Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tagasiside andmine (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • MIS ON TAGASISIDE?
  • Millal ja kus toimub tagasiside andmine?
  • Kui õppeained jätta hindamata?
  • MIS ON TAGASISIDE?
  • MILLAL JA KUS TOIMUB TAGASISIDE ANDMINE?
  • MIS JUHTUB KUI ÕPPEAINED JÄTTA HINDAMATA?
  • Mida Te ütleksite selle õppeaine kohta tulevastele õppijatele?

Lõik failist

Tallinna Tervishoiu Kõrgkool
Õenduse õppetool
Õ11
Mai Kuum
TAGASISIDE ANDMINE
Iseseisev töö õppimine kõrgkoolis
Tallinn 201

SISUKORD


SISSEJUHATUS 3
1.MIS ON TAGASISIDE? 4
1.1 Õpetamise ja õppeainete tagasiside 4
2.Millal ja kus toimub tagasiside andmine? 5
2.1mis juhtub kui õppeained jätta hindamata? 6
2.2ÕISi ankeedi täitmine 7
3.Patsiendi tagasiside 8
4.Tagasiside tulemus 10
Kokkuvõtte 11
KASUTATUD KIRJANDUS 12

SISSEJUHATUS


Kuna õppimist juhendatakse tagasiside abil, on igal õppejõul oluline teada saada tagasisidet oma õppetavast õppeainest. Mis on valesti, mis hästi ja kus on arenguruumi.
Antud töö eesmärgiks on uurida tagasiside andmise võimalustest, teada saada ning kaasüliõpilastele selgeks teha, kuidas anda ÕISi süsteemis tagasisidet õppejõule ja valitud õppeainele. Antud töös on toodud palju näiteid võimaliku tagasisidede andmisest, miks ja milleks seda on vaja ja kuidas edaspidi saadud informatsiooni ja arvamust kasutada.
Iseseisvas töös on kasutatud erinevaid meetodeid võimalikku informatsiooni koguseks nagu ajurünnak, materjalide tõlkimine võõrkeelest, küsimustikke ja ankeetide abi, raamatuid ning erinevaid interneti allikaid .
  • MIS ON TAGASISIDE?


    Tagasiside - (ingl. Feedback) laiemas mõttes tähendab reaktsioon vastastikku tegevusele [1].
  • Vasakule Paremale
    Tagasiside andmine #1 Tagasiside andmine #2 Tagasiside andmine #3 Tagasiside andmine #4 Tagasiside andmine #5 Tagasiside andmine #6 Tagasiside andmine #7 Tagasiside andmine #8 Tagasiside andmine #9 Tagasiside andmine #10 Tagasiside andmine #11 Tagasiside andmine #12
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-12-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 17 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor katskova Õppematerjali autor

    Kasutatud allikad

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    20
    doc

    Sissejuhatus kõrgkooliõpingutesse eksam

    a arsti-, hambaarsti-ja proviisoriõppe kohustuslike ja valikainete puhul). Ühes õppeaines neljal korral negatiivse eksamitulemuse saamisel üliõpilane eksmatrikuleeritakse vastavalt punktile 150.3.5. Arsti-, hambaarsti- ja proviisoriõppe üliõpilane eksmatrikuleeritakse kohustuslike ja valikainete puhul ühes õppeaines kolmel korral negatiivse eksamitulemuse saamisel vastavalt punktile 150.3.4. 114. Atesteerimine on atesteerimiskomisjoni poolt hinnangu andmine doktorandi edasijõudmisele oma õppekava õppe-ja teadustöös. Atesteerimisel hinnatakse doktorandi individuaalplaani täitmist. 133. Kui rakenduskõrgharidus-, bakalaureuse-või magistriõppe lõpetamise tingimus on lõputöö kaitsmine, valib üliõpilane juhendaja(d) ning kooskõlastatult juhendaja(te)ga töö teema. Lõputöö juhendaja(d) määratakse instituudi juhataja ettepanekul dekaani korraldusega hiljemalt kuus kuud enne töö eeldatavat kaitsmist

    Pedagoogika
    thumbnail
    19
    docx

    Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine

    Sisukord 1.Üldvaade............................................................................................................. 1 1.1 Taust.............................................................................................................. 1 1.2 Lausendid...................................................................................................... 2 1.3 Organisatsiooni eesmärgid............................................................................2 1.4 Põhiprotsesside loetelu.................................................................................. 3 1.5 Põhiobjektide loetelu..................................................................................... 3 1.6 Tegutsejate loetelu........................................................................................ 3 1.7 Infovajaduste loetelu..................................................................................... 3 2.

    Sissejuhatus infosüsteemidesse
    thumbnail
    20
    doc

    Spordipedagoogika eksami kordamisküsimuste vastused

    soorituste ja õpitulemuse hindamine, erinevate õpetamis- või treenimismeetodite võrdlemine, õppetöö korraldamine ja distsipliini probleemide lahendamine. Mõned uurimistööd on teoreetilised, teised praktilist laadi. Maailmas tuntud spordipedagoog Daryl Siedentop, toob oma 2007 aastal ilmunud raamatus välja 6 olulist uurimisvaldkonda: 1) Õpetaja/ treeneri käitumine - õppijale antava tagasiside liigid ja nende osatähtsus õpitulemustele, kas algklasside keh. kasv. õpetaja käitumine erineb keskk. omast, kui palju kulutab õpetaja erinevatele tegevustele tunnis, mille poolest erineb õpetaja käitumine treeneri omast. 2) Õpilaste käitumine - keh. kasv. meeldivuse aspekt ja keh. kasv. antud väärtushinnangud, õpilaste erinevad tegevused tunnis ja osavate ja vähem osavate hõivatus ja võimalus harjutada tunnis

    Spordipedagoogika
    thumbnail
    30
    doc

    E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS

    ). E-õppe kursused võivad olla [3 lk 4]: · tasemeõppe kursused kindlas ainekavas, eelkõige mõeldud tudengitele; · vabaaine kursused, eelkõige mõeldud tudengitele; · täiendkoolituse kursused, mõeldud kõikidele soovijatele. E-õppe juurde pöördutakse sageli siis, kui on loota et e-õpe võib aidata mingi olemasoleva probleemi lahendamise. E-õpe ei peaks olema "asi iseeneses". E-õppe eesmärgiks peab olema kvaliteetse hariduse andmine ja ka õppimisvõimaluste loomine laiemale inimeste ringile. E-õpe võib anda võimaluse õppimiseks ka neile, 7 kes tavaõppel osaleda ei saa. Probleemideks, miks pöördutakse e-õppe poole võivad olla [3 lk 4]: · õppematerjalide parem kättesaadavus ja kvaliteet; · tudengite liiga suur arv kursusel; · tudengitega suhtluskoha puudumine; · õppurite asetsemine eri paikades;

    Informaatika
    thumbnail
    18
    docx

    ÕPPEMEETODID TÄISKASVANUKOOLITUSES JA NENDE MÕJU ÕPPIMISELE.

    enda poolt valitud ajagraafiku järgi. Õpimappi võib õpilane panna ka valiku tunnitöödest (näiteks enda valikul parimad tööd). Õpimappi võib panna töid ka ühest või mitmest ainest kokku. Ajaperioodi lõppedes kirjutab õpilane eneseanalüüsi (mida on ta selle ajavahemikus õppinud, kuidas on tööd õnnestunud, miks pole kõik läinud plaanide kohaselt, mida annaks paremini teha jne...). Lisaks kirjutab tagasiside õpetajale, millised teemad jäid arusaamatuks, millised teemad meeldisid kõige enam jne... Õpilase eneseanalüüs ja tagasiside sõltub õpilase vanusest (nooremad õpilased vajavad ette konkreetsemaid küsimusi). 16. Kogemusõpe Kogemusõpe toetub kas õppija enda, kaasõppijate, õpetaja või teiste kogemusele. Õppes võidakse toetuda kas olemasolevale kogemusele või hankida kogemus õppe käigus. Õppe käigus arutletakse kogemuse üle, peegeldatakse seda

    Andragoogika
    thumbnail
    9
    docx

    Asjaajamine eesti keeles. Terminid

    Kõrgkoolis on astmeteks diplomiõpe või bakalaureuseõpe, magistriõpe ja doktoriõpe. Tasemed: 1) alusharidus; 2) põhiharidus (hariduse I tase; Eestis 9 klassi ning see on kohustuslik alates 7. eluaastast kuni 17. eluaastani); 3) keskharidus (hariduse II tase; Eestis 3 aastat ja see tähendab üldkeskharidust ehk gümnaasiumiharidust või kutsekeskharidust; Eestis vähemalt 3 a); 4) kõrgharidus (hariduse III tase). Hindamine - jaguneb hinde panemiseks (numbriline hindamine) ja hinnangu/ tagasiside andmiseks Hindamispõhimõtted - millises süsteemis hindamine toimub, koolis nt viiepallisüsteemis; milliste kriteeriumite alusel toimub hindamine. Hindamisviis - meetod õpiväljundite omandamise kontrollimiseks nt tasemetöö, lõpueksam ja riigieksam on standartiseeritud hindamisviisid. Huvitegevus - koolis toimuv või kooli korraldatud kooli õppekava läbimist toetav või muu õppekavaväline tegevus. Huvitegevuses kasutatakse erinevaid õppevorme ja -meetodeid,

    Arhiivihaldus
    thumbnail
    36
    doc

    E-deklaratsioonide haldamine

    TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines IDU5360 "Kontseptuaalne süsteemianalüüs" e-deklaratsioonide haldamine Üliõpilane: ... Õpperühm: ... Matrikli nr.: ... Juhendaja: ... Tallinn 2011 2 Autorideklaratsioon Deklareerin, et käesolev ainetöö on minu töö tulemus ja seda ei ole kellegi teise poolt varem üheski aines esitatud. ............................. ................................ (kuupäev) (töö esitaja allkiri) 3

    Informaatika
    thumbnail
    176
    pdf

    E-kursuse „Koristustööde planeerimine ja arendamine“ materjalid

    harjutusülesannete täitmist ja arendusülesande sooritamist. Auditoorselt antakse õppijale individuaalne hinnag sooritatud tööde kohta, hinnatakse rühmatöid. Lõpphindes arvestatakse arvestuslike õppeülesannete täitmist (20%) ja kirjalike ning arendusülesande sooritamist, selle vastavust eesmärgile, vormistust ning esitlust (80% lõpphindest). Tagasiside õppijatele: - üldine ja individuaalne tagasiside auditoorses tunnis, - individuaalne tagasiside Moodle keskkonnas. Tagasisidet antakse iga ülesande täitmise kohta. Kursuse tegevuskava TEEMAD TEGEVUSED HINDAMINE - Moodle TÖÖKORRALDUS JA Sissejuhatav auditoorne Enesetutvustus JUHTIMINE vestlus Enesekontrollitest Moodle keskkonnaga, Töö õppematerjalidega, kursuse korralduse ja juhi ülesanded ja materjalidega tutvumine

    Puhastusõpetus




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun