Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Isiksuse analüüs (6)

4 HEA
Punktid
Isiksuse analüüs #1 Isiksuse analüüs #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-05-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 159 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 6 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor reemos Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
rtf

Isiksuse analüüs

Isiksuse analüüs. Geili Laasberg K12 Selles õppetöös proovin ma analüüsida ise ennast ja enda olemust. Ma proovin vaadata endasse ja tuua välja oma kõige iseäralikumad omadused. Selles isiksuse analüüsis kavatsen ma rõhku panna järgmistele punktidele: minu positiivsed kui ka negatiivsed iseloomuomadused, millised omadused aitavad elus hakkama saada, millised omadused olen ma pärinud oma vanematelt, milliseid omadusi olen endas alles hiljuti avastanud ja milliseid omadusi või oskusi peaksin endas arendama. Räägin ka mõne lausega endast , kes ma olen ja milline näeb välja minu elu üldjoontes. Minu nimi on Geili, olen 17 aastane ja elan Rakveres. Olen elanud siin umbes pool aastat. Ma elan oma poisi perega elumajas. Meil on suur koer ja kaks kassi. Ma olen elanud nii paljutes kohtades. Lasteaias käisin Hiiumaal. Täpsemalt kärdlas. Sealt edasi läksin esime

Inimeseõpetus
thumbnail
20
pdf

Erich Fromm "Armastuse kunst"

Mõistuslik (ratsionaalne) usk põhineb inimese loovusel: loovalt elada tähendab ellu uskuda. Kui inimene teadlikult kardab, et teda ei armastada, siis tegelikult kardab ta hoopis, tavaliselt küll alateadlikult, armastada. Olgu olemist «raikaalse mõtleja» või tavalise inimesega, mõlemad on armastusvõimetud robotid, nende erinevus - viimane pole sellest teadlik, esimene aga teab seda ja peab «ajalooliseks paratamatuseks». Armastuse olemuse analüüs: 1) Üldine puudus tänapäeval. 2) Tegemine kriitikaga nende ühiskonna külgede kohta, mis armastuse meie elust eemale tõrjuvad. 10

Psühholoogia
thumbnail
27
doc

Psühholoogia konspekt 11 klass

abstraktseid nähtusi (nt armastus, vabadus). Mõtlemise iseloom · otsiv, juurdlev iseloom · üldistav iseloom ­ ühendab, grupeerib sarnaseid nähtusi ja esemeid : mõeldakse sõnade abil, sõnaga üldistab (nt mõiste ,,raamat"). · kaudne iseloom ­ võimaldab tegeleda ja juurelda asjade üle, mida otseselt ei taju. · Mõtlemine võimaldab liikuda ajas edasi-tagasi (kuidas elati pronksajal, kuidas mõjub kasvuhooneefekt tulevikus) Mõtlemisoperatsioonid · analüüs ­ mingi eseme või nähtuse mõtteline osadeks jaotamine. · süntees ­ osade või omaduste mõtteline ühendamine üheks tervikuks. · võrdlemine ­ sarnasuste ja erinevuste leidmine. · abstraheerimine ­ eraldatakse esemest mingi oluline tunnus ja hakatakse seda iseseisvalt kasutama. · üldistamine ­ ühendatakse mõtteliselt esemed ja nähtused nende üldiste ja oluliste tunnuste alusel. Mõtlemisvormid : mõiste, otsustus, järeldus

Psühholoogia
thumbnail
27
doc

Psühholoogia osa ülevaade

Formaaloperatsioonide etapp ­ 11-15 eluaastat ­ laps hakkab lõplikult mõtlema loogikast lähtuvalt ja tekib ka abstraktne mõtlemine. Pärast neljandat etappi oma olemuselt on inimese mõtlemine välja arenenud ja sisuliselt enam muutusi ei toimu ­ juurde tuleb lihtsalt rohkem teadmisi. * Mõtlemise operatsioonid on erinevad võtted, mida inimene mõtlemistegevuses kasutab tihtipeale ilma endale teadvustamata. Põhiliselt räägitakse viiest erinevast: analüüs, süntees, võrldmine, üldistamine, abstrahheerimine. -) Analüüs ­ millegi mõtteliselt osadeks jagamine (ka selliseid esemeid ja asju, mida tegelikkuses osadeks ei saa jagada). -) Süntees ­ millegi mõtteliselt osadest kokku tervikuks panemine. -) Võrdlemine ­ mingite erinevate asjade võrdlemine ning nende sarnasuste ja erinevuste välja toomine. -) Üldistamine ­ millegi oluliste tunnuste mõtteline ühendamine.

Psühholoogia
thumbnail
352
pdf

Andekusest ja andekatest lastest

Talendi arengut mõjutavad katalüsaatorid on 1) isiksuslikud (isiksuseomadused ja eneseregulatsiooni oskused), 2) kesk- konnast tulenevad (seotud miljööga, vanemate, õpetajate või kaaslaste mõ- juga või näiteks spetsiaalsete ande arendamise programmidega või sünd- mustega inimese elus) ja 3) seotud juhusega (joonis 2). Andekus MOTIVATSIOON ISIKSUS Talent Võimed • akadeemiline • intellekt • mäng ja strateegia • looming • tehnoloogiline • sotsioemotsio- ARENGUPROTSESS • sotsiaalne naalne • kunstiline

Psühholoogia
thumbnail
82
docx

Suhtlemispsühholoogia konspekt

Selfi komponendid: - Füüsiline self - Self kui protsess (“headquarter of adjustment”) - Sotsiaalne self (rollid) - Mina-kontseptsioon - Ideaalne self Selfi kujunemine: - Baldwin (1987): inimese mõtted endast ja teistest on omavahel seotud. - Cooley (1902), Mead (1934): self kujuneb vaid suheldes teistega = teiste reageering kujundab selfi = meie taju sellest, kuidas teised meid tajuvad = tähtis ei ole teiste reaalne taju meist = enda seletus teiste arvamusest => mina-pilt - Isiksus kujuneb teistega suhtlemisel saadud kogemuste alusel (Andersen, 1993): - Isiklikud kogemused - Olulised teiste kogemused - Folkloor, müüdid, raamatud, jne - Minevikusündmuste peegeldused - Tulevikku suunatud ootused Mina-kontseptsiooni dimensioonid: -Teadmised = mida ma tean endast? - Ootused = mis minust võib saada? - Hinnangud = mis ma väärt olen? -Enesehinnang – vahe teadmiste ja ootuste vahel Selfi muutlikkus?

Suhtlemispsühholoogia
thumbnail
106
pdf

PSÜHHOLOOGIA ALUSED

12. Kõrgemad tunnetusprotsessid I. Keel 51 13. Kõrgemad tunnetusprotsessid II. Mõtlemine 70 14. Teadvus I. Teadvus ja tegevus 79 15. Teadvus II. Teadvuse seisundid 83 16. Psüühika mõõtmine 88 17. Intelligentsus 92 18. Isiksus 98 © AAVO LUUK 2003 - 2004 Psühholoogia alused 3 1. SISSEJUHATUS PSÜHHOLOOGIA PROBLEEMIDESSE Psühholoogia poolt käsitletavate probleemide mitmekesisus Psühholoogia on välja kasvanud inimese uudishimust iseenda ja teda ümbritseva maailma nähtuste vastu

Psühholoogia alused
thumbnail
30
docx

"Psühholoogia gümnaasiumile" kokkuvõte

ta pole varem kuulnud 5) Reeglid ­ keeles on piirangud, mis lubavad üksnes kindlaid märkide järjestusi. Foneem (pm. täht)on väikseim häälikuline ühik, mille poolest üks mõtestatud keelekatke saab teistest erineda. Nt. veri ja vari Morfeemideks (pm. silp) nimetatakse keele väiksemaid tähenduslikke ühendeid. Süntaks on reeglite kogu, mille alusel moodustatakse keeles tähenduslikke fraase ja lauseid. Leksikaalse sisu analüüs huvitub sellest, missuguseid sõnu kasutatakse, samuti sõnade suhtelistest sagedustest. Süntaktilist sisu analüüsides pööratakse tähelepanu, kuidas sõnadest moodustuvad fraasid ja lausungid. 9.2. Laste keele areng Kolmanda elukuu alguses hakkab laps koogama ­ suurte inimeste jutule vastu häälitsema või ise nendega häälitsedes kontakti võtma. Neljandal kuul algab lalisemine. Lalisemisel kasutab laps peamiselt kaas- ja täishäälikutest koosnevaid silpe, nt ma-ma-ma. 6.-7

Psühholoogia alused



Lisainfo

758 sõna

Kommentaarid (6)

eri profiilipilt
eri: kasulik, aitas mul teha analüüsi psühholoogias)
20:18 27-05-2009
boogeyman profiilipilt
boogeyman: Kahjuks minul sellest kasu ei olnud, siiski hea.
17:20 20-06-2010
siret42 profiilipilt
siret42: päris hea materjal aitas palju.
18:48 12-06-2009



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun