Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Plokikaane tihendi vahetus (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

PLOKIKAANETIHENDI VAHETUS
Plokikaane tihendi vahetuse tingib: mootori võimsuse langus, jahutusvedeliku taseme langus(õlitaseme tõus), radiaatoris töötava mootori korral mulin, töösooja mootori korral valge suits summutis, õli juurde valamis korgi eemaldamisel kaetud valge õli ja vee emulsiooniga, sama võib näha ka õlimõõtevardast, kompressiooni kontrollimisel kahes kõrvutiasetsevas silindris rõhk teistest tunduvalt madalam.Plokikaan võib olla kaardunud kas ülekuumenemise tagajärjel.Seega enne plokikaane tagasi panemist tuled seda kontrollida pragude ja kaardumise suhtes.
Plokikaan eemaldakse mahajahtunud mootori korral alljärgnevalt:
1-
Plokikaane tihendi vahetus #1 Plokikaane tihendi vahetus #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-10-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 125 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Jarmo Pohla Õppematerjali autor
Õppematerjal annab info kuidas vahetada plokikaane tihend. Kõik punktide kaupa, kokku 22 punkti.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
181
doc

A.Palu mootorratta raamat

Peale selle kuulub Silindrikaane komplekti ka klapikambri kaas. Tänapäeva mootorite silindrikaas on valatud alumiiniumi- sulamist. Ta kinnitatakse silindri külge tavaliste või tikk- poltidega. Vajalik tihedus silindri ja kaane vahel tagatakse metall-asbesttihendiga. Liibumise parendamiseks kaetakse tihendi mõlemad küljed grafiidiga. Samal ajal 1 väldib gra- fiit ka tihendi kinnikleepumist, mis raskendaksid demontaazi. Mõnedel mootoritel (näiteks «PannonT5»;)

Füüsika



Kommentaarid (1)

shibby profiilipilt
shibby: suurepärane
18:12 23-11-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun