Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

MAJANDUSE JAHTUMINE KUI VÕIMALUS (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis vahe on heade aegade ja halbade aegade strateegial?

Lõik failist

MAJANDUSE JAHTUMINE KUI VÕIMALUS
· Paindlikkus. Muudatusteks peab olema sisemiselt valmis. Jahtuvat majandust ei tohi karta , sest ütleb ju vanasõnagi, et sogases vees on kõige parem kala püüda. Ära otsi võimalusi ainult firma kaitsmiseks – otsi ka võimalusi rünnakuks.
· Strateegiast kinnipidamine. Ära tegutse äkiliselt, kui majanduskasv pidurdub. Strateegiast tuleb kinni pidada nii heal kui halval ajal. Ära vaata ainult tänast päeva, vaid ka seda, mis tuleb kahe aasta pärast. See on edu valem, kui ehitad üles pikaajalist äri.
· Rõhk ekspordile. Tugeva ekspordibaasiga ettevõttele tuleb mõõdukas majanduslangus ainult kasuks, nii tooraine hindade, tööjõu kui uute kasvuvõimaluste poolest.
· Varude tekitamine. Kui on n-ö küllusliku viljasaagiga aasta, siis pane ühte-teist tallele, mida saab raskematel aegadel kasutada.
MEESKOND
·

MAJANDUSE JAHTUMINE KUI VÕIMALUS #1 MAJANDUSE JAHTUMINE KUI VÕIMALUS #2 MAJANDUSE JAHTUMINE KUI VÕIMALUS #3
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-10-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 2 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor MultiMare Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
45
docx

ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020

Nii selleks, et leida uusi motiveeritud töötajaid kui ka selleks, et hoida olemasolevaid. See hõlmab endas kõike, mida töötaja saab oma aja ja vaeva eest, mille ta tööandja heaks panustab. Ning see tähendab rohkemat kui pelgalt töötasu ja muid käegakatsutavaid eeliseid. Tegelikult ongi töötaja väärtuspakkumises esindatud ja ideaalselt balansseeritud nii kõvade väärtuste pool kui ka pehmete väärtuste pool — sõbralik töökeskkond, huvitavad projektid, kodutöö võimalus. Töötaja väärtuspakkumine on ammendav vastus (potentsiaalse) töötaja küsimusele: “Miks ma peaksin just teie organisatsioonis töötama? Mida sellist te mulle pakute, mida teised pakkuda ei saa?” Väärtuspakkumine aitab töötaja jaoks eristada sinu ettevõtet konkurentide omast ning muidugi positiivsel moel. Lisaks sellele, et töötaja väärtuspakkumine aitab talentidel otsustada sinu

äriprotsesside juhtimine
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Kui selgitame ise välja vajaliku informatsiooni ja korraldame turu-uuringu, nimetatakse saadud andmeid esmasteks (primaarseteks) andmeteks. Kolm peamist turu-uuringu vormi on vaatlusuuring, eksperiment ja küsitlusuuring. Vaatlus on uuringu praktiline vorm, mille puhul uuritakse erinevate tarbijate ostukäitumist supermarketites ja kaubamajades. Uurija teab, mida tarbija teeb, kuid ei tea, miks. Ainult tarbijaküsitluste kaudu saab välja tuua motiivid. Teine võimalus primaarsete andmete kogumiseks on eksperiment. Näiteks, muutes kaupade väljapanekut või hinnataset mõnes kaupluses ja teistes jätta samaks, võib mingi aja pärast hinnata selle mõju käibele. See on turunduse testimise vorm. Viimane, kõige paremini tuntud turu-uuringu vorm on küsitlusuuring. Küsitlusuuringu puhul püütakse koguda informatsiooni süstemaatiliselt, küsitledes inimesi või ettevõtteid.

Turundus
thumbnail
32
docx

Äriplaan Rinat Polina

aga peamine eesmärk on muuta parimaks Ida- Virumaal elamu- ja kontorihoonete elukeskkond, energiaklass, elamuarenduse kvaliteedi tõsta, aidata vähendada energiakulusid ja kokku hoida loodusvarasid. Miks üldse luua selline firma väikese regioonis? o Uued töökohad väikesel regioonil Ida-Virumaal o Kõrgharidustega inimeste liikumine väikestele regioonidele o Väike konkurentsivõime o Võimalus osaleda suures projektis “õiglane üleminek Ida-Virumaal” Remonttööde alal on väga suur konkuretns. Selliseid firmasid või üksikisikuid, kes pakkuvad sellised teenused on Eestis väga palju. Uutel ehitus/remonditööde firmadel väga raske turule siseneda, sest ehitamisel eelistatakse ikka firmasid, mis on olnud turul pikemat aega ja kelle kvaliteet on juba tunnustatud. Profehitus on aga firma, mis pakub esimesena oma regioonis suur valik

Kategoriseerimata
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

adekvaatse pildi. Kiiresti on võimalik hinnata ettevõtte seisundit ja seda, kas ta on sisemiste tugevuste arvelt võimeline vastu seisma välistele ohtudele või kas sisemised nõrkused takistavad väliseid võimalusi ära kasutamast. Tavaliselt mahub analüüs ühele leheküljele. Iga osa kohta kirjutage lühidalt, täpselt ja selgelt 3-10 tugevust, nõrkust, võimalust või ohtu. Soovitav piirduda iga näitaja puhul 1-2 lausega. Eesmärk on anda lugejale võimalus haarata kiiresti kogu äriplaani iseloomustav üldine informatsioon. Ei soovita jätta SWOT-analüüsi märkimata olulisi nõrkuseid ja ohte. Esmapilgul võib tunduda, nagu oleks rumal ise oma nõrkustele osutada, kuid see mulje on petlik. Ärge unustage, et äriplaani loevad spetsialistid, kes lisaks äriidee ja -plaani tugevusele hindavad ka seda, kui põhjalikult on ohud ja nõrkused arvesse võetud. Teades oma nõrkuseid ja teades ohte, on lihtsam neist hoiduda. 7

Äriplaan
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

Turundusplaani koostamise juhendmaterjal Tellija: Juhendmaterjali koostajad: 2005 Sisukord EASi pöördumine ......................................................................................................................2 Eessõna ....................................................................................................................................2 PLANEERIMISE ETTEVALMISTUS ............................................................................................6 Plaani koostamise vajalikkus ....................................................................................................6 Turunduse planeerimise protsess.............................................................................................7 Projekti ettevalmistus ja läbiviimine ..........................................................................................8 Projekti tegevuskava ja ajakulu...

Ainetöö
thumbnail
20
odt

Ettevõtluskoolitus

Miks minna panka, kui sul võib olla 10 korda suurem summa kui sul vaja vedelemas sinu ettevõtte likviidsetes varades. 13. Tunne 90te olulisimat turundustrendi See on kliendisuhte väärtusest arusaamine ning kliendilt tuleva tulu alalhoidmine. Ühe kliendi saamise kulu on väga suur, seega tuleb tähelepanelikult püüda leida kõik mõistlikud võimalused ostva kliendisuhte kestuse pikendamiseks nii kaua kui võimalik. 14. Lisa oma ärile veebitellimuste võimalus Veebitellimuste osa võib tuua su ettevõttele märkimisväärselt kasumit, sest sa tõstad oma müügi ja turunduse tõhusust. 15. Reklaamiagentuuridele tasu ainult vastavalt tulemustele Tee kindlaks, et agentuur saab aru, et nad ei saa sentigi enne kui nende reklaami tõhusus ei ole näha. 16. Kasuta ettevõtte sisemisi ja välimisi müügiinimesi efektiivsemalt Õpeta oma müügiinimesi. Selgita neile, millised peavad presentatsioonid ja esitlused olema, vasta kõigile nende

Ettevõtlus
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

Ostustiimuliteks on madal hind ja toodete kerge kättesaadavus. Seepärast suunatakse peatähelepanu masstootmisele ja jaotuse paremale organiseerimisele. Tootekontseptsioon Tootekontseptsioon toimib sellises situatsioonis, kus tarbijat ei rahulda üheliigilised tooted ning ning tekib soov eristuda: suurema mugavuse, parema kvaliteedi, kõrgema töökindluse või ilusama kujundusega. Sellisel juhul on edukuse aluseks turule pakutavate tootevariantide mitmekesisus, kus antakse ostjale võimalus valida. Peatähelepanu on suunatud toodete sortimendi laiendamisele, mille üheks võimaluseks oli kvaliteedi mitmekesistamine. 3. Ettevõtte turunduskeskkond ­ millest koosneb? Turunduskeskkond hõlmab isikuid, organisatsioone ja jõude, mis mõjutavad ettevõtte tegevust. Turunduskeskkond jagatakse üldiselt kaheks ­ ettevõttesiseks ja ettevõtteväliseks. Ettevõtteväline turunduskeskkond jaguneb omakorda mikro-ja makrokeskkonnaks

Turundus
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

välistele ohtudele või kas sisemised nõrkused takistavad väliseid võimalusi ära kasutamast. Tavaliselt mahub 7 analüüs ühele leheküljele. Iga osa kohta kirjutage lühidalt, täpselt ja selgelt 3-10 tugevust, nõrkust, võimalust või ohtu. Soovitav piirduda iga näitaja puhul 1-2 lausega. Eesmärk on anda lugejale võimalus haarata kiiresti kogu äriplaani iseloomustav üldine informatsioon. Ei soovita jätta SWOT-analüüsi märkimata olulisi nõrkuseid ja ohte. Esmapilgul võib tunduda, nagu oleks rumal ise oma nõrkustele osutada, kuid see mulje on petlik. Ärge unustage, et äriplaani loevad spetsialistid, kes lisaks äriidee ja -plaani tugevusele hindavad ka seda, kui põhjalikult on ohud ja nõrkused arvesse võetud. Teades oma nõrkuseid ja teades ohte, on lihtsam neist hoiduda. 7. TOODE/TEENUS

Äriplaan




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun