Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Miks ma tahaksin õppida Wikmani Gümnaasiumis (4)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

KAS MINA TAHAKSIN ÕPPIDA WIKMANI GÜMNAASIUMIS?
Wikmani gümnaasium oli II Maailmasõja ajal Tallinna üks paremaid koole . Seal õppisid rikaste ja tuntud inimeste lapsed. Kuigi see oli
hinnatud kool ja selle kooli vilistlased olid haritud inimesed,
leiavad paljud inimesed, et see kool ei olnud kiiduväärt ja nemad
sellises koolis ei õpiks. Kas see tuleb kadedusest või on sellel
kooli tõesti halbu külgi?
Wikmani kooli üks eelis oli muidugi hea maine. See tähendab, et
selle kooli lõpetajatel oli kergem läbi luau ja kooli hea
õppeedukus annab sulle eluks hea hoo sisse. Kuid kooli heal mainel
oli ka halb külg, lapsed ei võinud paljusid meelepäraseid asju
teha, kuna see oleks rikkunud kooli mainet. Näiteks ei võinud erandlikult vaesest perest Laasik enda pere äratoitmiseks turul
kaupu müüa, rääkimata siis kohvikutes käia, või midagi mud

Miks ma tahaksin õppida Wikmani Gümnaasiumis #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-11-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 101 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor pesulaud Õppematerjali autor
kirjand, 1 lk, kokkuvõttes ei võta kindlat seisukohta, raamatut kasutatud loomulikult

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
23
docx

Wikmani poisid

Jutt veeres kümnendike magneesiumi-tembu peale, mille peale Tooder olevat pikalt ja põhjalikult mõelnud. Ta leidis, et õpilased ei oleks tohtinud seda teha, sest nad ju ei võinud teada, kui suur kogus magneesiumi õpetaja päris pimedaks oleks teinud. Samas väitis Tooder, et olevat neile juba kõik andeks andnud. Oma jutule lisaks ütles Tooder, et tahab endale tõestada, et usk, millele ta on suure osa oma elust pühendanud, on tõeline ja õige . Tooder soovis tervitada kõiki Wikmani poisse, keda Jaak oleks tervituse vääriliseks pidanud. Kümnes peatükk Oli eksamite eelne periood ning Jaak oli Virvega üpris vähe kokku saanud. Mõnel korral oldi käidud teatris, näitusel ja kohvikus. Kord oli Jaak Virvele kohvikus omatehtud luuletuse (Virvest) ette lugenud. Nüüd pidi mõlemad minema Koormani (Jaagu pinginaaber) sünnipäevale. Selleks puhuks oli Jaak tõsiste pingutustega muretsenud pudeli kangemat. Ta oli selles vallas uus, sest kodus

Kategoriseerimata
thumbnail
19
doc

Wikmani poisid

,,Wikmani poisid" Jaan Kross Esimene osa ,,KÜMNES KLASS" Lehekülg sissejuhatuseks Wikmani gümnaasium oli kogunenud igahommikusele palvusele ja ,,infotunnile". Koraali salmid lauldud ning ,,Meie Isa" palve loetud, astus õpilaste ette direktor, kes küsis õpilastelt sõna huligaan tähendust. Alguses ei osanud keegi midagi vastata, kuid hiljem ütles Trull (kes 10 aastat Inglismaal elas), et sõna tuleb inglise keelest Direktor oli õnnelik, et vähemalt midagi on nende kasvatustööst kasu olnud.

Kirjandus
thumbnail
12
odt

Jaan Kross "Wikmani poisid"

Jutt veeres kümnendike magneesiumi-tembu peale, mille peale Tooder olevat pikalt ja põhjalikult mõelnud. Ta leidis, et õpilased ei oleks tohtinud seda teha, sest nad ju ei võinud teada, kui suur kogus magneesiumi õpetaja päris pimedaks oleks teinud. Samas väitis Tooder, et olevat neile juba kõik andeks andnud. Oma jutule lisaks ütles Tooder, et tahab endale tõestada, et usk, millele ta on suure osa oma elust pühendanud, on tõeline ja õige . Tooder soovis tervitada kõiki Wikmani poisse, keda Jaak oleks tervituse vääriliseks pidanud. Kümnes peatükk Oli eksamite eelne periood ning Jaak oli Virvega üpris vähe kokku saanud. Mõnel korral oldi käidud teatris, näitusel ja kohvikus. Kord oli Jaak Virvele kohvikus omatehtud luuletuse (Virvest) ette lugenud. Nüüd pidi mõlemad minema Koormani (Jaagu pinginaaber) sünnipäevale. Selleks puhuks oli Jaak tõsiste pingutustega muretsenud pudeli kangemat

Kirjandus
thumbnail
14
docx

Wikmani Poisid

Jutt veeres kümnendike magneesiumi-tembu peale, mille peale Tooder olevat pikalt ja põhjalikult mõelnud. Ta leidis, et õpilased ei oleks tohtinud seda teha, sest nad ju ei võinud teada, kui suur kogus magneesiumi õpetaja päris pimedaks oleks teinud. Samas väitis Tooder, et olevat neile juba kõik andeks andnud. Oma jutule lisaks ütles Tooder, et tahab endale tõestada, et usk, millele ta on suure osa oma elust pühendanud, on tõeline ja õige . Tooder soovis tervitada kõiki Wikmani poisse, keda Jaak oleks tervituse vääriliseks pidanud. Kümnes peatükk Oli eksamite eelne periood ning Jaak oli Virvega üpris vähe kokku saanud. Mõnel korral oldi käidud teatris, näitusel ja kohvikus. Kord oli Jaak Virvele kohvikus omatehtud luuletuse (Virvest) ette lugenud. Nüüd pidi mõlemad minema Koormani (Jaagu pinginaaber) sünnipäevale. Selleks puhuks oli Jaak tõsiste pingutustega muretsenud pudeli kangemat. Ta oli selles vallas uus, sest kodus tarvitati tal väga

Kirjandus
thumbnail
38
doc

Haridusest Eestis Nõukogude võimu ajal- uurimustöö

Käesolevas peatükis on autor võtnud vaatluse alla aabitsa kui alles haridusteed alustava õpilase esimese õpiku, mis tõepoolest kandis (ja kannab ka praegu) endas teatavat poliitilis- ideoloogilist sõnumit, mille abil oli võimalik kujundada nö "puhta lehena" alustavaid lapsi ning kohandada nende mõttemaailm sobivaks hetkel kehtivale süsteemile. Peale aabitsa on käsitlemisel ka algklassidele mõeldud ajaloo- ja matemaatikaõpikud. Võib tekkida küsimus, et miks just matemaatikaõpikud, kuna vaevalt on selline asi, nagu seda on lihtne algkoolimatemaatika mõjutatud ajastu eripäradest. Kuid need õpikud sisaldavad ka sõnalisi ülesandeid ja seal kasutatavad arvud on kuskilt võetud. Nii nagu igal õpikul on lisaks oma aine esitamisele midagi öelda, nii kujuneb ka matemaatikaõpikute teksti ja arvude valikust varjatud sõnum, mida õpik otse ei ütle, kuid siiski väljendab. Õpikul on oma sõnum, mis sõltub

Ajalugu
thumbnail
24
pdf

Minu LÜG mälestusraamat

räägita, kõige olulisemaks peetakse siiski hariduse kvaliteeti, kolme või rohkem pakutavat õppesuunda ning ideaalis võimalust, et iga õpilane saaks koostada endale individuaalse õppekava. (Ilves. Gümnaasiumi...) 16. juunil 2010 allkirjastati eelleping riigigümnaasiumi loomiseks. Lepingu kohaselt pidi Wiedemanni koolimajas alustama 2012. aasta sügisel tööd riigigümnaasium ligikaudu 300 õpilasega. Arvestati nelja paralleeliga ­ nii nagu tol ajal Haapsalu Wiedemanni Gümnaasiumis klasse oli. Kuigi koolimaja oli väga hästi hoitud, siis linnavalitsuse haridusjuhi sõnul nägi Wiedemanni maja teiste renoveeritud koolide kõrval siiski hale välja. Niisiis loodetigi sellele, et riik teeks remondi. Kuid kooli asutamisel tuli leida lahendused paljudele küsimustele: tuli lahutada põhikool ja gümnaasium, praegused koolid reorganiseerida ning teha koostööd kogukonna ja gümnasistidega. Tööd oli palju: ette oli vaja valmistada põhimäärus, valida

Ühiskond
thumbnail
16
docx

Õpimapp: Koolikiusamine

See oli kusagil põhikooli lõpus, ilmselt kaheksandas ja üheksandas klassis, kus kaks poissi mind tunnist tundi ja vahetunnist vahetundi vebraalselt kiusasid. Nad kommenteerisid iga mu liigutustki. Ja kuna see kõigile teistele poistele ka nalja pakkus siis tihti võtsid ka nemad sellest ühisest norimisest osa. Klassijuhatajale oli see juba ammu silma jäänud ja nii ta siis korraldas nii kiusajatest poistele kui mulle arenguvestluse. Siis said poisid jälle põhjust, miks minu kallal võtta. Nad vist arvasid, et mina käisin õpetajale kaebamas ja sellepärast asjale siuke lahendus leiti. Mina aga polnud õpetajale midagi rääkinud ja ka see arenguvestlus oli veidi ülepakutud. Õpetaja rääkis mu vanematele, et poisid segavad minu õppetööd ja põhjuseks pidas ta seda, et ma meeldin neile poistele. Peale seda poisid tõmbasid end küll tagasi aga päris rahule nad mind ei jätnud. Ausalt öeldes oleks sel juhul ka kooliskäimine väga igavaks muutunud.

Sotsiaalpedagoogika
thumbnail
24
doc

Haridussüsteem Suurbritannias

Tudorite valitsemisajal 16. sajandil tehti esimesi koolisüsteemi rajamise katseid. Sel ajal olukord hariduses siiski palju ei paranenud, koolid olid endiselt ebaühtlaselt jaotatud üle riigi. Puudus arusaam, et igas linnas peaks olema gümnaasium ja igas külas peaks olema algkool. Lisaks sellele ei saadud eeldada, et iga laps peaks kohustuslikus korras koolis käima. Kuigi keskklassi ja kõrgklassi peredes anti adekvaatset haridust kodus, siis enamusel rahvast tuli kirjaoskust õppida kusagilt mujalt. 17.-19.saj. oli valdav osa koole kiriku või heategevuslike organisatsioonide valduses. XIX sajandi alguses loodi suur hulk eraettevõtteid, mis vajasid tööjõudu, kes oskaks kirjutada ja arvutada. Seetõttu hakkasid ettevõtlikud koolijuhid koole renoveerima, et meelitada lapsi kooli tulema. Mõned neist pakkusid võrratult head haridust, kuid ainult kõrgemale ühiskonnakihile, sest nemad suutsid hariduse eest maksta.

Inglise keel




Kommentaarid (4)

kekukas1 profiilipilt
kekukas1: pole küll 50 punkti väärt!
01:25 01-04-2010
rauno45 profiilipilt
rauno45: sai tehtud selle põhjal
19:12 25-04-2012
helluuuu profiilipilt
helluuuu: päris hea
15:45 10-03-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun