Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Sekretari ametijuhend - sarnased materjalid

ametijuhend, edastamine, seonduv, tellimine, haridus, töökogemus, keeleoskus, allkiri, aivo, käsn, üldandmed, struktuuriüksus, peakontor, juhatajale, alluvad, koristaja, raamatupidaja, edastamise, ametijuhendis, asjaajamiskord, loetelu, kõnede, teadete, postiga, korralduste, nõustamine, asjaajamise, asjaajamine, jälgimine, keskharidus, windows
thumbnail
3
docx

Ametijuhend: sekretär

3.4 töö postiga; 3.5 kontrollida direktori ja direktori asetäitja korralduste õigeaegset täitmist; 3.6 töötajate nõustamine asjaajamise ja arhiiviga seotud küsimustes; 3.7 kontoriruumi ja nõupidamiste ruumi korrashoiu tagamine,koosolekute toimumiseks vajalike vahendite ning materjalide ettevalmistamine; 3.8 külaliste vastuvõtuga seonduvad ülesanded; 3.9 lähetustega seonduv asjaajamine; 3.10 ajakirjanduse tellimine; 3.11 vastavate teenuste tellimine ja nende täitmise kontrollimine; 3.12 ajakirjanduse jälgimine ja vajaliku/huvipakkuva informatsiooni edastamine; 3.13 edastab ameti töötajatele juhatuse informatsiooni. 4. Õigused Sekretäri õigused on: 4.1 saada ettevõtte juhtkonnalt informatsiooni,dokumente jms,mis on vajalikud tema tööülesannete täitmiseks; 4

Amet
9 allalaadimist
thumbnail
6
docx

SEKRETÄRI AMETIJUHEND

3.4 töö postiga; 3.5 kontrollida direktori ja direktori asetäitja korralduste õigeaegset täitmist; 3.6 töötajate nõustamine asjaajamise ja arhiiviga seotud küsimustes; 3.7 kontoriruumi ja nõupidamiste ruumi korrashoiu tagamine,koosolekute toimumiseks vajalike vahendite ning materjalide ettevalmistamine; 3.8 külaliste vastuvõtuga seonduvad ülesanded; 3.9 lähetustega seonduv asjaajamine; 3.10 ajakirjanduse tellimine; 3.11 vastavate teenuste tellimine ja nende täitmise kontrollimine; 3.12 ajakirjanduse jälgimine ja vajaliku/huvipakkuva informatsiooni edastamine; 3.13 edastab ameti töötajatele juhatuse informatsiooni. 4. Õigused Sekretäri õigused on: 4.1 saada ettevõtte juhtkonnalt informatsiooni,dokumente jms,mis on vajalikud tema tööülesannete täitmiseks; 4

Amet
34 allalaadimist
thumbnail
2
docx

AMETIJUHEND

02.2013 1.ÜLDANMED 1.1. Ametinimetus Sekretär 1.2. Alluvus Direktorile 1.3. Asendaja Raamatupidaja 1.4. Keda asendab Andmesisestajat 2. AMETIKOHA EESMÄRK Sekretäri ametikoha eesmärk asjaajamise korraldamine, klientide teenindamine, andmekogude pidamine ning arhiivitöö korraldamine. 3. PÕHIKOHUSTUSED 3.1. Dokumentatsiooni korraldamine. 3.2. Dokumentide skaneerimine. 3.3. Telefonile vastamine ja kõnede suunamine, teadete vastuvõtmine ja edastamine. 3.4. Tirjade postitamine. 3.5. Töötajate nõustamine asjaajamise ja arhiiviga seotud küsimustes. 3.6. Külaliste vastuvõtuga seonduvad ülesanded. 3.7. Vastavate teenuste tellimine ja nende täitmise kontrollimine. 3.8. Edastab ameti töötajatele juhatuse informatsiooni. 4. LISAKOHUSTUSED 4.1. Koolituste korraldamine. 4.2. Lähetustega seonduv asjaajamine. 4.3. Ajakirjanduse tellimine. 5. VASTUTUS 5.1

Ametijuhend
97 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Sekretäritöö ametijuhend

3.3. Vastab büroo telefonikõnedele ning suunab need vastavatele töötajatele, informeerides alati töötajat helistaja isikust või kõne valdkonnast. Töötaja äraolekul bõroost võtab vastava teate ning edastab selle esimesel võimalusel töötajale. 3.4. Võtab vastu büroosse saabunud külalisi ja kliente, vajadusel serveerib kohvi, teed ja vett, teavitab külaliste saabumisest vastavat töötajat 3.5. Kohvi, tee, vee jms. olemasolu jälgimine ning juurde tellimine 3.6. Kursis olemine igapäevase töökorraldusega büroos ning informatsiooni omamine büroost eemalolevate töötajate asukoha ja kontaktandmete kohta; 3.7. Suhtlemine teiste büroo töötajate, klientide, äripartnerite ja muude füüsiliste ning juriidiliste isikutega, vahendamaks kõikvõimalikku vajalikku informatsiooni; 3.8. Kirjavahetuse (sealhulgas arved) vahendamine büroo ja füüsiliste ning juriidiliste isikute

Sekretäritöö
201 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Ametijuhend

AS PUNANE BÜROO AMETIJUHEND 1. ÜLDANDMED 1.1 Ametikoha nimetus juhiabi 1.2 Alluvus juhataja 1.3 Alluvad assistent,sekretär 1.4 Asendajad assistent 1.5 Asendab assistent 2. TEGEVUSVALDKOND Asjaajamise töö korraldamine büroos. Juhataja tegevuse toetamine 3. PÕHIKOHUSTUSED 3.1. asjaajamise korraldamine vastavalt Büroo asjaajamiskorrale; 3.2 .dokumentide loetelu koostamine, muutmine ja täiendamine vastavalt ettepanekutele ja vajadusele; 3.3. nõustab ametnikke ja töötajaid dokumendihaldusalastes küsimustes; 3.4. töö dokumendihaldusprogrammis ,,Postipoiss" (registreerimine, täitmiseks suunamine, digidokumentide säilitamine); 3.5. jälgib ja annab teada vastavale ametnikule/töötajale lähenevast kirja/teabenõude/aruande jms vastamise tähtajast. Informeerib sekretäri vastamata kirjast/teabenõudest/aruandest jms. 3.6. koostab ise ja vormistab teiste koo

Asjaajamine ja dokumendihaldus
35 allalaadimist
thumbnail
17
docx

KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS

maksmine. Kordineerib ka ennetustegevust narkomaania ja HIV vastu. Korraldab ka lastele jõulukingitused ning toimetab ka kätte. Orava vallas on jällegi plussideks see, et on rohkemrõhku pandud erinevatele kategooriatele nagu lapsed, puuetega inimesed ja vanurid, mitte pole kõik pandud kirja ühe punktiga. Laiemalt on seletatud,millised võimalused abisaamiseks on nendes valdkondades. On ka välja toodud valla töötute abistamine nede probleemide lahendamisel. Vastseliina valla ametijuhend on pealiskaudne ja üldine. Positiivne minu arust on väljatoodud see, et sotsiaalnõunik külastab abivajajate kodusid sellega oskab anda ka paremat ülevaadet sellest, millist abi see või teine konkreetne perekond täpselt vajab ja kui palju või mis võimalustega saab antud peret aidata. On lisaks tööülesannetele välja toodud ka soovitud tulemused, kuidas ja mis moel on üks või teine asi organiseeritud ja mis tingimustes jõuab abi abivajajateni. Sotsiaalnõuniku õigused

Eetika
134 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Sekretär lühikirjeldus

· Sekretär-asjaajaja · Sekretär · Sekretär-assistent · Referent · Sekretär-personalitöötaja · Sekretär-raamatupidaja · Reisisekretär Sekretäri põhilised tööülesanded on: telefonile vastamine, vastava info edastamine; kirjavahetuse korraldamine ­ saabunud posti sorteerimine, posti suunamine konkreetsele saajale, kirjade koostamine ja saatmine posti, interneti või faksi teel; lähetustega seonduv asjaajamine; büroos majandusalaste tööde ja suuremahuliste koristustööde algatamine, vastavate teenuste tellimine ja nende täitmise kontrollimine; dokumentide tõlkimise korraldamine; ajakirjanduse tellimine ja jälgimine ning vajaliku informatsiooni edastamine; organisatsiooni esitlusteks vajalike dokumentide, materjalide vormistamine; majanduskaupade ja bürootarvete vajaduse väljaselgitamine,

Dokumendihaldus
130 allalaadimist
thumbnail
202
rtf

LEPINGUTE KOGUMIK

.......................... .a. 1. Garandi kohustus lõpeb summa maksmisega võlausaldajale või tähtaja möödumisega, milleks garantii on välja antud või võlausaldaja loobumisel garantiist käesoleva garantiikirja tagastamise korral, kusjuures võlausaldaja teeb garantiikirjale märke tagastamise kohta. 6. Garantii jõustub käesoleva garantiikirja allakirjutamisega. Garantiikiri on koostatud ja allakirjutatud ühes originaaleksemplaris. Garandi esindaja ees- ja perekonnanimi ning allkiri Pitsat 15 GARANTIILEPING Tallinnas, "......"............................a. Aktsiaselts ABC, registrikood 1000000001, asukohaga Pärnu mnt. 999 Tallinn, edaspidi nimetatud "garant", juhatuse liikme Peeter Pärn, isikukood 35002000456, elukoht Tallinn, isikus ühelt poolt ja

Õigus
158 allalaadimist
thumbnail
192
pdf

NOORTELAAGRI KORRALDAJA KÄSIRAAMAT

1) pedagoogiline, noorsootöö või sotsiaaltöö alane kõrg- või keskeriharidus ja Eesti Noorsootöö Keskuse (edaspidi ENTK) juures tegutseva eksamikomisjoni viimase viie aasta jooksul väljastatud tunnistus eksami sooritamise kohta § 4 lõikes 2 nimetatud teemadel või 2) vähemalt keskharidus ja ENTK juures tegutseva eksamikomisjoni viimase viie aasta jooksul väljastatud tunnistus eksami sooritamise kohta § 4 lõigetes 2 ja 3 nimetatud teemadel ning vähemalt kolmeaastane töökogemus laagri kasvatajana. § 3. Laagri kasvataja kvalifikatsiooninõuded Laagri kasvataja kvalifikatsiooninõuded on järgmised: 1) pedagoogiline, noorsootöö või sotsiaaltöö alane kõrg- või keskeriharidus ja ENTK juures tegutseva eksamikomisjoni viimase viie aasta jooksul väljastatud tunnistus eksami sooritamise kohta § 5 lõikes 2 nimetatud teemadel või 2) muu kõrg- või keskeriharidus ja ENTK juures tegutseva eksamikomisjoni viimase

Amet
36 allalaadimist
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

välisorganisatsioonidega, hankijatega ja toodangu või teenuse tarbijatega ja reklaamijatega, 4) saabuva või väljastatava info kogumine, tundmaõppimine, ettevalmistamine, töötlemine ja analüüsimine, kirjade, vastuste ja muu dokumentatsiooni koostamine, 5) tööde organiseerimine, alluvate tegevuse kooskõlastamine, nõupidamiste läbiviimine, 6) arvestus ja arvestuse kontrollimine, vajalike materjalide, toorme ja info tellimine, 7) otsuste tegemine teatud probleemideringi kohta, 8) alluvate töötajate vastuvõtmine, nendega töö- ja vahel ka muude probleemide arutamine ja analüüsimine, väliskülaliste vastuvõtmine, 9) alluvatele ülesannete andmine ja vormistamine, 10) alluvate stimuleerimise vormide kindlaksmääramine jne. Ainuüksi eeltoodud juhtimisfunktsioonide loetelu, mis pole kaugeltki lõplik, näitab, et juhtide tegevus on küllaltki mitmetahuline

Juhtimine
299 allalaadimist
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus
114 allalaadimist
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
638 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun