CV CV eesmärk Koostades oma CV-d on teie eesmärgiks veenda tulevast tööandjat selles, et just teie olete sobiv kandidaat antud ametikohale. Seetõttu analüüsige, millised on just antud ametikohale esitatavad nõudmised. Lisaks konkreetsele kuulutusele või informatsiooniallikale on kasulik otsida täiendavat informatsiooni antud firma kohta kas interneti vahendusel, ajakirjandusest või muudest allikatest. Järgmise sammuna analüüsige enda senist kogemust, omandatud teadmisi ja oskusi ning hinnake, millised teie omadused vastavad kõige paremini esitatud nõudmistele. CV põhilised alajaotused on: ISIKUANDMED Nimi Sünniaeg ja –koht Rahvus
KOV, kohaliku omavalitsuse allettevõte Värbamine ja valik Traktoristi ametikohale Liis Peet, Lailo Halilova, Sirje Lehtmaa 9/27/2009 ESITLUS Agu Vahuri raamatust „Tõhus värbamine“ leiab mitmeid põnevaid mõtteid värbamisest. Nii ärijuhtimine kui psühholoogia on teaduse mõistes sotsiaalteadused, mille ennustav väärtus on hüpoteetiline ehk enamikel järeldustel on tõenäosuslikud piirangud. Värbamine oleks justkui kaunite kunstide hulka kuuluv valdkond, kus otsuseid tehakse „maagilise klaaskuuli“ pealt ennustades
3.4 Reklaam/Lisandväärtus/Müügiagendid Märkus: Kuigi see peatükk võib Eesti talunikule mittevajalik tunduda, on see tähtis põllumajanduslike ettevõtete jaoks. Võib olla üsna rakse klientide tähelepanu äratada, neile teie toote olemasolust teada anda ja seletada, miks nad seda ostma peaksid. Aga kuna see on teie äri edukuse jaoks väga oluline, on tähtis mõelda, kuidas, kus ja millal te oma kliendini püüate jõuda. Siin on mõned küsimused, mille peale võiks mõelda: · Kas te suhtlete oma kliendiga müügiagendi või reklaami kaudu, või mingil muul viisil? 9 · Kui kavatsete kasutada reklaami, seletage, kas selleks on eelarve, kui palju, kus ja millal te kavatsete reklaamida. · Kas te müüte oma tooteid ise? · Kui kasutate müügiagente, siis kes nad on? Kas te korraldate neile väljaõppe
ning ümberkorraldamine, personali värbamine, valik, adapteerimine, personali arvestus ametikohtade, isikuandmete, puhkuste, pensionide jne osas, ametikohtade ning personali hindamine, atesteerimine, arendamine, koolitus, karjääri planeerimine, edutamine, ümberpaigutamine, rotatsioon, töösuhte lõpetamine, motiveerimine ja palgakorraldus, info- ja töökorraldus, töökeskkonna ja töökaitse ning töötajate tervise ja töövõime säilitamisega seotud küsimused. Personalitöö arendamine on personalitöö eri valdkondade süsteemne ja sihipärane edasiarendamine lähtuvalt organisatsiooni toimimise ja keskkonna muutuste monitooringust ja hindamistulemustest. Personalitöö kvaliteet on personalitööle iseloomulik arenguseisund antud hinnataval ajahetkel. Personalitöö kvaliteeti mõõdetakse organisatsioonis väljatöötatud kriteeriumite ja indikaatorite abil.
Mismoodi teie sellises olukorras käituksite?" Klient toob välja tegeliku põhjuse ja sul on võimalik müük lõpetada. Kui ta aga vastab selle peale: "Ei oska öelda", siis on tõenäoliselt probleemiks raha. Uuri, kas küsimus on rahas ja seejärel saad juba kasutada teisi lõpetamise viise. 7. Küsimuse closing Agendil tuleb suunata klienti veelkord ,,jah" ütlema, korrates selle vastuse saamiseks veelkord üle olulisimad küsimused, mis müügivestluse käigus on läbi räägitud. Näide: Agent: ,,On vaid neli küsimust jäänud ja kolmele olete te juba jaatavalt vastanud. Käime need üle: kas teile meeldib see toode?" Klient: ,,Jah, meeldib enam vähem küll." Agent: ,,Väga hea. Kas te näete selles kasu?" Klient: ,,Noh, näen küll." Agent jätkab: ,,Suurepärane. Kas te saaksite endale seda põhimõtteliselt lubada?" 16 Klient: ,,Põhimõtteliselt saaks."
AKTIIVÕPPE MEETODID TÖÖLEHED Merlecons ja Ko OÜ 0 SISUKORD AKTIIVÕPPE MEETODID I.....................................................................5 AJALEHT...................................................................................................6 EBASELGE JA SELGE EESMÄRK..........................................................6 EBAVÕRDSED VAHENDID.................................................................10 ELUVESI...................................................................................................12 ENESEKEHTESTAMINE.......................................................................18 GRUPIKÄITUMINE...............................................................................21 HEA JA EDUKAS INIMENE.................................................................22 INTERVJUU.......................................................
küsimus: "Arvestades eelpooltoodud definitsiooni, kas olete määratlenud oma konkurentsieelised?" 8)Vead koolituses Väga vähesed asutused pakuvad töötajatele isikliku arengu programme. Näiteks, kuidas saavutada positiivset suhtumist, kuidas seada ja saavutada oma eesmärke jne. Kui sellist laadi õpet ei pakuta, siis saab see saatuslikuks just eesliini töötajatele, kes peavad teadma, et kõik saab alguse positiivsest suhtumisest, mitte aga asutuse poliitikast või juhistest. Siit taas küsimused: "Kui palju Teie oma töötajatele pakute isikliku arendamise erinevaid programme?" ja "Kes seda kõige rohkem vajavad?" Klienditeenindus on keeruline valdkond, mida juhtida ja milles töötada. Pealtnäha viisakas ja tähelepanelik käitumine võib osutuda hoopis klienti ärritavaks ja kliendisuhet ohustavaks. Alljärgnevalt klienditeenindajate viis kõige tüüpilisemat viga, mida korratakse päevast päeva. Naiste põhipatud töö juures: Telefoni vastu võttes ainult oma eesnime ütlemine
tegevjuhina ning on erinevate IKT sektori ettevõtete asutaja ning osanik. See tähendab, et ta on kokku puutunud nii tegevjuhi kui projektijuhi tööga, kuid ka neile ametikohtadele inimeste otsimisega. Marius Arrase puhul on ka oluline, et ta on töötanud IKT ettevõtetes juhtivatel kohtadel nii Eestis kui ka välismaal ning ta on olnud üks alusepanijast mitmetele edukatele IKT ettevõtetele. Süvauuringus keskenduti kahele ametikohale: projektijuhile ja tegevjuhile. Autor valis just need ametikohad, sest neid võib pidada IKT ettevõtte edukust silmas pidades kõige määravamateks, kuigi ei saa alatähtsustada ka teisi ametikohti. Tegevjuht määrab ära ettevõtte tegevuse suunad ja projektijuht on projektide elluviimisel peamine vastutaja ehk temast sõltub projektide õnnestumine. Tarkvaraarenduse valdkonnas (eelküsitluses tuli välja, et
Kõik kommentaarid