Autotehniku praktikaaruanne

See oli igapäevane tööülesanne. Peale igat remondi tööd tuli mul teha tehniline kontroll. 4.3Radiaatori vahetus Töö oli tehniliselt väga lihtne. Vahetamisel ei tekkinud mingeid raskusi. 4.4Autoklaaside vahetus Algul oli sellega raskusi , kuid pärast harjusin ära. 4.5Plekitööd Sellega tulin väga hästi toime. 4.6Kerevenitus Töö oli raske. 4.7Keretööd Sellega tulin väga hästi toime.Raskusi ei tekkinud. 5. PRAKTIKAJUHENDAJA Minu praktika juhendajaks määrati autoremondi töökoja meister. Minu praktika juhendaja oli väga töökas ja tark. Temalt võis alati abi küsida. Enamasti sai ta mind alati aidata, kuid tihti peale oli tal endal ka nii palju tööd, et pidin ise hakkama saama.Ta abistas väga palju mind. Ta oli väga tark ja oskas hästi seletada ning temalt õppisin ma väga palju, kui mul vähegi vaba aega oli. 6 6. TÖÖKESKKOND, TÖÖTERVISHOID, TÖÖOHUTUS 6

Auto → Autoõpetus
153 allalaadimist
thumbnail
6
docx

ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE

otseselt klientidelt ei võtnud, kuna töötasin töökojas ja tööde vastuvõtt oli poes. Tellimuslehte ka ei täitnud. Kontakti loomisega sain hakkama. 4.8 Piduriklotside ja pidurisadulate seisukorra kontrollimine ja vahetamine 4.9 Pidurivedeliku vahetus. 4.10 Auto osade lahti võtmine ja kokkupanemine(polstrid,stanged, kapotid, pagasniku luugid, tuled). Tööd olid vähe keerukad. Aga sain juhendaja juhendamisel hakkama. 5. PRAKTIKAJUHENDAJA Minu praktika juhendajaks määrati autoremondi töökoja rehvitööline. Minu praktika juhendaja oli noor ja mõistev. Temalt võis alati abi küsida. Enamasti sai ta mind alati aidata, kuid tihti peale oli tal endal ka nii palju tööd, et pidin ise hakkama saama. Meil töö sujus ja tänu juhendajale sain töödega hakkama. 6. ENESEANALÜÜS Viisin läbi ettevõttepraktika MMMMM OÜ remondi töökojas. Praktika esimestel päevadel tutvustati mulle töökoda, tööriistade asukohti ja töölisi. Töötajad olid toredad ja mõistsid, et

Muu → Ainetöö
104 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Vanaõlide teke ja käitluse esimesed etapid

Vanaõlide teke ja käitluse esimesed etapid Vanaõli on mis tahes mineraal-, taimsel või sünteetilisel õlil põhinev määrdeaine, kütte-, tööstus- või muu õli, emulsioonid kaasa arvatud, mis on muutunud kõlbmatuks sellele algselt määratud otstarbe jaoks ning mille valdaja on ära visanud, kavatseb seda teha või on [1] kohustatud seda tegema. Vanaõli kuulub ohtlike jäätmete hulka. Kuna ohtlikud jäätmed on oma omaduste poolest inimesele ja keskkonnale kahjulikud, nõuavad nad erikäitlust ning seetõttu tuleb neid koguda olmejäätmetest lahus. Vanaõli tekib nii ettevõtetes(autoremondi töökojad, autobaasid jne) kui ka koduses majapidamises. Kui vanaõli tekitajal, ehk jäätmevaldajal, ei ole olemas jäätmeluba ega ohtlike jäätmete käitluslitsentsi, siis on ta kohustatud oma vanaõli edasi andma isikule, kes omab nii jäätmeluba kui ohtlike jäätmete käitluslitsentsi. Füüsiline isik on kohustatud oma kodumajapidamises ja ...

Loodus → Keskkonna kaitse
5 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Turbo teooria

Tartu Kutsehariduskeskus Autoremondi osakond Indrek Jõgi Turbo ISESEISEV TÖÖ PNEUMAATIKAST Juhendaja: Paul Kütimaa Tartu 2010 Sisukord Sisukord............................................................................................................................... 2 Sissejuhatus..........................................................................................................................3 Rõhk- rõhu reguleerimine....................................................................................................6 Blowoff valve ......................................................................................................................7 Kasutatud kirjandus............................................................................................................. 8 Sissejuhatus Iseseisva töö eesmärgiks on teostada pneumaatika hüdrau...

Auto → Auto õpetus
85 allalaadimist
thumbnail
24
pdf

Tuleoht

ja tule leviku võimalus on suure tõenäosusega · Tuleohtlikud toimingud: ­ Tööstuslikult käsitletakse või ladustatakse süttivaid ja kiiresti soojust eraldavaid materjale, põlemiskoormus 300- 1200MJ/m2, nt trükikoda, puidu- ja mööblitööstus ­ Käsitletakse põlevvedelikke, mille leekpunkt on üle 55C või gaasid/tolmud vähese tuleohuga, nt saetööstused, põlevvedelike laod ­ Käsitletakse tehnoloogilises protsessis tuleohtlikke aineid, nt autoremondi hooldusjamad, elektroonikatööstus ­ Käsitletakse ja ladustatakse põlevaid materjale suurel hulgal, nt trükikojad, tahkete materjalide laod 3. tuleohuklass · Sellesse kuuluvad tootmine ja ladustamine, kus peale suure tuleohu on veel plahvatusoht · Tule- ja plahvatusohtlikud toimingud: ­ Tehnoloogilises protsessis või muul viisil tekib selliseid aure või tolme, mis koos õhuga võivad moodustada plahvatusohtliku

Ehitus → Ehitus
5 allalaadimist
thumbnail
5
rtf

Keevitamine

Atsetüleen on suure rõhu all plahvatus ohtlik , rõhu madaldamiseks on paloonid täidetud atsetoonise pimpskivi või aktiveeritud söega. Atsetüleen lahustub hästi atsetoonis ja on siis ohutu. Rõhu alanemisel eraldub atsetüleen atsetoonist väljudes reduktori kaudu põletisse. Kao vähendamiseks hoitakse paloonid püsti. Atsetüleeni tarbitakse kuni 15kraadise temperatuuri korral jääk rõhuni 0,1Mpa ja kuni 25kraadise temperatuuri korral rõhuni 0,2Mpa. Autoremondi ettevõtetes toodavad atsetüleeni gaasikeneraator seadmed on olemas ka väikeseid teiseltatavaid gaasikeneraatoreid atsetüleeni lähte aine on kaltsiumkarbiid mis veega reageerides annab atsetüleeni ja kustutatud lubja. Gaasi rõhu alandamiseks töörõhuni kasutatakse reduktoreid. Standardi järgi on hapniku reduktorid sinised atsüteleeni jaoks valged ja vedel gaasi jaoks punased. Dutsid tihendid ja keermed peavad olema täiesti puhtad.

Muu → Materjaliõpetus
10 allalaadimist
thumbnail
3
doc

KEEVITUSTÖÖD

Atsetüleen on suure rõhu all plahvatus ohtlik, rõhu madaldamiseks on paloonid täidetud atsetoonise pimpskivi või aktiveeritud söega. Atsetüleen lahustub hästi atsetoonis ja on siis ohutu. Rõhu alanemisel eraldub atsetüleen atsetoonist väljudes reduktori kaudu põletisse. Kao vähendamiseks hoitakse paloonid püsti. Atsetüleeni tarbitakse kuni 15kraadise temperatuuri korral jääk rõhuni 0,1Mpa ja kuni 25kraadise temperatuuri korral rõhuni 0,2Mpa. Autoremondi ettevõtetes toodavad atsetüleeni gaasikeneraator seadmed on olemas ka väikeseid teiseltatavaid gaasikeneraatoreid atsetüleeni lähte aine on kaltsiumkarbiid mis veega reageerides annab atsetüleeni ja kustutatud lubja. Gaasi rõhu alandamiseks töörõhuni kasutatakse reduktoreid. Standardi järgi on hapniku reduktorid sinised atsüteleeni jaoks valged ja vedel gaasi jaoks punased. Dutsid tihendid ja keermed peavad olema täiesti puhtad. Reduktori üks manomeeter

Masinaehitus → Keevitamine
19 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kvaliteedi juhtimine - Spikker

1.Paradaigma ­ Paradigma on fundamentaalne või põhjapanev arusaam sellest, kuidas 31. Kvaliteediohje definitsioon ­ Selle moodustavad meetodid ja tegevused, mida mingi valdkond töötab. Nt. juhtimisparadigmad. kasutatakse kvaliteedinõuete täitmiseks. Kvaliteediohje sisaldab toimimismenetlusi ja 2. Kvaliteedi olemus ­ Kvaliteedi mõiste on ära toodud rahvusvahelises tegevusi majandsuliku efektiivsuse saavutamiseks. terministandardis (EVS-EN ISO 8402:1996). Kvaliteet on toote või teenuse omaduste 32. TQMi definitsioon ­ Kui ettevõtte strateegiline juhtimiskonseptsioon. Tegemist on ja karakteristikute kogum, mis võimaldab rahuldada kindlaksmääratud või eeldatavaid Ameerika päritolu konseptsiooniga, mis Jaapanis praktiliselt välja arendati. vajadusi. 33. Protsessi paren...

Varia → Kategoriseerimata
71 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Auto värvide, lakkide koostis ja ajalugu

DYNACOAT ynacoat Basecoat baasvärvide segamissüsteem võimaldab Teil taastada tuhandeid autovärve ning nende variatsioone (klassikalised-, metallic- ning pärlmuttervärvid). Valmistatud värvi sobib kasutada kõikide automarkide värvkatte taastamiseks - autod Lääne Euroopast, Aasiast või Põhja Ameerikast. Kõik kvaliteedistandardid meie värvitöötlemiskeskustes kindlustavad suurepärast värvivastavust originaalile, mis võimaldab teha „märkamatu" autoremondi Teie kliendi jaoks. Dynacoat Basecoat baasvärvide omadused:  Kerge pihustada  Hea kattevõime  Kuivab kiiresti kihtide vahel  Sile pind  Kerge toonida  Hea värviühtimine  Väike pigmentide arv Pigmendid Dynacoat Basecoat toimetatakse purkides 1l ja 3.75l. Lakid: SIKKENS - LAKK AUTOCLEAR LV SUPERIOR Laia ülesannete diapasooniga lendkomponentide madala sisaldusega (vastab VOC normidele) Universaalne kattelakkide süsteem

Auto → Autoõpetus
21 allalaadimist
thumbnail
8
odt

Kes hüvitab löökaugukahju?

Tee valdaja (linn, omavalitsus, riik) Teised liiklejad (samuti kannatajad ja potensiaalsed kannatajad) Remondifirmad (huvitatud lisateenistusest) Loetelus toodud huvilised on vastandlikud. Kannataja soovib, et tema ootamatud kulutused kaetakse. Tee valdaja ei soovi teha lisakulutusi. Ilmselt on neil niigi väga suured kulutused seoses teeolude parandamisega, kuid raha selleks napib. Teised liikleijad on kahte gruppi jagatud. Ühed, kes on olnud ka ise kannatajad, kuid teinud kulutused autoremondi eest ise. Teised on potensiaalsed kannataja, kes pole veel sattunud olukorda, mil nende auto oleks otseselt kannatada saanud. Probleemi püstitus Antud probleemi olemasolul on tekkinud ka mitmeid alaprobleeme lisaks põhiprobleemile. Nende hulk on seotud ka huviliste hulgaga. Põhiprobleem: Kes maksab kinni sõidukijuhi autole põhjustatud löökaugukahju. Alaprobleemid: Katkise auto turuväärtus langeb, esitatud kahjunõude hüvitamise vastus võtab aega,

Õigus → Õigus
1 allalaadimist
thumbnail
6
rtf

Väike kirjand Lihula linnast

Lihula üldinfo Pindala 384 km2 Elanike arv 2852 (01.01.2007) Keskus Lihula linn, elanike arv 1579 (01.01.2007) Lihula vald on tasane. Esile kerkivad vaid üksikud künkad nagu Kirbla, Lihula ja Parivere "mäed". Maastikku liigestavad enamjaolt kraavitatud väikesed jõed ja ojad, mis suubuvad Kasari jõkke või Matsalu lahte. Valla ida- ja kaguossa jäävad ulatuslikud Lihula ja Tuhu metsa- ja rabamassiivid, põhjaosas ulatuslik Kasari jõe luht ja Matsalu lahe rannaheina- ja karjamaad. Kohati on säilinud puisniite. Esindatud on loopealsed. Metsades on valitsevaks puuliigiks kask, järgnevad mänd ja kuusk. Haritavat maad on ligikaudu 9000 ha e. 23% valla territooriumist. Lihula vallas asuvad osaliselt Matsalu rahvuspark ning Lihula ja Tuhu maastikukaitsealad. Looduskaitse- ja hoiu- ja Natura 2000 alad hõlmavad kokku 47% valla territooriumist. Matsalu rahvuspargi keskus asub Lihula vallas Penijõel. Esimesed jäljed inimasustusest pärinevad 5000 aas...

Eesti keel → Eesti keel
11 allalaadimist
thumbnail
9
rtf

Keevitustööd

mis gaas seal varem oli.Atsetüleen on suure rõhu korral plahvatus ohtlik rõhu madaldamiseks on balloonid täidetud atsetoonise pimps kivi või aktiviseeritud söega atsetüleen lahustub hästi atsetoonis ja on siis ohutu,rõhu alanemisel eraldub atsetüleen atsetoonist väljudes reduktori kaudu põletisse kao vähendamiseks hoitakse balloonid püsti. Atsetüleeni tarbitakse kuni 15 C temp.korral jääk rõhuni 0,1 mpa ja kuni 25 C temp.korral rõhuni 0,2 mpa autoremondi ettevõttetes toodavad atsetüleeni gaasi generaatorid lähteaine on kaltsium garbiit mis veega reag. annab atsetüleeni ja kustutatud lubja.Gaasi rõhu alandamiseks töörõhuni kasut.reduktoreid hapniku reduktorid on sinised,atsetüleeni jaoks valged ja vedelgaasi omad punased.Enne reduktori kinnitamist tuleb ballooni ventiil läbi puhuda selleks keeratakse ventiil paariks sekundiks veerand pöörde ulatuses lahti,tutsid,tihendid ja keermed peavad olema täiesti puhtad

Masinaehitus → Keevitamine
30 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Tuleohutus

või arvestatava tõenäosusega põrandad DFLs1 DFLs1 ­ ­tootmine ja ladustamine, kus tuleoht on märkimisväärne seinad ja lagiBs1,d0 Bs1,d0 Bs1,d0 või suur, või millega seoses võib eksisteerida põrandad A2FLs1 A2FLs1 A2FLs1 plahvatusoht VII kasutusviis, autoremondi seinad ja lagi Bs1,d0 Bs1,d0 Bs1,d0 hoolde ja töökojad põrandad A2FLs1 A2FLs1 A2FLs1 Pööningud ja keldrid

Ehitus → Ehitusfüüsika
127 allalaadimist
thumbnail
17
pdf

Konspekt tuleohutus

või arvestatava tõenäosusega põrandad DFL-s1 DFL-s1 ­ ­tootmine ja ladustamine, kus tuleoht on seinad ja lagi B-s1,d0 B-s1,d0 B-s1,d0 märkimisväärne või suur, või millega seoses võib põrandad A2FL-s1 A2FL-s1 A2FL-s1 eksisteerida plahvatusoht VII kasutusviis, autoremondi seinad ja lagi B-s1,d0 B-s1,d0 B-s1,d0 hoolde- ja töökojad põrandad A2FL-s1 A2FL-s1 A2FL-s1 Pööningud ja keldrid ­kasutatav pööning põrand A2FL-s1 DFL-s1 DFL-s1 ­mittekasutatav pööning ja madal pööning pööningu vahelae B-s1,d0 B-s1,d0 ­

Muu → Ohutusõpetus
11 allalaadimist
thumbnail
94
docx

Töö- ja keskkonnaohutus, tuleohutus, ohutustehnika.

­tootmine ja ladustamine, seinad ja lagi D-s2,d2 B-s1,d0 D-s2,d2 kus tuleoht on vähese põrandad DFL-s1 DFL-s1 ­ või arvestatava tõenäosusega ­tootmine ja ladustamine, seinad ja lagi B-s1,d0 B-s1,d0 B-s1,d0 kus tuleoht on põrandad A2FL-s1 A2FL-s1 A2FL-s1 märkimisväärne või suur, või millega seoses võib eksisteerida plahvatusoht VII kasutusviis, autoremondi seinad ja lagi B-s1,d0 B-s1,d0 B-s1,d0 hoolde- ja töökojad põrandad A2FL-s1 A2FL-s1 A2FL-s1 Pööningud ja keldrid ­kasutatav pööning põrand A2FL-s1 DFL-s1 DFL-s1 ­mittekasutatav pööning pööningu B-s1,d0 B-s1,d0 ­ ja madal pööning vahelae ja katusealune õõnsus pealispind

Loodus → Keskkond
13 allalaadimist
thumbnail
67
pdf

Kvaliteedijuhtimise konspekt

Nõuded võivad puudutada mõõtmeid, konstruktsiooni, koostist, vastupidavust ja ohutust. Tänapäeval arvestatakse standardites ka toote ja selle valmistamisega põhjustatud mõjusid loodusele. Tootestandard võib puudutada nii kaupu kui teenuseid. Samuti nagu kaubatooteid, nii võib ka erinevate teenuste tootmist ja omadusi määratleda, et toode vastaks võimalikult paremini talle esitatud nõuetele. Teenusestandard Teenusestandardeid võib koostada näiteks pesulate, hotellide, transpordi, autoremondi, infovahetuse, kindlustuse, pangatoimingute ja kaubanduse jaoks. - 44 - Protsessistandard Protsessistandard sisaldab üksikasjalisi juhiseid tootmisprotsessist ning toorainete ja komponentide omadustest. Protsessistandardid sisaldavad mõnikord ka määratlusi sellest, kuidas korraldada toote hooldust. Põhistandard Kõige laiem rakendusala on põhistandardeil, mis määratlevad mõõtmisi, mõisteid, tunnuseid ja tingtähiseid.

Haldus → Inimeste juhtimine...
399 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun