Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kakuke muinasjutt (5)

4 HEA
Punktid

Lõik failist

KAKUKE
ELASID KORD...
TAAT JA EIT
TAAT ÜTLES EIDELE:
"EIDEKE KULLAKE, KALLIKE,
KÜPSETA MULLE, PALUN,
KAKUKE "
EIT VÕTTIS...
PIIMA JAHU
PÄRMI
MUNE VÕID
RAPUTAS...
JA SOOLA
SUHKRUT
JA HAKKAS...
TAINAST SÕTKUMA
EIT LAULIS:
"PATSU-PATSU, LEIVAPÄTSI
SIILU-SAALU, SAIAPÄTSI
VEERE-VEERE, KAKKU
VISKAN AHJU
HOPS"
KAKUKE KÜPSES JA KÜPSES
EIT VÕTTIS KAKUKESE
AHJUST VÄLJA
JA PANI
AKNA PEALE
JAHTUMA
KAKUKE JAHTUS JA JAHTUS,
SIIS HAKKAS TAL IGAV...
TA HÜPPAS AKNAST ALLA
JA HAKKAS VEEREMA
KAKUKE VEERES JA
VEERES...
SIIS TULI TALLE VASTU
JÄNES
TERE, KAKUKE!
TERE -TERE, PIKKKÕRV!
KAKUKE, MA
SÖÖN SU ÄRA!
LAS MA LAULAN SULLE LAULUKEST:
EIDE KÄEST VEERESIN ÄRA
JA TAADI KÄEST VEERESIN ÄRA
JA SINU KÄEST VEEREN KA
KAKUKE VEERES JA
VEERES...
SIIS TULI TALLE VASTU
KARU
TERE, KAKUKE!
TERE -TERE, MESIKÄPP!
KAKUKE, MA
SÖÖN SU ÄRA!
LAS MA LAULAN SULLE LAULUKEST:
EIDE KÄEST VEERESIN ÄRA
JA TAADI KÄEST VEERESIN ÄRA
JA JÄNESE KÄEST VEERESIN ÄRA
JA SINU KÄEST VEEREN KA
KAKUKE VEERES JA
VEERES...
SIIS TULI TALLE VASTU
HUNT
TERE, KAKUKE!
TERE -TERE,
VÕSAVILLEM!
KAKUKE, MA
SÖÖN SU ÄRA!
LAS MA LAULAN SULLE LAULUKEST:
EIDE KÄEST VEERESIN ÄRA
JA TAADI KÄEST VEERESIN ÄRA
JA JÄNESE KÄEST VEERESIN ÄRA
JA KARU KÄEST VEERESIN ÄRA
JA SINU KÄEST VEEREN KA
KAKUKE VEERES JA
VEERES...
SIIS TULI TALLE VASTU
REBANE
TERE, KAKUKE!
TERE -TERE,
REINUVADER!
KAKUKE, MA
SÖÖN SU ÄRA!
LAS MA LAULAN
SULLE
LAULUKEST:
EIDE EEST
VEERESIN ÄRA...
MA EI KUULE.
TULE ISTU MULLE
NINA PEALE, SIIS
KUULEN
PAREMINI!
KAKUKE
HÜPPASKI
REBASELE PEA
PEALE
AGA KAVAL REBANE
NEELAS KAKUKESE ALLA

Vasakule Paremale
Kakuke muinasjutt #1 Kakuke muinasjutt #2 Kakuke muinasjutt #3 Kakuke muinasjutt #4 Kakuke muinasjutt #5 Kakuke muinasjutt #6 Kakuke muinasjutt #7 Kakuke muinasjutt #8 Kakuke muinasjutt #9 Kakuke muinasjutt #10 Kakuke muinasjutt #11 Kakuke muinasjutt #12 Kakuke muinasjutt #13 Kakuke muinasjutt #14 Kakuke muinasjutt #15 Kakuke muinasjutt #16 Kakuke muinasjutt #17 Kakuke muinasjutt #18 Kakuke muinasjutt #19 Kakuke muinasjutt #20 Kakuke muinasjutt #21 Kakuke muinasjutt #22 Kakuke muinasjutt #23 Kakuke muinasjutt #24 Kakuke muinasjutt #25 Kakuke muinasjutt #26 Kakuke muinasjutt #27 Kakuke muinasjutt #28 Kakuke muinasjutt #29 Kakuke muinasjutt #30 Kakuke muinasjutt #31 Kakuke muinasjutt #32 Kakuke muinasjutt #33 Kakuke muinasjutt #34 Kakuke muinasjutt #35 Kakuke muinasjutt #36 Kakuke muinasjutt #37 Kakuke muinasjutt #38 Kakuke muinasjutt #39
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 39 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-09-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 113 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 5 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Pauri Õppematerjali autor
Presentatsioon

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
docx

Rebane ja Rästas

Rebane ja rästas Osades: *Rebane *Jänes *Mees *Rästas *Metskult/isane siga *Poeg *Hunt *Naine Metskult läks "kiievisske laadale" ,talle tuli vastu Hunt. Hunt:Kuule kult ,kuhu sa lähed? Metskult:Kiievisse laadale. Hunt:Lähme vader. Nad läksid üheskoos edasi ,vastu tuli Rebane. Rebane:Kuule kult ,kuhu sa lähed? Metskult:Kiievisse laadale. Rebane:Võta mind ka kaasa. Metskult:Lähme vader. Läksid jälle edasi ,vastu tuli jänes. Jänes:Kuule kult ,kuhu sa lähed? Metskult:Kiievisse laadale. Jänes:Võta mind ka kaasa. Metskult:Lähme vaeseke. Nii jätkasid nad teekonda ,kuni ööseks jõutsid nad sügava ja laia auguni.KULT hüppas-ei suutnud üle hüppata ning kõik teised loomad hüppasid tema järel ning kukkusidsamuti auku. Rebasel tuli hea mõte: Rebane:Hakkame laulma.Selle ,kes peenemat häält teeb ,sööme ära. Hunt:Uuuuuu! Metskult:Oooooo! Rebane:Eeeeee! Jänes:Iiiiii!

Kirjandus
thumbnail
10
docx

Eesti lastekirjanduse KT

vastupidavalt köidetud. Valm- õpetliku või pilkava sisuga eepiline lühiteos, kas värssides või proosas. Muinasjutt- rahvajutu põhiliik, suuline pärimus, teadlikult väljamõeldisele rajatud kujutis, räägib vastu loogikale, loodusseadustele, ei hooli kindlast ajaloolisest keskkonnast, annab edasi mingi tegelase saatusega seotud sündmustikku, peegeldab animistlikku maailmavaadet Kunstmuinasjutt- teadaoleva autori kirjutatud muinasjutt, on enamasti kirjutatud rahvamuinasjutu põhjal. Mõistatus- rahvaluule lühivorm, koosneb küsimusest ja vastusest, viide lahendusele mingi omaduse, võrdluse kaudu. Aimeraamat- üldarusaadav ja huvitav teadussaavutuste ja teaduslike probleemide kirjeldamine, eesmärk edasi anda teadmisi, loogiline ülesehitus, illustratsioonid olulised- nt lasteentsüklopeediad. 1. Olulisemad eesti muinasjutuautorid ja nende teosed. ● Friedrich Reinhold Kreutzwald

Lastekirjandus
thumbnail
57
doc

Hiir rätsepaks

kirra-kõrra kadriteed. Kiisu-Ants Öö tuli oma rahuga, väike poiss läks magama. Ainult Kiisu-Ants ei maga, tema luurab kapi taga. Kiisu-Ants on virk ja kiire, krapsas kinni väikse hiire. Hällilaul Õues õie-õilmeid sajab, õilmeid sajab sahinal. Peedukene pilli ajab, pilli ajab pahinal. Järve kaldal jänes mängis, jänes mängis heki all. Peedukene pehmes sängis, pehmes sängis teki all. Uni tuleb Uni tuleb, unel rutt, uni nagu muinasjutt, kuldset krooni kannab pääs, maimu maiustoidud käes. Uni tuleb üle aia, üle lagendiku laia, langeb lapse laugele, kannab kannid kaugele. Kui sa magad magusasti, viivukese vagusasti, siis sa homme vara virgud, vara virgud, suureks sirgud. Õhtu õõtsub meie õue Õhtu õõtsub meie õue, Ullile toob une põue, Tiiu tugitoolis tukub, jalast kingakene kukub. Kurg viib kinga kesale, vares paelad pesale; nii toob hommik nutu silma --

Kirjandus
thumbnail
80
docx

LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS

Kaja Saar LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS Tallinn 2010 Sissejuhatus Autor on valinud käesolev teema, kuna leiab, et võõrkeele õpetamine juba maast-madalast on arendav ning maailmapilti avardav. Töötava õpetajana on töö koostaja kogenud hetki, mil on jäänud vajaka ideedest ning metoodilisest materjalist. Autor püüab antud teemat lahetes leida vastuseid järgmistele küsimustele: Kuidas teha end selgeltmõistetavaks 1-6`e aastasele lapsele võõrkeeles? Kas meil on piisavalt vastavasisulist metoodikat? Tulenevalt tekkinud küsimustest on eesmärk leida materjali/meetodeid, mis aitaks õpetajal orienteeruda kakskeelses keskkonnas. Töötada välja sobiv õpimapp, mis oleks abiks keele õpetamisel ning tõukeks uutele ideedele. Tulemi saavutamiseks leiab autor, et on oluline analüüsida hetkeseisu Adelion`i lasteaias. Töödelda läbi olemasolev, vastavasisuline metoodiline materjal. Teha valik pakutav

Alushariduse pedagoog
thumbnail
102
doc

Mängud

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Alushariduse ja täiendõppe osakond LÕE-1 Ave Hüüs MÄNG Portfoolio Juhendaja: Kaire Kollom Tallinn 2009 Sisukord Sisukord.................................................................................................................................. 2 Mängud alates sünnist:......................................................................................................... 10 KALLI-KALLI...................................................................................................................... 10 HOIDEKEEL...................................................................................................................... 10 RAHUSTAV MUUSIKA...................................................................................................... 10 TII-TAA TILLUKE.........................................

Mäng
thumbnail
10
docx

Koolinäidend "Lumeeit"

Lastekirjandus ja lugemise juhtimine 2014 Koolinäidend I kooliastmele Muinasjutt „Lumeeit“ Vendade Grimmide järgi Näidend III vaatuses Tegelased: võõrasema kukk võõrasema tütar lumeeit võõrastütar õunapuu(d) leivapätsid lumehelbed I VAATUS Toas on võõrasema oma tütrega ja võõrastütrega.Võõrasema seisab keset tuba. Võõrasema tütar sööb kuivikuid ahju peal. Võõrastütar astub tuppa.

Laste- ja noortekirjandus
thumbnail
120
pdf

Õpetajaraamat

ÕPETAJARAAMAT laste töölehtede juurde 2006 Projektijuht: Urmo Reitav, Tartu Ülikooli Narva Kolled Koostajad: Liivi Aleksandridi, Irina Aru, Elviira Haukka, Ingrid Härm, Inguna Joandi, Margit Kaljuste, Natalja Lunjova, Lea Maiberg, Ülle Peedo, Margarita Raun, Maibi Rikker Toimetajad: Merit Hallap, Anu-Reet Hausenberg, Lydia Pihlak, Kristi Saarso Trükise koostamist ja väljaandmist on rahastanud Mitte-eestlaste Integratsiooni Sihtasutuse Haridusprogrammide Keskus Autoriõigus: Mitte-eestlaste Integratsiooni Sihtasutus ISBN AS Atlex Kivi 23 51009 Tartu Tel 734 9099 Faks 734 8915 e-post: [email protected] http://www.atlex.ee Tasuta jaotatav tiraa Õpetajaraamat SISUKORD Sisukord 3 Eessõna 6 1. Sissejuhatus

Eesti keel
thumbnail
48
doc

Sõnamõrvar

Sõnamõrvar Olen üks keskeas naine, mul on üks poeg ja üks tütar. Mul on ka mees. Ma jutustan teile ühe endaga juhtunud loo. Ma töötan pitsabaaris ettekandjana. Meil vahetati ülemust. Sellega kaasnes ka kostüümi muutus. See oli jube! Ühel esmaspäeva hommikul hiilisin kikivarvul toast välja, trepist alla ja olin peaaegu köögis, kui kuulsin enda selja taga naeruturtsatusi. Pöörasin ringi ja nägin, et see naerja oli Stiiv-Maikel, minu mees, kes tuli dusi alt. "Kuhu sa selle klounikostüümiga lähed?" küsis ta. "See poe mingi klounikostüüm, vaid mu töövorm!" ütlesin vihaselt ja natuke häbelikult. See kostüüm nägi välja nagu meeshotellitöötajatelgi, aga see kuueosa oli püksteosa küljes, mitte eraldi. See kostüüm oli erkroheline. See sarnanes pigem klouniülikonnaga, kui pitsabaari töötaja vormiga. Kõige hullem oli see, et mul oli peas skaudimüts, kaelas skaudirätik ja peas oranzid päikeseprillid. Müts oli erkroheline ja rätik oranz, kollaste ser

Kirjandus




Meedia

Kommentaarid (5)

voilill profiilipilt
voilill: Äge jutuseeria ka lasteaias vaatamiseks õppimiseks
13:48 15-10-2018
helleu profiilipilt
helleu: Lihtne ja hea materjal kõeaenduseks.
12:00 02-05-2014
merull profiilipilt
merull: Väga vahva materjal vene õpilastele.
23:31 04-05-2018



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun