Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Kaupade käitlemine Selveris (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Kaupade käitlemine Selveris #1 Kaupade käitlemine Selveris #2 Kaupade käitlemine Selveris #3 Kaupade käitlemine Selveris #4 Kaupade käitlemine Selveris #5 Kaupade käitlemine Selveris #6 Kaupade käitlemine Selveris #7 Kaupade käitlemine Selveris #8 Kaupade käitlemine Selveris #9 Kaupade käitlemine Selveris #10 Kaupade käitlemine Selveris #11 Kaupade käitlemine Selveris #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-01-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 140 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor annelyk36 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
docx

Kaupade käitlemine kaupluses

Kaupade müügiks ettevalmistamine .Kaupade väljapanek .Kaupade müük .Müügitulemuste analüüs uute tellimuste esitamiseks 3. Saabuvad kaubad peavad vastama antud kaubagrupile omastele kvaliteedinõuetele. Kauba kvaliteedilisel vastuvõtul tuleb: - kontrollida kaupade kvaliteeti ja realiseerimisaegu ning allesjäänud kehtivusaja vastavust lepingutingimustele; - kontrollida kaupade nõuetekohast märgistust; - kontrollida, et kaubad ja pakendid on terved ning riknemistunnusteta; - kaup ei ole purunenud või muutunud müügikõlbmatuks; - kiirestiriknevad kaubad tuleb kontrollida ja paigutada võimalikult kiiresti sobivasse lattu, et ei toimuks külmaahela rikkumist. 4. Kaupade hoiustamisel tuleb jälgida, et: * kaupade hoiustamise laod oleksid kuivad, kondenseeruva niiskuseta,hooldatud,puhtad ja vastaksid konkreetsete kaupade hoiustamise nõuetele; * kaupu ei hoita põrandal, vaid tuleb paigutada sobivatele alustele või riiulitele; * peetakse kinni virnastamise nõuetest

Müügitöö alused
thumbnail
11
pptx

Kaupade käitlemine Prismas

Annelinna Prisma Signe Vois Ülevaade tööst Kaupade grupeerimine Kaupade väljapaneku meetodid Hinnasildid ja sooduspakkumised Riiulirääkijad Kaubakoodid Kaupade grupeerimine Prismas on selged väljapanekud. Kaubamärgi põhimõttel: Aura(mahlad), Prisma oma tooted(Rainbow), Alkoholid(Viru Valge), Leiva-ja saiatooted(Leibur) Tarbimise alusel: kust inimestel oleks mugav kättesaada. Tootja põhisel on näiteks nõud, jalanõud, riided(Adidas, Nike) Kaupade väljapaneku meetodid Ladumine: kohvi, suhkur, makaronid Vertikaalne: mahlad Horisontaalne: toiduõlid Mahul põhinev: igasugused joogid, supid, moosid. Inspireeriv: erinevad riided, nõud, sokolaadid, kommid. Hinnasildid ja sooduspakkumised Prismas pole pidevalt sooduspakkumisi nagu teistes poodides, kuna neil on igas kategoorias turu parima hinnatasemega tooted. Lühiajalised allahindlused väga kulukad, sest need nõuavad lisatööd. Kulud maksab aga kinni ostja, tasudes kõrgemat hinda. Riiulirääkijad A4 for

Kaupluse müügitöö...
thumbnail
12
pptx

Kauba käsitlemine ja hoiustamine

logistiliselt kõige sobivamat moodust. Käitlemine Kaupade käitlemisega seotud tegevused haaravad kõiki tegevusi alates kaupade sisseostude planeerimisest kuni müügitulemuste analüüsimiseni ja uute kaubatellimuste esitamiseni. Põhi käitlemis etapid: 1. Kaupade vastuvõtt 2. Kaupade hoiustamine(ladustamine) 3. Kaupade komplekteerimine 4. Kaupade väljastamine Käitlemine kauplustes Mittenõuetekohase kauba käitlemine Kui kaup ei vasta kehtestatud nõuetele või on alust kahtlustada, et kaup on mittenõuetekohane, siis kaupa vastu ei võeta. Kõrvalekalded, märkused ning ladustamisettevõtte poolt rakendatud korrektiivmeetmed registreeritakse vastutava isiku poolt. Töötaja ja käitlemine Igal töötajal, kes tegeleb füüsiliselt kauba käitlemisega, peab olema kehtiv pildiga tervisetõend tööle asumisel ja kogu ettevõttes töötamise ajal. Hoiustamine Kauba efektiivseks hoiustamiseks peaksid

Baaslogistika
thumbnail
24
pptx

Kauba käsitlemine ja hoiustamine

logistiliselt kõige sobivamat moodust. Käitlemine Kaupade käitlemisega seotud tegevused haaravad kõiki tegevusi alates kaupade sisseostude planeerimisest kuni müügitulemuste analüüsimiseni ja uute kaubatellimuste esitamiseni. Põhi käitlemis etapid: 1. Kaupade vastuvõtt 2. Kaupade hoiustamine(ladustamine) 3. Kaupade komplekteerimine 4. Kaupade väljastamine Käitlemine kauplustes Mittenõuetekohase kauba käitlemine Kui kaup ei vasta kehtestatud nõuetele või on alust kahtlustada, et kaup on mittenõuetekohane, siis kaupa vastu ei võeta. Kõrvalekalded, märkused ning ladustamisettevõtte poolt rakendatud korrektiivmeetmed registreeritakse vastutava isiku poolt. Töötaja ja käitlemine Igal töötajal, kes tegeleb füüsiliselt kauba käitlemisega, peab olema kehtiv pildiga tervisetõend tööle asumisel ja kogu ettevõttes töötamise ajal. Hoiustamine Kauba efektiivseks hoiustamiseks peaksid

Baaslogistika
thumbnail
54
pdf

Kauba kaitlemine

kaasa ülemineku üksikutelt, tellitud toodete valmistamiselt suurte tootepartiide masstootmisele. Ladustamine oli võimalus ja ka vajadus säilitada suuri kaubakoguseid enne müüki. Nõudlust prog- noositi vähe ja tarbijate vajaduste rahuldamiseks toodeti kaupu üha enam ladudesse. Tolleaegne turundusfilosoofia väitis, et kui laos puudub toodete tagavara, lõpetatakse müük. 11 Kauba käitlemine 253 Kauplemise otstarbel ehitatud laod on olnud algusest peale seotud kindla transpordiliigiga, millega need kaubad kohale toimetati või edasi transporditi. Ladude ehitust ja planeeringut on mõjutanud domineerivad veoviisid ning -vahendid. Sadamates paiknevad laod täitsid laevadega veetavate kaupade jaoks kaubapartiide ühendamise ja laialiveo funktsiooni. 18. ja 19

Logistika
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne tööstuskauba kauplusest (sportland)

· Aeroobikatarbed · Trikirattad · Võimlemismatid · Tennisepallid · Sulgpallid · Korvpallid · · Sportlandis olevad kaubamärgid: · O'neill · Converse · Bottecchia · The North Face · North Bend · Helly Hansen · Esperia · Timberland · Mizuno · Protest · Didriksons · Nike · Vans · Skechers · And1 · · · KAUPLUSE TÖÖKORRALDUS o Kaupade käitlemine · Kaupade käitlemisega seotud tegevused haaravad kõiki tegevusi alates kaupade sisseostude planeerimisest kuni müügitulemuste analüüsimiseni ja uute kaubatellimuste esitamiseni. Nendeks on: kaupade sisseostu kavandamine ja kaubatellimuste esitamine, transport, vastuvõtt, hoiustamine, müügiks ettevalmistamine, väljapanek, müük ning müügitulemuste analüüs uute tellimuste esitamiseks. · · Ülevaade kaupade käitlemise protsessist:

Praktika aruanne
thumbnail
18
docx

Praktika aruanne: SAMURAI SUSHI OÜ

SAMURAI SUSHI OÜ Praktika aruanne Koostaja: Jelizaveta Kuznetsova 305 MRA TALLINN 2015 1 Sisukord Sissejuhatus........................................................................................................... 3 Ettevõtte iseloomustus.......................................................................................... 4 Kaupade käitlemine............................................................................................... 5 Praktika sisu........................................................................................................... 7 Enesehinnang........................................................................................................ 8 Kokkuvõtte............................................................................................................. 8 Kasutatud allikad.....................

Praktika



Lisainfo

Kuidas toimub kaupade käitlemine jaekaubandusketi kaupluses

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun