Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Matemaatika praktiline töö: statistika (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist


Praktiline töö: statistika
Matemaatika
Antud uurimistöös uurisin 11.klassi õpilaste matemaatika hinnet. Küsitlesin 30 Saku Gümnaasiumi õpilast.
  • Variatsioonirida
    3;3;3;3;4;4;4;4;4;4;4;4;4;4;4;4;4;4;4;4;5;5;5;5;5;5;5;5;5;5 n=30
    Variatsioonirea järgi koostasin sagedustabeli , mille järgi leidsin millist hinnet esineb klassis kõige rohkem ehk mood ja mis on mediaan.
  • Sagedustabel
    Hinne x
    5
    4
    3
    Sagedus f
    10
    16
    4
  • Mo= 4
  • Me= 4
    Sagedustabeli järgi koostasin sagedusdiagrammi ja sektordiagrammi, kuhu kandsin hinded ja kui palju neid esines.



  • Sagedusjaotus tabel
    Hinne x
    5
    4
    3
    0,3
    0,53
    0,13
  • Aritmeetiline keskmine
    = == 4,2
    Hinnete aritmeetiliseks keskmiseks on 4,2.
    Keskmise hälve ja dispersiooni leidmiseks koostan tabeli
    X
    f
    Hälve d=
    5
    10
    0,8
    8
    6,4
    4
    16
    0,2
    3,2
    0,64
    3
    4
    1,2
    4,8
    5,76
    Summa
    30
    2,2
    16
    12,8
  • Keskmine hälve
  • Dispersioon ²=
  • Sagedushulknurk
  • Matemaatika praktiline töö-statistika #1 Matemaatika praktiline töö-statistika #2 Matemaatika praktiline töö-statistika #3 Matemaatika praktiline töö-statistika #4
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-03-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 35 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor kkkatuu Õppematerjali autor
    Praktiline töö matemaatikas statistika kohta, 11.klass

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    6
    odt

    Kirjeldav statistika

    40, 42, 42, 42, 43, 45, 45, 47, 48, 48, 52, 53, 53, 54, 54, 55, 55. max-min 55-6 f Klasside arv N = 446,6 ; klasside arv = 6,6 =7,47 ; W(%) = W = N * 100% =34 X klassid f W(%) 6 matemaatika kontrolltöö kahes paralleelklassis, mida ta hindas 10-palli süsteemis. Tulemused klasside kaupa olid järgmised: 8A: 10, 5, 8, 8, 7, 8, 9, 6, 6, 4, 9, 3, 5, 6, 6, 7, 7, 8, 8, 8, 9, 6, 6, 7. N = 24 8B: 3, 5, 8, 7, 7, 6, 6, 9, 5, 4, 7, 7, 6, 7, 6, 5, 9, 7, 6, 4, 8, 7, 6, 6, 8, 6, 9, 6, 7. N = 29 Leidke hinnete aritmeetiline keskmine ja standarthälve ning hinnake, kummas klassis tehti kontrolltöö paremini. Kui palju hindeid mahub kummalgi juhul piirkonda [ X - ; X ] ?

    Matemaatika
    thumbnail
    3
    doc

    STATISTIKA

    STATISTIKA 10. A klassi matemaatika kontrolltöö hinded olid 4, 4, 5, 2, 3, 3, 4, 4, 4, 2, 5, 5, 2, 5, 4, 5, 4, 4, 3, 3, 3, 3, 4, 4, 5, 5, 3, 5 1. Kirjuta välja selle statistilise rea variatsioonirida (järjestatud). Leia variatsioonirea minimaalne ja maksimaalne element X min ; X max . Leia variatsioonirea ulatus X max - X min . 2, 2, 2, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 4, 4, 4, 4, 4, 4, 4, 4, 4, 4, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5 Variatsiooni ulatus 5 ­ 2 X min = 2 X max = 5 2. Esita andmed sagedustabelina (sagedus f) Hinne X 2 3 4 5 Sagedus f 3 7 10 8 Suhteline sagedus W 11% 25% 35,8% 29% X- X -1,8 -0,8 0,2 1,2 (X- X )2 3,24 0,64 0,04 1,44 f 3. Kanna tabelisse ka suhteline sagedus (W= 100%) N= õpilaste arv

    Matemaatika
    thumbnail
    16
    docx

    Statistika uurimustöö "Tervslik eluviis NRG õpilaste seas"

    Nõo Reaalgümnaasium Statistika uurimustöö Tervslik eluviis Nõo Reaalgümnaasiumi õpilaste seas Koostas: Klass: Juhendaja:

    Matemaatika
    thumbnail
    9
    doc

    Matemaatilise statistika uurimustöö

    Antud töös on vaadeldud statistilisi uurimismeetodeid kasutades kolme tunnust ­ bioloogia hinnet, geograafia hinnet ning nende ainete keskmist hinnet. Samuti on välja toodud ka kõik kogutud andmed tabelis. Kõikide uurimustöös esinevate mõistete definitsioonid ning nende tähistused on eraldi välja toodud. Kokkuvõte on esitatud viimase leheküljena. 1. Uurimustöös esinevate mõistete ja tähistuste selgitused · Statistika ­ teadus, mis käsitleb arvuandmete kogumist, töötlemist ja analüüsimist · Matemaatiline statistika ­ matemaatika haru, mis uurib statistiliste andmete põhjal järelduste tegemise meetodeid Statistikas on oluline uurimise objekt ja üldkogum. · Üldkogum ­ esemete hulk, mille kohta tahetakse teha teaduslikult põhjendatud järeldusi · Valim ­ mõõtmiseks võetud üldkogumi osa · Tunnus ­ omaduste seisukoht, mille kohaselt uuritakse objekti

    Matemaatika
    thumbnail
    7
    doc

    Statistika töö

    Viljandi Paalalinna Gümnaasium Statistiline töö Mitu raamatut loeb täiskasvanud inimene ühes aastas? Kristiina Viljandi 2006 Arutame selle üle, mitu raamatut loeb läbi täiskasvanud inimene aasta jooksul. Küsisime meestelt ja naistelt eraldi. 1. Kogusime andmeid: Küsisime kahekümnelt mehelt ja kahekümnelt naiselt mitu raamatut loevad nad aastajooksul läbi? Mehed 3; 1; 0; 0; 2; 3; 5; 6; 7; 3; 3; 3; 2; 3; 2; 2; 1; 3; 3; 3; 2; 2; 4; 6; 5; 5; 3; 3; 3; 6. Naised 8; 6; 5; 5; 7; 3; 4; 3; 6; 7; 0; 3; 6; 4; 2; 1; 3; 3; 2; 7; 8; 7; 3; 6; 7; 2; 3; 0; 6; 1. 2. Koostasime variatsioonirea ehk kirjutasime arvud kasvavas järjekorras. Mehed 0,0,1,1,2,2,2,2,2,2,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,5,5,5,6,6,6,7. Naised 0,0,1,1,2,2,2,3,3,3,3,3,3,3,4,4,5,5,6,6,6,6,6,7,7,7,7,7,8,8. 3. Koo

    Matemaatika
    thumbnail
    5
    pdf

    14-18 AASTASTE TÜDRUKUTE JALANUMBER AASTAL 2011

    Tallinna Lilleküla Gümnaasium 14-18 AASTASTE TÜDRUKUTE JALANUMBER AASTAL 2011 Uurimustöö Juhendaja: Tallinn 2011 Sissejuhatus Uurisin 14-18 aastaste tüdrukute jalanumbreid 2011. aastal. Tüdrukuid oli kokku 16 ja nad olid valitud juhuslikult. 1. Statistiline kogum 39; 39; 40; 38; 39; 40; 37; 38; 38; 36; 41; 36; 38; 38; 40; 37 2. Variatsioonirida 36; 36; 37; 37; 38; 38; 38; 38; 38; 39; 39; 39; 40; 40; 40; 41 3. Sagedustabel 2 realine tabel, mille ühes reas on tunnuse (x) erinevad väärtused ja teises reas nende esinemise sagedused (f) Jalanumber (x) 36 37 38 39 40 41 Sagedus (f) 2 2 5 3 3 1 Sageduste summa n=16 Tulpdiagramm 4. Suhteline sagedus (w) Tunnuse väärtuse esinemise arvu f suhe väärtuste koguarvu n f w

    Algebra ja analüütiline geomeetria
    thumbnail
    10
    doc

    Statistika

    1. Uurimustöös esinevate mõistete ja tähistuste selgitused · Statistika ­ teadus, mis käsitleb arvuandmete kogumist, töötlemist ja analüüsimist · Matemaatiline statistika ­ matemaatika haru, mis uurib statistiliste andmete põhjal järelduste tegemise meetodeid Statistikas on oluline uurimise objekt ja üldkogum. · Üldkogum ­ esemete hulk, mille kohta tahetakse teha teaduslikult põhjendatud järeldusi · Valim ­ mõõtmiseks võetud üldkogumi osa · Tunnus ­ omaduste seisukoht, mille kohaselt uuritakse objekti · Sagedus-jaotustabel ­ tabel, mis näitab, mitmel korral on antud tunnus saanud

    Matemaatika
    thumbnail
    10
    docx

    KAS AJALOO JA ÜHISKONNAÕPETUSE HINDED ON OMAVAHEL SEOSES?

    kahte ainet õpetab üks õpetaja. Hüpotees: Kas ajaloo ja ühiskonnaõpetuse hinded on omavahel seoses? Uurimustöö üldkogum on 9. Klass, millest valimi moodustab 20 õpilast. 10 poissi ja 10 tüdrukut. Hinded sain teada suulise küsitlemise teel. Mõlema aine hinnete puhul on tegemist järjestustunnustega. Kõik arvutused on tehtud Microsoft Excelis vastavate valemitega. 1. Uurimustöös esinevate mõistete ja tähistuste selgitused 1. Statistika ­ teadus, mis käsitleb arvuandmete kogumist, töötlemist ja analüüsimist. 2. Matemaatiline statistika ­ matemaatika haru, mis uurib statistiliste andmete põhjal järelduste tegemise meetodeid. Statistikas on oluline uurimise objekt ja üldkogum. 3. Üldkogum ­ esemete hulk, mille kohta tahetakse teha teaduslikult põhjendatud järeldusi. 4. Valim ­ mõõtmiseks võetud üldkogumi osa. 5. Tunnus ­ omaduste seisukoht, mille kohaselt uuritakse objekti 6

    Matemaatika




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun