Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ettevõtte AS Tere analüüs (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Ettevõtte analüüs
  • Ettevõtte lühikirjeldus :
    Tere AS on kaasaegne ning laia, ent samas efektiivse tooteportfelliga müügi- ja tootmisettevõte, mille peamisteks tegevusaladeks on toorpiima kokkuost , piimatoodete tootmine ja müük. Tooteportfelli täiendamiseks turustatakse ka mujal valmistatud kastmeid , sojajooke ning ka teisi mittepiimapõhiseid tooteid. Arvan, et ettevõtte on vägagi edukas ning paljud eelistavad just Tere tooteid teistele toodetele .
  • Swot analüüs :
    Tugevused:
    • Ettevõttel on hea maine ja neid tunnustatakse kui proffesionaale.
    • Neid tuntakse üle kogu Eesti.
    • Suurel hulgal tarbijaid .
    • Usaldusväärsed töötajad.
    Nõrkused:
    • Võib tekkida töötajate vahelisi konflikte, ka juhtide ning töötajate vahelisi.
    Võimalused:
    • Ühiskonna kiirele arengule on võimalik luua uusi ning tervislikumaid tooteid.
    • Saada juurde rohkem toetajaid nende tehtavatele toodetele.
    • Tänu sellele ka siis suurem sissetulek.
    Ohud:
    • Majanduslangus võib tekitada sissetuleva raha vähesuse.
    • Paljudel pole raha, et hinnatõusu pärast mõnd toodet osta.

  • Porteri viis konkurentsifaktorit:
  • Tarnijate võim ettevõtte üle – kindlasti on tarnijatel võimalik kaubelda, kuid siiski on tegu kaua aega tegutseva ning usaldusväärse ettevõttega ning neil on kindlasti juba ka ammune kokkulepe tarnijaga, kes siis nt müüb neile piima.
  • Klientide võim ettevõtte üle – Igal kliendil on vaba valik, kas ta siis ostab Tere tooteid või mitte, sest on ju ka palju teisi ettevõtteid, mis teevad peaaegu samasuguseid tooteid. Arvan, et oma klientide hoidmiseks peaks Tere suutma aeg-ajalt siiski oma rahvast millegi
  • Uute konkurentide turule tulemise võimalused – Kindlasti on võimalik, kuid selline ala vajab väga kulukaid masinaid ning massiivset kogust lehmapiima, millest siis kõik piimatooted valmistatakse, seega usun, et turul olevatel piimatoodete ettevõtetel pole vaja väga karta . Eriti Tere-l, mis on üks suuremaid ning toodete tarbimiselt tulu sissetoovam ettevõte!
  • Asendustoodete või –teenuste olemasolu turul – Kindlasti on olemas! Nt. Kui on joogijanu, siis on sul valida kas piim või hoopis mahl . Seega on kindlasti olemas asendustoode, mis kustutab janu ilma, et peaksid piima jooma.
  • Otsesed konkurendid – Arvan, et kõik sarnase alaga ettevõtted ( nt. Alma jne ) on Tere-le suureks konkurentsiks, kuid siiski mõlematel pooltel on omad tarbijad ning kõigil läheb oma ettevõttega sujuvalt . On siiski vist võrdset tarbijaid, kuna kumbi pole turult välja langenud.
    Ärimudeli analüüs
    Tere kaubamärk loodi enam kui kümme aastat tagasi - aastal 1996. Tere oli uue aja kõige esimene piima kaubamärk. Täna on see tuntuim ja eelistatuim piima kaubamärk Eestis. 19. juunil 2006 muudeti ka ettevõtte juriidiline nimi selle tuntuima kaubamärgi järgi Tallinna Piimatööstusest Tere AS-iks. Jaeturu uuringute andmetel (Nielsen detsember-jaanuar 2008) on Tere turuosa 44% ( mahus ).
    Väärtustatakse kõrgelt kodumaist toorpiima ja traditsioone, olles samas innovatiivsed ja uutele suundadele avatud. Tundes tarbija ootusi kasutatakse uusi tehnoloogiaid ja arendatakse tervislikke
  • Ettevõtte AS Tere analüüs #1 Ettevõtte AS Tere analüüs #2 Ettevõtte AS Tere analüüs #3 Ettevõtte AS Tere analüüs #4
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2010-04-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 330 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Aireen Talivee Õppematerjali autor
    analüüs

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    17
    rtf

    10 EESTI KAUBAMÄRKI

    ............................................. 6.1 Ajalugu............................................................................................................................. 6.2 Ettevõte............................................................................................................................. 6.3 Tooted............................................................................................................................... 7 TERE AS.................................................................................................................................. 7.1 Ettevõte............................................................................................................................. 7.2 Tere kaubamärk................................................................................................................. 7.3 Tooted....................................................

    Toidukaubandus
    thumbnail
    15
    doc

    Eesti kaubamärgid

    .................6 6. Premia ................................................................................................................................................... 8 7. Felix .......................................................................................................................................................9 8. Eesti Pagar ...........................................................................................................................................10 9. Tere ..................................................................................................................................................... 11 9.1 Tere missioon.................................................................................................................................12 9.2 Tooted............................................................................................................................................ 12 9.3 Tere kaubamärk................

    Kaubandus ökonoomika
    thumbnail
    20
    doc

    Eesti kaubabrändid

    Meie tuntuimad kaubamärgid "Viru Valge" ja "Vana Tallinn" sümboliseerivad koduturul põlvest põlve kestvat vankumatut kvaliteeti, mis on vastu pannud eri ajastute ja arusaamade esitatud väljakutsetele. Rohkem kui sada aastat tagasi kohaliku viinaköögina alustanud Livikost on läbi pikkade aastate kujunenud laia tooteportfelliga paljudel eksporditurgudel tegutsev alkoholitootja, mille tuntus ja maine ületavad lähiturgude piirid. Orienteeruvalt kolmandik ettevõtte toodangust turustatakse viieteistkümnel erineval eksportturul üle maailma. Liviko kuulub Eesti ühe edukama tööstus- ja kaubandusinvesteeringute grupi NG Investeeringud koosseisu. Paljud Eesti kaugemad väliskülalised eristavad just Liviko toodete järgi Tallinna teistest Balti riikide pealinnadest. Me ei arutle, kas see on hea või mitte, kuid Livikos oleme selle üle uhked. Oma tooteid arendades ja strateegiat valides peame esmatähtsaks koostööpartneritelt tulevat

    Tööstuskaup
    thumbnail
    16
    doc

    Kaubamärgid

    LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtlus ja majandusarvestuse õppetool I K KÕ EESTI TOOTJATE KAUBAMÄRGID Referaat Mõdriku 2009 SISUKORD SISSEJUHATUS.....................................................................3 1. TOIDUAINED 1.1 Estover 1.2 Veski Mati 1.3 Tere 1.4 Viru Rand 1.5 Saku Õlletehas 1.6 Kalev 2. TÖÖSTUSKAUBAD 2.1 Orto Puhas Limpa 2.2 Orto Puhas kodu Sanit-M 2.3 Mayeri Pesugeel Sensitive 2.4 Suva Etno 3. KOKKUVÕTE SISSEJUHATUS Kauplemine on toiminud juba sajandeid.Algselt vahetasin inmesed kaupu teiste kaupade vastu ja hiljem võeti kasutusele juba maksevahendid. Kui preagusel ajal kaupluses singi vaadata on valik nii suur ,et paneb algselt mõtlema ,mida valida

    Kaubandus ökonoomika
    thumbnail
    28
    docx

    Kaubamärkide referaat

    Praegu on palju erinevaid organisatsioone, mis pakuvad teenuseid ning tooteid, peaaegu kõigil on olemas oma käubamärk. Kaubamärke kasutatakse äriisukute toodetud kaubade ja teenuste individualiseerimiseks, st kaubamärk eristab üht firmat, kaupa või teenust teistest, ja on olemas praegusel turul. Kaasaegse konkurentsi tingimustes kaitseb kaubamärgi registreerimine ebaseadusliku kasutamise ja kopeerimise vastu. Kaubamärk on omandiõigus ja ettevõtte mittemateriaalne vara. Kaubamärgi omanik võib lubada või takistada kaubamärgi kasutamist teiste isikute poolt. Tuntud kaubamärk suurendab kasumit, tõstab mainet ning seeläbi suurendab müügikäivet. Antud referaadis käsitletakse ainult Eesti käubamärke ja toiduainetööstuseid, sest põhieesmärk on uurida Eesti turgu. Referaat käsitleb kümmet tuntud kaubamärki ning nelja suuremat toiduanetööstust. 1 KAUBAMÄRGI MÕISTE JA FUNKTSIOONID

    Toidukaubandus
    thumbnail
    48
    docx

    Toidukaubaõpetuse õpimapp TOIDUKAUBAD

    Lähtume igapäevaselt järgmistest väärtustest: · Uuendusmeelsus, mis suunab tegutsema nii, et suudetakse olla tarbijate ootustest, konkurentide plaanidest ja partnerite vajadustest sammu võrra ees. · Paindlikkus, mis võimaldab toime tulla muutuvate oludega ja näha ümbritsevat säravate silmadega. · Sõnapidamine, mis tähendab, et me teeme seda, mis on kokku lepitud ega tingi kvaliteedis. Meie visiooniks on olla Eesti kümne suurima ettevõtte hulgas. Artikkel. Instituut toidu TTÜ pöördus põllumajandusministeeriumi poole ettepanekuga luua klassifikatsioon Eesti lihatoodete, et aidata tarbijatel teha valik selle kasuks tervislik toitumine. Vastavalt instituudi direktor Raivo VÕK, palgaaste määratakse minimaalne sisu liha vorstitooted ja piirata sisu liha asendajad, ütles portaali aripaev.ee. Samuti on tehtud ettepanek, et keelata lisada mõned toidu lisaainete nagu maitsetugevdaja E621, ja

    Toiduaineõpetus
    thumbnail
    110
    docx

    Toidukaubaõpetuse õpimapp

    (Ibid) Uued kaubamärgiregistrid töötati välja selleks, et suurendada äriühingute usaldusväärsust ning et vaidlusi saaks lahendada kiiresti ja tõhusalt. Kaubamärkide registreerimine ei olnud kohustuslik (ja ei ole ka praegu), kuid laieneda soovivate ettevõtete jaoks muutus 6 kaubamärgi registreerimine kvaliteedi tagamisel ja tootemarkide loomisel vältimatuks. (Ibid) Registreeritud kaubamärgi järgi tunnevad kliendid ära ettevõtte, see kaitseb ebaausa konkurentsi eest ja muudab tootemargi varaks. Kunagi varem ei ole kaubamärgi kaitsmine olnud nii lihtne kui praegu. (SÜA, s.a.) 1.2 Kaubamärgi kaitse Selleks, et saada kaubamärgi õiguskaitse, tuleb kaubamärk esmalt registreerida. Kaubamärgi registreerimine ei ole kohustuslik, küll aga soovituslik, sest patendiameti poolt registreeritud kaubamärk on juriidiliselt kaitstud, s.t seda, et teised tootjad ja

    Toidukaubaõpetus
    thumbnail
    82
    pdf

    Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

    INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

    Turundus




    Kommentaarid (3)

    Parool975 profiilipilt
    Parool975: sinu lugu oli väga hea
    16:25 30-03-2014
    RViikoja profiilipilt
    RViikoja: jah
    18:17 21-09-2016
    thenne profiilipilt
    14:06 01-10-2014



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun