Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis riiki iga rahvastikupüramiid iseloomustab?
  • Millises demograafilise ülemineku etapis asub Mali rahvastik ?
  • Kuidas mõjutas loomulik iive Belgia rahvaarvu 2011 aastal?
  • Miks demograafiline plahvatus tekib?
  • Mis probleeme võib riigis demograafilise plahvatusega kaasneda?
  • Miks kasvavad linnad vähem arenenud maades kiiremini kui enam arenenud maades?
  • Mis joonis iseloomustab hõivet Saksamaal?
  • Mis joonis iseloomustab hõivet Bangladeshis?
  • Kui palju inimesi elab praegu Maal?
  • Milline lühend tähistab Naftat Eksportivate Riikide Organisatsiooni?
  • Miks on elektroonikatööstus Singapuris väga edukas?
  • Mis on kõrgtehnoloogiline tootmine?
  • Kui kõrgel merepinnast asub Johansoni talu?
  • Kui suur on suhteline kõrgus Pikkjärve äärest Koiduvälja taluni?
  • Mis tüüpi metsad kasvavad Indoneesias?
  • Kui Makedoonias?
  • Mis tuuled valitsevad numbriga 1 märgitud kohas?
  • Mis tuuled valitsevad numbriga 2 märgitud kohas?
  • Millal on päike seniidis ekvaatoril?
  • Kui suur oli õhurõhk Eestis?
  • Mis Euroopa piirkondades paiknes soe front ?
  • Millest sõltub et mõned rannikud kuluvad kiiremini kui teised?
  • Mis loodusvööndile on leetmuld tüüpiline ?
  • Millisele kaardil märgitud kohale on leetmuld iseloomulik?
  • Miks esineb Haitil tugevaid maavärinaid?
  • Mis asjaolud põhjustasid suure hukkunute arvu Port-au-Princes?

Lõik failist

SA Innove  
 
KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA  RIIGIEKSAMI  2013 TULEMUSTEST 
 
EESMÄRGID 
• hinnata riiklikus õppekavas määratud õpitulemuste saavutatust geograafias; 
• saada ülevaade õppimise ja õpetamise tulemuslikkusest koolis; 
• suunata eksami sisu ja vormi kaudu õppeprotsessi; 
• võimaldada koolil ennast objektiivsemalt hinnata ning  teistega  võrrelda; 
• võimaldada õpilastel saada objektiivsem pilt oma õpitulemustest; 
• tagada gümnaasiumilõpetajate eksamihinnete võrreldavus; 
• ühitada gümnaasiumi lõpueksamid kutseõppeasutuse, rakenduskõrgkooli ja ülikooli 
sisseastumiseksamitega. 
 
EKSAMITÖÖ  PÕHIANDMED JA ÜLESEHITUS 
 
Geograafia riigieksamitöö on koostatud ühes variandis. Iga küsimuse juures on selle eest 
saadav maksimumpunktide arv. Lisapunkte riigieksamil ei antud, ka siis mitte, kui oli 
vastatud nõutust märksa rohkem. Ülesanded ja küsimused  hõlmasid  järgmisi tasandeid: 
I Teadmine (mõisted, faktid, seaduspärasuste teadmine). 
II Mõistmine/arusaamine (kirjeldamine, interpreteerimine, seletamine, ümbersõnastamine). 
III Teadmiste rakendamine (kasutamine uues situatsioonis, prognoosimine). 
IV Analüüs ja süntees (seoste näitamine, faktide ja seaduspärasuste ühendamine, eristamine, 
rühmitamine , võrdlemine, hüpoteeside esitamine). 
V Hinnangu andmine (otsuste tegemine, järeldamine). 
Eksamitöö koostamisel oli arvestatud põhimõtet, et ca 50% saadavatest punktidest 
peegeldavad teadmiste ja mõistmise tasandil omandatut ja ca 50% punktidest teadmiste 
rakendamise, analüüsi, sünteesi ning otsuste tegemise tasandil omandatut. 
 
Eksamitöö koostamise aluseks on “Põhikooli ja gümnaasiumi riiklik õppekava”. Eksamitöö 
ülesanded on koostatud kohustuslike geograafia kursuste põhjal ja vastavad ainekavas esitatud 
õpitulemustele gümnaasiumiastmes. 
 
GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI TULEMUSED 2013 
 
Tabel 1. Geograafia riigieksami tulemused aastatel 2008–2013 
 

2008 
2009 
2010 
2011 
2012 
2013 
Eksami sooritajaid 
7132 
7150 
6126 
5944 
5072 
1112 
Keskmine  sooritus  (%) 
56,4 
53,8 
62,2 
59,4 
56,2 
53,4 
Eesti õppekeelega tööde keskmine 
Vasakule Paremale
KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #1 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #2 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #3 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #4 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #5 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #6 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #7 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #8 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #9 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #10 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #11 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #12 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #13 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #14 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #15 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #16 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #17 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #18 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #19 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #20 KOKKUVÕTE GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI 2013 TULEMUSTEST #21
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-10-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 60 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Rainisrullingoxd Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
44
pdf

GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI TULEMUSED 2011

GEOGRAAFIA RIIGIEKSAMI TULEMUSED 2011 Tabel 1. Geograafia riigieksami tulemused aastatel 2007- 2011 2007 2008 2009 2010 2011 Eksami sooritajaid 7043 7132 7150 6126 5944 Keskmine sooritus (%) 59,9 56,4 53,8 62,2 59,4 Eesti õppekeelega tööde keskmine 60,8 57,27 55,3 63,2 60,2

Geograafia
thumbnail
25
pdf

Uurmismeetodid psühholoogias

C) Kõige paremini tõendab uurimuse õigsust ja usaldusväärsust eksperimentaalne reliaablus - seda hinnatakse nii, et korrates eksperimenti täpselt samades tingimustes peaks tulemused olema täpselt samad (v. väga lähedased). Paljud uurijad veenduvad lõplikult mingi tulemuse õigsuses ainult eksperimentaalsele reliaablusele toetudes, mitte aga ainult statistilise reliaabluse põhjal. ["Üks kordamine on väärt tuhat t-testi"] Valiidsus on seotud eelkõige tulemustest õigete (õigustatud) järelduste tegemisega konstrukti olemasolu (taseme) kohta. (meenutagem siin mõõtskaalade juures räägitut: ei tohi teha järeldusi, mis ei tulene kasutatud mõõtskaala omadustest!). Teisest küljest tähendab valiidsus ka seda, kas me oleme mõõtnud seda, mida me tahtsime mõõta. Liigid: A) Ennustav valiidsus. Valiidsuse leidmisel on üks protseduur võrrelda tulemusi mingi kriteeriumiga, (e.g võimetetesti tulemused vs. koolihinded, või mõni teine analoogne test)

Psühholoogia
thumbnail
230
pdf

Programeerimise algkursus 2005-2006

...........................................................12 Programmeerimiskeelte üldine jaotus .......................................................13 Imperatiivsed ehk käskivad keeled........................................................14 Funktsionaalsed keeled .........................................................................14 Loogilised keeled....................................................................................14 Esimese teema kokkuvõte.........................................................................15 TEINE TEEMA: PÕHIMÕISTED. OMISTAMISLAUSE. .............................................16 Sissejuhatus...............................................................................................16 Programmeerimise mõisted.......................................................................16 Algoritm.................................................................................................

Programmeerimine
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

j Arendate enda esinemisalaseid oskusi. k Kritiseerite praegust õpilasesindust nende tegemata jätmiste pärast, et kõik saaksid aru nende väljavahetamise vajadusest. Merlecons ja Ko OÜ 33 KONSENSUS Vaatlusleht Teie ülesanne on jälgida grupis otsustamisprotsessi kulgu. Kui grupp on oma ülesande täitnud, siis tuleb Teil teha kokkuvõte oma vaatlustulemustest. Allpool on toodud mõned küsimused, mis võiksid olla orientiiriks vaatlusel.

Isiksusepsühholoogia
thumbnail
138
docx

GEODEESIA II eksami vastused

Geodeesia eksamiteemad kevad 2013 1. Geodeesia mõiste ja tegevusvaldkond, seosed teiste erialadega Geodeesia on teadus Maa ning selle pinna osade kuju ja suuruse määramisest, seejuures kasutatavatest mõõtmismeetoditest, mõõtmistulemuste matemaatilisest töötlemisest ning maapinnaosade mõõtkavalisest kujutamisest digiaalselt või paberkandjal kaartide, plaanide ja profiilidena. Geodeesia on teadusharu, mis vaatluste ja mõõtmiste tulemusena määrab terve maakera kuju ja

Geodeesia
thumbnail
148
docx

NEUROPSÜHHOLOOGIA

NEUROPSÜHHOLOOGIA PAITA; KALLISTA; SILITA oma last ja üksteist jnejne. See on väga hea ajule  Trakt ehk juhtetee. Taalamus võtab sensoorse info vastu ja saadab edasi nt posttsentraalkääru. pärast Neuropsühholoogia sissejuhatus ja sensoorne süsteem sporti vabanevad endorfiinid ja siis tunneme end hästi. TEE SPORTI! Aju loob kogu aeg seoseid. Kui aju ei kasuta, siis ta hakkab ühendusi ära kustutama jne. *PAROKAMBER* -ruum, kus rõhuga surutakse CO hemoglobiiniküljest ära. Geneetikal ka suur tähtsus ja ka kogemused, positive elamus jne, mis elu jooksul (eriti 3 KÜSIMUSJÄRGMISEKS KORRAKS:? Milline sensoorse süsteemi osa viib sensoorse info esimese a jooksul) saame.Kõik saab alguse meie ajutööst. Aju tahab positiivset keskkon

Psühholoogia
thumbnail
78
pdf

Majandusmatemaatika

MAJANDUSMATEMAATIKA I Ako Sauga Tallinn 2003 SISUKORD 1. MUDELID MAJANDUSES . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 Mudeli mõiste. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 Matemaatiliste mudelite liigitus ja elemendid . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 Matemaatilise mudeli struktuur ja sisu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 2. FUNKTSIOONID JA NENDE ALGEBRA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 Arvud ja nende hulgad . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 Funktsionaalne sõltuvus . . . . . . . . . .

Raamatupidamise alused
thumbnail
575
docx

Nimetu

Sisukord Eessõna Hea õpilane! Microsofti arenduspartnerid ja kliendid otsivad pidevalt noori ja andekaid koodimeistreid, kes oskavad arendada tarkvara laialt levinud .NET platvormil. Kui Sulle meeldib programmeerida, siis usun, et saame Sulle pakkuda vajalikku ja huvitavat õppematerjali. Järgneva praktilise ja kasuliku õppematerjali on loonud tunnustatud professionaalid. Siit leid uusimat infot nii .NET aluste kohta kui ka juhiseid veebirakenduste loomiseks. Teadmiste paremaks omandamiseks on allpool palju praktilisi näiteid ja ülesandeid. Ühtlasi on sellest aastast kõigile kättesaadavad ka videojuhendid, mis teevad õppetöö palju põnevamaks. Oleme kogu õppe välja töötanud vabavaraliste Microsoft Visual Studio ja SQL Server Express versioonide baasil. Need tööriistad on mõeldud spetsiaalselt õpilastele ja asjaarmastajatele Microsofti platvormiga tutvumiseks. Kellel on huvi professionaalsete tööriistade proovimiseks, siis tasub lähemalt tutvuda õppuritele

Informaatika




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun