Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

C# materjal (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mitu pirni ostad?

Lõik failist


C# õppematerjal


2006

Sisukord


Sisukord 2
Sissejuhatus 5
Põhivõimalused 6
Käivitamine 8
Ülesandeid 9
Suhtlus arvutiga 9
Arvutamine 10
Ülesandeid 11
Valikud 11
Kommentaarid 12
Ülesandeid 13
Kordused 13
Järelkontroll 15
Ülesandeid 15
Korrutustabel 15
Alamprogramm 17
Ülesandeid 17
Massiivid 17
Tsükkel andmete kasutamiseks 18
Massiiv ja alamaprogramm 19
Algväärtustamine, järjestamine 19
Osutid ja koopiad 20
Massiiv alamprogrammi parameetrina 21
foreach - tsükkel 22
Mitmemõõtmeline massiiv 22
Ülesandeid 23
Käsud mitmes failis 23
Ülesandeid 24
Tekst 24
Muutmine 25
Tükeldamine 26
Ülesandeid 26
Tekstifailid 27
Kirjutamine 27
Lisamine 27
Lugemine 28
Ülesandeid 28
Juhuarv 28
Ülesandeid 29
Omaloodud andmestruktuur 29
Punktimassiiv 31
Ülesandeid 32
Objektorienteeritud programmeerimine 33
Tutvustus 33
Klassimuutuja 34
Osuti, omistamine . 34
Punktimassiiv 36
Ülesandeid 37
Dokumenteerivad kommentaarid 38
Readonly 38
Näide 38
Kompileerimine 39
Kommentaarifail 39
Ülesandeid 40
Pärilus 40
Päriluseta näide 41
Alamklass 41
Ülesandeid 43
Ülekate 43
Ülesandeid 44
Liidesed 44
Ülesandeid 46
Abstraktne klass 46
Ülesandeid 47
Meetodite asendus 47
Ülesandeid 49
Omadused 49
Pöördumisstatistika 51
Ülesandeid 52
Indekseering 52
Vahendus 53
Ülesandeid 54
Operaatorite üledefineerimine 54
Tüübimuundusoperaatorid 56
Võrdlusoperaatorid 58
Ülesandeid 61
Abivahendid 62
Erindid 62
Püüdmine 62
Reageering tüübi põhjal 63
Püüdmine alamprogrammist 65
Erindi heitmine 65
Ülesandeid 66
Andmekollektsioonid 67
ArrayList 67
Sortimine 68
Tüübimäärang 68
Järjekord 69
Paisktabel 70
Ülesandeid 71
Andmebaasiliides 71
Ühenduse loomine, päring 71
Andmete lisamine 75
SQL- parameeter 75
Salvestatud protseduur 76
Ülesandeid 77
Funktsiooni delegaadid 77
Funktsioonide komplekt 79
Sündmused 79
Ilmajaamad 80
Graafiline liides 83
Ülesandeid 84
Kokkuvõte 85

Sissejuhatus


Mõnigi võib ohata, et jälle üks uus programmeerimiskeel siia ilma välja mõeldud. Teine jälle rõõmustab, et midagi uut ja huvitavat sünnib. Kolmas aga hakkas äsja veebilahendusi kirjutama ja sai mõnegi ilusa näite lihtsasti kokku. Oma soovide arvutile selgemaks tegemise juures läheb varsti vaja teada, "mis karul kõhus on", et oleks võimalik täpsemalt öelda, mida ja kuidas masin tegema peaks. Loodetavasti on järgnevatel lehekülgedel kõigile siia sattunute jaoks midagi sobivat . Mis liialt lihtne ja igav tundub, sellest saab kiiresti üle lapata. Mis esimesel pilgul paistab arusaamatu, kuid siiski vajalik, seda tasub teist korda lugeda. Ning polegi loota , et kõik kohe lennult külge jääks.
Selle jaoks on teksti sees koodinäited, mida saab kopeerida ja arvutis tööle panna. Ning mõningase muutmise ja katsetamise peale avastada , mis mille jaoks on ning kuidas seda oma kasuks rakendada saab. Töötav näide on üks hea kindel tugipunkt nagu üks suur puu lagendikul, kuhu oskab alati tagasi minna. Juhul, kui muutmistega on õnnestunud oma koodilõik nii sõlme keerata, et see sugugi enam töötada ei taha, saab alati võtta materjalist taas algse töötava näite ning sealt juurest katsetama hakata.
Kes pikemalt mitmesuguseid rakendusi kirjutab, avastab mõne aja pärast, et samas keeles kirjutatud programm võib vähemalt esmapilgul mõnevõrra erinev välja näha sõltuvalt sellest, kas
Vasakule Paremale
C-materjal #1 C-materjal #2 C-materjal #3 C-materjal #4 C-materjal #5 C-materjal #6 C-materjal #7 C-materjal #8 C-materjal #9 C-materjal #10 C-materjal #11 C-materjal #12 C-materjal #13 C-materjal #14 C-materjal #15 C-materjal #16 C-materjal #17 C-materjal #18 C-materjal #19 C-materjal #20 C-materjal #21 C-materjal #22 C-materjal #23 C-materjal #24 C-materjal #25 C-materjal #26 C-materjal #27 C-materjal #28 C-materjal #29 C-materjal #30 C-materjal #31 C-materjal #32 C-materjal #33 C-materjal #34 C-materjal #35 C-materjal #36 C-materjal #37 C-materjal #38 C-materjal #39 C-materjal #40 C-materjal #41 C-materjal #42 C-materjal #43 C-materjal #44 C-materjal #45 C-materjal #46 C-materjal #47 C-materjal #48 C-materjal #49 C-materjal #50 C-materjal #51 C-materjal #52 C-materjal #53 C-materjal #54 C-materjal #55 C-materjal #56 C-materjal #57 C-materjal #58 C-materjal #59 C-materjal #60 C-materjal #61 C-materjal #62 C-materjal #63 C-materjal #64 C-materjal #65 C-materjal #66 C-materjal #67 C-materjal #68 C-materjal #69 C-materjal #70 C-materjal #71 C-materjal #72 C-materjal #73 C-materjal #74 C-materjal #75 C-materjal #76 C-materjal #77 C-materjal #78 C-materjal #79 C-materjal #80 C-materjal #81 C-materjal #82 C-materjal #83 C-materjal #84 C-materjal #85
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 85 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-03-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 121 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor jlunekun Õppematerjali autor
Baasõpetus C# keelest

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
184
docx

Andmebaasipõhiste veebirakenduste arendamine Microsoft Visual Studio ja SQL Server’i baasil

Andmebaasipõhiste veebirakenduste arendamine Microsoft Visual Studio ja SQL Server'i baasil C# Tallinn 2011 C# Mõnigi võib ohata, et jälle üks uus programmeerimiskeel siia ilma välja mõeldud. Teine jälle rõõmustab, et midagi uut ja huvitavat sünnib. Kolmas aga hakkas äsja veebilahendusi kirjutama ja sai mõnegi ilusa näite lihtsasti kokku. Oma soovide arvutile selgemaks tegemise juures läheb varsti vaja teada, "mis karul kõhus on", et oleks võimalik täpsemalt öelda, mida ja kuidas masin tegema peaks. Loodetavasti on järgnevatel lehekülgedel kõigile siia sattunute jaoks midagi sobivat. Mis liialt lihtne ja igav tundub, sellest saab kiiresti üle lapata. Mis esimesel pilgul paistab arusaamatu, kuid siiski vajalik, seda tasub teist korda lugeda. Ning polegi loota, et kõik kohe lennult külge jääks!? Selle jaoks on teksti sees koodinäited, mida saab kopeerida ja arvutis tööle panna. Ning mõningase muu

Algoritmid ja andmestruktuurid
thumbnail
575
docx

Nimetu

keerukama ja võõrama poole. Andmebaaside juures alustamiseks on baasi ja tabeli loomine hädavajalik tegevus. Lihtsama ülesehitusega päringud kuuluvad iga rakenduse juurde ning sageli saab nendega küllalt palju ära teha. Kui aga andmed keerukamad, siis paratamatult tuleb tabeleid siduda ning sobivate väljavõtete saamiseks ka ridu grupeerida ning nende pealt tulemusi kokku arvutada. Praktiliste andmebaasirakenduste koostamiseks võiks siinne materjal päris hea aluse anda. Kui aga peetava kursuse eesmärgiks on anda ka andmebaaside projekteerimise põhialused (nagu kõrgkoolides kombeks), siis on vaja lisaks tutvuda veel andmemudelite, normaalkujude jm. andmebaasiteooria alla kuuluvate teemadega. Iga osa lõpus on ülesanded. Neid on püütud sättida nõnda, et keskmisel õppuril oleks paras jutt läbi lugeda, läbi mõelda, mõni näide ka järele proovida. Ning siis ülesanded ette võtta ja nende abil

Informaatika
thumbnail
16
doc

C# Progammeerimise keel

C# - PROGRAMMERIMISE KEEL Programm on eeskirjade (käskude) kogum, mis määrab, milliseid operatsioone ja tegevusi peab arvuti täitma andmetega antud klassi kuuluvate ülesannete lahendamiseks. Andmed on informatsiooni formaliseeritud esitus kujul, mis võimaldab informatsiooni salvestamist ja töötlemist arvutis. Eristatakse mitut liiki andmeid: arve, tekste, graafikakujundeid, heli jm. Programmide koostamiseks on loodud spetsiaalsed programmeerimiskeeled. Taolisi keeli on palju, kuid enamiku ülesehitus ja käsutamise põhimõtted on analoogilised. Kasutamisvaldkonna järgi jagatakse keeled kahte rühma: universaalsed ehk üldkeeled ja spetsialiseeritud keeled. Üldisi programmeerimiskeeli käsutatakse suvaliste rakendus- ja süsteemi-programmide loomiseks, mis töötavad autonoomselt või koos teiste programmidega. Praegusel ajal on levinud järgmised üldised programmeerimiskeeled C, ++, Visual ++, Visual Basic, Java, Pascal, Fortran, Cobol. C# Spetsialiseeritud k

Arvutiõpetus
thumbnail
49
doc

Java programmeerimise konspekt

Meetod (alamprogramm) Java rakendus sisaldab põhiprogrammi (main), millest tõenäoliselt pöördutakse ka mingite alamprogrammide poole. Javas nimetatakse alamprogramme meetoditeks (tulenevalt selle keele objektorienteeritusest) ning meetodid on rühmitatud klasside kaupa. Meetodid võivad olla kas programmeerija enda poolt loodud või Javasse sisse ehitatud (nn. API meetodid, mille kirjelduse leiab Java dokumentatsioonist). Sõltumata sellest, kust meetod pärineb, võib see olla kas klassi- või isendimeetod. Klassimeetod (class method) , mida Javas kirjeldab võtmesõna static, on kasutatav n.ö. "igas olukorras", s.t. ei ole vajalik objektorienteeritud paradigma järgimine (esialgu püüame oma kursuses läbi ajada klassimeetoditega). Täpsemalt öeldes - klassimeetodi poole pöördumiseks ei ole vajalik objekti olemasolu. Klassimeetodi poole pöördumiseks kirjutatakse reeglina: Klassi_nimi . meetodi_nimi ( faktilised_parameetrid ); Kui meetod on defineeritud jooksvas klassis,

Java programmeerimine
thumbnail
40
odt

Objektorienteeritud programmeerimise loengutekst

1 Loeng. Sissejuhatus Võtmesõnad: abstract assert boolean break byte case catch char class const* continue default double do else enum extends final finally float for goto* if implements import instanceof int interface long native new package private protected public return short static strictfp super switch synchronized this throw throws transient try void volatile while NB! Tunduvad võtmesõnadena, aga on literaalid: false null true Algtüübid: Täisarvud · byte(8-bitiline), short(16-bitiline ), int(32-bitiline), long(64-bitiline) Ujukomaarvud · float(32-bitiline), double(64-bitiline) Tõeväärtused · boolean(true, false) Sümbolid · char(16-bitiline Unicode-sümbol, '\u0000'(0) kuni '\uffff'(65535)) Nimi: · on tõstutundlik · võib sisaldada tähti, numbreid, _ , $ · ei tohi alata numbriga · ei tohi olla Java võtmesõna, · ei tohi olla true, false, null Ühiksuurendamine, ühikvähendamine ++muutuja : Muutujat suurendatakse

Programmeerimine
thumbnail
39
pdf

Java algajatele

Java algajatele (v1.0 2011a) See on juhend kiireks Java õppimiseks, esialgsete teadmiste omandamiseks. Näited teen eclipse'iga. Koostanud Alex. Email: [email protected]. Tänud Roelile, kes leidis kirja- ja muid näpuvigasid ning tegi huvitavaid soovitusi manuaali redigeerimiseks/täiendamiseks! I. Valmistumine programmi kirjutamiseks. Alustame kõige lihtsamast asjast ehk põhimõttest. Programm koosneb pakettidest. Pakett koosneb klassidest, millest üks on alati main class, mis jooksutab teisi klasse. Main klassi all mõtlen ma seda, et meil on üks suvalise nimega klass, mis hoiab endas staatilist main nimega funktsiooni (sellest veidi hiljem). Klassid on selleks, et hoida erinevaid programmi osi eraldi. Näitena võib tuua maja. Maja puhul on klassideks näiteks sein, aken, uks, katus, vundament jne. Maja elamiskõlblikuks muutumiseks on vaja Main klassi. Klassid koosnevad funktsioonidest. Java programm koosneb p

Programmeerimine
thumbnail
212
docx

Veebistuudium arendus ASP.NET

Andmebaasipõhiste veebirakenduste arendamine Microsoft Visual Studio ja SQL Server'i baasil ASP.NET Tallinn 2011 ASP.NET ASP.NET on .NET raamistiku moodul, mis võimaldab sul luua veebirakendusi, kasutades sealjuures minimaalselt koodi. ASP.NET ei ole mitte ASP (Active Server Pages) uus versioon, vaid täiesti uus lähenemine veebirakenduste loomisele. Erinevalt ASPist ja ka PHPst, mis on peamiselt skriptimise keeled, on ASP.NET lehtede taga olev kood täielikult objektorienteeritud. Seega tuleks ASP.NETi võrrelda mitte PHP vaid JAVA rakendustega. Kasutaja saab, kuid ei pruugi täpselt mõelda HTMLi eripärade peale. Pigem määrab ta, milliseid komponente ta soovib veebilehel näha ning need näidatakse, arvestades vajadusel kasutaja veebilehitseja eripäradega ­ eriti kehtib see mobiilseadmete kohta. Koodi ASP.NET lehtede tarbeks võib kirjutada ükskõik millises .NET keeles. Lisaks veebivormidele on võimalik oma

Veebiprogrammeerimine
thumbnail
25
pdf

ICD0001 Algoritmid ja andmestruktuurid kodutöö 6 - aruanne

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Infotehnoloogia teaduskond INDIVIDUAALTÖÖ AINES "ALGORITMID JA ANDMESTRUKTUURID" Tallinn 2020 Lühendite ja mõistete sõnastik Graaf Järjestatud paar mittetühjast hulgast V ja selle hulga elementide paaride hulgast E. Hulk V Lõplik tippude hulk. Hulk E Tipupaaride hulga alamhulk. Lihtgraaf Silmuste ja kordsete servadeta orienteerimata graaf. Ekstsentrilisus Suurus, mis näitab tipu lühima tee pikkust temast kõige kaugemasse punkti. Arvutatakse valemiga: e(v) = max {d(u, v)| u kuulub hulka V } , kus d(u, v) on tipu u kaugus tipust v (lühima tee pikkus tipust u tippu v). Klass Objektorienteeritud programmeerimisel keelekonstruktsioon, mille põhjal luuakse obje

Algoritmid ja andmestruktuurid




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun