Kategoorias kasvatusteadus leiti 14 faili

Pedagoogika >> Kasvatusteadus
kasvatusteadus on filosoofiline (tänapäeval võib olla ja psühholoogiline , sotsioloogiline) Kasvatusteaduse põhiküsimus on- kuidas saame suunata ja toetada inimese kasvu, arengut ja õppimist. Kuidas on nende nähtustega seotud kasvatus, koolitus ja õpetus? Kasvatuslik uurimistöö peaks olema tugevalt eesmärgipärane.
Kasvatusteadus ja tema valdkonnad-Kasvatusteaduslikud paradigmad
4
odt

Kasvatusteadus ja tema valdkonnad. Kasvatusteaduslikud paradigmad.

Kasvatusteaduslikud paradigmad. Iga inimese elu kujundab see, kuidas on teda kasvatatud. Sellest kujunevad välja tema väärtushinnangud, käitumisstiilid, suhtlemisoskused ning veel palju muid eluks vajalikke omadusi. Kui kasvatusel on tehtud aga palju vigu, võib see hakata tulevikus valusalt kätte maksma. Kuid kuidas peaksid siis vanemad teadma millised on õiged meetodid, kuidas oma last kasvatada?...

Kasvatusteadus -
30 allalaadimist
-Õpetaja Marju Lauristin
10
docx

” Õpetaja Marju Lauristin“

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Kaugõppe Noorsootöö osakond KNT 1 Veroonika Mätlik " Õpetaja Marju Lauristin" Referaat Juhendaja: Maire Grass Tallinn 2010 Sisukord 2 Sissejuhatus Valisin Marju Lauristini sest ta jäi mulle silma hariduse endendamisega ja inimarenguga seotud konverentsidel oma...

Kasvatusteadus - Tallinna Pedagoogiline Seminar
9 allalaadimist
Sissejuhatus kasvatusteadustesse
26
docx

Sissejuhatus kasvatusteadustesse

Raamatu kokkuvõte Sissejuhatus kasvatusteadustesse Kasvtuse lähetekohti ja põhimõisteid Kasvatust puudutava mõtlemise ja teadmuse olemus: Kasvatust puudutav argimõtlemine- Kogemused on inimese argimõtlemise ja ­teadmiste lähtekohaks. Oluline argimõtlemise allikas on vanemate ja laste igapäevane suhtlemine, kasvatusseigad ja- olukorrad kujundavad inimeste mõttemaailma. Suuremat osa kasvatusest suunavad...

Kasvatusteadus - Tallinna Pedagoogiline Seminar
81 allalaadimist
Sissejuhatus kasvatusteadusse
doc

Sissejuhatus kasvatusteadusse

...

Kasvatusteadus - Tallinna Pedagoogiline Seminar
2 allalaadimist
Ajastu koolis nõukogude aeg
8
doc

Ajastu koolis(nõukogude aeg)

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Kaugõppe Noorsootöö osakond KNT 1 Veroonika Mätlik " Ajastu koolis" Referaat...

Kasvatusteadus - Tallinna Pedagoogiline Seminar
14 allalaadimist
Jean- Jagques Rosseau-quot Emile quot-kokkuvõte
22
rtf

Jean- Jagques Rosseau "Emile" kokkuvõte

Tema vaade peitub tema lipukirjas: ,,Tagasi looduse juurde". Ta nõudis kultuuri tervendamist ja noorendamist, inimese vabastamist ahelatest, mis osutusid talle võimatuks. Ta tegi kultuuri küsitavaks, et seda hiljem päästa ja värsketest allikatest lasta ammutada uusi sihte. Vananeva ja kõduneva asemele tõusis paratamatu edusammuvajadu...

Kasvatusteadus - Tallinna Pedagoogiline Seminar
13 allalaadimist
Roger Säljö-Õppimine tegelikkuses
15
rtf

Roger Säljö „Õppimine tegelikkuses“

Roger Säljö ,,Õppimine tegelikkuses" Raamatu kokkuvõte 1.Õppimine ja areng sotsikultuurilises käsitluses Õppimisel on meie kultuuris oluline positsioon ning see seondub kujutlustega majanduslikust ja sotsiaalsest arengust ning sooviga parandada elutingimusi. Haritud elanikkonda, kes suudab konkureerida kvalifikatseeritud töökohtade...

Kasvatusteadus - Tallinna Pedagoogiline Seminar
14 allalaadimist
Tänavatantsu kursuse dispuut
docx

Tänavatantsu kursuse dispuut

...

Kasvatusteadus - Tallinna Pedagoogiline Seminar
1 allalaadimist
Vaimupuue-õpimapp
40
docx

Vaimupuue, õpimapp

3 1.VAIMNE ALAARENG...........................................................................................................5 1.1.Definitsioon...

Kasvatusteadus - Tallinna Pedagoogiline Seminar
37 allalaadimist
Referaat - Johannes Käis-sissejuhatus kasvatusteadusesse II
28
docx

Referaat - Johannes Käis, sissejuhatus kasvatusteadusesse II

(Nugin, 2013) Sellise tööviisiga antaksegi ühtlane, asjaline alus kogu õppetööle, mille tõttu lapsed töötavad suurema huviga, arenevad jõudsamini ja omandavad kergemini neile vajalikke oskusi ja teadmisi. (Eisen, 2004.) 2.1.1 Individuaalsuse printsiip Hariduse mõiste ja kasvatusteaduse põhilausete järgi tuleb kasvatustööd, eriti aga õpetust kohandada õpilase individuaalsusega, et soodustada noorte arendamist väärtusküllaseks isiksuseks, kellele on omane ka ühiskondlik vaim ja meelsus. Individuaalne töö peab jääma õigetesse piirdisse, kuid piiramine ei tohi takistada isiksuse omapärast kujunemist. Individualiseerima ja sotsialiseerima: üks toob enda järele teise, sest õige ühiskond on see, kus...

Kasvatusteadus - Tallinna Pedagoogiline Seminar
46 allalaadimist
Õpivalmidus - mis see on
18
docx

Õpivalmidus - mis see on?

TALLINNA ÜLIKOOLI PEDAGOOGILINE SEMINAR Alushariduse ja täiendusõppe osakond ÕPIVALMIDUS – MIS SEE ON? Referaat Tallinn 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS.........................................................................................................................3 1.MIS ON ÕPPIMINE?..............................................................................................................4 2...

Kasvatusteadus - Tallinna Pedagoogiline Seminar
25 allalaadimist
LAPS JA TEMA KASVUKESKKOND TEHNOLOOGILISES TSIVILISATSIOONIS
6
docx

LAPS JA TEMA KASVUKESKKOND TEHNOLOOGILISES TSIVILISATSIOONIS

Võiksin öelda, et mul on vedanud, olin see põlvkond kes veel vaevu pääses hüppelisest tehnoloogilisest arengust lapsepõlveeas. Enda lapsepõlve mäletan kuidagi helgeliselt kraavides kolades ja puuotsas turnides. Leian, et praegustel lastel on täiesti teistsugune elu. Aeg on edasi läinud ja ühiskond on muutunud ning samuti ka laste elu. Pean oluliseks ühiskonnal ajag...

Kasvatusteadus - Keskkool
6 allalaadimist
Õnneliku lapse kasvatamine 3 -6 eluaastal
10
pdf

Õnneliku lapse kasvatamine 3.-6.eluaastal

-6.ELUAASTAL Essee Tallinn 2015 Sissejuhatus Tänapäeval on meie inimkonna üheks suureks mureks teadmatus, mis saab planeedist Maa ja selle elanikest edasi. Seetõttu pööratakse tähelepanu lastele, kellest peaksid saama edukad ja töökad inimesed, kes garanteeriksid elu jätkusuutliku arengu. Need lapse...

Kasvatusteadus - Tallinna Pedagoogiline Seminar
3 allalaadimist
10 John Dewey’i ideed
1
doc

10 John Dewey’i ideed

blogspot.com/) 1. Inimese aktiivsus algab kogemusega, sisaldab kogemust ja lõpeb kogemusega. 2. See, mida õpime koolis, peab olema rakendatav koolikeskkonnast väljaspool ja vastupidi. 3. Tõeline õppimine seisneb eluprobleemide lahendamises. Teadmine ja tegemine kuuluvad ühte. Kool peab olema asutus, kus lapsel on võimal...

Kasvatusteadus - Tallinna Pedagoogiline Seminar
2 allalaadimist