Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tehnikaajalugu presentatsioon teemal "Idaringtee" (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Idaringtee
Joonas Assor
10.TS
Ülevaade

11,8 kilomeetri  pikkune  magistraaltänav

Ühendab omavahel kaks maanteed:
             1)Tallinn-Tartu-Luhamaa  maantee
             2)Jõhvi-Tartu-Valga maantee
Eesmärk

Suunata suurem osa transiitliiklusest Tartu 
kesklinnast mööda

Vähendada kesklinna lisakoormust

Lüheneb Annelinna piirkonna ja Ropka 
tööstuspiirkonna vaheline  teekond
Kaks ehitusala

Idaringtee koosneb kahest ehitusalast
 1)Võru-Ringtee ristmikust tee Turu tänaval 
asuva vanglahoone tagumise müürini (2,1 
kilomeetrit)
2)Turu tänava vangla juurest tee täiesti uuel  
terrassil üle Emajõe,  Ihaste  luha, Ihaste tee 
ning jõuab  Lammi tänavani (2,9 kilomeetrit)
Lisainfo

Tellija  Tartu  linnavalitsus  ja Tartu 
vallavalitsus

Maksumus kokku 45 miljonit eurot, 
millest 85 protsenti tuleb Euroopa Liidu 
Ühtekuuluvusfondilt
Vasakule Paremale
Tehnikaajalugu presentatsioon teemal-Idaringtee #1 Tehnikaajalugu presentatsioon teemal-Idaringtee #2 Tehnikaajalugu presentatsioon teemal-Idaringtee #3 Tehnikaajalugu presentatsioon teemal-Idaringtee #4 Tehnikaajalugu presentatsioon teemal-Idaringtee #5 Tehnikaajalugu presentatsioon teemal-Idaringtee #6 Tehnikaajalugu presentatsioon teemal-Idaringtee #7 Tehnikaajalugu presentatsioon teemal-Idaringtee #8
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-02-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 1 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor termikas788 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
34
docx

Tartu Kesklinna linnaosa arengu kirjeldus

Tartu Kesklinna linnaosa arengu kirjeldus Referaat õppeaines "Eesti asustuse ja kultuurmaastike kujunemine " Juhendaja: Tartu 2014 Sisukord Sissejuhatus.................................................................................................................................3 Asukoht.......................................................................................................................................3 Tartu muinasajal..........................................................................................................................6 Tartu keskajal..............................................................................................................................7 1030-1224...............................................................................................................................7 1224-1558.......................

Kultuurid ja tavad
thumbnail
84
doc

Tartu nähtavad linnastruktuurid. Kevin Lynch`i teooria rakendus

Tartu Ülikool Loodus- ja tehnoloogiateaduskond Ökoloogia ja Maateaduste instituut Geograafia osakond Bakalaureusetöö inimgeograafias Tartu nähtavad linnastruktuurid. Kevin Lynch`i teooria rakendus Ago Kikas Juhendaja: PhD Jussi S. Jauhiainen Kaitsmisele lubatud: Juhendaja: Instituudi juhataja: Tartu 2008 Sisukord Sisukord............................................................................................................................................2 Sissejuhatus......................................................................................................................................3 1. Kevin Lynch – töö ja elu..........................................................................

Inimgeograafia
thumbnail
27
doc

Teedeehituse eksami vastused

eri kohtade vahel liiklemiseks. Talitee kasutamise aeg on piiratud 30. Riigimaanteed, mis kantakse riigimaanteede nimekirja: · Tallinn - Narva (1) · Tallinn - Tartu-Võru ­ Luhamaa (2) · Tallinn ­ Pärnu ­ Ikla (3) · Tallinn- Paldiski (8) 31. Põhimaanteed, mis kuuluvad TEN-T teedevõrgustikku: · Tee nr 1 Tln-Narva (E20), · Tee nr 3 Jõhvi-Tartu-Valga (E264), · Tee nr 4 Tln-Pärnu-Ikla (E67), · Tee nr 8 Tln-Paldiski, · Tee nr 11 Tln ringtee 32. Riigi põhimaanteed: · Tee nr 1 Tallinn-Narva (E20), · Tee nr 3 Jõhvi-Tartu-Valga (E264), · Tee nr 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67), · Tee nr 8 Tallinn-Paldiski, · Tee nr 11 Tallinna ringtee · tee nr 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa, · tee nr 5 pärnu-Rakvere-Sõmeru, · tee nr 6 valga-Uulu, · tee nr 7 Riia-Pihkva, · tee nr 10 Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare 33

Ehituskonstruktsioonid
thumbnail
19
docx

Tallinn turistidele

Tallinn turistidele TALLINN TURISTIDELE Referaat Lk 2/20 TALLINN TURISTIDELE SISUKORD Tallinn turistidele.................................................................................................... 2 1Tallinna kesklinn................................................................................................... 2 2Rocca al Mare....................................................................................................... 4 3Pirita ja Viimsi....................................................................................................... 5 3.1Tegevused Viimsis.......................................................................................... 5 4Kadriorg................................................................................................................ 6 4.1Olulisemad objektid........................................................................................ 6 4.1.1Haridus ja kultuu

Eestimaa tundmine
thumbnail
52
docx

Arhitektuuriteooria referaat

Sisukord Sissejuhatus.................................................................................................................................3 Juugend.......................................................................................................................................4 Taagepera mõis........................................................................................................................4 Funktsionalism............................................................................................................................6 Tammekannu villa...................................................................................................................6 Esindustraditsionalism................................................................................................................8 Munga 18, Tartu......................................................................................................................8 Stalin

Arhitektuuri ajalugu
thumbnail
25
docx

Riigimaanteede teehoiukava aastateks 2014-2020

sh Tartu 0,69 1,01 1,61 0,89 0,42 0,47 0,83 Allikas: Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium Lisaks eelmainitule on Tallinna ja Tartu linnale eraldatud EL eelarveperioodi 2007- 2013 Transpordi infrastruktuuri arendamise meetmest Transpordi infrastruktuuri arendamise investeeringute kava alusel kokku 105,2 mln . Toetatakse Veerenni-Filtri ühendustee, Ülemiste liiklussõlme rekonstrueerimise ja Tartu idapoolse ringtee rekonstrueerimise projekte. Välisvahendite väljamaksed projektidele toimuvad ajavahemikul 2009-2015. EL eelarveperioodil 2014-2020 on kohalike omavalitsuste transpordiprojektidele planeeritud 40 mln välisvahendeid. 3.2 Välisvahendite kavandamine ja kasutamine Riigimaanteede teehoiukava 2014-2020 sisaldab EL eelarveperioodide 2007-2013 ja 2014-2020 välisvahendeid, kuna langeb ajaliselt kokku mõlema perioodi vahendite rakendamise ajaga.

Ühiskond
thumbnail
38
doc

Teedeehitus TÖ-le

? 32. Nimeta põhimaanteed mis kuuluvad TEN-T teedevõrgustikku (vähemalt 5) Tee nr 1 (Tln-Narva); nr 3 (Jõhvi, Tartu, Valga); nr 4 (Tallinn-Pärnu-Iklal); nr 8 (Tallinn-Paldiski); nr 11 (Tlna ringtee) 33. Nimeta riigi põhimanteed (vähemalt 10) Tallinn-Narva, Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa, Jõhvi-Tartu-Valga, Tallinn-Pärnu-Ikla, Pärnu-Rakvere-Sõmeru, Valga-Uulu, Riia-Pihkva, Tallinn- Paldiski, Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla, Tallinna ringtee 34. Mitu silda on riigimanteedel, mis on nende kogupikkus ning millises maakonnas on enim sildu 926 silda, 21 342 m kogupikkusega, Harjumaakonnas kõige rohkem 142. 35. Kirjelda maantehoiu rahastamist Raha jaotus riigimaanteedele ja kohalikele teedele määratakse teeseadusega. Kõik rahastamisallikad ­ riigieelarve vahendid, omatulu ning välistoetus, loetakse kütuseaktsiisi arvestusliku määra sisse

Ökoloogia ja keskkonnakaitse
thumbnail
40
pdf

Muutused Valga linnas pärast Eesti-Läti piiri määramist

Tartu Ülikool Filosoofiateaduskond Ajaloo ja arheoloogia instituut Vahur Ilumets MUUTUSED VALGA LINNAS PÄRAST EESTI­LÄTI PIIRI MÄÄRAMIST Bakalaureusetöö Juhendaja: dotsent Ago Pajur Valga 2011 Sisukord Sissejuhatus 3 Valga linna jagamine 6 Piirivalvest ja piiriületusest 11 Liiklemine ja transport 18 Majandusolud 23 Kokkuvõtte 28 Changes in Valga after determination of the Estonian-Latvian bor

Ajalugu




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun