Mis oleks päästnud Enroni?
2001. aastal toimus meeleavaldus , kus üks protestija viskas Enroni
juhile kreemitordi näkku, süüdistades teda energiakriisi
tekitamises. Avalikkuses tekitas see pahameelt ning
majandusanalüütikud hakkasid Enroni tegevust analüüsima. Enron proovis viimase õlekõrrena ettevõtet müüa 10 miljardi dollari
eest, kuid raamatupidamisaruannetest leiti, et ettevõte on halvas seisus ning ettevõte kuulutas samal aastal välja pankroti.
Enron oli 20. sajandi suurim elektri ja maagaasi turundajaid USAs.
Nende põhitegevuseks oli energia ostmine ning hiljem selle maha
müümine kui hinnad tõusid. Mis tegi Enroni nii innovaatiliseks
ning erinevaks teistest energiat müüvatest firmadest oli see, et
nad ei omanud reaalseid varasid , nagu elektrijaamu, vaid nad olid
kõigest vahendajateks. Aja jooksul hakkasid aga teised ettevõtted
nende tegevust kopeerima, mis tähendas Enroni kasumi vähenemist.
Enroni president Jeffrey Skilling otsustas, et kasumi suurendamiseks on vajalik tegevusvaldkonna laiendamine. Ettevõte kulutas suuri
summasid erinevatele projektidele - Oregoni ja Brasiilia
EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1.
asjalikku mõistmist ja süsteemset käsitlemist. Raamat sisaldab ka näidisülesandeid, mis peaksid aitama õppijal mõista konkreetsete tüüpülesannete lahendamise loogikat. Logistikatehnoloogiate õpetamine oleks mõeldamatu ilma illustreerivat materjali kasutamata. Sel põhjusel sisaldab raamat hulgaliselt fotosid veovahenditest, veoühikutest, tõstemasinatest, kauba käitlemise tehnoloogiatest ja logistika infrastruktuurist. Õpik on koostatud logistika erialade kutseõpetajate soovil ja on mõeldud peamiseks õppe-
asjalikku mõistmist ja süsteemset käsitlemist. Raamat sisaldab ka näidisülesandeid, mis peaksid aitama õppijal mõista konkreetsete tüüpülesannete lahendamise loogikat. Logistikatehnoloogiate õpetamine oleks mõeldamatu ilma illustreerivat materjali kasutamata. Sel põhjusel sisaldab raamat hulgaliselt fotosid veovahenditest, veoühikutest, tõstemasinatest, kauba käitlemise tehnoloogiatest ja logistika infrastruktuurist. Õpik on koostatud logistika erialade kutseõpetajate soovil ja on mõeldud peamiseks õppe-
Kõik kommentaarid