Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uurimistöö Lastehoiu avamine (0)

3 HALB
Punktid
Vasakule Paremale
Uurimistöö Lastehoiu avamine #1 Uurimistöö Lastehoiu avamine #2 Uurimistöö Lastehoiu avamine #3 Uurimistöö Lastehoiu avamine #4 Uurimistöö Lastehoiu avamine #5 Uurimistöö Lastehoiu avamine #6 Uurimistöö Lastehoiu avamine #7 Uurimistöö Lastehoiu avamine #8 Uurimistöö Lastehoiu avamine #9 Uurimistöö Lastehoiu avamine #10 Uurimistöö Lastehoiu avamine #11 Uurimistöö Lastehoiu avamine #12 Uurimistöö Lastehoiu avamine #13 Uurimistöö Lastehoiu avamine #14 Uurimistöö Lastehoiu avamine #15 Uurimistöö Lastehoiu avamine #16
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-04-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 17 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AnnaAbi Õppematerjali autor
Nagu teada tuntud lause ütleb – lapsed on meie tulevik. Nii see kindlasti on eeldusel, et lapsed arenevad ja õpivad just neile soodsas keskkonnas. Sageli öeldakse, et lapsed õpivad ja arendavad enda võimekust mängimise käigus. Sellisteks kohtadeks, kus see tõenäoliselt kõige rohkem aset leiab, on lasteaiad, mängutoad, lastehoiud jms lasteasutused. Need on kõik küllalt sarnased, kuid tihti tõstetakse lasteaed neist kõige kõrgemale, sest see on riiklik asutus ehk siis on lapse areng selles asutuses tagatud. Kahjuks jäävad niiviisi lasteaedade varju lastehoiud, mis on järjest tihemini hakanud arenema välja juba tuntud stereotüübist, kus lapsed omapäi hoidja valve all mängivad. Minu uurimistöö eesmärgiks seadsin olukorra, kus tahan täiesti nullist avada säärast lastehoidu, mis pakub asendust lasteaedadele, kus laps saab täpselt sama hea alghariduse enne kooli minekut.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
docx

Töökeskkond, puhtus, turvalisus

B.2.1. 1. Millised laste individuaalseid erinevusi peab lapsehoidja oma töös arvestama? Sooline, kultuuriline, arenguline erinevus. 2. Mida tuleb lapsehoidjal arvestada multikultuurilises kasvatuses? 3. Mis on lapsehoidja ülesanne lapsest lähtuvas kasvatuses lastehoius? 4. Mis on lapsest lähtumine? Lapsest lähtumine tähendab lapse omal kultuuril, kogemustel ja tegevustel põhinevat õppimis- ja õpetamisprotsessi. (F) 5. Mis on lapsest lähtuva kasvatuse sisu? Õppimist suunavateks teguriteks on lapse enda aktiivsus, tegusus, elamuslikkus ja mäng. Õppimine põhineb lapse vahetutel kogemustel. Laste kasvamist, arenemist ja õppimist toetavad soodne kasvukeskkond ja lapse tasemele ja vajadustele vastavad võimalused. (F) Lapsest lähtuv kasvatus põhineb laste huvidel, nende individuaalsetel vajadustel, huviobjektidel ja individuaalsetel õppimisprotsessidel. Lapsed on kasvatusprotsessis aktiivsed tegutsejad ja osalejad, nad õpivad kogedes, küsimusi esitades ja neile vastuseid

Kutse
thumbnail
37
pdf

Lapsehoidja koolituse eksami küsimused-vastused

Esmaabi 1. Millisel numbril tuleb helistada abi kutsumiseks Eestis? 112 2. Kui pika ajaga tekivad vereringe seiskumise korral pöördumatud muutused ajus ilma elupäästva esmaabita õhutemperatuuril 15-25 kraadi? 5 minutit 3. Kuidas tegutseda, kui leiad elumärkideta inimese? Hingamisteede vabastamine; Hingamisfunktsioonide kontrollimine ja kunstlik hingamine; Vereringe taastamine; Külili püsiasend 4. Mis on osaliselt suletud hingamisteede kindlaks tunnuseks? Häälega hingamine 5. Mis on soovituslik kunstliku hingamise ja südame kaudse massaaži vahekord elustamisel? Elustamise rütm on 2:30 s.t. 30 kaudse südamemassaaži vajutuse järel tehakse kaks puhumist. 6. Mida teen kuumavee põletuse puhul? Eemalda kiiresti riided põletuse kohalt, siis jahuta keha (kasuta vajadusel leiget vett); Jahuta kiiresti nahka jaheda veega. Vesi ei tohi olla jäine, eriti kui põletuskahjustus on suurematel pindadel. Võib kaasuda alajahtumine. Isegi lühikese viivitamise tulemuson see,

Kategoriseerimata
thumbnail
12
doc

Laste hoolekanne Eestis

a. mõned erandid)- kõik sobivad lapsendajaks. Otsuse langetamisel on ülekaalus emotsioonid, et lapsel on peres parem, kui asenduskodus. Tegelikkuses pole võimalik, et kõik sobivad 100% ja sõel peaks olema tihedam. Pereuuring võib aeguda- kui lapsendamise protsess venib 2-3 aastat, siis uut pereuuringut ei tehta, kuid peres võib selle aja jooksul palju muutuda. 8 Ka lastehoiu teenus ei ole kõigile ühtmoodi kättesaadav. Üldiselt ei olda Eestis laste päevahoiu teenusega rahul ning umbes 40% omavalitsustest ei suuda täita kõigile lastele päevahoiu koha kindlustamise nõuet. uuringud näitavad, et tegemist on eelkõige regionaalse päevahoiu kohtade puudusega. Lasteaedade järjekorra probleem on kõige suurem Tartu linnas. 9 Lahendused

Halduskorraldus
thumbnail
16
docx

Klientide ja konkurentide uuring

laste individuaalsete vajaduste mittearvestamine; liialt vähe võimalusi leida õhtustel aegadel või nädalavahetusel sobivat lastehoidu; enamasti on rühmades liiga palju lapsi; ühe lapse kohta on liialt vähe ruumi. Küsitlusest selgus, et umbes 13% vastanud peredes on vähemalt üks laps diabeedik või allergik ning 63% neist kaaluks kallima teenuse kasutamist, kui suudaksime neile sobivad tingimused luua. Samuti tuli küsitlusest välja, et 75% vastanutest oleks huvitatud lastehoiu teenusest, mis pakuks huviringina keele-, käsitöö-, tantsu-, muusikaõppe võimalust ning 25 % kaaluksid seda. 63% kasutaksid tasulist lastehoiuteenust nädalavahetusel muu võimaluse puudumisel. Hinnang klientide uuringu tulemuste kohta Üldine hinnang turuolukorrale: 50% vastanutest leiab, et lasteaia kohti on liiga vähe; 63% vastanute lapsel on koht omavalitsuse rahastatud lasteaias; 100% vastanute elukohas on võimalus palgata lapsehoidja, võrdselt 38% vastanute elukohas

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
6
doc

Lapsehoidja eneseanalüüs

selle loomisel väga suur roll. Laps vajab pidevalt arendavat keskkonda, mis pakub põnevust, arendab tema maailma tunnetust ja sotsiaalseid oskusi. Keskkond kus laps viibib peab olema turvaline, teda mõistev ja toetav, laps peab seal kasvades tundma, et temast hoolitakse ja teda mõistetakse. Samuti tuleb lastehoiu avamisel oma kodus väga rangelt üle vaadata erinevad ohutegurid. Selle juures aitas mind väga hästi minu 2,7 aastane tütar, kellega koos käisime kõik lauaalused ja kapipealsed läbi. Kõik asjad, millega laps võib ennast või teisi vigastada, oleks õige lapse tegevusulatusest eemale panna, samuti eemaldada asjad, mis võivad kergesti puruneda.

Lapsehoidja
thumbnail
11
docx

Lastehoiumudeli tasakaalu otsimine kaasaegse perepoliitika kontekstis

Lastehoiukohtade puudus on keskne probleem, mis võib võimendada paljusid sotsiaalseid probleeme, nagu naiste madal palgatase, laste vaesuses elamine ja madal 2 iive. Lastehoiuteenuse valitsemiskorraldus peaks olema iga omavalitsuse ja või riigi tähtsaimate prioriteetide hulgas. Tänu vanemahüvitise seadusele, on Eestis võimalik olla oma lapsega kodus kuni lapse pooleteise aastaseks saamiseni ning pärast seda peaks olema seaduslik õigus saada talle koht riiklikku lastehoiu asutusse. Eesti Koolieelse lasteasutuse seaduses § 10 on välja toodud, et valla- või linnavalitsus loob kõigile pooleteise- kuni seitsmeaastastele lastele, kelle elukoht on antud valla või linna haldusterritooriumil ning kelle vanemad seda soovivad, võimaluse käia teeninduspiirkonna lasteasutuses. Paraku siiski kõigile riiklike lasteaedade kohti ei jätku, mistõttu on kaasatud eratoimijad, kes pakuvad sama teenust, kuid oluliselt suurema igakuise summa eest, selle jaoks puuduvad aga

Pedagoogika
thumbnail
44
docx

Äriplaan eralasteaia jaoks sotsiaalettevõtluses

Bussipeatus asub eemal. õuealaga. 5.Teenuse hind on kallim, kui munitsipaalses 5.Personalil pikaajalised kogemused ja lasteaias. teadmised lastega töötamisel. Soodsad arengud tulevikus: Ebasoodsad arengud ehk ohud tulevikus: 1.Ruumide väljarentimise võimalus sünnipäeva vms pidamiseks. 1. Kohaliku omavalitsuse osa kulude katmises 2.Laiendada ideed, pakkudes lastehoiu teenust muutub. erinevatel kellaaegadel. 2. Väljaränne ......t intensiivistub Ettevõtte eeliseks on head ruumid ja pädevad töötajad. Loetelust on näha, et eeliseid on mitmeid. Olulisemad neist on asukoht ja kvalifitseeritud tööjõu olemasolu. Nõrkusteks tuleb igal ettevõttel olla valmis ja antud äriideel on mitmeid nõrku kohti. Olulisem nõrkus on kindlasti teenuse kõrgem hind. ...... on kliendid väga hinnatundlikud

Äriplaan
thumbnail
18
docx

ERIVAJADUSTEGA LASTE ARENGU TOETAMINE ENNE KOOLIIGA

ERIVAJADUSTEGA LASTE ARENGU TOETAMINE ENNE KOOLIIGA Erivajadustega laps vanuses 0-8 aastat, arengukeskkonna mõjutegurid. Eripedagoogika kui erinevad metoodikad mitte-eakohase arenguga laste õpetamise jaoks. 0 – 1 a. – imik. 1st on vastsündinu. Kooli tuleb panna kui lapls saab 1 okt seitsmeks. Sekkumine 2.aastast , kuna enne toimub kohandamine keskkonnaga. Tavaline areng : Juhtiv psüühiline protsess 0-4a : taju (uurimiskäitumine, mitmekesised mänguasjad) 5-7a ; mälu (piisab pildimaterjalist) Algklassides : verbaalne mõtlemine Juhtiv tegevus – selle kaudu laps õpib, hõlmab arengu terviklikult (L. Võgotski koolkond) 0-1a emotsionaalne suhtlemine täiskasvanuga (nõustada kõige lähed. täiskasvanut) 1-3a esemeline tegevus (emotsionaalne suhtlemine täiskasvanuga ei kao, väheneb mitte funktsionaalne tegevus) 3-7a rollimäng (kõige varem avastatud! Oluline on suhtlemiskomponent. ) Algklassides õppimine(omandab teadliku

Psühholoogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun