Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Infosüsteemide ülalhoid retsensioon (0)

1 Hindamata
Punktid
Infosüsteemide ülalhoid retsensioon #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-02-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor lotatimmu Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
92
pdf

Infosüsteemide ülalhoid - konspekt

Pilet nr 1: 1) IT organisatsioon ja rollid. Ülalhoiu funktsioon ja põhiülesanded Liigitatakse vertikaalseteks (toetavad valdkonnad) ja horisontaalseteks (funktsiooni tüübid). IT jaotub horisontaalseks tegevusalaks: · Arendus o Luua uut funktsionaalsust, “time-to-market” sihteesmärk · Ülalhoid o Säilitada olemasoleva funktsionaalsuse töövõime võimalikult madalate kuludega. Stabiilne, muutumatu keskkond sihteesmärgiks Ülalhoid jaguneb IT haldamise (tugi ja hooldus) ja serverite, rakenduste ülalhoiuga (IT Operations) tegelavateks harudeks. · (Taristu – kui see pole eelmise kahe sees) Rollid Arendus • progeja • süsteemianalüütik • projektijuht • arhitekt IT haldamine (maintenance) • kasutajaabi spetsialist

Infosüsteemide ülalhoid
thumbnail
2
odt

Infosüsteemide arendamine

Infosüsteemide arendamine 1.tund a) kirjelda ülaltoodud joonisel oleva infosüsteemi toimimist-miks on vaja selliseid mõisteid ja miks on seosed just sellised nagu joonisel on b,c)Kirjelda üht kasutajagruppi kasutaja poole pealt-milliseid tegevusi peab ta saama teha (nii andmete sisestamine kui ka andmete päringud), millised andmed peavad infosüsteemis selleks olema. Kirjelda arendaja poole pealt-millised andmetabelid peavad infosüsteemis olema selleks, et kasutaja saaks teha oma toiminguid.

Arvutivõrgud
thumbnail
7
docx

Infosüsteemid, äriprotsess

Kui palju peaksid ettevõtted maksma, et saada juurdepääsu inforamtsioonile? 17. Kas Sinu arvates on elektrooniline järelevalve organisatsioonis eetiline? Millistes piirides? - On ikka,sest vajadusel saab piirata töötajte külastamist mittesoovitavatel lehekülgedel. 18. Too näiteid privaatsuskoodeksi heast tavast. - Andmed peaksid olema adekvaatsed, asjakohased ja ei tohiks olla liigses suhtes ettevõtte eesmärkidega. Andmed mida on kogutud ,peaksid olema tõendatud enne kui nad sisestatakse andmebaasi. Faild tuleks teha avalikuks,et inimesed saaksid tagada andmete korrektsust. 19. Too näiteid informatsiooni turvalisusega seotud ohtudest. - väiksemad, kiiremad, odavamad arvutid jm tehnoloogilised seadmed, häkkerid vajavad üha vähem oskuseid, kasvav kontrollimatute seadmete kasutus töötajate poolt, juhtkonna toe vähesus või puudumine. 20. Too näiteid infosüsteeme ohustavatest mittetahtlikest tegudest. - Inimlikud vead,

Infoallikad ja infootsing
thumbnail
41
xlsx

Majandusinfosüsteemide andmetabelid

Sigrid Kont Maamajanduslik ettevõtlus 12.03.2013 klient kood aadress kontaktisik tellimuse kuupäev Kruvi Kalle AS 00006 Err:501 Err:501 08.06.2010 Lisa2 00215 Err:501 Err:501 29.05.2010 Minu 1 00123 Err:501 Err:501 09.06.2010 Kruvi Kalle AS 00006 Err:501 Err:501 30.05.2010 Poldi Pood OÜ 00009 Err:501 Err:501 07.06.2010 Mutri Maailm AS 00004 Err:501 Err:501 26.05.2010 Kruvi Kalle AS 00006 Err:501 Err:501 04.06.2010 Minu 1 00123 Err:501 Err:501 23.05.2010 Mutri Maailm AS 00004 Err:501 Err:501 30.05.2010

Majandusinfosüsteemid
thumbnail
22
docx

DDOC ja tarkvara referaat

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Ettevõtluse osakond EP 1 DDOC JA TARKVARA Referaat Juhendaja: assistent Taavi Tamberg Pärnu 2014 SISUKORD Sissejuhatus.......................................................................................................................3 1. DDOC............................................................................................................................4 1.1. Ajalugu....................................................................................................................4 1.2. Mis on DDOC?.......................................................................................................5 1.3. DDOC komponendid..............................................................................................5 1.4. Failivormingud......................................................................................................

Tarkvaratehnika
thumbnail
22
docx

Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused

Tarkvara kvaliteedi kordamisküsimused 1. Pakkuge ise kvaliteedi mõiste, võrrelge ülal pakutud mõistega Kvaliteet on nii tootja või kaubamärgiga kaasas käiv omadus, kui ka suhe toote ja nõuete vahel. 2. Kas tarkvara kvaliteedi määratlus erineb teiste toodete kvaliteedi määratlusest? Miks? Ei erine, lihtsalt vaadatakse erinevaid aspekte. 3. Millal võib kvaliteedi määratluses piirduda vaid tootega? Vaid toote ja nõudmistega? Kui kvaliteet on mingi tootja või kaubamärgiga kaasas käiv omadus. 4. Kuidas suhtuda väitesse "Tarkvara kvaliteeti pole olemas, kogu aeg on kiirustamine ja pole aega ühte asja valmis saada, juba tuleb järgmine"? Millist kvaliteedi mõistet siin arvestatakse? Kas / millal on võimalik, et kvaliteeti pole? See oleneb keskkonnast, kus see toode asub. Mõeldud on ideaalse kvaliteedi mõistet. Sageli ei pruugi ideaalset kvaliteeti olemas olla. 5. Tarkvara arenduse tulemid

Tarkvara kvaliteet ja...
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames

Logistika alused
thumbnail
2
doc

Tasuta tarkvara

Öeldakse, et tasuta lõunaid ei ole. Tarkvara valiku seisukohast võib seda fraasi tõlgendada nii, et tasuta lõunad on siiski olemas, kui mitte restorani tasemel, siis korraliku kiirtoiduketi tasemel ometi. Erinevus tuleb mängu sellest seisukohast, kas eesmärgiks on lihtsalt kõht täis saada või gurmeetoitu nautida. Nii nagu kõigile ei meeldi hamburger, ei oska kõik ühtviisi lugu pidada a´la carte lõunast. Vajaduste ja võimaluste suhe määrab paljuski tarbija eelistused. Tarkvara valikul võib aluseks võtta mitmeid kriteeriume. Sageli otsustavad tarbijad tasuta tarkvara kasuks elementaarselt materiaalsetel põhjustel. Määravaks saab hind ehk siis hinna puudumine. Kahtlemata on see kohati vägagi õigustatud, näiteks koolides, kuna tasuliste programmide sisseostmisega hariduskulude suurendamine ei tundu üheski mõttes mõistlik. Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi poolt on praegusel ajal lausa ette nähtud, et vaba kontoritarkvara kasutamise kogemuse peaksid n

Arvutikasutus



Lisainfo

Infosüsteemide ülalhoid retsensioon teisele projektile

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun