Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Äriplaani spikker: Sihtgrupp (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

  • Mees/Naine - Nii mees kui naine
  • Vanusegrupp - 12-16
  • Amet - Puudub
  • Huvid - Inimene tahab raha teenida
  • Asukoht - Piirkonnapõhine (algselt Läänemaa)
  • Mis on talle oluline - Raha teenimine
  • Mille alusel teda eristad - Tal pole tööd
    Idee on teha piirkonnapõhine veebikeskkond koolinoortele, kus nad saavad leida endale hõlpsasti juhu - ja palgatöid, et raha teenimis võimaluste otsimist lihtsustada.
    Konkurents
    1. 5 peamist konkurenti – Töötukassa, CV keskus, cv.ee, Go work a bit, Cvpluss.ee
    2. Meie oma keskendub spetsiaalselt 12-17 aastastele noortele
    3. konkureerivad omavahel
    4. Konkurentide tugevus – Nende saidid on populaarsemad (esalgu külastatakse neid)
    Konkurentide nõrkus – ükski neist saitidest ei pööra väga tähelepanu koolinoortele.
    Toote ja teenuse disain
    1. Selleks, et töö leidmist tulevikus lihtsustada, lahendab meie idee koolinoorte probleemi tööpuuduse üle, andes neile piirkonnapõhise veebikeskkonna, kuhu saavad tööpakkujad riputada kuulutusi.
    Toote/teenuse arendus
    Meie idee on innovaatiline oma disaini ja turunduse poolest. Disain peab olema teise nurga alt lähenev, uuenduslikum.
    Peame tegema oma
  • Äriplaani spikker-Sihtgrupp #1 Äriplaani spikker-Sihtgrupp #2
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2018-04-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 8 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Saluaar Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    21
    doc

    Turundusplaani näide

    tootega, millele puuduvad otsesed konkureerivad tooted. Samuti on tegu väga kvaliteetse tootega, mis on Austrias toodetetud ning leiutatud. Toode on väga innovatiivne ning võitnud mitmeid üle maailmalisi auhindu nagu red dot design award, volvo award. Tulevikus plaanime suurendada tootevalikut. 6 Turu segmenteerimine Turu osakaal Sihtgrupp Juhukliendid Innovaatorid Äriettevõtted Kokku müüdud toodetest Toode 60 % 13 % 20 % 7% 100% AXBO äratuskell 98 toodet 21 toodet 33 toodet 12 toodet 164 toodet Antud tabeli põhjal on suurimaks toote tarbijaks sihtgrupp, kes 1 aasta jooksul ostab 98 toodet. Sihtgrupiks on põhiliselt keskmisest kõrgema sissetulekuga kliendid vanuses 20-45 eluaastat

    Turundus
    thumbnail
    120
    docx

    TURUNDUSE ALUSED

    TURUNDUSE ALUSED Sisukord 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................1 2.TURUNDUSE JUHTIMINE (PLANEERIMINE).............................................................5 3.TURU SEGMENTIMINE JA TOOTE POSITSIOONIMINE.........................................13 4.TARBIJAKÄITUMINE....................................................................................................16 5.SUHTLUSTURUNDUS...................................................................................................26 6.TOODE JA BRÄND.........................................................................................................28 7.TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON.............................................................................37 8.HIND.................................................................................................................................54 9.TURUSTUS.......

    Turunduse alused
    thumbnail
    110
    docx

    Turunduse alused konspekt

    Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sise

    Turundus
    thumbnail
    16
    doc

    ÄRIPLAANI STRUKTUUR

    ÄRIPLAANI STRUKTUUR 1. Kokkuvõte Kuigi kokkuvõte on äriplaani esimene osa, on soovitav selle kirjutada viimasena. Kokkuvõtte koostamisele tasub palju tähelepanu pöörata, sest see on äriplaani kõige rohkem loetud osa. Äriplaani kokkuvõttest peab saama kiire ülevaate, mida ja milliste vahenditega plaanitakse saavutada. Kokkuvõte ei tohiks olla pikem kui 1 lehekülg. Veelkord - kokkuvõttes tuleb esile tuua ainult olulisim! 2. Ettevõtte üldandmed · Ettevõtte nimi · Ettevõtte juriidiline vorm · Aadress · Telefonid · Faks · E-mail · Juhatuse liikmed · Põhikapital, st aktsiakapital/osakapital

    Äriplaan
    thumbnail
    17
    doc

    Turunduse vastused

    1. Turul põhinev tegevustulemuste mõõtmine. Turundusstrateegiate mõju turundusmarginaalile. MacDonalds Turunduse strateegilise planeerimise protsess (McDonald 1995): 1. I etapp ­ Eesmärkide püstitamine a. Missioon b. Tegevuseesmärgid 2. II etapp ­ hetkeolukorra analüüs c. Turundusaudit d. SWOT-analüüs e. Eeldused 3. III etapp ­ Strateegia formuleerimine f. Oodatavad tulemused g. Turunduseesmärgid ja strateegiad h. Alternatiivsed strateegiad 4. IV etapp ­ Ressursside planeerimine ja kontroll MÕÕTMINE JA ANALÜÜS i. Eelarve j. Elluviimise analüüs Esiteks ettevõte missioon Turundus strateegiate mõju turundusmarginaalile: Mida pikem on strateegia, seda suurem mõju. TURUNDUSMARGINAAL= [Turumaht * turuosa * (käive ­ muutuvkulu kliendi kohta)] ­ turunduskulu

    Majandus
    thumbnail
    38
    odt

    Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

    probleemi või otsitakse lihtsalt probleemi, millega oma lahendus siduda. ● Lahendused - Sektsioon, kus seletatakse lahti, kuidas ja mille abil määratletud probleeme lahendama hakatakse. Selles punktis on oluline omada infot klientide eelistuste, ootuste ning soovide kohta, et teha võimalikult edukaid valikuid. ● Võtmemõõdikud - Mõõdetavad verstapostid, mille abil analüüsitakse antud ärimudeli edukust. Võtmemõõdikute omamine ja saavutuste jälgimine on vajalik äriplaani etapiliseks hindamiseks. Nii on vajadusel võimalik teha andmetest tulenevaid muudatusi, et parandada tulemusi. ● Väärtuspakkumine - Lihtsalt sõnastatud ning üheselt mõistetav sõnum klientidele pakutavate hüvede kohta. (Milles seisneb uudsus? Kohandatus kliendile? Disain? Kaubamärgi staatus? Hind? Kas kliendi kulud vähenevad? Kas kliendi risk väheneb (garantii)? Kasutamismugavus?) ● Konkurentsieelis - Määratleb selle, mis kaitseb praegustel ning tulevikus

    10. klassi majandus
    thumbnail
    11
    doc

    Disaini- ja õmblusstuudio „Mannekeen“ OÜ

    Arvatavaks protsendiks võib olla 40% mehed ja 60% naised. Samuti ka igas vanuses kliendid: 5% imikud, 10% lapsed, 25% teismelised, 50% täisealised, 10% vanurid. Ka nende haridustasemed ja ametikohad on erinevad. Elukohaks on alguses pigem Tartu linn, kuid hiljem arvatavasti üldisemalt Eesti. Sissetulek aga pigem keskmine või suurem. Kuid samas võivad käia meil ka madala sissetulekuga kliendid, kuna meie kvaliteet on tõesti hea. Ettevõtetest sihtgrupp laieneb üle terve Eesti, kuna erinevaid firmasid tekib koguaeg juurde ja paljud firmad soovivad endale mugavat töövormi. Firmadel on ka odavam tellida u 30 samasugust kostüümi vms. korraga, kui lasta kõigile eraldi tellimus teha. Alates 30st tellimusest tuleks allahindlus 20%. 10.0 KONKURENTS Hetkel on meie võimalikeks konkuentsideks jaemüügis riietepoed. Kuid kna jaemüügi toodetel ei ole kvaliteet kõige parem, siis need, kellelpole aega ega raha raisata

    Äriplaan
    thumbnail
    46
    docx

    TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

    TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED 1. Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatak

    Turundus




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun