Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kas homsele peaks mõtlema juba täna? (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist


Kas homsele peaks mõtlema juba täna?
Tulevikule peab mõtlema asuma juba varases nooruses. Sihid tuleks panna paika juba algkoolis, siis on lapsel kindel siht silme ees kuhu püüelda. Laps vajab tulevikuplaanide tegemiseks vanema nõu, et sihid oleksid reaalsed ja saavutatavad.
"Tarkus kuulub minevikule, tegevus olevikule ning rõõm tulevikule" ütleb Hiina vanasõna. Hiinlaste tarkadest sõnadest ilmneb, et minevikust tuleb õppida, et ammutada sealt tarkust, olevikus tegutsema ning tuleviku üle tuleb rõõmu tunda. Minevikus tehtud vigu tuleb endale tunnistada ning õppida neist. Kuid alati tuleb
Kas homsele peaks mõtlema juba täna #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 4 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor PeepPeep Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
doc

Me peame elama täna juba homses

Me peame elama täna juba homses Hiina vanasõna ütleb: ,,Tarkus kuulub minevikule, tegevus olevikule ning rõõm tulevikule." Peab õppima tehtud vigadest ja kasutama neid teadmisi tänases päevas, et homne päev vilja kannaks ning selle üle rõõmustada võiks. Siiski ei tohiks kiires elutempos unustada olulisi väärtushinnanguid ja perekonna rolli elus. Peaks kaaluma iga otsust põhjalikult enne langetamist, sest kõik valikud ja nende tagajärjed peegelduvad vastu juba homses päevas. Elus tuleb teha tohutult palju otsuseid- nii suuremaid kui ka väiksemaid. Olgugi, et mõned neist tunduvad esmapilgul olevat täiesti tühised, siis suures plaanis mängivad nad ikkagi olulist rolli. Valitakse omale kool, sõbrad, hobid ja hiljem ka elukutse. See moodustab ahela, kus iga eelnev otsus mõjutab järgnevat. Kooli või elupaika vahetades leitakse uued sõbrad, kellega koos tekivad ehk ka teistugused ajaveetmise viisid. Samuti mõjutavad sõbrad

Kirjandus
thumbnail
54
doc

Tsitaadid

Einstein Ära muretse kui suured on su probleemid matemaatikas,võin sulle kinnitada,minu omad on ikka suuremad. Albert Einstein Ma ei mõtle kunagi tulevikule-see tuleb niigi ruttu. Albert Einstein Kui me sünnime,siis me nutame,kuna oleme saabunud siia suurele elu lollide lavale. William Shakespeare Kui vale rändab juba pool teed ümber maailma,paneb tõde alles kingi jalga. Mark Twain Inglane on inimene kes teeb midagi kuna seda on alati nii tehtud. Ameeriklane on inimene kes teeb midagi kuna seda pole kunagi varem tehtud. Mark Twain Lootuseta on see kes ütleb jumalaga hetkel mil teekond tumeneb John Ronald Reuel Tolkien Vähe haaval....jõuad kaugele.

Kirjandus
thumbnail
23
docx

Nimetu

Kusagil väga sisimas lootis ta, et sellest teosest saaks raamat, mida saab Eesti Vabariigis lugeda ja müüa. Tal oli idee, et just selline raamat muudaks tema enda loominguliselt piiramatuks. Nüüd mõistab autor, kui naiivse mõttega oli tal algselt tegemist. 1.2.2. Sass Henno tsitaadid raamatust "Mina olin siin esimene arest" ,,Minevik on fakt. Tulevik on see, mida on võimalik muuta". ("Mina olin siin esimene arest", 2005) ,,Kaklused ongi selleks, et ei peaks oma hingehaavade veritsemist pealt vaatama". ("Mina olin siin esimene arest", 2005) ,,See aeg, kui sügis muutub talveks, kestab vaid mõned päevad. Kui sa selle aja ära tunned, ei häiri sind kunagi, et sellel maal, kus sa elad, on liiga külm, liiga sombune või liiga masendav elada". ("Mina olin siin esimene arest", 2005) 1.2.3. Sass Henno ilmunud teosed Võrguteavik "Elu algab täna" (internetis alates 2003) "Mina olin siin esimene arest" (Eesti Päevaleht 2005)

Kategoriseerimata
thumbnail
24
docx

KALLISTA OMA TÖÖKAASLASI

Sellised väikesed detailid paneb uue liikme tundma, et ta on meeskonna loomulik osa ja leevendab muret, et ta on uustulnukas. Autori üks hea sõber rääkis ühe loo oma ettevõtte kultuurist, kus ühel päeval kõndis tegevjuht mööda tema korrust ringi, otsides ühte juhtivtöötajat, kes pidas parajasti töökaaslasega nõu. Ta tervitas meest kenasti, kuid siis küsis, kas ta on uus töötaja. See pani töötajat väga tähtsusetuna tundma, kuna ta oli tegelikult seal töötanud juba seitse aastat ja lahkus sellest ettevõttest aasta jooksul. Loomulikult on juhtkonnal võimatu teada kõiki ettevõttes töötavaid inimesi, kui on tegemist suure ettevõttega, aga juhatajad peavad olema sellises valdkonnas palju täpsemad. Nad peavad teadma oma töötajate nimesid ja veel midagi vähemalt oma 100- 150, kui mitte koguni 250 olulisema töötaja kohta: isikud, kellele allutakse, isikud, kes sulle

Sotsioloogia
thumbnail
60
docx

Mõtteterad

Tähtis pole igavesti elus püsida vaid igavesti endaga elada. Elu on liialt lühike, et raisata seda inimestele, kes sinust ei hooli. Elu on nagu pornofilm, aga ilma seksita! Me ei tea millal elu lõpeb, ja sellepärast me kiirustamegi. Elu on võistlus, aga reegleid ei näe. Eluraamatul ei ole kordustükki. Kui puuduvad armastus ja sõprus, on elult võetud kogu tema mõnu Tarkus on teadmine, mis on muutnud inimese osaks. Ükskõik, kuidas inimene sureb, surema peame ükskord kõik. Kas sureme täna, homme või aasta pärast, see on rohkem maitse asi. Peaasi, et oleme elanud Elu on nagu matemaatika , ainult valemid tuleb ise välja mõelda. Rõõmusta elu üle, kuni elad, sest surnud olla saad sa kaua. Elu on nagu wc-paber, mõnikord pühib hästi, teinekord halvasti. Eesmärgita päevad lõppevad inimese kokkuvarisemisega , seega lõpetage muretsemine ja hakake elama . Ära ole lukuks, mida iga võti keerab. Ole võti, mis igat lukku keerab.

Kirjandus
thumbnail
17
doc

VÄÄRTUSKASVATUS

ja edu, mistõttu inimese arengule ei pööratud eriti tähelepanu. Minu seisukohalt on see väär. Lisaks teadmistele, peaksid õpetajad toetama õpilaste füüsilist, vaimset, kõlbelist ja emotsionaalset arengut. Õpetamine on ju tugevalt väärtustest laetud tegevus, mistõttu usun, et seda hakatakse Eesti koolides üha enam mõistma. Väärtuskasvatus ei ole vaid eetika-või religiooniõpetaja asi, vaid sellega peaks tegelema iga õpetaja. Tegelikult on aegade jooksul väärusi pidevalt edastatud, isegi kui seda ei teadvustata. Näiteks õpetajate eeskuju, koolikeskkonna, koolis valitsevate suhete ja õpilastesse suhtumise kaudu. Eestis on kehtiva õppekava järgi eesmärgiks isiksuse kujunemine, kes suhtub heasoovlikult kaasinimestesse, toetab ühiskonna demokraatlikku arengut, austab ja järgib seadusi, on teadlik oma

Kasvatusteadus ja kasvatusfilosoofia
thumbnail
14
doc

"Piisoni Lend" lühikokkuvõte

kellegi teise mõistusesse. Ehmatus: mina olengi probleem Inimesed ei tunne endas võimu, kui neil ei ole kontrolli oma töö üle. Kogu võim tundub olevat nende kontrolli alt väljas. Nad ei tunne, et on seotud ettevõtte edu või ebaeduga. Nad tunnevad end ohvritena. Tavaline hoiak on, et "meie" teeksime küll hästi, kui ainult "nemad" kõike ära ei rikuks. Sama käib ka juhtide kohta. Juhid tunnevad end samuti ilma võimuta. Nad näevad, mida peaks tegema, kuid ei tea, kuidas. Kannataja rollis olemine on edule ohtlik, ja alati on võimalik midagi ette võtta, et parandada kontrolli sõna otseses mõttes igasuguse olukorra üle. Alles siis, kui koidab, et "mina olen probleem", on võimalik inimesel osa saada lahendusest. Küsimus: Kuidas ma peaksin muutuma, et olla efektiivne juht? Juhtimislahendus: Pean saama aru, et mina olen probleem. Kui ma selle omaks võtan, siis võin saada ka lahenduseks. Juhtimine tagurpidi pööratud maailmas

Juhtimine
thumbnail
26
doc

Oleksin ma edukas ettevõtja?

Ma mäletan kusagilt kaugest lapsepõlveajast, kuidas ma mõtlesin välja mänge ja olukordi, kus mina olin ärijuht ning kujutasin endale ette, kuidas ma oma alamaid juhendan, neile tegevust otsin ja kui edukas see lõppkokkuvõttes on. See on ilmselge, et mängumaailm erineb reaalsusest. Kui seal on kõik nii kerge ja lihtne siis reaalsus on vastupidine. Õpilasfirma ,,SiiDii" tõi mu pilvedelt alla maa peale. Oma firmat luua on keerukas. Juba nime mõtlemine nõuab väga palju aega, rääkimata veel teistestki asjadest- tööjaotus, toote väljamõtlemine ning selle võimalikult soodne tootmine, nipid, millega kliente oma toodet ostma panna ning kõik muu veel. Olles õpilasfirma tegevdirektor ning juhtinud seda firmat juba rohkem kui pool aastat olen ma jõudnud arusaamiseni, et kõik inimesed ei sobi ettevõtjaks. Mõned õpilasfirmad on põrunud, võib-olla just selletõttu, et neil puudub ,,äriinimene"

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun