Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tasakaalu mõjutavad tegurid ja arendamine (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on tasakaal?
  • Mis tegurid mõjutavad tasakaalu?
  • Kuidas tasakaalu arendada?

Lõik failist

TASAKAALU MÕJUTAVAD 
TEGURID JA ARENDAMINE
Uurimistöö
Krete  Allik
11.klass
Juhendaja : õpetaja Mari Kahu
MIKS SELLINE TEEMA?
• Tasakaal on vajalik  spordis .
• Et teada saada tasakaalu mõjutavatest 
teguritest ja arendamisest.
• Eesmärgiks on uurida, kas tasakaal on 
paremini arenenud 5.klassi või 11.klassi 
õpilastel.
    
UURIMISKÜSIMUSED
• Mis on tasakaal?
• Mis tegurid mõjutavad tasakaalu?
• Kuidas tasakaalu arendada?
• Kui hea on tasakaal 5.klassi ja 11.klassi 
õpilastel?
TASAKAALU MÕISTE
• Tasakaal on üks  sellistest  kehalistest 
võimetest, mis aitab meil säilitada ja 
kontrollida kehaasendit.
• Tasakaalu aitab säilitada  tasakaaluelund .
TASAKAALU MÕJUTAVAD 
TEGURID
•   Alkohol .
• Narkootikumid ( kanep , kokaiin,  heroiin ).
• Tubakatooted (e- sigaret ).
• Vanus ( lapseiga , vanadus).
• Haigused (Meniere’i haigus).
TASAKAALU ARENDAMINE
• Spordiga tegelemine.
• Staatiline tasakaal.
•  Dünaamiline  tasakaal.
TÖÖS KASUTATUD MEETOD
• Töös kasutati kvantitatiivset uurimismeetodit.
• Praktiline töö viidi läbi 5.klassi ja 11.klassi 
õpilaste vahel.
• Osa võttis 34 õpilast.
UURIMUS
• Erinevad testid, mida õpilased pidid 
sooritama .
• Teada saada, missugusel  klassil  on tasakaal 
paremini arenenud.
• Tegurid, mis tasakaalu veel mõjutavad.
7
6

Vasakule Paremale
Tasakaalu mõjutavad tegurid ja arendamine #1 Tasakaalu mõjutavad tegurid ja arendamine #2 Tasakaalu mõjutavad tegurid ja arendamine #3 Tasakaalu mõjutavad tegurid ja arendamine #4 Tasakaalu mõjutavad tegurid ja arendamine #5 Tasakaalu mõjutavad tegurid ja arendamine #6 Tasakaalu mõjutavad tegurid ja arendamine #7 Tasakaalu mõjutavad tegurid ja arendamine #8 Tasakaalu mõjutavad tegurid ja arendamine #9 Tasakaalu mõjutavad tegurid ja arendamine #10 Tasakaalu mõjutavad tegurid ja arendamine #11 Tasakaalu mõjutavad tegurid ja arendamine #12 Tasakaalu mõjutavad tegurid ja arendamine #13
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-10-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 9 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor creteke5 Õppematerjali autor
Antud materjalis saab ülevaate,kuidas teha lühikokkuvõte enda uurimistööst PowerPointis.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
50
docx

Kehalise kasvatuse mõju Pärnu Koidula Gümnaasiumi G1BK1 tüdrukute enesetundele ja meeleolule

soodsat mõju vere kolesterooli sisaldusele; vähendab riski haigestuda II tüüpi ehk insuliinist mittesõltuvasse diabeeti; vähendab hüpertensiooni ehk kõrgvererõhutõppe haigestumist ja normaliseerib vererõhku; vähendab kasvajate teket; aitab reguleerida kehakaalu; avaldab positiivset mõju luukoetihedusele ja aitab ennetada osteoporoosi; võimaldab arendada ja säilitada lihasjõudu, vastupidavust, painduvust ja tasakaalu, tugevaid liigeseid ja tervet luustikku; tõstab vere hapnikusisaldust, vähendab verehüübimise häireid ning ennetab trombide teket; parandab rühti ja aitab vähendada ortopeedilisi vaevusi; leevendab ärevust, rahutust, depressiooni ja uneprobleeme; parandab elukvaliteeti (Vikipeedia 2015 sv kehaline aktiivsus). Regulaarne füüsiline aktiivsus parandab ja säilitab südame töövõimet. Piisava intensiivsusega koormus tõstab südame löögimahtu ja maksimaalset minutimahtu.

Kehaline kasvatus ja sport
thumbnail
29
docx

Jooksmise populaarsus Paide Ühisgümnaasiumi gümnasistide seas

Aeroobsete harjutuste kestus võib ulatuda mitme tunnini. Aeroobne võime näitab organismi hapnikutranspordi kui ka hapniku omastamise võimekust, mida hinnatakse maksimaalse hapniku tarbimise järgi. Maksimaalne hapniku tarbimise hulk on suurim hapniku hulk, mida suudab organism jooksmistegevuse ajal kasutada. Seega aeroobne töövõime on seotud suuresti vastupidavusega [1]. Motoorne võimekus seisneb peaasjalikult tasakaalu, liigutuste koordinatsioonis ja liigutuste kiiruses. Võimlemisharjutused on jooksjale kõige tõhusamad lihaskonna hea toonuse ja kehahoiaku saavutamiseks. Jõu- ja võimlemisharjutused on jooksmise juures väga kasulikud, sest need hoiavad ära ka lihasnõrkused [7]. 6 Tugi- ja liikumissüsteemi võimekus seisneb lihaste jõus ja vastupidavuses ning painduvuses. Luustik, kõõlused, liigesed, sidemed ja kõhred tugevnevad aja jooksul

Kategoriseerimata
thumbnail
50
pdf

Pedagoogiline psühholoogia

4 Väljast sõltuvatel (e globaalse tajustiiliga) isikud kalduvad vaateväljas olevaid asju nägema tervikutena, seetõttu on neil raskusi keskendumisel olukorra eri tahkudele või tajutava terviku mõttelisel jaotamisel osadeks. Nagu juba öeldud, on neil raskusi ärritajate eristamisel ning neid mõjutavad hõlpsasti ümbritsev taust või väline struktuur. Kalduvad omaks võtma olemasoleva tausta. Nende taju ja arvamusi mõjutavad tugevasti teised inimesed. Konfliktsituatsioonides püüavad nad lähtuda enam oponendi kui iseenda taustast, milles nad olukorda näevad. Nad jäävad inimestega kokku ja seet meeldivad nad inimestele rohkem. Neid peetakse südamlikeks, tähelepanelikeks ja taktitundelisteks

Alternatiivpedagoogika
thumbnail
19
doc

Pedagoogilise psühholoogia kokkuvõte

3.Esitada uus info väikeste ja hästi jälgitavate sammudena, toetudes juba õpilastel olemasolevatele teadmistele sellest teemast. 4. Esitada õpilastele regulaarselt küsimusi õppimise aktiveerimiseks ja veendumiseks, et eelnevast materjalist on enne järgneva juurde asumist aru saadud. 5. Lõpetada esitus põhiseisukohtade ülevaatega. 6. Loengu järel jätkata küsimuste või ülesannetega , mis aitavad õpilastel kinnistada materjali nende endi mõistete struktuuri. Loengu edukust mõjutavad põhifaktorid 1.Lektori entusiasm avaldub huvis aine vastu ja esituses, soodustades sellega õppimiseks soodsa õhkkonna loomist klassis. 2. Suur mõju on ka lektori kommunikatsioonioskustest- sobiv loengutempo, lektori kehakeel., edastatava informatsiooni selgus. Loengulise esituse tõhusust aitavad suurendada demonstratsioonkatsed ja näitvahendid. Viimaste õpetuslik efekt on suurem, kui õpetaja tutvustab õpilastele kõvahäälselt nende sooritamisega kaasnevat arutlust.

Pedagoogiline psuhholoogia
thumbnail
20
doc

Spordipedagoogika eksami kordamisküsimuste vastused

õppeprogrammide/treeningplaanide sisu, tuginedes teistele sporditeaduste alamdistsipliinidele nagu spordipsühholoogia, -füsioloogia, -sotsioloogia, -biomehaanika jt., aga ka pedagoogikale üldiselt. 2) teised kasutavad teiste poolt tehtud/korraldatud uuringute tulemusi praktilises töös. Õpetamise ja treenimisega seotud uurimustes käsitletakse järgnevaid küsimusi: planeerimine, õpetaja/õpilaste vaheline koostöö, õppimist soodustavad tegurid, harjutuste soorituste ja õpitulemuse hindamine, erinevate õpetamis- või treenimismeetodite võrdlemine, õppetöö korraldamine ja distsipliini probleemide lahendamine. Mõned uurimistööd on teoreetilised, teised praktilist laadi. Maailmas tuntud spordipedagoog Daryl Siedentop, toob oma 2007 aastal ilmunud raamatus välja 6 olulist uurimisvaldkonda: 1) Õpetaja/ treeneri käitumine - õppijale antava tagasiside liigid ja nende osatähtsus

Spordipedagoogika
thumbnail
19
doc

Suhtumine kuulmislangusega õpilastesse tavakoolis

Suhtumine kuulmislangusega õpilastesse tavakoolis Üha enam lapsevanemaid kaaluvad oma kuulmislangusega last panna kuulmise erikooli asemel tavakooli. Tavakooli õpetajate valmisolek kuulmislangusega õpilasi oma klassis õpetada pole aga veel nii positiivne, kuna ettevalmistus selleks on vähene. Tavakooli õppima asunud kuulmislangusega last ootab lisaks õppimisele ka õpetajate ja kaasõpilaste hoiakud tema suhtes. Hoiakud võivad olla nii positiivsed kui ka negatiivsed, igal juhul mõjutavad need õpilase sotsiaalset edukust tavakoolis. Antud seminaritöö eesmärk on tutvustada kuulmislangusega laste probleeme tavakoolis. Peamine rõhk on suunatud uurimustulemuste kirjeldamisele, mis kajastavad hoiakuid kuulmislangusega õpilase suhtes. Lisaks annab see seminaritöö ülevaate kuulmislanguse põhjustest ja tagajärgedest lapse arengule. Töö tulemusena jõuti järelduseni, et hoiakuid kuulmislangusega õpilaste suhtes on uuritud

Haridusteaduskond
thumbnail
15
docx

Õppe kavandamise kontrolltöö vastused

Leiti, et paremini kui üksikute faktide, ideede ja praktiliste teadmiste õpetamine kutsuvad mõtete ja ideede äratundmist esile teatud üldisema suunitlusega õppeained. Õpetamise põhilise sisu moodustasid tol ajal distsipliinid, mida tuntakse ka seitsme vaba kunstina (lad k septem artes liberalis): retoorika ehk kõnekunst, dialektika ehk vaidluskunst, grammatika, muusika, geomeetria, aritmeetika, astronoomia. Õppimise juures oli kõige tähtsam õppija arutlusvõime arendamine, et ta suudaks enese sees olevaid ideid ära tunda. Praktiliste õppeainete õpetamist ei peetud niivõrd oluliseks. Religiooni tähtsuse vähenemisel muutusid ka arusaamad teadmistest ja õppimisest.17. sajandil tekkis inglise filosoofi John Locke`i (1632-1704) seisukohtade põhjal empirism. Empirismi põhiidee õppimise osas oli, et inimese teadvuses pole midagi peale väliskeskkonna peegelduste ehk kõik inimese teadmised pärinevad tema enda kogemusest. Kogemuste saamise nimel peeti

Eripedagoogika
thumbnail
126
pdf

Laste tervis, lastekaitse, terviseedendus

Sealt edasi on laste ja täiskasvanute otsustusvõime kvalitatiivne erinevus üsna väike. Imikute kõrge suremus  Ebainimlikud kasvatustavad: laste mähkimine kookonina, kuuma rauaga põletamine langetõve ennetamiseks, karastamise eesmärgil jääkülma vette kastmine.  Kõrge suremus kui vähese hoolivuse ja järelvalve küsimus. Laste tervise näitajad 38 näitajat jaotatuna 4 rühma:  Demograafilised ja sotsiaalmajanduslikud tegurid  Lapse tervislik seisund ja heaolu  Tervise determinandid, risk ja ennetavad tegurid  Laste tervise süsteem ja poliitika - M.Rigby, Keele University UK, 2004 Lapse tervise mõjurid  Lapse pärilikud faktorid, vanus ja sugu.  Individuaalse eluviisi eripära (tervisekäitumine).  Sotsiaalsed ja paikkondlikud võrgustikud.  Elu- ja töötingimused.  Üldised sotsiaalmajanduslikud, kultuurilised ja keskkondlikud tingimused.

Lapse tervise edendamine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun