Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

SRS süsteem (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist


Karl Sepp
LABORATOORNE TÖÖ NR 1
Õppeaines: LISA- JA MUGAVVUSSEADMED
Transporditeaduskond
Õpperühm: AT 51
Juhendaja : lektor Henri Vennikas
Esitamiskuupäev:…………….
Üliõpilase allkiri :……………..
Õppejõu allkiri: ………………
Tallinn 2015
1 SISSEJUHATUS
9. Septembril Tallinna Tehnikakõrgkooli D101 ruumis toimunud labori ülesandeks oli välja selgitada etteantud sõiduki lisa- ja mugavusseadmed ja nende komponentide tuvastamine . Samuti tööpõhimõtete kirjeldamine olemasolevate teadmiste põhjal. Meie grupile seati ülesandeks tutvuda lähemalt Toyota Avensise SRS süsteemiga, samuti otsisime üles kõik ülejäänd lisa- ja mugavusseadmed.
2 SÕIDUKI TEHNILISED ANDMED
Mark: Toyota
Mudel: Avensis 2.0d
Aasta: ~1997
Keretüüp:
Vasakule Paremale
SRS süsteem #1 SRS süsteem #2 SRS süsteem #3 SRS süsteem #4 SRS süsteem #5 SRS süsteem #6 SRS süsteem #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-11-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor karl sepp Õppematerjali autor
Labori aruanne

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
docx

Turvaseadised

elektriliselt. Eemaldage pürotehnilised eelpingutid kere parandamisel või keevitamisel. SRS-hoiatustuli Süsteemi toimimine Süüde lülitada sisse. SRS-hoiatustuli süttib. Lamp kustub umbes 4 sekundi pärast. Kui mitte: vaadake jaotist "Enesediagnostika". Kui hoiatustuli vilgub siis 15 sekundi jooksul on kõrvalistuja turvapadi välja lülitatud. SRS-juhtmooduli tõrke mälu saab kontrollida ainult andmesideühenduse (DLC) abil ühendatud diagnostiliste seadmetega. Tühjenda süsteem Millal Fassaadi / armatuurlaua eemaldamine või asendamine. Esiistmete parandamine või vahetamine, kui külgmised turvapadjad on paigaldatud. Kui paigaldatud on täispuhutavad kardinad, pealiskihti või trimmi eemaldamiseks või asendamiseks. Parandage SRS-komponentide, eriti turvapatjade ümber. SRS-komponendi eemaldamine või asendamine, va turvavööd. Rooli / veeru remont või asendamine. Keevitustööd. Turvavöö eemaldamine või asendamine: häirida pürotehniline eelpinguti.

Autode lisa- ja mugavusseadmed
thumbnail
15
docx

Auto aktiivne ja passiivne turvalisus

lõtv mugavaks istumiseks. Enamikul Toyota autodel on turvavöö eelpingestid ja jõupiirikud esiistmetel sõitjate jaoks, mis tõmbavad otsekokkupõrke korral turvavöö kiiresti tagasi ning kinnitavad sõitja sobiva jõuga. Toyota on aastast 2003 paigaldanud hoiatuslambi ja sumistiga turvavöö meeldetuletussüsteemi juhi- ja kõrvalistme jaoks ning peaaegu kõik Toyota sõiduautod on selle meeldetuletussüsteemiga varustatud. 2. Turvapadjad Turvapadja süsteem autos koosneb kolmest põhikomponendist- nailonist turvapadi ise, andurist, mis reageerib tõukele, ning padja täitemehhanismist. Turvapadi on tavaliselt peidetud kas rooli või armatuurlaua sisse. Uuematel autodel on turvapadjad ka istmetes, ustes, põlvede juures, kasutatakse ka turvakardinaid. Turvapadja andur annab täitemehhanismile märku, kui aeglustusjõud on võrdne või suurem 16-25 kilomeetrise tunnikiirusega vastu seina sõitmise jõuga.

Auto õpetus
thumbnail
10
doc

ROPS süsteem

.............................................2 SISSEJUHATUS..................................................................................................................................3 1. ROPS süsteemi olemus....................................................................................................................4 1.1. Aktiivsed süsteemid...................................................................................................................4 1.2. Passiivne ROPS süsteem...........................................................................................................5 2. Passiivse ROPS süsteemi ehitus.......................................................................................................5 2.1 ,,Flip Up" süsteem......................................................................................................................5 2.2 ,,Pop Up" süsteem..................................................................................

Autode lisa- ja mugavusseadmed
thumbnail
54
doc

LABORATÖÖRNE TÖÖ, ALUSVANKER

Siit tulenevalt reaalne mõõdetud mass 1291 + 635 = 1926kg ΣMa=0, FG x a – FR2 x 2630 = 0 1926 x a = 485 x 2630 A = 485 x 2630/1926 = 662,3mm Telgede koormamisel nihkub raskuskese sõiduki nina suunas. 5 1.2. Vedrustuse ehitus, iseloomustus ja kinemaatika Näidissõidukil on kasutusel McPherson tüüpi vedrustus nii ees kui ka taga. Esisillas on ühe õõtsa ja ühe reaktiivvardaga süsteem ning tagasillas on 2 põiki ja ühe pikihoovaga süsteem. McPhersoni vedrustust iseloomustab lihtsus, kompaktsus horisontaalsihis, suur käigupikkus, odavus massitootmisel ning lihtne vahetatavus. Komponendid:  Stabilisaatorvarras  Alumine õõtshoob  Keerdvedru  Amortisaatori püstak Elastsed elemendid: Ees: Õõtshoova puksid, tugilaagrid, pikivardapuksid Taga: Õõtshoova puksid, põiki- ja pikivarda puksid. Suunavad elemendid:

Kategoriseerimata
thumbnail
17
doc

LIIKLUSALASTE HOIAKUTE SEOS LIIKLUSÕNNETUSTES VEOKITEGA JA NENDE PÕHJUSTE ANALÜÜS

muutuvad agressiivseks sõnumi saatjale, muutuvad tolerantseks (selles pole midagi ebaharilikku). Isikliku haavatavuse, riskide esiletõstmine ­ saab aru, et jutt käib tema kohta ja näidatakse kuidas ta saab ise oma käitumisega riske vähendada. Enesetõhususe suurendamine ­ usk, et saab ise määrata oma käitumise. (Heli Ainjärv, 2014.) Et liiklusohutust veel parandada on vaja luua sõidukijuhti toetav tehniline süsteem veokitele: Süsteem, mis hoiaks automaatselt pikivahet ees liikuva sõidukiga. Samas on ka oluline, et antud süsteem tunneks ära ka seisvaid objekte, mis on teeääres või ulatuvad teele. Süsteem, mis ei laseks sõidukil väljuda oma sõidurea piiridest ning ei laseks ka sõidukil sõita teelt välja. Veokijuhi teadlikkuse süsteem. Säilitades juhi tähelepanu vaatamata väsimusele või tähelepane hajutavatele asjaoludele.

Liiklusohutus
thumbnail
8
docx

Nimetu

Ardi Randlaht KaidoVildersen SÕIDUKI REGISTREERIMINE Õppeaines: SÕIDUKITE TEHNONÕUDED Transporditeaduskond Õpperühm: KAT 41 Juhendaja: Taaniel Tigas Tallinn 2015 1 Sõiduki kategooria valik. Tegemist on L2e kategooria sõidukiga. Täpsemalt kolmerattalise mootorsõidukiga, mille valmistajakiirus ei ületa 45 km/h ning mootori kubatuur on 49 cm3. Suurim kasulik võimsus on 3,76 KW ja ei ületa kategooriat reguleerivat 4kw. 1. L2e kategooria sõiduk peab vastama järgmistele tehnonõuetele. 1. Maksimaalne mootori töömaht ei tohi ületada 50cm3, antud masinal on töömaht 49cm3 2. Valmistajakiirus ei tohi ületada 45km/h antud masinal on see aga 44km/h. Suurim kasulik võimsus L2e kategooria sõidukil ei tohi ületada 4kw sellel masinal on võimsus 3,76kw 3. Masinal peab olema 2 kaugtulelaternat kuna ta on üle 1300mm lai, 1320mm 4. L2e kategooria sõidukile, mis on üle 1300 mm la

Auto õpetus
thumbnail
2
doc

Sissejuhatus autotehniku erialasse

Eesmised turvapadjad pakuvad opitmaalset kaitset vaid juhul kui iste , istmeseljatugi ja peatugi on juhi või sõitja kasvule vastavaks reguleeritud. ÄRA ASETA MINGEID ESEMEID TURVAPADJA JA AUTOS ISTUJA VAHELISSE ALASSE SEE VÕIB, OSUTUDA SURMAVAKS !!! Turva patjade märgulamp süttib süüte sisse lülitamisel umbes 4-ks sekundiks , kui lamp ei sütti või ei kustu 4 sekundi pärast , võin süttib sõidu ajal on turvapadja süsteemis rike. Külgmine turvapadja süsteem rakendub kokkupõrkkel esiukse piidast 60% kahele poole Ohutus nõuded elektriseadmetel Plahvatus ohtlik ja keemilises aktiivses keskonnas mille toime kahjustab metalli või isolatsiooni on masinate kasutamine eluohtlik ja seega keelatud.Pritsmete ja tilkade mõju piirkonnas , lume ja vihma sajus (kui need masinad ei ole vee kindlad) on nende masinate kasutamine eluohtlik ja seetõttu keelatud .Töökoht peab olema küllaltaselt valgustatud. Enne tööalgust Minul on vihikus kirjas ...

Sissejuhatus autotehniku erialasse
thumbnail
3
doc

LIIKLUSKÄITUMINE

LIIKLUSKÄITUMINE Tähelepanu häirimine Sõidukijuhid peaksid kogu sõidu vältel oma tähelepanu pöörama ümbritsevale liiklusele, et tagada nii enda kui ka kaasliiklejate ohutus. Tähelepanu härimise peamised liigid: Visuaalne ­ tegurid, mis sõidukijuhi tähelepanu juhivad teelt kõrvale Kognitiivne ­ tegurid, mis juhivad sõidukijuhi mõtted mujale Manuaalne ­ tegurid, mille tõttu juht laseb roolist lahti Sageli võib sõiduki juhti häirida nende kolme teguri kombinatsioon ­ juht, kes pöördub rahustama tagapingil tülitsevaid lapsi, ei ole võimeline jälgima teed või keskenduma ümbritsevale liiklusele. Tähelepanu põhilisteks häirijateks on mobiiltelefonid ja sateliitnavigatsiooniseadmed. Navigatsiooniseadmed peaksid olema paigutatud nii,et need oleks juhile nähtavad, et mitte piirata tema vaatevälja. Tavalised tähelepanu häirijad on söömine, suitsetamine ning raadio sõrmitsemine. Tähelepanu häirim

Auto õpetus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun