Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"tootepoliitika" - 13 õppematerjali

tootepoliitika - kvaliteet peab olema piisavalt hea, et mitte jääda teiste samavääriliste toodete varju. Garantiid anda ei ole võimalik.
thumbnail
2
doc

Case teemal Kellogsi tootepoliitika

Kadi Lõiv TU10 Tootepoliitika Kellog's Kellogs on maailma suurim teravilja toodete tootja, toodeteks on näiteks küpsised, kreekerid, hommikusöögi helbed ja külmutatud vahvlid. Tema kaubamärgi hulka kuuluvad maisihelbed, teraviljahelbed ja riisihelbed. Kellogs on ülemaailmne organisatsioon. Tema tooteid valmistatakse 19 riigis üle maailma ja müüakse rohkem kui 180 riigis. Meie ebakindlas maailma, on organisatsiooni strateegia , et tuleb keskenduda tootele ja...

Rahvusvaheline turundus
13 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Toote- ja hinnapoliitika eksamiküsimused

TOOTE- JA HINNAPOLIITIKA (Eksamitöö : testis märkige õiged vastused nt rasvase trükiga või kirjutage/vormistage õiged vastused) Alguses lihtsamat.... 1. Miks on teie arvates oluline, et firmade juhid tunneks pakkumise ja nõudluse mehhanismi nii lühi- kui ka pikaajalises perspektiivis? Tooge näiteid selle kohta, et firmade tegevus on saanud tuge või saanud kannatada muutuste tõttu nõudluses ja pakkumises! Näited: ..... 2. Konkurendid reageerivad teie hinnaalandamisele kindlasti samaga (a) monopoli tingimustes (b) täieliku konkurentsi tingimustes (c) oligopoli tingimustes (d) monopolistliku konkurentsi tingimustes Põhjendage: ...... 3. Tööstusliku otstarbega kaupade turul on kõik peamised tarbijad suutelised mõjutama firma hinnaotsuseid, sest (a) neil on turujõud tänu oma suurusele (b) müüja soovib järgida tarbija-orientatsiooni vast...

Majandus
22 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks

12.2007). Uuendused toiduainetööstuses. [http://toiduliit.ee/Uudised/id/300/lk/0/]. 3. Gardner, C.(01.12.2007). Tarbijast ostjaks ­ tee ostu sooritamiseni. [www.konverentsid.ee/files/doc/TURUNDUSKON./2006_TURUNDUS/2006-05-19_- _II_paev_-_Charles_Gardner.doc]. 4. Karu, V. (1969). Reklaamitöö kogemusi. Tallinn: Valgus. 5. Luua Kõrgem Metsakool. (01.12.2007).Turundus. [www.luua.edu.ee/pildid/turundus.doc]. 6. Mauring, T. (01.12.2007). Tootepoliitika . [www.mtk.ut.ee/doc/Turundus %20Tootepoliit.doc]. 7. Pakendiseadus. 21.04. 2004. RT I 2005, 37, 288. 8. Purde, A. (01.12.2007). Turundusvarbalne poetas tera. [http://tuhat.pravda.ee/2005/04/ ]. 9. Roose, N. (01.12.2007).Tooted ja toodangustrateegiad. [www.mtk.ut.ee/doc/tooted %202002.doc]. 10. Äripäev Online. (01.12.2007). Rahva arvamus kujundab pakendi. [http://www.aripaev.ee/3019/rubr_turundus.html?menu=1&leht_id=3019]....

Turunduse alused
143 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Eestis tegutsevate kaubanduskettide iseloomustus

Tartu Kutsehariduskeskus Eestis tegutsevate kaubanduskettide iseloomustus Referaat Koostaja:Klaarika Leppik 2008 Sisukord lk 2 Sissejuhatus lk 3 ETK lk 4-7 Põlva Tarbjate Ühistu lk 8-10 Selver lk 11-14 Comarket lk 15 Rimi ja säästumarket lk 16 Prisma Peremarket lk 17-20 Maxima lk 21-22 Ektoni hulgikaubandus lk 23 Õiglase kaubanduse ajalugu lk 24 Kokkuvõtte lk 25 Kasutatud kirjandus lk 26 2 Kuigi Eesti majanduskasv on viimase 5-6 aasta jooksul olnud väga kiire, on Eesti Lääne-Euroopaga võrreldes siiski umbes poole vaesem. Eesti elanike sissetulek on umbes pool Lääne-Euroopa keskmisest, kuigi majanduskasv viima...

Müügiõpetus ja...
215 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Pakend turunduses, tänapäeva trendid

03.2009). Uuendused toiduainetööstuses. [http://toiduliit.ee/Uudised/id/300/lk/0/] 2. Estiko Plastari pakendid hakkavad tarbijatega suhtlema. (21.02.2008). Eesti Ekspress. [http://paber.ekspress.ee/viewdoc/A69C739555C4AEFFC22573F6004F9A88] 3. Kann, E.-L. & Paavo, A. (25.10.2005) Rahva arvamus kujundab pakendi. ÄP Online [http://www.aripaev.ee/3019/rubr_turundus.html?menu=1&leht_id=3019] 4. Mauring, T. (10.03.2009). Tootepoliitika . [www.mtk.ut.ee/doc/Turundus %20Tootepoliit.doc] 5. Paimets, V. (21.03.2009). Piimatööstus: Korgiga pakend tõstis müüki veerandi võrra. ÄP Online [http://www.ap3.ee/Default2.aspx?ArticleID=f055cf00-636f-4ad1-87dc- 2a5abd0aab87] 6. Pakendiseadus. 21. aprill 2004. RT I 2004, 41, 278. 7. Roose, N. (2004). Toode turunduses. Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastus...

Turunduse alused
105 allalaadimist
thumbnail
29
doc

Turunduse alused

7. Järelduste ja soovituste väljatöötamine ning aruande esitamine. Uuringu läbiviimine võib toimuda omal jõul või spetsiaalse ettevõtte abil. Kui kasutatakse spetsiaalsete ettevõtete abi, tuleb siiski tunda üldist töö käiku ja peamisi uurimismeetodeid. See aitab täpsemalt püstitada realistlikke ülesandeid ning üksteist paremini mõista. Vastasel korral võib tulemus olla vähem tulemusrikas. 5. TOODE Ettevõtte tootepoliitika hõlmab kõiki otsustusi, mis on seotud uute toodete väljatöötamise ja olemasolevate toodete täiendamisega. Ülesandeks on tagada selliste toodete valmistamine, mis rahuldab tarbijate vajadusi ja annavad 10 Turunduse alused Mainori Kõrgkool Priit Tannik ettevõttele kasumit. Tootepoliitika peab end kohandama turu muutuvate nõudmistega. 5.1. Toote mõiste ja tasandid...

Turunduse alused
345 allalaadimist
thumbnail
docx

Toode

Toode Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse õppetool Tauno Ree Palle Viilu EV-1-P-E-tal TOODE Referaat Juhendaja: Aet Kull Tallinn 2012 1 Toode SISUKORD 2 Toode SISSEJUHATUS Toode on üks turunduse põhimõistetest. Sellest lähtudes mõistetakse turunduses tootena kõike, mida võib pakkuda kellelegi tema vajaduste ja soovide rahuldamiseks. Tarbijate vajadust võib rahuldada ese, teenus või info. Antud referaadi esimeses punktis peatume pikemalt tootel, mis on asendamatu lüli turunduses. Teies punktis on kirjas tootearendusest, mis on iga toote juures oluline, sest tootel peab toimuma pidev areng, et olla konkurentsivõimeline....

Turunduse alused
44 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Ettevõtte kordamisküsimused

Sotsiaalne turundus ­ ühiskonnakeskne lähenemine. Ettevõtte väline 4P 36. Sihtturud. Massturundus, toote diferentseerimine, sihtturundus. · Tootepoliitika (product) ­ käsitleb, millist sortimenti, millise SIHTTURUD: teatud hulka inimesi või organisatsioone, kel on potentsiaalne huvi, kvaliteediga, kuidas pakendatult, millise teeninduse ja garantiidega ostuvõime ja soov kulutada raha mingit vajadust rahuldava kauba või teenuse pakutakse tootmiseks....

Ettevõtlus
100 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Ettevõtluse konspekt

Äriga alustamine. Tähtsad on ostjad- hõlbus juurdepääs ning võimalus kaupa osta. Suurte rahvusvaheliste ettevõtetega sõltub poliitilisest olukorrast ja seadusandluse arengust. Turismiärid sõltuvad vaatamisväärtustest. Tervise-ja puhkuseärid linnast eemale, vee äärde, head transporditingimused jm. Frantsiis- kaubamärgid, nimi ja sümboolika. Selle alusel tegutseb mitmeid kette(hotelliketid, toitlustusketid, bensiinijaamas jne). Nt on Hiltoni hotelliketis tuhandeid hotelle maailmas, aga see ei tähenda, et needk õik temale kuuluks. Frantsiis annab ka õiguse midagi teha, tooa või teenindada. Nt Coca-cola, mis samastub karastusjookide tootmisega. Coca-cola varustab finantsiisivõtjaid kontsentreeritud siirupiga. Riskid: Tururisk- järsud turusituatsiooni muutused, stabiilse sise- või välisturu puudumine või äralangemine, tarbijate eelistuste muutumine või ostujõu langus, konkurendid ja teised samalaadsed tooted/ teenused, odavamad h...

Ettevõtlus
14 allalaadimist
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................... 4 1.1 Turunduse määratlused....................................................................................................4 1.2 Turunduse ajalugu........................................................................................................... 5 1.3 Turustuspoliitika..............................................................................................................5 1.4 Turunduse vajadus...........................................................................................................6 1.5 Turunduse juhtimise filosoofiad......................................................................................7 1.5.1 Turunduskontseptsiooni komponendid...

Turunduse alused
90 allalaadimist
thumbnail
36
pdf

Keskkonnaprobleemid, säästev areng, pakendid

10.2014 Pärnumaa Kutsehariduskeskus KESKKONNAPROBLEEMID SÄÄSTEV ARENG, AGENDA 21 ÖKOLOOGILINE JALAJÄLG PAKENDID JA ÖKOMÄRGISTUS, JÄÄTMED JA JÄÄTMEKÄITLUS Teksti kujundas Vello Paluoja 13.10.2014 Aino Juurikas - PKHK 1 13.10.2014 2 G. Raagmaa materjalidest 21. sajandi iseärasused 6nda Kondratjevi lain...

Keskkond
27 allalaadimist
thumbnail
528
doc

Keskkonnakaitse lõpueksami küsimused-vastused

 Tegevused, mida peaks tegema: Saaste ennetus: Keskkonnajuhtimissüsteemide või nende osade väljatöötamine või juurutamine Keskkonnastandardite rakendamine Uuemate kekskonnakorralduslike meetodite nagu toote elutsükli analüüs, ühendatud tootepoliitika , keskkonnamõju strateegilise hindamise rakendusvõimaluste uurimine Paindlike majanduslike meetodite väljatöötamine saaste-ennetusliku tegevuse tõhustamiseks Parima võimaliku tehnika ja puhtama tootmise alased uuringud ja muude teabematerjalide koostamine, avaldamine ja levitamine 21. Loodus- ja keskkonnakaitse ajalugu, olulisemad kuupäevad ja isikud Looduskaitse dateeritud ajalugu algab valitsejate kehtestatud jahi- ja...

Keskkonnakaitse ja säästev...
238 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Rahvusvaheline turundus

Reflektsioon: Strategic Management and Business Policy: Globalization, Innovation and Sustainability, Global Edition Book Lugesin ja analüüsisin läbi käesoleva raamatu 11 esimest peatükki. Peatükid keskendusid strateegilisele juhtimismudelile läbi mille töötati läbi strateegilise auditi loomine. Igas peatükis käsitleti ka keskkonnasäästlikkust seostuvalt peatükiga. Raamatus kirjeldati strateegilise juhtimise põhikontseptsioone. Loetu aitas mõista strateegilise juhtimise kasusid ettevõttele. Selgitati lahti strateegilise juhtimise põhimudel ja erinevad alaosad ning kuidas selle alla kuuluvad keskkonna uurimine, strateegia väljatöötamine, rakendamine, hindamine ja kontrollimine ning selgus kuidas need osad tegelikult kõik üksteist mõjutavad. Varasemalt ei pidanud ettevõtted edukaks olemiseks eriti keskkonnale mõtlema nind jätkusuutlikkuse all mõeldi pigem konkurentsieelistele, mitte keskkonnale ­ nüüd on globali...

Rahvusvaheline majandus
36 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun