Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kas vaesus Eestis on probleem või pseudoprobleem? (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Kas vaesus Eestis on probleem või pseudoprobleem #1 Kas vaesus Eestis on probleem või pseudoprobleem #2
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-09-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor stew Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
47
doc

Soolisest ebavõrdsusest ning võrdõiguslikkuse seadusest

1 Soolisest ebavõrdsusest ning võrdõiguslikkuse seadusest SISUKORD SOOLISE VÕRDÕIGUSLIKKUSE SEADUSE EELNÕUST................................ 3 SOOLISE VÕRDÕIGUSLIKKUSE SEADUSE EELNÕUST................................ 5 SOOLINE EBAVÕRDSUS JA SEADUS SELLE KAOTAMISEKS......................7 Soolise ebavõrdsuse ilmingud Eestis......................................................................... 7 Soolise võrdõiguslikkuse seadus (SVS).....................................................................8 SOOLISE VÕRDÕIGUSLIKKUSE SEADUS........................................................10 SOOLISEST EBAVÕRDSUSEST............................................................................13 SOOLINE VÕRDÕIGUSLIKKUS.......................................................................... 15

Asjaajamine
thumbnail
11
docx

Tänapäeva sotsiaalprobleemid konspekt

24.10.2011 Olukorra määratleme probleemina alles siis, kui me saame aru, et 5h 500 lk materjali läbitöötamiseks, kui järgmisel hommikul on eksam. Objetivistid lähtuvad probleemi tefineerimisel ja nende mõistmisel alati oma teoreetilisest usust ­ kuidas peab maailmas käituma. See on klassikaline ettekujutus et probleem on kõrvalekalle, hälbivus normaalsest maailmast. Et nt kodutud on sotsiaal-probleem sellepärast, et normaalne on see, et inimesel on kodu. See et normaalne on, et inimesel peaks olema kodu pole aga teoreetiline usk. Konstruktivistid seevastu keskenduvad sellele, kuidas inimesed võtavad oma usku, mida täpselt maailmas peaksid käima. Objektivistid väidavad sageli, kuidas maailm peks ideaalis korraldatud olema, mis käib inimesega kaasas

Tänapäeva sotsiaalprobleemid
thumbnail
16
doc

ÕPPENÕUSTAMISKESKUS JA/VÕI KOOLIS TÖÖTAV SOTSIAALPEDAGOOG

omamoodi elus saanud tunda raskeid hetki, probleeme, raskus tunnet hinges ja muid negatiivseid emotsioone. Kuid kõik oleneb inimesest, kes neid tundeid kogeb. On tugevaid, on nõrgemaid, täpselt nii palju, kui on maailmas inimesi on ka erinevaid isiksusi. Mõned toibuvad kergesti ja ei vaja nõu ega tuge, mõne jaoks võib mõni mure olla aga selline, millest ülesaamine võtab kaua aega ja vajab abistavat sekkumist. Meil on Eestis palju asutusi, keskusi, organisatsioone, ametnikke ja spetsialiste, kes saavad inimesi erinevatel elu hetkedel aidata, toetada nii rahaliselt kui ka emotsionaalselt. Küsimus on aga, kas kõik inimesed on nendest olemasolevatest võimalustest teadlikud ja oskavad, julgevad vajadusel abi küsida? Antud ainetöö teema valisin, kuna tundsin huvi end rohkem arendada ja viia kurssi õppenõustamiskeskuste ja koolis töötava sotsiaalpedagoogi tööga. See tuleneb sellest, et

Pedagoogika
thumbnail
7
doc

Ümbrikupalgad: kasu ja kahju korraga.

Ümbrikupalgad: kasu ja kahju korraga. Ümbrikupalkade maksmine on aastaid kestnud probleem., millele veel esialgu ei näi lahendust tulevat. "Musta" palga maksmist on maksuametil raske tuvastada, kuid ettevõttel mugav maksta ja sageli ka töötajal kasulikum vastu võtta. Tegelikult ei ole ümbrikupalk ja "must" palk päris sama mõiste ­ esimese all mõistetakse olukorda, kus töötajale makstakse ametlikult miinimumpalka või selle lähedast palka ja ülejäänud palgaraha makstakse mustalt. Teise all aga seda, et inimene saab ainult "musta" palka, s.t. selle pealt ei maksta sentigi riigimakse. Eraldi neid käsitlema ma siiski ei hakka, probleemid jäävad samaks olenemata mõiste täpsusest. Aga millest siis tuleneb see, et ümbrikupalkades nähakse korraga nii kasu kui kahju? Kahju põhjustatakse kindlasti riigile ja ettevõtlusele üldiselt, sest ümbikupalkade

Mikro- ja makroökonoomika
thumbnail
16
docx

Meedia mõju 2

Meedia mõju ERAELU PUUTUMATUS Õ. lk 33 Relika Roostalu äia argumendid:  „Ma pole andnud ühelegi meediaväljaandele autoriõigusi ega muid volitusi minu isiku või lähedaste isikuandmete ( nimi, aadress) avalikustamiseks. “  Meedia tähelepanu tagajärjel on häiritud tema kodurahu, näiteks on võõrad inimesed hakanud terroriseerima tema peret ning häiritud on tööl käimine.  „Olen teadlik, et ajakirjanikud on omavoliliselt suhelnud minu pereliikme, 85-aastase vanainimesega ja üritavad tema öeldut avalikustada

Meedia
thumbnail
16
doc

Koolivägivald

.............................................................. 9 8.0 Lisad ............................................................................................................................10 2 2.0 Sissejuhatus Kirjutan koolivägivallast, sest see on hetkel väga aktuaalne teema ja mis on väga tõsine ja millest peaks igaüks midagi teadma. Kes meist ei oleks kuulnud koolivägivallast. See on meie igapäevane probleem praegusel ajal. See on teema mis vajab aina rohkem tähelepanu ja abi. On liiga palju noori kelle mõttemaailmas on asju, mis ei ole sobivad. Juhtub üha hullemaid õnnetusi, mille tagajärgedeks on kahjuks juba siiski surmad. Referaadis on kasutatud erinevate inimeste arusaamu koolivägivalla kohta. On väljatoodud erinevad vaatepunktid kolmest artiklist: kes on selles süüdi ja kas see on kuritegu? 3 3.0 Koolivägivald

Eesti keel
thumbnail
6
docx

Retsensioon - 27/30 punkti Väljendusoskus

kogenematusest ja pohhuismist. Essees on nii negatiivseid külgi, kui ka positiivseid. Minu jaoks oli positiivne see, et autori töö on sisukas ja hoolikalt tehtud. On toodud palju illustreerivaid näiteid ja ka tsitaate. Nõustun autoriga, et arengumaade inimesi tuleb harida ja selleks peavad arenenud maad neid aitama, ilma meie abita ei saa nemad hakkama ja selle tõttu kannatab kogu maailm. See, et meie Eestis sorteerime prügi ja piirame mürgiste gaaside sattumist õhku, ei tähenda, et meil on siin igavesti kõik puhas. Reostatud kohtadest tuleb kõik ikkagi ringiga uuesti siia, sellepärast on oluline arenenud maadel tegeleda probleemidega ka mujal, kus puudub selle jaoks rahaline ressurss ning aeg. Nõustun samuti, et enda käike tuleb hoolikalt ette planeerida, kuigi see alati ei ole võimalik, tuleks seda üritada, sest see aitab vältida probleeme, mis võivad tekkida tulevikus

Väljendusoskus
thumbnail
6
docx

Retsensioon R1

kogenematusest ja pohhuismist. Essees on nii negatiivseid külgi, kui ka positiivseid. Minu jaoks oli positiivne see, et autori töö on sisukas ja hoolikalt tehtud. On toodud palju illustreerivaid näiteid ja ka tsitaate. Nõustun autoriga, et arengumaade inimesi tuleb harida ja selleks peavad arenenud maad neid aitama, ilma meie abita ei saa nemad hakkama ja selle tõttu kannatab kogu maailm. See, et meie Eestis sorteerime prügi ja piirame mürgiste gaaside sattumist õhku, ei tähenda, et meil on siin igavesti kõik puhas. Reostatud kohtadest tuleb kõik ikkagi ringiga uuesti siia, sellepärast on oluline arenenud maadel tegeleda probleemidega ka mujal, kus puudub selle jaoks rahaline ressurss ning aeg. Nõustun samuti, et enda käike tuleb hoolikalt ette planeerida, kuigi see alati ei ole võimalik, tuleks seda üritada, sest see aitab vältida probleeme, mis võivad tekkida tulevikus

Väljendusoskus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun