Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

EKSPERTINTERVJUU (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui Teie ei vastanud kes vastas?
  • Millised on teie ettevõtte üldised turupiirkonnad?
  • Milline neist turupiirkondadest on teie põhiturg?
  • Kui jah siis mis aastal ja milline neist sündmustest?
  • Kui ei viinud kas viisite mõnel varasemal perioodil?
  • Kui viisite siis millised uuenduse liigid?
  • Kui jah kas innovatsioon oli riikliku tellimuse nõudena või mitte?
  • Kui antud perioodil innovatsiooni ei toimunud IV TOOTEUUENDUS 1 Kas ettevõte tõi turule uusi või oluliselt täiustatud kauputeenuseid?
  • Kui jah siis millised?
  • Milline neist eelpool nimetatud tegevustest on teie arvates olulisim?
  • Milline neist eelpool nimetatud tegevustest on probleemseim?
  • Kui jah siis kes andis toetust kas KOV riik sihtasutused javõi Euroopa Liit?
  • Kui jah siis mis allikad?
  • Milline neist eelpool nimetatud allikatest on teie arvates olulisim?
  • Milline neist eelpool nimetatud allikatest on probleemseim?
  • Milline neist eelpool nimetatud protsessiuuendustest on teie arvates olulisim?
  • Milline neist eelpool nimetatud protsessiuuendustest on probleemseim?
  • Milline neist eelpool nimetatud organisatsiooni uuendustest on teie arvates olulisim?
  • Milline neist eelpool nimetatud organisatsiooni uuendustest on probleemseim?
  • Milline neist eelpool nimetatud turundusuuendustest on teie arvates olulisim?
  • Milline neist eelpool nimetatud turundusuuendustest on probleemseim?
  • Kui jah siis mis strateegiad ja kui tähtsalt?
  • Milline neist eelpool nimetatud strateegiatest on teie arvates olulisim?
  • Milline neist eelpool nimetatud strateegiatest on teie arvates ebaolulisim?
  • Kui jah siis mis takistused ja kui tähtsalt?
  • Milline neist eelpool nimetatud takistusest on teie arvates olulisim?
  • Milline neist eelpool nimetatud takistusest on teie arvates ebaolulisim?
  • Kui jah siis mil viisil?

Lõik failist

EKSPERTINTERVJUU  
[ERIMÄRKIDE   SELGITUS :  Lisaks   tavalises   kirjas  antud  küsimustele  on  ekspertintervjuu  lehel  ka 
erimärke  ja  muid  kirja  viise.  ()  sees  on  antud  täpsustused,  kaldkirjaga  on  info,  mille  intervjueerija 
peaks  ise  välja  ütlema, a) jne  näitavad  täpsustavaid  küsimusi ,  nagu  ka  ,  rasvase   kirjaga   on  asjad, 
mida rõhutad, halli kirjaga vähemolulised andmed ning [] sees on täpsustav info. ] 
[ Intervjuu   kondikavas  välja  toodud  punktide  suhtes  kehtib  reegel,  et  pole  oluline,  kuidas  küsida, 
oluline on see, et midagi olulist küsimata ei jääks .] 
 
Uuringu sisu tutvustus vestluspartnerile ……………………………………………….…………………………………………… 
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 
 
I. 
TAUSTINFO  
1.  Ettevõtte nimi: Eurovara Grupp OÜ 
2.  Ettevõtte tüüp:  Eraettevõte  
3.  Intervjueeritava  ametikoht : Ehitusjuht 
4.  Intervjueeritava nimi: Toomas  Bachmann
5.  Kas ma võin käesoleval intervjuul  diktofoni kasutada või mitte
6.  Nüüd  veel  üks  väga  oluline  küsimus:  Kas   soovite ,  et  teie  vastuseid  käsitletakse 
anonüümsetena  kujul  ettevõtte  juht  nr  …  või  võib  teie   vastuste   juures  teie  nime 
kasutada
Anonüümsena 
7.  Kas  teie  (mõeldud  isikut)  vastasite  ettevõtte  innovatsiooniuuringule  aastad  2010  – 
2012? EI 
a)  Kui  Teie  ei  vastanud,  kes  vastas?  [siin  võib  tulla  nii  isiku  nimi,  öeldakse,  et 
eelmine  juht või öeldakse, et aruanne jäi esitamata] 
 
II. 
ETTEVÕTTE  ÜLDANDMED  
1.  Ettevõtte põhitegevusalaks on [EMTAK koodi järgi eelnevalt kindlaks teha]?  Üldehitus  
2.  Kas ettevõte kuulus 2012 aastal kontserniEI 
3.  Millised on teie ettevõtte (üldised) turupiirkonnad? Kas turustamine ja müük  toimub 
Kohalik/regionaalseltÜle-eestiliselt , EL ja EFTA  liikmes- ning kandidaatriikides, 
SRÜ riikides ja/või muudes riikides. Eesti Vabariik 
4.  Milline neist turupiirkondadest on teie põhiturg? Eesti Vabariik 
5.  Kas viimasel viiel aastal on toimunud teie firma ühinemisi, üle võtmisi, allüksuste 
müüki või tütarettevõtete asutamist? 
a)  Kui jah, siis mis aastal ja milline neist sündmustest? EI 
 
III. 
ÜLDINE  INNOVATSIOON  
1.  Kas teie ette võte viis ajavahemikul 2010 kuni 2012 sisse toote- protsessi-, 
Vasakule Paremale
EKSPERTINTERVJUU #1 EKSPERTINTERVJUU #2 EKSPERTINTERVJUU #3 EKSPERTINTERVJUU #4 EKSPERTINTERVJUU #5 EKSPERTINTERVJUU #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-11-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 3 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Retenell Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
docx

Mis on innovatsioon?

Kordamisküsimused 1. Mis on innovatsioon? Mille poolest erinevad innovatsioon (innovation) ja leiutis (invention) Innovatsiooni võib defineerida mitmeti. Innovatsiooni võib pidada protsessiks, mille kaudu ettevõte/organisatsioon loob ja defineerib selle ees seisva probleemi ja loob uue teadmise probleemi lahendamiseks. Eesti ettevõtete innovatsiooniuuringus defineeritakse innovatsiooni aga kui ettevõtte poolt turuletoodud uut või oluliselt täiustatud toodet (kaup/teenus). Samuti on innovatsioon uue või oluliselt täiustatud tootmisprotsessi (sh ka turustus-, tarnimismeetodi vms) kasutusele võtmine ettevõttes. Innovatsioon baseerub uute tehnoloogiliste lahenduste rakendamisel, eksisteerivate tehnoloogiate uuel kombinatsioonil või muude ettevõtte hangitud teadmiste ärakasutamisel. Üldiselt võiks aga innovatsiooni defineerimisel arvestada nelja dimensiooni ­ sisu (mis on uus?), subjektiivsust (kelle jaoks uus?), protsessi (kust innov

Majandusteadus
thumbnail
38
odt

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

Kordamisküsimused: 1. Põhimõisted: “ettevõtlus”, “ettevõtja”, „sisemine ettevõtlus“, „siseettevõtja“. Ettevõtlus- on protsess, mille abil indiviidid - kas omal käel või organisatsioonide sees - püüdlevad võimaluste poole ja kasutavad neid ära, sõltumata ressurssidest, mis sel hetkel nende käsutuses on. Ettevõtlus on isiku iseseisev majandus- või kutsetegevus, mille eesmärgiks on tulu saamine kauba tootmisest, müümisest või vahendamisest, teenuse osutamisest või muust tegevusest, kaasa arvatud loominguline või teaduslik tegevus. Ettevõtja on isik, kes tegeleb ettevõtlusega . Otsustanud ettevõtlusega alustada ning alustab äriideede otsingut, hindamist, edasiarendamist. Ettevõtja tunnetab ära mingi võimaluse, täitmata koha turul, lahendamata probleemi – ning rajab ettevõtte, et probleem lahendada või tühimik täita. Ettevõtja käesoleva seaduse tähenduses on füüsiline isik, kes pakub oma nimel tasu

10. klassi majandus
thumbnail
6
docx

Innovatsioon kordamisküsimused

1.Millest tuleneb vajadus aru saada innovatsiooni erinevatest tahkudest ning millised teadusvaldkonnad tegelevad innovatsiooni uurimisega? Sellest, et innovatsiooni õige kasutamine aitab suurendada tootlikkust, uued tooted aitavad võita ja hoida turuosa ning kasvatada kasumlikkust. Uute toodete väljatöötamine on oluline oskus, sest keskkond on pidevas muutumises. Innovatsiooni uurimisega tegelevad majandusteaduse, tehnoloogia, sotsioloogia ja inseneriteaduse valdkonnad. 2.Kirjeldage, kuidas innovatsioon annab ettevõtetele konkurentsieelise; tooge näiteid. Protsessiinnovatsioon mängib olulist strateegilist rolli, pakkudes uusi või oluliselt täiustatud mehhanisme. Toetudes nendele mehhanismidele ja oma paremale tootmisoskusele saavad ettevõtted turul konkurentsieelise, pakkudes paremat/uuemat toodet/teenust kui teised ettevõtted. · Pakutava toote või teenuse uudsus: pakkuda midagi, mida teised ei suuda. Nt: Esimese Walkmani, sulepea, fotoaparaadi, n?

Projekti juhtimine
thumbnail
9
doc

ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND

ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND NB! ­ vormistamisel jälgi õpilastööde vormistamise reegleid, kasuta word-i vormindusvahendeid! Alapunktide pealkirjastamisel ja liigendamisel lähtu oma äriidee sisust, sellest kui palju sul oleks alapunkti all rääkida ja vajadusel muuda nii pealkirju, ühenda alapunkte kui jäta välja ka üleliigne! Iga paragrahvi (tähis 1.0, 2.0 jne) alusta uuelt lehelt! ENNE KIRJUTAMIST LOE JUHEND ALGUSEST LÕPUNI LÄBI! 1.0. KOKKUVÕTLIK ÜLEVAADE Paiknedes küll äriplaani alguses, koostatakse kõige viimasena. Kokkuvõtlik ülevaade toob koondatult välja kõige olulisema info kogu äriplaani kohta. Peaks mahtuma ca 1-2 leheküljele. 1.1. Ettevõtte missioon See 1-2 lauseline määratlus toob välja ettevõtte põhieesmärgi ning selle saavutamiseks rakendatud juhtpõhimõtted. 1.2. Ettevõtte lühiülevaade Siin tuleks anda olulise tähtsusega infot ettevõtte kohta, nagu näiteks nimi, aadress, asukoht, asutamisaeg, jur

Majanduse alused
thumbnail
14
doc

Töövihik

Töövihik Antud töövihiku eesmärgiks on aidata alustava ettevõtja baaskoolitusest osavõtjaid oma plaanitava äritegevuse detailsel läbimõtlemisel ja ideede realiseerimiseks vajaliku äriplaani koostamisel. Töövihikut täidetakse iga loengutsükli käigus ja koduse tööna loengutsüklite vahel. Koduse töö käigus tekkivaid probleeme arutatakse iga uue loengutsükli alguses. Töövihiku täitmise tulemusena kujuneb igale osavõtjale materjal, mis on sisuliselt individuaalse äriplaani tööversioon. 1. koolituspäev Ülesanne nr.1. Kirjutage oma äriplaanile kokkuvõte vastates allpool esitatud küsimustele. Kokkuvõtte pikkuseks võiks olla 1-1,5 lehekülge. Kokkuvõttes esitatakse lühidalt kogu äriplaani sisu. Peab olema lühidalt esitatud kõik oluline info, mida vajab investor või tulevane äripartner otsustamaks, kas äriplaan on reaalne, kasumlik ja piisavalt atraktiivne. Juhul, kui Teil esialgu puudub vastus mõnele küsimusele, siis püüdke kirja panna nii p

Äriplaan
thumbnail
8
doc

Innovatsiooni vaheeksam - essee 2011

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Sotsiaalteaduskond Õiguse instituut INNOVATSIOONI VAHEEKSAM Essee Õppeaine: Innovatsioon Õppejõud: Rainer Kattel, Prof. Tallinn 2011 SISUKORD Vaheeksami küsimused:...................................................................................................... 3 Valikulised küsimused:........................................................................................................8 Vaheeksami küsimused: 1. Palun kirjeldage toote-, protsessi-, organisatoorset ja turunduslikku innovatsiooni, sealjuures eristades kõikidel juhtudel nii radikaalset kui inkrementaalset (järk- järgulist) lähenemist. Lisaks selgitage igat juhtumit illustreeriva näitega Eesti ettevõtlusest lähtuvalt (kokku 8). On olemas erinevad innovatsioonide tüpoloogiad. Eristatakse toote-, protsessi-, organisatsiooni- ja turundusinnovatsioo

Innovatsioon
thumbnail
17
doc

ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS

Abimaterjal äriplaani koostamiseks Koostatud materjali eesmärgiks on kaasaaidata alustaval ettevõtjal oma plaanitava äritegevuse detailset läbimõtlemist äriplaani koostamiseks. Töövihikut täidetakse iga loengutsükli käigus ja koduse tööna loengutsüklite vahel. Koduse töö käigus tekkivaid probleeme arutatakse iga uue loengutsükli alguses. Töövihiku täitmise tulemusena kujuneb igale üliõpilasele materjal, mis on sisuliselt individuaalse äriplaani tööversioon. Kirjutage oma äriplaanile kokkuvõte vastates allpool esitatud küsimustele. Kokkuvõtte pikkuseks võiks olla 1-1,5 lehekülge. Kokkuvõttes esitatakse lühidalt kogu äriplaani sisu. Peab olema lühidalt esitatud kõik oluline info, mida vajab investor või tulevane äripartner otsustamaks, kas äriplaan on reaalne, kasumlik ja piisavalt atraktiivne. Juhul, kui Teil esialgu puudub vastus mõnele küsimusele, siis püüdke kirja panna nii palju kui oskate. Kokkuvõtet täiendatakse ja parandatakse ko

Äriplaan
thumbnail
15
doc

Eesti innovatsioonipoliitika

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool EESTI INNOVATSIOONIPOLIITIKA Referaat Aineõpetaja: Mõdriku 2009 Sissejuhatus....................................................................................................................3 Innovatsioonipoliitika olemus........................................................................................5 Innovatsiooni strateegilised eesmärgid...........................................................................7 Eesti innovatsioonipoliitika .........................................................................................8 Eesti innovatsioonisüteem.............................................................................................9 Eesti Vabariigi innovatsioonipoliitika arengusuundumused.........................................11 Kokkuvõte.................................

Majandus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun