Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Referaadi koostamine (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

REFERAADI PEALKIRI

Autor

[Nimi]

[ Juhendaja nimi]

[Klass]

[Kuupäev]


KAVA PEALKIRI

Sissejuhatus


  • Esimene alateema
  • Esimene lühikirjeldus alateema kohta
  • Üksikasjalikum teave
  • Üksikasjalikum teave
  • Teine lühikirjeldus alateema kohta
  • Üksikasjalikum teave
  • Üksikasjalikum teave
  • Teine alateema
  • Esimene lühikirjeldus alateema kohta
  • Üksikasjalikum teave
  • Üksikasjalikum teave
  • Teine lühikirjeldus alateema kohta
  • Üksikasjalikum teave
  • Üksikasjalikum teave
  • Kolmas alateema
  • Esimene lühikirjeldus alateema kohta
  • Üksikasjalikum teave
  • Üksikasjalikum teave
  • Teine lühikirjeldus alateema kohta
  • Üksikasjalikum teave
  • Üksikasjalikum teave

    Kokkuvõte:

    [Nimi]

    [Juhendaja nimi]

    [Klass]

    [Kuupäev]

    PEALKIRI

  • Referaadi koostamine #1 Referaadi koostamine #2 Referaadi koostamine #3 Referaadi koostamine #4 Referaadi koostamine #5 Referaadi koostamine #6
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-11-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 17 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor ktammerand Õppematerjali autor
    Referaadi koostamine

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    20
    doc

    Uurimustöö vormistamise juhend

    Essee on lühem mõttearendus mingil kindlal teemal. Olulised on loov mõtlemine ja omapoolne arvamus. Väidete tõestamine, kirjanduse kasutamine ja sellele viitamine ei ole kohustuslik. Essee keelekasutus on vabam, emotsionaalsem, "ilukirjanduslikum" kui referaadis või uurimuses. Siin on omakohal värvikad võrdlused, omadussõnad ja muu selline, samal ajal kui teadusteksti iseloomustab neutraalne asjalik, liigsete emotsioonideta keel. Käesolev juhend on abiks peamiselt referaadi ja uurimuse vormistamisel. Sisuliste küsimustega tuleb pöörduda juhendaja poole. Abiks on ka Martin Ehala tekstiõpetuse õpik "Kirjutamise kunst", milles on omaette peatükk teadustekstide kohta. Muu hulgas kirjutab autor, kuidas koguda uurimistööks materjali ning annab ülevaate teadusteksti keelekasutusest. 3 TEADUSTÖÖLE ESITATAVAID NÕUDEID

    Uurimistöö
    thumbnail
    60
    pdf

    Kirjalike Tööde Vormistamise Juhend

    Viited allikale, samuti märkused ja selgitused tuuakse tavalises korras tabeli või joonise järel (vt 4.3.3 või 4.3.4). 19 5. VIIDATUD ALLIKAD Allikate loetelu koostatakse kõigi allikate (ja ainult nende allikate) kohta, millele on tekstis viidatud. Allika viitekirje on viidatava allika keeles. Viitekirje andmete põhjal peab olema võimalik allikat üheselt tuvastada. (Viitekirjete koostamine 2007) Allikate loetelu alustatakse ladina tähestikku kasutavate kirjetega, jätkatakse vene- tähestikuliste kirjetega. Muude tähestikkude kirjed translitereeritakse ladina tähestikku vastavalt rahvusvaheliste standardite nõuetele. Allikate loetelu ei nummerdata, viitekirjed esitatakse autori perekonnanime järgi (autori puudumisel pealkirja esimese sõna järgi) tä- hestikulises järjekorras. Inglisekeelsete allikate tähestikulisel järjestamisel ei arvestata

    Eesti keel
    thumbnail
    38
    doc

    KIRJALIKU TÖÖ VORMISTAMINE

    Viited allikale, samuti märkused ja selgitused tuuakse tavalises korras tabeli või joonise järel (vt 4.3.3 või 4.3.4). 19 5. VIIDATUD ALLIKAD Allikate loetelu koostatakse kõigi allikate (ja ainult nende allikate) kohta, millele on tekstis viidatud. Allika viitekirje on viidatava allika keeles. Viitekirje andmete põhjal peab olema võimalik allikat üheselt tuvastada. (Viitekirjete koostamine 2007) Allikate loetelu alustatakse ladina tähestikku kasutavate kirjetega, jätkatakse vene- tähestikuliste kirjetega. Muude tähestikkude kirjed translitereeritakse ladina tähestikku vastavalt rahvusvaheliste standardite nõuetele. Allikate loetelu ei nummerdata, viitekirjed esitatakse autori perekonnanime järgi (autori puudumisel pealkirja esimese sõna järgi) tä- hestikulises järjekorras. Inglisekeelsete allikate tähestikulisel järjestamisel ei arvestata

    Majandus
    thumbnail
    24
    docx

    Uuri ja kirjuta konspekt

    oma kommentaar või mingi nende ühendus. 4) Keskel: ülestähendus. Ülestähendusi tuleb teha konkreetsete ja spetsiifiliste asjade kohta: uurimuste kesksetest joontest, uurimismeetoditest, ainestiku analüüsist, tulemustest ja järeldustest. Märkmete põhjal vormib teadustöö tegija kirjanduse ülevaate uurimuse teoreetiliseks aluspõhjaks. Olemasolevat teemat tuleb liigendada ja mõistetavaks muuta. Kirjanduse ülevaate koostamine nõuab tööd: lugeda ja mõelda tuleb kriitiliselt, hindama peab erinevaid aspekte, uurimisvalimeid ja ­tulemusi, suhestada neid kriitiliselt üksteisega. Püüdma peab osutada ka uurimustes märgatud seisukohtade erinevustele, vastuoludele ja puudustele, selleks peab valdkonda hästi tundma, et suuta lõpuks ülevaatesse valida ainult asjakohast, otseselt uurimisteemaga seotud kirjandust. Ainult asja tundes saab kirjanduse ülevaate koostada nii, et

    Kirjandus
    thumbnail
    21
    pdf

    Teadustöö vormistamise juhend

    Õppeotstarbelisi töid on palju erinevaid: referaat, essee, õpimapp, kursuse töö, bakaureusetöö, magistritöö jne. Käesolevas peatükis keskendutakse neist kahele enam kasutatavale ­ referaat ja essee. 2.1 Referaat Referaat on teatud probleemi või teema süstemaatiline ülevaade, mille koostamisel tuginetakse eelkõige kirjandusallikate (raamatud, artiklid ajakirjanduses) ja elektroonsete (Internet) materjalide uurimisele. Referaat koostatakse mitme alusteksti põhjal. Referaadi koostamise eesmärk on saada erialase kirjanduse või materjalide otsimise ja töötamise kogemusi, õppida korrektset kirjalikku väljendusoskust (teaduskeelt ja erialast terminoloogiat), omandada töö korrektse vormistamise nõuded. Referaat ei piirdu üksnes materjali refereerimisega, vaid referaadis tuleb esitada ka töö autori omapoolne arvamus ja järeldused. Seega esitab refereerija teksti oma sõnadega, tsiteeritakse ainult olulisemate mõistete definitsioone

    Informaatika
    thumbnail
    56
    pdf

    Lõputöö koostamise ja vormistamise juhend

    ........................................................................ 6 1.5.1. Töö autori ülesanded ................................................................................................ 6 1.5.2. Juhendaja ülesanded ................................................................................................. 7 1.6. Lõputöö eesmärk ............................................................................................................. 7 2. LÕPUTÖÖ KOOSTAMINE .................................................................................................. 7 2.1. Lõputöö etapid ................................................................................................................. 7 2.1.1. Teema valik .............................................................................................................. 8 2.1.2. Juhendaja leidmine, töö eesmärgi püstitamine ja kalenderplaani koostamine ......... 8 2.1.3

    Ainetöö
    thumbnail
    32
    doc

    ÜLIÕPILASTE UURIMISTÖÖDE VORMISTAMISE JUHEND

    ÜLIÕPILASTE UURIMISTÖÖDE VORMISTAMISE JUHEND Tallinn 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS....................................................................................................................3 1 TÖÖ ÜLESEHITUS............................................................................................................4 2 TÖÖ VORMISTAMINE JA VORMINDAMINE...............................................................5 2.1 Teksti ja lehekülje kujundus........................................................................................5 2.2 Pealkirjad.....................................................................................................................5 2.3 Teksti illustreeriv või täiendav materjal......................................................................6 2.3.1 Joonised ja tabelid...........................................................................................6 2.3.2

    teaduslikku uurimistöö alused
    thumbnail
    18
    doc

    Kuidas kirjutada referaati? üldnõuded

    KUIDAS KOOSTADA REFERAATI? SISSEJUHATUS Selle referaadi teemaks on ,,Kuidas koostada referaati?" ning annabki vastuseid sellele küsimusele. Referaat koosneb peatükkidest, mis selgitavad näiteks referaadi üldnõudeid ning on abistavaks materjaliks selle kirjutamisel. Annab täpseid juhiseid, mida peavad erinevad referaadi osad sisaldama ning millest võiks/tuleks neis kirjutada. Referaat iseenesest on kokkuvõtlik ülevaade teatud probleemi või teema kohta, mille koostamisel tuginetakse eelkõige kirjalikele allikatele. Referaadi koostamisel on eesmärgiks süvendada üliõpilase/õpilase oskusi kasutada erialast kirjandust ja arendada väljendusoskust. Referaadis on soovitav esitada järeldused ja omapoolne arvamus. Üldjuhul ei ole referaadi kirjutamisel juhendajat. Referaat kirjutatakse ühe

    Eesti keel




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun