Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ära raiska oma noorust (2)

5 VÄGA HEA
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Lõik failist

Ära raiska oma noorust
Nii nagu muutub ühiskond, muutuvad ka inimesed selles. Kindel on aga see, et noored olid noored nii 15.sajandil kui ka praegu, nautides elu ja uskudes, et keegi meist ei saa kunagi vanaks.
Igal ajastul on leidunud neid, kes väidavad, et noorus on hukas . Ühiskonna muutus seisnebki selles, et need noored, kes olid vanema generatsiooni arvates hukas paarsada aastat tagasi, on 21.sajandi mõistes illikukud. Samamoodi on asjad ka tulevikus, et praegused elupõletajad oleksid juba mõnekümne aasta möödudes väga positiivse mainega noorukid .
Ei saa väita, et kõik noored on passiived ning veedaksid oma vaba aega tänavatel „hängides“. Igal ajastul on olnud kahte sorti noori – need, kes peavad pidutsemist haridusest olulisemaks ning need, kes
Ära raiska oma noorust #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-11-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 93 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor katrepohlak Õppematerjali autor
400 sõnaline kirjand, kus analüüsitakse tänapäeva Eesti noorte võimalusi lüüa kaasa ühiskonnaelus. Sai maksimumpunktid - 60 p.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
docx

Kuidas olla aktiivne noor?

Kuidas olla aktiivne noor? ,,Noored on hukas, nii noored ja hukas on nad," laulab Singer Vinger. Paljude soliidses eas vanadaamide- ja härrade sõnul ei oskagi tänapäeva noored teha muud, kui tarbida mõnuaineid ja tänaval huligaanitseda. Kas ei tundu ülekohtune kõigile noortele seda silti peale kleepida? Ma ei nõustu nendega, kes väidavad, et kõik noored on passiived ja veedavad oma vaba aega tänavatel ,,hängides". Igal ajastul on olnud noori, kes peavad pidutsemist haridusest olulisemaks. Kuid on ka neid noori, kes võtavad aktiivselt osa ühiskondlikust elust ja üritavad end ülejäänud maailmale tõestada. Õnneks leidub neid viimaseid tänapäeval päris palju, sest võimalusi oma hobidega tegelemiseks tekib pidevalt juurde. Võimalusi eneseväljenduseks on piisavalt. Aastate jooksul on ühiskond muutunud noorte suhtes sallivamaks ning aina enam teismelisi võtab osa mittetulundusühingute ja heategevusprojekt

Kirjandus
thumbnail
1
docx

Noorte võimalused ühiskonnas

Noorte võimalused ühiskonnas Ühiskond muutub pidevalt ja muutuvad ka inimesed. Kõik on olnud kunagi noored, pidutsenud, elu nautinud ja naiivselt lootnud, et see kõik võikski nii jääda. Noored on alati olnud meie seas olemas, olenemata ajastust. Igal ajal leidub ka neid, kes arvavad, et noorus on hukas. Tavaliselt on nendeks inimesteks vanema generatsiooni esindajad. Sellega tuleb paljuski nõustuda, aga samas selles ühiskonna pidev muutumine seisnebki. Põlvkonnad peavadki üksteisest erinema, meil on teistsugused huvid ja unistused. Oleks kummaline näha ööklubis vanaema ja lapselast koos pidutsemas. Samamoodi on asjad ka tulevikus, praegused hukas inimesed on varsti rahulikud pereinimesed, kes ütlevad noortele, et nad on hukka läinud.

Kategoriseerimata
thumbnail
4
docx

Noorte võimalused ühiskonnaelust osa võtta

huvitab. Tänaseks on Õpilasesindus muutunud koolisüsteemis enesestmõistetavaks. See ühendus annab teotahtelistele õpilastele võimaluse esindada ja kaitsta õpilaskoda. Sellises väikeses organisatsioonis, kus õpilaste ülesanneteks on õpikeskkonna ja koolielu korraldamine ja arendamine, õpilaste vaba aja sisustamisele kaasaaitamine, õpimotivatsiooni tõstmine, vabatahtliku loome- ja isetegevuse innustamine jm, on noortel võimalus ennast arendada ja ühiselt midagi ära teha. Nagu öeldakse: „Kui tahad minna kiiresti, mine üksi, kui tahad jõuda kaugele, läheme koos“. Noortel on võimalik kaasa lüüa ka Eesti Õpilasesinduste Liidus, mis on suurim noorteorganisatsioon Eestis. EÕEL-i eesmärkideks on esindada kõigi õpilaste ja õpilasesinduste huve, aidata kaasa õpilasesinduste koostööle, informeerida õpilasi Eesti ning rahvusvahelise hariduselu kohta, suurendada noorte osalust ja aidata kaasa kodanikuühiskonna arengule

Ühiskond
thumbnail
524
doc

Arengupsühholoogia

Kuressaare Ametikool Koostanud Sirje Pree 2000/2007 ‗ 2 Sisukord ‗............................................................................................................2 SISUKORD.............................................................................................3 SISSEJUHATUS......................................................................................6 Arengupsühholoogia mõiste......................................................................................8 ARENGU MÕJURID EHK ARENGUFAKTORID.......................................13 ERINEVAD TEOORIAD INIMESE ARENGUST........................................18 Psühhoanalüütikud...................................................................................................21 Erikson....................................................................................................................

Arengupsühholoogia
thumbnail
352
pdf

Andekusest ja andekatest lastest

Intelligentsus ja erivõimed 14 Kuidas andekad lapsed mõtlevad 25 Andekus ja loovus 31 Motivatsioon 40 Eesmärgi ja tasu mõju motivatsioonile 45 Kuidas suunata lapsi jõupingutusele 52 Andekate isiksuslikud eripärad 55 Kuidas andekat last ära tunda 60 Andekate sotsiaalsed ja emotsionaalsed vajadused 70 Miks terased lapsed saavad halbu hindeid? 79 Andekate arengut toetavad hariduslikud meetmed 89 Võistlused andeka lapse elus 100 Kuidas aidata andekal lapsel saada õnnelikuks täiskasvanuks 108 Järelsõna 115 4 Sisukord Kasutatud kirjandus 117

Psühholoogia
thumbnail
130
rtf

Amundsoni raamat

koos vastavate isikuomaduste, oskuste ja väärtushinnangutega. tegevuse eesmärgi ja kliendi probleemide vahel on tihe seos. 2. Asjakohased, meeldejäävad ja 3. Konteksti muutused muutusi esile kutsuvad kogemused Selle, kas muutus toimub või mitte, määravad suuresti ära väljapoole nõustamisruumi (meeldejäävuse faktor) jäävad tegurid. Elulised asjaolud nurjavad paljud head kavatsused. Nõustajad peavad arvesse võtma kliendi maailmas toimuvat ning sisenema tema maailma viisil, mis toetab ja Muutusele aitab kaasa see, kui inimesel on juurdepääs kasulikule teabele ning kui ta

Psühholoogia
thumbnail
107
doc

Saatanlik piibel

LaVey saatis oma muusikaga nn. inim ­ kahurikuuli ning Wallandase köietantsijaid. Saanud 18-aastaseks, lahkus LaVey tsirkusest ja liitus karnevaliga. Temast sai mustkunstniku assistent. Ta õppis hüpnoosi ja okultismi ning oli väga omapärane inimene. Üheltpoolt töötas ta keskkonnas, kus elu näitas oma tooremat külge ­ ilmalik muusika, saepuru, metsloomade hais, etendused, kus üks sekund valearvestust tähendas õnnetust ja surma, etteasted mis nõudsid noorust ja jõudu ning praakisid välja need, kes vanaks jäid, maailma täis füüsilist põnevust, millel oli maagiline mõju. Teisest küljest tegeles ta maagiaga, mis asus väljaspool inimmõistust. Võib-olla mõjutas see omapärane isiksuste kombinatsioon seda, millisena ta hakkas nägema inimlikkust, mängides orelit karnevali kõrvaletendustel. ,,Laupäevaõhtuti", meenutas LaVey ühel meie pikkadest jutuajamistest, ,,nägin ma mehi

Maailmavaateõpetus
thumbnail
152
docx

KASVATUSE KLASSIKA

päheõppimine ja tuupimine on keskaegsed meetodid kitsad jah-ei-piirid tuleb asendada paindlike ja läbiräägitavate reeglitega uus põlvkond - indigo- ja kristall-lapsed ­ on tugeva tahtega vabad süsteemipurustajad jms. Tavaliselt lõpevad need raamatud üleskutsega vanematele: peate leidma uued meetodid oma lastega suhtlemiseks, juurde õppima, rühmades infot koguma ja endaga tööd tegema! See kõik kestab terve elu, aga tasub end ära. Selle tee lõpus ootab teid parem maailm! Michael Winterhoffi raamat "Kuidas meie lastest kasvavad väikesed türannid?" (2010) räägib risti vastupidist juttu. Pika tööstaaziga psühhiaater kirjeldab, missugused on tema 20-aastase praksise igapäevased kogemused. Raamatu põhisõnum on lihtne: lapsi on vaja kasvatada, sest psüühilised funktsioonid ei arene iseenesest. Et autor on arst, mitte kasvatusteadlane, nimetab ta traditsioonilist kasvatust intuitiivseks

Sotsiaalpedagoogika teooria ja praktika




Kommentaarid (2)

katrepohlak profiilipilt
katrepohlak: Unustasin kirjeldusse lisada, et kirjand sai maksimumpunktid. :)
20:30 03-01-2012
HeiSinaSeal profiilipilt
Triin Kukk: väga hea aitab palju:)
19:09 06-12-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun