Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Vastus pretensioonile NÄIDIS (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist


Mari Murakas
[email protected]
5583 3344 25.04.2015
VASTUSKIRI PRETENSIOONILE
Austatud Mari Murakas
Kontrollisime Teie tellimust ja vabandame siiralt meie eksimuse pärast. Seoses sellega, et 22. aprillil oli meil tööl uus töötaja ja tekkisid arusaamatused. Kompenseerime Teile saamata jäänud toote maksumuse summa 1 eurot ja 50 senti ja kanname summa Teie poolt etteantud
Vastus pretensioonile NÄIDIS #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-05-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 19 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Asiaks Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
doc

Vastuskiri pretensioonile

Triin Pärkma [email protected] 15.08.2011 5839 8129 VASTUSKIRI PRETENSIOONILE Austatud Triin Pärkma Kontrollisime Teie tellimust ja vabandame siiralt meie eksimuse pärast. Seoses sellega, et 13.augustil oli meil tööl uus töötaja ja tekkisid arusaamatused. Kompenseerime Teile saamata jäänud toote maksumuse summa 1 eurot ja 60 senti ja kanname summa Teie poolt etteantud arveldusarve numbrile. Loodame, et jääte meie kliendiks ka edaspidi. Lugupidamisega Toomas Lipp Juhataja [email protected] 5028 601

Asjaajamise alused
thumbnail
2
odt

Pretensioon NÄIDIS

Pubi Vana Vaksal Jaama 63a 22.04.2015 63201 Põlva PRETENSIOON Austatud juhataja Külastasin Teie kohvikut 22.04.2015 kell 17.00. Minu tellimuses oli kaks tervisesalatit, kaks päevapraadi, kaks rummikooki, kaks lattet ja kaks coca-colat. Maksin selle eest kokku 30 eurot ja 70 senti. Saamata jäi aga üks rummikook. Teenindaja nimeks oli Kadri. Soovin, et saamata rummikoogi eest kompenseeritakse mulle minu poolt rohkem makstud summa, milleks on 1 euro ja 50 senti. Arveldusarve konto number, kuhu Saate vastava summa kanda on 102342712950. Lugupidamisega Mari Murakas [email protected] 5583 3344

Õigus
thumbnail
2
doc

Vastuskiri kliendit

“ Kaunid elamused” Pr Mari Pahane Teie 25.05.2014 nr 2 – 1/2 Meie 26.05.2014 nr 1 – 2/3 Vastuskiri Lugupeetud proua Pahane, Täname Teie poolt 25. mail saadetud kirja eest ning meil on väga kahju teada saada Teie ebameeldivast kogemusest meie hotellis viibimise ajal. Vabandan ettevõtte nimel meie töötajate pärast, kes on vastutavad selle eest, et Te sobivat tuba ei saanud ja pidite kogema kehva teenindust. Üritame lahendada esimesel võimalusel probleemi ja viia läbi uus koolitus töötajatele. Osad teenindadt on oma tööd alles alustanud meie ettevõttes ning luban omalt poolt, et selgitame neile tööülesanded uuesti ja täpsemini üle. Rääkisin asjasse otseselt puutuvate töötajatega Teie õigustatud ärritusest ning pahameelest. Neil on tõsiselt kahju juhtunu pärast ning nad soovivad Teile oma siirad vabandused edasi anda. Kuid kreemi kadumist ei o

Klienditeenindus
thumbnail
22
docx

MAKSUNDUS

MAKSUNDUS ÜLESANDED ARVESTUSEKS VALMISTUMISEL - vastused Avatud vastustega küsimused 1) Füüsilise isiku brutotöötasu on iga kuu 600 eurot. Isik õpib ka ülikoolis ja maksab õppemaksu aastas 1500 eurot. Isik on liitunud ka pensionikindlustuse II sambaga. Kui palju peetakse tulumaksu igakuiselt kinni selle isiku töötasust ja kui palju saab isik tagasi tulumaksu pärast tuludeklaratsiooni esitamist? Tulumaksukohustuse leidmine: (600-154-0.016*600-0.02*600)*0.20=84.88 Teine lahenduskäik: 0,2*(600-154-0,036*600)=84,88 1500-20%=300 Tagasi saab 300EUR 2) Füüsilisest isikust ettevõtja saab aastal 2012 ettevõtlustulu 100 000 eurot. Ettevõtlusega seotud kulud on 25 000 eurot. Lisaks on ettevõtja kandnud 10 000 eurot erikontole. Ettevõtja on maksnud ka avansilisi makseid nõutud määras. Kui palju peab ettevõtja 2013. aasta 1. oktoobriks Maksu- ja Tolliametile tulumaksu tasuma, kui on teada, et eelmisel aastal oli tema tulumaksu kohustusek

Maksundus
thumbnail
24
docx

Koolitus ja puhkeväljasõidu hinnapakkumine

Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkool Hotelliteenindus H12 Gloria Hallaste Koolitus ja puhkeväljasõidu hinnapakkumine Kutseeksamiks ettevalmistumise kodutöö Õpetaja: Anti Kalamees Tallinn 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS Käesoleva töö ülesandeks on planeerida firma ,,Koolituskuningas" poolt korraldatav Eesti erinevate personalijuhtide koolitus- ja puhkeväljasõit. Väljasõidul osaleb 15 personalijuhti ja koolitaja. Ülesandeks on koostada neile hinnapakkumine majutuse, toitlustuse, konverentsiteenuse ning lisateenuste osas. Ürituse kohaks valisin Meriton Grand Conference & SPA Hotelli, mis asub Tallinna südames ja vanalinna läheduses. Uudne ja moodne hotell pakub oma külastajatele kõrgtasemel teenindust ja meeldivat viibimist. Hinnapakkumise koostamisel lähtusin kliendi soovidest, milleks olid majutus-, toitlustus-, konverentsiteenindus- ja vabaaja vee

Turism
thumbnail
20
docx

Põhimõisted asjaajamises

dokumendi viit · Kuupäev- kirja lõpliku valmimise kuupäev, hetk kui kiri on allkirjastatud; päev, kuu ja aasta (numbritega, nt Inglismaale kirjutades peaks olema kuu sõnaga) · Viit- 15(sari-lepingud)77(töölepingud)/186(nii mitmes leping aastas) Avaldus- kas majasisene või mitte, kui sisene, siis pole kontaktandmeid vaja. Kui kiri läheb majast välja, kasutame kontaktandmetega kirja blanketti. Järelpäring ja vastus järelpäringule (vastuskiri) Järelepäring- eraisiku või asutuse pöördumine ettevõttesse, et saada küsimustele vastuseid; peab olema esitatud selgelt, sisutihedalt ja viisakalt; on selge, lühike, viisakas, konkreetne. Peab olema selline, et on võimalik vastata koheselt, ilusat juttu juurde pole vaja. 1. Firma lühitutvustus paari sõnaga (puidutöötlemise ettevõte) 2. Järelepärimise saatmise eesmärk 3

Sekretäritöö
thumbnail
80
pdf

Asjaajamise alused

teabenõuded ­ viivitusteta, kuid mitte hiljem kui viie tööpäeva jooksul; asutusele adresseeritud kirjad, mille lahendamine ei kuulu tema pädevusse, tuleb edastada kuuluvuse järgi 5 tööpäeva jooksul, informeerides sellest ka saatjat; kirjadele vastamise tähtaega võib pikendada kuni kahe kuuni, et selgitada lahendamiseks vajalikke täiendavaid asjaolusid. Sellest informeeritakse ka avaldajat. Dokument loetakse tähtaegselt vastatuks või asi lahendatuks kui: vastus on sideettevõttele ärasaatmiseks üle antud määratud tähtajal; dokument on asjast huvitatud isikule digitaalselt kättesaadavaks tehtud või selles on isikule teatatud; on sooritatud õigusaktidega ettenähtud toimingud. Aktiivses asjaajamises olevate dokumentide puhul on dokumentide liikumise ja nendega tehtavate toimingute jälgimisel heaks abivahendiks on dokumenditarkvara. 3.4.9 Hävitamine

Asjaajamise alused
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

.....52 3.5 Hääletoon telefonis.............................................................................................................................................. 53 LISA 1 Lausete ümbersõnastamine positiivse tooni tagamiseks............................. 54 LISA 2 Dokumendi rekvisiidid ja nende vormistamine...........................................55 LISA 3 Ümbriku vormistamine................................................................................64 LISA 4 Vastuskirja näidis........................................................................................ 65 LISA 5 Kinnituskirja näidis..................................................................................... 66 3 Teeninduse olemus Me teenindame iga päev. Teenindame oma vanemaid, oma lapsi, oma õpingu- ja töökaaslaseid, sõpru ja sugulasi. Tegemist on igapäevase suhtlemisega. Iga inimene tahaks saada kõigiga hästi

Kommunikatsioon




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun