Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Milline on edu valem? (1)

2 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milline on edu valem?
  • Mis teeb eduka inimese edukaks ning miks kõigil ei ole võimalust edukaks saada?

Lõik failist

Milline
on edu valem?

Tänapäeva maailmas elab palju väga edukaid inimesi, kes on oma tööga kogunud endale suure varanduse ja saavad nüüd muretult
vanaduspõlve veeta. Suuremal osal neist inimestest ei ole rikkus
tulnud lihtsalt. Oma elu alguspäevi on nad veetnud rasket tööd
tehes, et teenida oma perele või endale ära elamiseks vajalik raha.
Kahjuks ei ole kõik nad olnud edukad ja on mingi hetk langenud
tagasi alguspunkti kust nad alustasid. Milline on siiski edu valem ja
mis teeb eduka inimese edukaks ning miks kõigil ei ole võimalust
edukaks saada?
Mõeldes
maailma rikkaimate inimeste peale nagu Bill Gates või Richard Branson, tekib küsimus: mille poolest on nemad erilisemad, et nende
Milline on edu valem #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-12-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 152 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor SuslikK Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
doc

Kõne unistustest ja edu võtmest

Lugupeetud kursusekaaslased ning õpetaja. Täna räägin teile unistuste poole püüdlemisest ning edu võtmest. Kuidas saada üle mõttest, et ei ole mõtet proovida. Ameerika kirjanik ja ettevõtja, Timothy Ferriss, on öelnud: "Kõigi oluliste asjade puhul on ajastus alati vale. ,,Teen seda kunagi hiljem" on ütlus, mis viib teie unistused koos teiega hauda kaasa." Igaüks otsib endale vahel vabandusi: ma olen liiga nõrk; liiga aeglane; pea valutab; vihma sajab; ei saa, sest mu lemmiksari käib; on liiga hilja; sorry, ma olen väsinud.. see loetelu võiks ilmselt jätkuda lõputult. Taolised mõtted aga takistavad meid uute asjade eest. Tõelised unistused ei saa sedasi mitte kunagi reaalseks.

Meedia
thumbnail
9
doc

Edukas juht tänases Eestis

Eesti juhtidel vaja peale materiaalsete ressursside, protsesside ja süsteemide tegeleda ka inimeste juhtimisega. Arusaamatusi võib tekkida kõikjal, kus inimesed koos töötavad - millestki ei saada aru, midagi jääb välja ütlemata või öeldakse hoopis välja midagi liigset. Tulemuseks on konflikt - tugeva negatiivse emotsiooniga vastasseis inimeste vahel. Edukad liidrid pööravad palju tähelepanu sellele, milline on ettevõtte psühhokliima. Oskus tajuda seda, mida kuskil välja ei öelda, tuleb kogemuste ja enesearendamisega. Liider ei oota, millal tema poole pöördutakse, vaid teab, millal on õige aeg mingi teema üles võtta ja selgeks rääkida. Tegemist ei ole selge akadeemilise teadmisega, vaid millegi sellisega, mida saab arendada mitteakadeemilisi meetodeid kasutades. Mõjutamine. Eesti juht tegeleb aktiivselt teiste veenmisega ­ nii alluvate, kolleegide kui partnerite veenmisega

Juhtimine
thumbnail
26
doc

Oleksin ma edukas ettevõtja?

rikkamaks mitte raha, vaid kogemuste ja teadmiste kohalt. Nimelt, laadal sain müügikogemust ja suhtlemisoskust. Targad näod tulid meie leti ette ning andsid meile väärtuslikku infot, mida kahe kõrva vahele paigutada. Mina muidugi talletasin kogu informatsiooni ning asusin asjalikult õpetusi ellu viima. Sain teada, et ise tuleb julge olla, küll siis firmal hästi läheb. Seega läksin pärast laata Varstusse oma tooteid pakkuma. Ja milline üllatus, lambid läksid nagu soojad saiad. Ma tõesti ei uskunud et julgus kõike seda korraldada suudab. Seega esimene õpetus oli edukalt ellu viidud. Edasi toimus toodete juurdetootmine ning äri ,,õitses", kui nii saab öelda. Tõesti, kasuminumber suurenes iga päevaga. See oli imeline tunne, sest enda kätega valmistatud lambid valmistasid kellelegi suurt rõõmu. Nüüdseks oleme oma kamraadidega jõudnud niikaugele, et oleme neljateist parema õpilasfirma seas. Läbisin

Turundus
thumbnail
26
docx

ETTEVÕTJA OLEMUS. ETTEVÕTJA EESTIS

Sisekaitseakadeemia ETTEVÕTJA OLEMUS. ETTEVÕTJA EESTIS Referaat Koostas: Tony Tsilk Juhendaja: Maret Güldenkoh Tallinn 2015 Sisukord Olen ettevõtlik, aga kas minust võib saada ettevõtja?..............................2 Kas mina sobin ettevõtjaks?............................................................................... 3 Eduka ettevõtja tüüpilised iseloomuomadused..................................................3 Saavutusvajadus.............................................................................................. 3 Initsiatiiv.......................................................................................................... 4 Enesekindlus................................................................................................... 4 Eneseteadlikkus.......................................................................................

Ettevõtlus
thumbnail
21
doc

Kokkuvõte R.S Sharma raamatust

ja kuhu suundud, võrsubki välja muudatuste strateegia.Siis ole juhina selline, et sinu tulevikukava muutuks tegelikkuseks. NB! 90% edust peitub täideviimises ja soorituses. IIDSE KAHANEVA TAHTLUSE SEADUS.Mida kauem mõne uue mõtte või strateegia teostamisega viivitad, seda vähem jätkub sul selle tarvis vaimustust. Peale koolitusi oleme mõtetest ideedest tulvil ent need hakkavad kohe hääbuma päev-päevalt, kui me nendega kohe ei tegele. Ükskõik mida sa teha suudad, milline ka poleks sinu unistus, hakka seda tegema. J.W von Goethe Keskendu esmatähtsale! Majakavaht aitas õliga inimesi ning õli sai otsa ja palju laevu hukkus. Lõpeta pisiasjade tähtsustamine. Ära manipuleeri. Pilt peab olema heliga kooskõlas.Juhid, kes lubavad üht kuid teevad hiljem teist.Ka väikesed valed ja pettused pole lubatud.Sisekaemuslik juht hoolib vähem sellest, et tal oleks nähtavalt õigus kui sellest et ta teeb õiget asja. Ta ei näe juhtimist

Ühiskond
thumbnail
31
docx

Äriplaani koostamise juhend

- Kes vastustab tootmise eest - Kui palju ja millise kvalifikatsiooniga tööjõudu on vaja - Kui pikk on tootmise käivitamise periood - Kuidas mõjub tootmine keskkonnale. Kui tegemist on mingil moel reostava tootmisega, tuleb kindlasti kirjeldada meetodeid, kuidas reostusest hoidutakse. 3. Turg ja turundus Järgnevalt kirjeldatakse turgu, klienti ja meetodeid, kuidas oma toode klientideni viiakse. 3.1. Tööstusharu ülevaade Kirjeldatakse üldiselt milline on tööstusharu. Tuuakse ära: - turu maht - kas on tegemist areneva, stabiilse või kahaneva haruga - tulevikunägemus - olulisemad tegijad (konkurendid) 3.2. Sihtturg Sihtturu osas kirjeldatakse täpsemalt, millises piirkonnas asutakse tegutsema (tänav, linnaosa, linn või riik) Kui on täpsemalt paigas tulevikuplaanid, tuleb kirjeldada ajaliselt kus alustatakse ja millises järjekorras uutele turgudele edasi liigutakse. 3.3. Klient Siin kirjeldatakse täpsemalt oma klienti:

Majandus
thumbnail
4
doc

Väljendusoskus essee: Eesmärkide püstitamise vajalikkus elus

EESMÄRKIDE PÜSTITAMISE VAJALIKKUS ELUS. Essee "Eesmärkide püstitamise vajalikkus elus" eesmärgiks on analüüsida, kas ja miks on meil vaja endale eesmärke püstitada. Töö annab lühiülevaate inimeste valikuvõimalustest, sellest, millised eesmärgid on osadele inimestele tähtsad, osadele aga mittevajalikud. Kuidas me saavutame oma väikesed eesmärgid ja saades eneseusku ja enesekindlust, võime endale püstitada suuremad eesmärgid. Töös puudutatakse ka õnne olemust. Kokkuvõtteks jõuab autor järelduseni, et ükskõik, mille nimel me elame, vajame me eesmärke, et teha õigeid otsuseid ja valikuid, pingutada ja loobuda vajadusel nii mõnestki mugavusest. Nii saavutame oma elu tähtsama eesmärgi ­ õnne. Läbi aegade on arutletud küsimuse üle: mis on elu mõte? Iga inimene leiab või vähemalt üritab leida mõtte enda elule. See aitab meil end hästi tunda ja õnnelik olla, sest on loomulik et iga inimene tahab olla õnnelik. Mis on aga õn

Väljendusoskus
thumbnail
14
doc

"Piisoni Lend" lühikokkuvõte

see nende äriks. Individuaalsete oskuste arendamine Selles peatükis tuuakse liidri rollile võrdluseks treeneri roll, kes peab olema individuaalne juhendaja. Treeneri töö peamine eesmärk on arendada iga mängija isiklikke oskusi ja kompetentsi. Head õpetajad aitavad õpilastel näha kaugemale, kui nad parajasti on. Head treenerid annavad mängijatele ette struktuuri, milles nood saavad oma energiat õigesti suunata. Arendamise küsimused: 1) Milline oleks ideaalses maailmas sinu kliendi jaoks suurepärane tulemus? 2) Mida sa tahad saavutada kahe või kolme aasta jooksul? 3) Kuidas sa oma tulemusi mõõdad? 4) Mida sul on vaja õppida, et oma eesmärke saavutada? 5) Milliseid töökogemusi sa vajad, mis aitaksid sul omandada neid vajalikke oskusi? Küsimus: Kas selle töötaja potentsiaal kasvab? Juhtimislahendus: Keskenduge inimese, mitte tulemuste arendamisele. Liider olla tähendab õppida

Juhtimine




Kommentaarid (1)

madisious profiilipilt
madisious: Väga arutlev!
19:56 29-03-2009



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun