Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Kategooria kaupluse müügitöö korraldus - 8 õppematerjali

Majandus >> Kaupluse müügitöö korraldus
thumbnail
12
pptx

Kaupade käitlemine Selveris

Kaupade käitlemine Selveris Annely Kõrgesaar Sisukord Kaupade sisseostu kavandamine ja tellimuste esitamine Kaupade transport Kaupade vastuvõtt Kaupade hoiustamine Müügiks ettevalmistamine Kaupade väljapanek Kaupade müük Müügitulemuste analüüs Kaupade käitlemine Selveris 2 Kaupade sisseostu kavandamine ja tellimuste esitamine Sisseostetavate kaupade sortiment Ostutingimused Mõjutegurid Tellimuste õigeaegne esitamine Tarne ja realiseerimisajad Ühekordsed ja korduvtellimused Tellimuste esitamine telefoni ja faksi teel Elektroonsed tellimused Kaupade käitlemine Selveris 3 Kaupade transport Nõuded kauba transpordile Kaupade käitlemine Selveris 4 Kaupade vastuvõtt Mahalaadimine ja saatedokumentide kontroll Pakendite avamine ja koguseline kontroll Kaupade kvaliteediline vastuvõtt ...

Majandus → Kaupluse müügitöö...
140 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Toodete märgistused

Tarbekeemia ohumärgid Mürgine (T) Tuleohtlik (F) Oksüdeeriv Plahvatusohtlik Keskkonna- (O) (E) ohtlik (N) Sööbiv (C) Kahjulik (Xn) Tarbekeemia märgistused Toodet soovitab Astma ja Allergia Ühing , et tootes, (põhiliselt seebid ja pesuvahendid) pole kasutatud lõhnaaineid ja valgendajaid. Rootsi Looduskaitse Seltsi ökomärk: pesupulbrid ja -vedelikud, plekieemaldajad ja valgendajad, puhastusvahendid, nõudepesumasina detergendid. Rõivaste märgistused Pleegitamine keelatud Pleegitamine lubatud Pleegitamine lubatud üksnes hapnikupõhiste mitte ...

Majandus → Kaupluse müügitöö...
79 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Prisma logo analüüs

Tallinna tööstushariduskeskus Ettevõtte Logo Analüüs Koostas: Chris Naerismaa 303 SKA Tallinn 2011 Mina valin oma analüüsiks Prisma peremarketi. Prisma logo koosneb neljast värvist: oranz, kollane,roosa ja põhivärv roheline. Mina arvan , et ettevõtte logo värvid on üsna head. Need värvid tekitavad minus väga suve meeleolu. Kuna Prisma peremarket on tuntud kui terve pere keskus, siis sellised värvid on just sobilikud, kuna suvi on üks üllatavalt tore aeg, kus kõik koos on, ja usun , et ka terve pere saab ...

Majandus → Kaupluse müügitöö...
26 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Müüja I kutsetaseme kirjeldus

Müüja I kutstaseme detailne kirjeldus I kutsetaseme müüja täidab oma tööülesandeid tavapärases olukorras, on omandanud kutsealased oskused ja teadmised sh. töökohapõhise õppe või täiendkoolituse teel. Valdab põhilisi töövõtteid, tuleb iseseisvalt toime tavapärastes olukordades tööülesannete täitmisega ja vastutab oma tööülesannete täitmise eest. Müüja töö eeldab füüsilist ja vaimset vastupidavust ja võimet paindlikult lülituda ühelt tegevuselt teise. Müüja töö eeldab iseseisvust ning kehtestavust. Töö sujumisele aitab kaasa kannatlikkus, meeldiv ja viiskas käitumine ning hea suhtlemis- ja väljendusoskus. Töö nõuab korrektset välimust. Müüja tööga kaasneb materiaalne vastutus, mis eeldab ausust. Müüjal on põhilised kutsealased faktilised teadmised ja oskused täita tööülesandeid kasutades asjakohast teavet ja lihtsaid juhiseid ning töövahendeid. Iseseisvus ja vastutus sarnaste ja korduvate tööülesannete täitmisel kontrollitud olukordad...

Majandus → Kaupluse müügitöö...
25 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Värviline müügipsühholoogia

Müügikultuur Värviline müügipsühholoogia Selleks, et toimuks edukas müük on oluline tunda psühholoogiat. Müügipsühholoogia peab arvestama paljude aspektidega. Klassikaline psühholoogia väidab, et inimene tajub maailma põhiliselt viie meelega ­ nägemise, kuulmise, haistmise, maitsmise ja kompimise abil, kusjuures 80%informatsioonist saadakse nägemismeele kaudu. Inimene eristab värve nagu helisidki vastavalt silma ja kõrva võimalustele. (http://www.hariduskeskus.ee/opiobjektid/varvusopetus/vrvipshholoogia.html) Oma iseseisvas töös käsitlen värvide mõju. Käsitlen seda teemat, kuna värvide psühholoogiat on uuritud väga põhjalikult ja antud teema kohta on piisavalt palju materjali ka eesti keeles. Töös toon ara ka neli tuntud firma logo, mis on müügi osa ja kirjeldan/analüüsin lühidalt nende värvilahendusi. Värvid turunduses sisaldavad alati mingit sõnumi...

Majandus → Kaupluse müügitöö...
35 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Majanduse aluste mõisted

Mõisted 1) Ressursid ­ Resources -On kõik vahendid (maa, töö, kapital), mida kasutatakse kaupade valmistamiseks ja teenuste osutamiseks. Nimetatakse ka tootmisteguriteks 2) Majandustegevus - Tarvilike hüviste tootmist nimetatakse majandustegevuseks 3) Kapital ­ Capital - On tootmistegur, mis sisaldab kõiki varasemas tootmistegevuses loodud tootmisvahendeid. (ehitised, seadmed, vahendid) 4) Inevsteering ­ Investment- Investeerimine - Uue kapitali tootmis-ja akumuleerimsprotsess 5) Ceteris paribus - majandusanalüüsis kasutatav eeldus, et kõik teised muutujad on konstantsed (v.a uuritav muutuja) 6) Positivistlik majandusteadus - Positive economics - On olemas olevate majandustingimuste ja poliitikate ning nende mõju teaduslik analüüs 7) Normatiivne majandusteadus - Normative economics - On majandusanalüüs või diskussioon, mille käigus otsustatakse selle üle, mida olemasolevad või perspektii...

Majandus → Kaupluse müügitöö...
36 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kliendi lojaalsus ja selle suunamine

Kliendi lojaalsus ja selle suunamine Käesoleva essee teema on päevakohane kuna kõik kaubandusketid tegelevad aktiivselt uute klientide värbamisega ja püsiklientide hoidmisega. Uurimused on näidanud, et uue kliendi saamine on raskem kui olemasoleva kliendi hoidmine. (Kuusik, 2005) Kogemused infoletis töötades (alustasin esmalt 4 aastat tagasi Selveri infoletis) on seda väidet kinnitanud. Uute püsiklientide saamine on muutunud raskemaks võrreldes sellega, mis toimus neli aastat tagasi. Praktilisele küljele tuginedes võib väita, et see, kes tegeleb müügiga, peab hoolega mõtlema läbi enda kui teenindaja rolli, et tagada ettvõttele püsikliendid ja seega pikaajalise edukuse. Seega laialt levinud tõekspidamise järgi on edukad need ettevõtted, kellel on lojaalsed kliendid. (Saul, 2003) Lojaalseks võib pidada klienti, kes teeb ikka ja jälle ostud just meie kaupluses ja suure tõenäosusega ostab meilt aina rohkem ja rohkem st klient sooritab mei...

Majandus → Kaupluse müügitöö...
28 allalaadimist
thumbnail
11
pptx

Kaupade käitlemine Prismas

Annelinna Prisma Signe Vois Ülevaade tööst Kaupade grupeerimine Kaupade väljapaneku meetodid Hinnasildid ja sooduspakkumised Riiulirääkijad Kaubakoodid Kaupade grupeerimine Prismas on selged väljapanekud. Kaubamärgi põhimõttel: Aura(mahlad), Prisma oma tooted(Rainbow), Alkoholid(Viru Valge), Leiva-ja saiatooted(Leibur) Tarbimise alusel: kust inimestel oleks mugav kättesaada. Tootja põhisel on näiteks nõud, jalanõud, riided(Adidas, Nike) Kaupade väljapaneku meetodid Ladumine: kohvi, suhkur, makaronid Vertikaalne: mahlad Horisontaalne: toiduõlid Mahul põhinev: igasugused joogid, supid, moosid. Inspireeriv: erinevad riided, nõud, sokolaadid, kommid. Hinnasildid ja sooduspakkumised Prismas pole pidevalt sooduspakkumisi nagu teistes poodides, kuna neil on igas kategoorias turu parima hinnatasemega tooted. Lühiajalised allahindlused väga kulukad, sest need nõuavad lisatööd. Kulud maksab aga kinni ostja, tasudes kõrgemat hinda. ...

Majandus → Kaupluse müügitöö...
38 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun