Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Reklaamipsühholoogia (8)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas mõõta osalusmäära?
  • Millised on seosed isiksuseomaduste ja eelistuste vahel?
  • Millised on need tarbed ja vajadused mille baasil tekib ostusoov?
  • Mida ma reklaamin kas toodet või firmat?
  • Mis laadi väärtusi reklaamis edastatakse?
  • Millistena ilmuvad naised ja mehed teleekraanile?
  • Millise pildi loob meestest ja naistest?
  • Kuidas naisi ja mehi kujutatakse?
  • Missuguseid kommentaare on vaja lisada?
  • Millised reklaamid on häirivad?
  • Kui jah siis millised?
  • Millised reklaamid on lemmikud?
  • Mida kasulikku Te leiate reklaamidest?
  • Millised reklaamid on mõtetud?
  • Millal võiks näidata reklaame rohkem ja millal vähem?
  • Kelle jaoks on Teie meelest reklaamid mõeldud?
  • Kui jah siis millised?

Lõik failist


SOTSIAAL - HUMANITAAR INSTITUUT
Sotsiaalteaduste teaduskond.
REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA
Meeste ja naiste reklaami tajumise iseärasused.
Genderi aspektid.

TALLINN
2008
SISUKORD
Sissejuhatus...............................................................................................................3
I Reklaami ja reklaamipsühholoogia mõiste............................................................5
1.1 reklaamipsühholoogia põhiprobleemid...............................................................6
1.2 Reklaami ajaloost................................................................................................8
II Reklaamipsühholoogia lähtealused......................................................................9
2.1 Reklaami psühholoogiline olemus......................................................................9
2.2 Reklaamipsühholoogia „ kuldreeglid “................................................................11
2.3 Reklaamsõnumi ülesehitusest............................................................................12
2.4 Reklaam , kui protsess.........................................................................................14
2.5 Reklaam ja hoiakute muutmine..........................................................................15
2.6 Margiteadvus ......................................................................................................17
III Mõjumehhanismid & psühholoogilised efektid ................................................18
3.1 Mõjumehhanismide üldliigitus...........................................................................18
3.2 Reklaami tajumine ..............................................................................................19
3.3 Reklaami testimine ..............................................................................................21
3.4 Tähelepanuprotsessid ja reklaam........................................................................23
3.5
Vasakule Paremale
Reklaamipsühholoogia #1 Reklaamipsühholoogia #2 Reklaamipsühholoogia #3 Reklaamipsühholoogia #4 Reklaamipsühholoogia #5 Reklaamipsühholoogia #6 Reklaamipsühholoogia #7 Reklaamipsühholoogia #8 Reklaamipsühholoogia #9 Reklaamipsühholoogia #10 Reklaamipsühholoogia #11 Reklaamipsühholoogia #12 Reklaamipsühholoogia #13 Reklaamipsühholoogia #14 Reklaamipsühholoogia #15 Reklaamipsühholoogia #16 Reklaamipsühholoogia #17 Reklaamipsühholoogia #18 Reklaamipsühholoogia #19 Reklaamipsühholoogia #20 Reklaamipsühholoogia #21 Reklaamipsühholoogia #22 Reklaamipsühholoogia #23 Reklaamipsühholoogia #24 Reklaamipsühholoogia #25 Reklaamipsühholoogia #26 Reklaamipsühholoogia #27 Reklaamipsühholoogia #28 Reklaamipsühholoogia #29 Reklaamipsühholoogia #30 Reklaamipsühholoogia #31 Reklaamipsühholoogia #32 Reklaamipsühholoogia #33 Reklaamipsühholoogia #34 Reklaamipsühholoogia #35 Reklaamipsühholoogia #36 Reklaamipsühholoogia #37 Reklaamipsühholoogia #38 Reklaamipsühholoogia #39 Reklaamipsühholoogia #40 Reklaamipsühholoogia #41 Reklaamipsühholoogia #42 Reklaamipsühholoogia #43 Reklaamipsühholoogia #44
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 44 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-04-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 382 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 8 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor juulimaali Õppematerjali autor
Kursusetöö

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
doc

Reklaamipsühholoogia kautamine turunduses

Ettevõtluse Instituut Majandusõiguse eriala REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA KASUTAMINE TURUNDUSES Ainetöö Juhendaja: 2009 SISUKORD SISSEJUHATUS...................................................................................................................3 1. REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA OLEMUS JA TÄHTSUS..............................................4 1.1. Reklaamipsühholoogia mõiste..................................................................................... 4 1.2. Reklaami psühholoogiline olemus...............................................................................4 2. TARBIJAPSÜHHOLOOGIA JA REKLAAM..................................................................7 2.1. Turu segmenteerimine..................................................................................................7 2.2. Positsioneerimine ehk paigutamine................

Ainetöö
thumbnail
62
doc

Reklaami psühholoogia

Referaat Talis Bachmann,Reklaamipsühholoogia Tallinn 2009 Reklaamipsühholoogia Mis siis on reklaamipsühholoogia? Reklaamipsühholoogia kui tegevus on psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Enamik nendest seaduspärastustest ja võtetest, mis on kasutatavad reklaamialal, on kasutatavad ka poliitilises propagandas ja olmelises psühholoogilises mõjustamises. Reklaami ja propagandainformatsioon on mõjustav/informeeriv ning kuulub kellelegi kui autorile. Reklaami edastamise vahendeid on palju ­ Internet, raadio, TV,

Meedia
thumbnail
15
docx

Reklaamipsühholoogia seaduspärasused

b) nende rahvuste ja inimrühmade juures, kus on tunnuseks feminiinsus ja emotsionaalsus (vrdl rootsi ja vene või siis jaapani ja hispaania tarbijaid!). - ratsionaalsele apelleerivate reklaamide meelespidamine on üldjuhul parem kui emotsionaalsete reklaamide meelespidamine TV-reklaami korral Televisioonireklaam. Ajakirjareklaam. Ajalehereklaam. Raadioreklaam. Plakati- ja tänavareklaam. Inimesele saadetud kirjas edastatav reklaam (reklaamkirjad, otsepostitus). Transiitreklaam (reklaam liikuvatel transpordivahenditel). Interneti kaudu reklaamimine. 4. Tarbijapsühholoogia ja reklaam 4.1 Turu segmenteerimine Turu segmenteerimine on strateegiline protsess, mida iseloomustavad: 1) tarbijate rühmade eraldamine mõtestatud osadeks (segmentideks), selgitamaks, millised nendest on tulusad turud; 2) toodete spetsiaalne väljatöötamine nende segmentide jaoks ning

Meedia
thumbnail
3
doc

Kuidas reklaam mõjutab klienti

informatsiooni levitamine mingi toote, kauba, brändi populaarsuse eesmärgil. Tänapäeva tarbimisühiskonnas tuleb toodet või teenust pakkuval ettevõttel end reklaamida, kuna konkurents on tugev. Reklaami eesmärgiks on mõjutada inimeste suhtumist, arusaamu, hoiakuid ja käitumist. Kui toote või teenuse pakkuja arvestab seda ja määrab kindlaks oma tarbijagrupi siis ta ei saa oma reklaamis eksida. Reklaam võib ka manipuleerida inimestega, pannes neid ostma toodet või teenust, millel on väga hea ja tugev reklaam, kuid kaup üksi ei pane inimesi seda ostma. Reklaami saab liigitada teabemeediumi alusel. Siinkohal on tähtis kindlaks määrata toote või teenuse sihtrühm nt noorematele inimestele suunatud reklaam võib saada rohkem tagasisidet internetis olles. Kõigil reklaamiliikidel on oma eripära, millel on oma tugevused ja ka nõrkused

Massikommunikatsiooni ajalugu
thumbnail
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogi a"

Reklaamipsühholoogia Talis Bachmann - Reklaam - see, kui õnnestub müüa kaupa, mida inimene tegelikult ei vaja, raha eest, mida tal endal parajasti ei ole. - Reklaam - tegevus, mille eesmärgiks on sisendada inimesele ootusi ja hoiakuid reklaamitavate kaupade või teenuste suhtes, nii et see lõppkokkuvõttes mõjustab ka inimese käitumist nende kaupade või teenuste suhtes. - Reklaamipsühholoogia - psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Reklaami funktsioon - eristada produkti või teenust teiste hulgast ning teha seda toote jaoks soodsalt.

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
5
docx

Reklaamipsühholoogia

Reklaamipsühholoogia Kui tegevus on: · Psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. · Reklaami- ja propagandainformatsioon on mõjustav/informeeriv ning kuulub kellelegi kui autorile. Reklaami eripäraks võrreldes silmast silma mõjutamisega on meediakanalite kasutamine reklaamsõnumite edastamiseks. Reklaamipsühholoogia tegevustik: · Selle raames rakendatakse üldisi psühholoogia seaduspärasusi inimese kui

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
8
docx

Reklaam

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool XXX XXX REKLAAM Essee Õppejõud: Eva Vahtramäe, MA Mõdriku 2014 Arenenud turumajandusega riikides on reklaam tänapäeval üks levinumaid inimeste igapäevaelu täitvaid ilminguid. Kirjad ja sümbolid kaubapakenditel, pilkuköitvad kaupluseaknad, plakatid ja elektroonilised tablood majadel ning teede ääres, reklaamiga kirjutatud autod, reklaamipausid TVs, brošüürid ja kataloogid, banneritega üleküllastatud internetiväravad ning veel palju muud on saanud tavanähtusteks. Eestikeelne termin reklaam pärineb ladina keelest, kus reclamare tähendas karjumist, kõvasti hüüdmist

Majandus
thumbnail
14
docx

MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS

Brändid – kaubad, kuulsad inimesed, mõjuvõimsad organisatsioonid, hästituntud regulaarsed üritused. Reklaamipsühholoogia – psühholoogia haru, mille raames rakendatakse üldisi psühholoogia seaduspärasusi inimese kui reklaami vastuvõtja käitumise analüüsimiseks, seletamiseks, ennustamiseks ja reklaamide ja inimtüüpide liigitamiseks reklaamitegevuse sislustest probleemidest lähtudes. MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS Reklaam mõjub siis kui:  Aitab rahuldada isiku jaoks olulisi vajadusi  Identifitseerimine – isik tunneb end ära reklaami kangelase rollis

Psühholoogia




Meedia

Kommentaarid (8)

Zonder profiilipilt
juku Mati: soovitan, väga põhjalik töö
12:39 18-02-2010
Jannely111 profiilipilt
Jannely111: Väga põhjalik ja tubli töö
12:26 19-04-2010
taraxacum profiilipilt
taraxacum: Väga asjalik kursusetöö.
14:56 11-11-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun