Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Pretensioon NÄIDIS (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist


Pubi Vana Vaksal
Jaama 63a 22.04.2015
63201 Põlva
PRETENSIOON
Austatud juhataja
Külastasin Teie kohvikut 22.04.2015 kell 17.00. Minu tellimuses oli kaks tervisesalatit, kaks päevapraadi, kaks rummikooki, kaks lattet ja kaks coca-colat. Maksin selle eest kokku 30 eurot ja 70 senti. Saamata jäi aga üks rummikook. Teenindaja nimeks oli Kadri .
Soovin, et
Pretensioon NÄIDIS #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-05-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 24 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Asiaks Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
doc

Pretensiooni koostamise näidis

City Lokaal Tartu 9 13.08.2011 71020 Viljandi PRETENSIOON Austatud juhataja Külastasin Teie kohvikut 13.08.2011 kell 18.00. Minu tellimuses oli viis tervisesalatit, viis majapraadi,viis küpsetatud banaani rosinate ja rummiga,viis nestead ja maksin selle eest kokku 60 eurot ja 9 senti. Saamata jäi aga üks küpsetatud banaan koos rummiga.Teenindaja nimeks oli Hedit. Soovin, et saamata küpsetatud banaan rosinate ja rummiga eest kompenseeritakse mulle minu poolt rohkem makstud summa, milleks on 1 euro ja 60 senti. Arveldusarve konto number, kuhu Saate vastava summa kanda on 102342712950 Lugupidamisega Triin Pärkma [email protected] 5839 8129

Asjaajamise alused
thumbnail
2
odt

Vastus pretensioonile NÄIDIS

Mari Murakas [email protected] 5583 3344 25.04.2015 VASTUSKIRI PRETENSIOONILE Austatud Mari Murakas Kontrollisime Teie tellimust ja vabandame siiralt meie eksimuse pärast. Seoses sellega, et 22. aprillil oli meil tööl uus töötaja ja tekkisid arusaamatused. Kompenseerime Teile saamata jäänud toote maksumuse summa 1 eurot ja 50 senti ja kanname summa Teie poolt etteantud arveldusarve numbrile. Loodame, et jääte meie kliendiks ka edaspidi. Lugupidamisega Kadri Kadakas Juhataja [email protected] 5023 2014

Õigus
thumbnail
14
doc

Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes

TARTU ÜLIKOOL Pärnu Kolledz Turismi ­ ja hotelliettevõtlus TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES Uurimustöö Pärnu 2010 2 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................... 3 TABEL.............................................................................................................................. 4 1. SUPELSAKSAD- ESIMENE KÜLASTUS................................................................. 6 2. C. F. HAHN PUB- ESIMENE KÜLASTUS................................................................ 7 3. SUPELSAKSAD- TELEFONIVESTLUS....................................................................7 4. C. F. HAHN PUB- TELEFONIVESTLUS...................................................................8 5. SUPELSAKSAD- TEINE KÜLASTUS................................................

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
27
doc

Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus

Kool Uurimistöö alused Nimi Klass COCA-COLA ­ MÜÜDID JA TEGELIKKUS Õpilasuurimus Juhendaja Koht Aasta Sisukord Sisukord..........................................................................................................................2 Sissejuhatus ...................................................................................................................3 1. Taustinformatsioon.....................................................................................................4 1.1 Coca-Cola ajalugu................................................................................................4 1.2 Coca-Cola retsept ................................................................................................ 5 1.2.1 Algne retsept..................................................................................................5

Keemia
thumbnail
16
docx

Uurimustöö - teenindusettevõtte teenindamisest

Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus KM21 UURIMUSTÖÖ Koostaja: Helena Aedma Juhendaja: Ruth Muru Paide 2013 Sisukord Sissejuhatus Mina on uurimustöö koostamisel analüüsisin mitme teenindusettevõtte teenindamist ja mitme sotsiaalala teenindamist. Toon välja positiivseid ja negatiivseid kogetud situatsioonidest. Loetlen kümme märksõna, mis minu arvates iseloomustavad head teenindust. Analüüsin ettevõttete teenindust. Tabel Külastus koht Külastuse kuupäev Kellaaeg Kirjeldus ,,Kadri Tare'' 21.01.2013 14:00 Positiivne: Ettevõttesse sisenedes, märk

Eesti keel
thumbnail
22
docx

MAKSUNDUS

MAKSUNDUS ÜLESANDED ARVESTUSEKS VALMISTUMISEL - vastused Avatud vastustega küsimused 1) Füüsilise isiku brutotöötasu on iga kuu 600 eurot. Isik õpib ka ülikoolis ja maksab õppemaksu aastas 1500 eurot. Isik on liitunud ka pensionikindlustuse II sambaga. Kui palju peetakse tulumaksu igakuiselt kinni selle isiku töötasust ja kui palju saab isik tagasi tulumaksu pärast tuludeklaratsiooni esitamist? Tulumaksukohustuse leidmine: (600-154-0.016*600-0.02*600)*0.20=84.88 Teine lahenduskäik: 0,2*(600-154-0,036*600)=84,88 1500-20%=300 Tagasi saab 300EUR 2) Füüsilisest isikust ettevõtja saab aastal 2012 ettevõtlustulu 100 000 eurot. Ettevõtlusega seotud kulud on 25 000 eurot. Lisaks on ettevõtja kandnud 10 000 eurot erikontole. Ettevõtja on maksnud ka avansilisi makseid nõutud määras. Kui palju peab ettevõtja 2013. aasta 1. oktoobriks Maksu- ja Tolliametile tulumaksu tasuma, kui on teada, et eelmisel aastal oli tema tulumaksu kohustusek

Maksundus
thumbnail
19
doc

IVC-raamat

IVC-Raamat Ekraani ülaosas paikneb Peamenüü riba. Peamenüü sisaldab käskude nimestiku, mille abil teostatakse mitmesuguseid toiminguid või avatakse uusi aknaid. Fail ­ programmis täidetavad operatsioonid (Dokumendid), pearaamatu ülevaatus (Pearaamat), ettevõtte põhilised andmed (Ettevõtte andmed) Parandamine ­ operatsioonid on seotud andmete sisestamisega, muutmisega, kustutamisega ja otsimisega. Registrid ­ teatmike info Aruanded - Koondaruanded Haldus ­ teenus on avatud ainult administraatorile. Menüü sisaldab kahte punkti: Kataloogid è Kasutajad. Esimeses punktis näidatakse ära mapp kus asub andmebaas. Teises on kasutajate nimekiri. Andmebaasi administraator määrab paroolid ja andmetele juurdepääsutasemed igale kasutajale. Kolmandas teostatakse andmebaaside struktuuride moodustamine ja dokumentide häälestamist. Aknad ­ üheaegselt avatud akende (operatsioonide) nimekiri. Abiteave ­ sisaldab täielikku instruktsiooni, igast aknast klahviga F1 abil tuua

Arvutiteenindus
thumbnail
15
doc

TEADLIKU KÜLASTAJANA PÄRNU JAHTKLUBIS

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismisosakond Teele Jänes Katriin Mats TEADLIKU KÜLASTAJANA PÄRNU JAHTKLUBIS Lühiuurimus Juhendaja: Tiina Tamm Pärnu 2010 2 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................... 3 SISSEJUHATUS...............................................................................................................4 1. TOITLUSTUSETTEVÕTTE PÄRNU JAHTKLUBI RESTORANI KÜLASTUS.....6 2. PÄRNU JAHTKLUBI RESTORANI TEENINDUSE PUUDUJÄÄGID JA ETTEPANEKUD PARENDAMISEKS............................................................................9 3. AUTORITE ENESEANALÜÜS.................................................................................11 KOKKUVÕTE.......................................................................................

Turismi -ja hotelli ettevõtlus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun