Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Hotelli teenindus - sarnased materjalid

hotell, hotelliteenindaja, likoolis, majapidamis, laliste, rakendusk, ppimise, sooritada, majapidamises, plaane, vestlus, sessioon, tube, keelteoskus, lalistemaja
thumbnail
3
docx

Klienditeenindus

lambipirnid. Sellised vargused on tavaliselt väga põhjalikult ette planeeritud ja kaasa on pakitud ka tööriistakast, et esemeid tubadest eemaldada. · Möödunud aasta algul oli Tallinn lehe teatel veel populaarsuselt kolmas reisisihtkoht. Tallinna populaarsus on langenud omal käel reisivate Soome turistide hulgas seetõttu, et hotellihinnad on tõusnud (keskmine maksumus tõusnud 14 protsenti) · Pädaste mõis on esimene väljaspool Tallinna asuv viie-tärni hotell (EHRL) · Konjunktuuriinstituudi uuring näitab, et teeninduses oli olukord selle aasta märtsis oluliselt parem kui aasta tagasi ning lähikuudel peaks töökohti juurde tulema rohkem kui neid ära kaob. Kolme hotelli võrdlus : Strand Spa ja konverentsi hotell- kodulehekülg (eesti, inglise, soome ja vene keeles) on väga informatiivne. Olemas kõik kontaktide nimed,aadress ja telefoni nr-id. Hinnakirjad

Klienditeenindus
9 allalaadimist
thumbnail
44
ppt

Positiivne klienditeenindus

X 10 Klient on kuningas. X Merle Vilson 40 Vaata ka: Näidisvideotega õppematerjal negatiivsest klienditeenindusest: http://www.vkhk.ee/opi_obj.html Merle Vilson 41 Oskuslikku teenindamist! Merle Vilson 42 Täname abi eest: Marion (Tamula Hotell, Võru) Inge ja Liisi (Hotell Kubija, Võru) Eha, Anneli ja Leino (Võrumaa Kutsehariduskeskus) Katrin (Päikese Bistroo, Väimela) Marge (Pille pood, Väimela) Hele-Mall (Võhandu Trahter, Võru) Merle Vilson 43 Autor: Merle Vilson tel: 785 0818, e-post: [email protected] Fotod ja tehniline teostus: Birge Talve tel: 785 0835, e-post: [email protected] Merle Vilson 44

Klienditeenindus
98 allalaadimist
thumbnail
4
odt

Majutusteenindus

Lennujaama- äriklientuur, lennuliinide reisijad, töötajad, konverentsisaalid, keemiline puhastus, iluteenused jne Sviithotell- kiiremini kasvav sektor, salong+kööginiss+saun+mullivann, vähe avalikke ruume, iluteenused kokkuleppel vms Kuurorthotell- erinev klientuur, maastikuline koht, vabas õhus aja veetmine Kasiino- 24h kasiino , luksuslikud toad, söökjook Konverentsi-koosolekute, seminaride pidamiseks, pakuvad ja lõbustusi, kaasaegne tehnika Säästuhotell- 1, 2* hotell, hinnaklass madal ja kättesaadavas asukohas Butiikhotell- luksus, eriline arhitektuur, privaatne Teenindustaseme järgi: Täisteenindus- hommikumantel, luksuslik sisustus, saunad, eksklusiivsete kaubamärkidega poed, mitmekesine toitlustus, pagasi tuppa, limusiin, ööp klienditeenindus. Kesktaseme teenindus- keskmise sissetulekuga rahvale, kodused mugavused, lisateenusteta, transport lennuväljalt, soodustused Piiratud teenindus- mugav, puhkus, vähesed lisad, hommikusöök, odav

Majutus
128 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Hotellid

Hotellihoone oli Eesti esimene pilvelõhkuja ning sellest on kujunenud üks linna sümboleid ja lahutamatu komponent Tallinna legendaarses siluetis. Sokos Hotel Viru pakub palju erinevaid võimalusi nii tööreisil kui puhkusel viibijale. Hotellis on mugavad numbritoad, kaasaegne konverentsikeskus, suur restoranimaailm ning ilukeskus ja tunnisaunad. Traadita interneti leviala katab kõik hotelli üldruumid ja numbritoad. Hotell paikneb sama katuse all Viru Keskusega , mis on Tallinna trendikaim ostu- ja meelelahutuskeskus. Hotelli naabruses asuvad mitmed teatrid, kontserdipaigad ja meelelahutuskohad. Autosõit hotellist Tallinna Reisisadamasse kestab 5 minutit ning lennujaama 10 minutit. Hotellitoad Sokos Hotel Viru pakub 516 mugavat ja kaasaegset tuba vaatega merele või linnale. Eraldi korrused on mittesuitsetajatele ja suitsetajatele. Spetsiaalsed toad on allergikutele ja liikumispuudega külalistele

Turism
89 allalaadimist
thumbnail
1
rtf

Hotellid

Külastajad veedavad oma puhkuse kuurordis ja neid iseloomustab suurem huvi oma tervise ja sportimise vastu.Kuurorthotellid pakuvad ilusat maastikku koos aktiivse puhkuse võimalustega.Pakutakse tegevusi: golf,tennis,ratsutamine,matkad jpm.Külastajad veedavad seal rohkem aega kui teist tüüpi hotellis.Tulevikusihtrühmaks peetakse keskealisi ja eakamaid inimesi,kelle jaoks on oluline mitmekülgne teenus jms. KASIINO-(casino hotel)-hasartmänge pakkuv hotell kuigi hotellis on luksuslikud külalistetoad ning pakutakse rikkaliku valikut sööki ja jooki,toetavad hotellifunktsioonid peamiselt kasiino tegevust.Avatud 24h ööpäevad 365 päeva aastas. KONVERENTSIHOTELL(conference hotel)-kohandatud spetsiaalselt koosolekute ja seminaride läbiviimiseks.Kvaliteetne konverentteenuse pakkumine,kõrgtasemiline teenindus ja kaasaegsed tehnilised seadmed(audio-visuaalsed seadmed,tõlgid,mugavad lauad- toolid,grafoprojektid,slaidiaparaadis jne

Turism
19 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Klienditeeninduse konspekt

Klienditeeninduse konspekt Teema 1. Teenindusühiskond ja -mõttelaad 1.1. Teenindusühiskond Kaasaja ühiskonnale on omistatud väga mitmesuguseid nimetusi, sh tarbimisühiskond, infoühiskond, teenindusühiskond, õpiühiskond, meelelahutusühiskond, heaoluühiskond jm. Mis on siis selles ühiskonnas uus ja teistmoodi kui varasemates ühiskonnakäsitlustes? Informatsioon, teadmised, tarbimine, meelelahutus ­ need ei ole midagi uut, need on inimühiskonnas alati eksisteerinud. Ka teenused ei ole midagi uut. Tõsi, uued tehnoloogilised lahendused pakuvad üha rohkem võimalusi uute kaupade ja teenuste loomiseks, andmete ja info töötlemiseks ning teevad need inimestele kättesaadavamaks kui see varem võimalik oli. Infotehnoloogia areng Uueks tuleb aga pidada seda, et tekkinud on ja üha kasvab vajadus informatsiooni, teadmiste, kaupade ja teenuste kasutamiseks klientidele orienteeritud ja väärtust lisaval viisil. Kuna tänapäeva ühiskonnas on iga inimene klient (vt joonis 1

Klienditeenindus
100 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Hotellimajanduse põhimõisted ja komponendid

Majutusteenuse pakkumine laiemas mõttes hõlmab majutustegevust majutusettevõtetes ja nendest väljaspool, näiteks haiglates, ühiselamutes, rongides jne, kuid eraldi terminit nende kohta ei ole. Kui räägitakse hotellimajandusest, siis mõeldakse selle all kogu majutusettevõtlusega seonduvat, mitte ainult konkreetselt hotelle kui eraldi majutusasutuse liigiga seotud tegevusi. Tõenäoliselt tuleneb paralleelne käsitlus asjaolust, et hotell on vanim ja klassikaliseim majutusettevõtte tüüp. Majutusettevõtted Majutusettevõtte liik iseloomustab majutusettevõtet ja selle kaudu pakutavat majutusteenust. Majutusettevõtete põhilised liigid on: Hotell (hotel) ­ on toitlustusteenust pakkuv vähemalt kümne majutusruumiga majutusettevõtte. Majutusasutustele kehtestatud miinimumnõuete määrus ütleb, et hotelli ehitis peab olema iseseisev majutushoone, hoonete kompleks

Klienditeenindus
70 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Õpikäikude raport hotellimajanduse alustes

Ööbimise hinna sisse kuulub nii rikkalik hõrgutav buffet-hommikusöök Nordic Hotel Forumi restoranis Monaco ja võimalus lõdvestuda varjulises lõõgastuskeskuses vaatega Tallinna vanalinnale. Üheks peamiseks hotellis pakutavaks teenuseks on kindlasti konverentsiteenus. Võimalik on valida 6 erineva suuruse ja modernse sisuga konverentsiruumi vahel. Lisaks konverentsi ja majutamise teenustele pakub hotell veel järgnevaid teenuseid: võimalust puhata end lõõgastuskeskuses, jätta auto hotelli maa-alusesse parklasse, ärikeskuses teha tööasju, lastel võimalus veeta aega mängutoas, lisaks pakub Sinine Salong iluteenuseid, samuti külastada hotelli restorani Monaco. Kuid peale nende on veel muud lisateenused nagu autorent, auto koos autojuhiga, limusiini rent, transfeer Tallinna Lennart Meri nimelisest lennujaamast,

Hotellimajandus
22 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Eesti Hotellide ja Restoranide Liit

Eesti Vabariigis kui ka välismaal;  Hankida ja levitada hotellide ja restoranide tegevust puudutavat informatsiooni, s.h. reklaami- ja muude trükiste väljaandmine ja levitamine;  Koondada ja analüüsida hotelli - ja restoranituru majandusnäitajaid ja trende ning vahendada neid liikmetele. Viimaseks uudiseks on 6.novembril välja antud teade, et 2015. aastal Pariisis välja kuulutatud Villegiature Awards 2015 valiti 6 "Kõige võluvam hotell Euroopas " nominendi hulka Villa Ammende Pärnust, mis on EHRL'i liige. Lisaks saab uudistest teada, et EHRL'i uueks tegevjuhuks sai Maarika Liivamägi. Huvitavaid fakte:  Antakse välja EHRL'i stipendium. See antakse välja kord aastas, millele võivad kandideerida hotelli- või toitlustuseriala õpetavate õppeasutuste õpilased.  Liidu liikmete minimaalne aastamaks 200 eurot.  EHRL-il on ka oma liikmete jaoks internetikeskkond Intranet.

Hotellimajandus
7 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Luksushotellidest

Minu arusaam luksushotellist Essee Juhendaja: 2011 Hotelle saab liigitada mitmeti. Nende liigitamine toimub tärnide abil. Mida rohkem tärne, seda parem hotell on. On ka hotelle millel on kaks või kolm tärni, üldiselt on need tavalised hotellid. Luksushotellil ja tavalisel standardhotellil on peamises erinevuseks kindlasti see, et standardhotellis on omad kindlad nõudmised, mis peavad olema täidetud. Luksushotellis peavad olema ka kõik tingimused täidetud, aga seal peavad olema ka lisaks veel väga suured mugavused. Kõik teenindajad teavad enamasti nimepidi sind, pöörduvad otse su poole. Vahel

Hotellimajandus
46 allalaadimist
thumbnail
6
docx

5 tärni hotellide võrdlus

Tallinna Teeninduskool Anna Popova Kodutöö 5 tärni hotellide võrdlus Õppeaine: Hotelli Majanduse Alused Õpetaja: Kris Leinatamm Tallinn 2013 Dubai ­ Burj Al Arab Seda kirjeldatakse kui 7 tärni hotelli, kuna see on imeline koht igale maitsele. Hotell on ehitatud eraldi saarekesele, mis on maailma teine kõrguselt-321m, 60 korruse ja 202 magamistoaga. Ruumid asetsevad 2 korrusej ha on meeletult avarad. Selleks et broneerida endale tuba on sul vaja head reisiagenti, kuna läbi inretneti tee pole võimalik tuba broneerida Ultimate Rejuvenation Program Glowing Skin Programs Perfect Body Programs Eye-Lash Extensions Grooming for Hands and Feet Perfect Hands and Feet by La Ric Executive Manicure & Pedicure by La Ric

Hotellimajandus
11 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Kolmetärnihotellide tutvustus ja näited

* * * Tärni Hotell Mõiste ** * tärni hotell on keskklassi hotell, kuhu kuulub : 1. Ööpäevaringne vastuvõtuteenus 2. Arvuti kasutamise võimalus koos interneti- ühendusega 3. Televiisor kõikides numbritubades 4. Restoran 5. Hommikusöögi numbrituppa serveermise võimalus 6. Soojade toitude numbrituppa serveerimine 7. Toateenindus, minimaalne 12 tundi 8. Ühene numbrituba on min. 10 m2 ja kahene 14m2 Hotell Susi * * * Kaasaegse sisustusega 3* Click to edit Master text styles Second level hotell Tallinnas Third level Hotellis on 99 tuba, neist 4 Fourth level Fifth level saunaga sviiti On olemas toad ka allergikutele ja erivajadustega inimestele Pakutavad teenused

Hotellimajandus
27 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Majutusteeninduse eriala ettevõtte praktika

Tartu 2013 Sisukord 1. Sissejuhatus 2. Ettevõte lühiiseloomustus. 3. Praktika korraldus 4. Tööhügieen ja tööohutus ettevõttes. 5. Toateenija ametikirjeldus/analüüs praktikal 6. Uued teadmised ja oskused ­ eneseanalüüs 7. Kokkuvõte Sissejuhatus Olles Tartu Kutsehariduskeskuse Hotelliteeninduse eriala õppilaseks , mina pidin sooritada teeninduspraktikat majutusettevõttes ajavahemikul 18.12.2012-01.01.2013 ja mõned päevad jaanuari kuus, mille eesmärgiks oli säilitada teadmisi, mis olid saanud kooli tundide jooksul ja omandada uusi praktilisi oskusi toateeninduse erialal. Kui igal õpilasel oli õigus iseseisvalt valida endale praktika sooritamise kohta, mina valisin selle jaoks ebatavaline koht -- AS Tallink Grupp, kruiisilaev "Baltic Queen", aga ebapiisavad tunnid värbasin kooli õppehotellis. Ma valisin

Hotelliteenindus
96 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Rahvusvahelised hotelliketid

TT-06 Väimela 2006 Hilton Hilton on tuntud nimi ülemaailmses majutustööstuses. Hiltoni brändi peetakse uhkusega Hilton Hotellide Korporatsiooni lipulaevaks. Hotellikett on silmapaistvaim majutusettevõte, mis omab ja juhib paljusid tuntuid brände või müüb neile frantsiisi. Seega on hotellide majutusmaht suur. Esimene hotell loodi Ciscos, Texases 1919 aastal. Nende fraas oli: ,, Be my quest !,,(Olge lahke!).See on senini soe ja sõbralik viis tervitamaks oma külalisi. Olenemata sellest kas kasutatakse suursuguseid või lihtsamaid hotelle. Nende võimuses on pakkuda külalistele laialdasi teenuseid ja võimalusi. Kett omab unikaalseid ja asendamatuid hotelle. Peamised brändid: Hilton Hilton Garden Inn Hilton Grand Vacations Club Conrad Hotels

Klienditeenindus
72 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Küsimused ja vastused hotellide kohta

1. Mis aastatel hakkas Eestis kehtima uus üle-Euroopline tärnisüsteem? 2.Mitu hotelli on EHRL-i likmed? 3.Kas Rakvere Ametikool on EHRL-i liige ? 4.Mis vahed on 1* ja 5* hotellil ? 5.Millal määrus jõustus ja rakendus ? ( Nõuded majutusasutustele) 1. Alates 2.maist 2011 hakkas Eestis hotellidele ja motellidele kehtima uus üle-Euroopaline tärnisüsteem Hotelstars Union. 2. 66 hotelli on EHRL-i liiket. 3. Rakvere Ametikool ei ole EHRL-i liige. 4. 1* hotell on lihtne hotell, millel on kehtestatud 44 miinimumnõuet. Kõikides tubades on dušš ja WC või vann ja WC, tubasid koristatakse iga päev, kõikides tubades on kaugjuhtimispuldiga värviteler, laud ja tool, seep või dušigeel, hotellis on vastuvõtuteenus, faks vastuvõtus, üldkasutatavad telefonid külastajatele, hiline hommikusöök, hotellis pakutakse jooke. 5* hotell on luksushotell, millel on kehtestatud 121 miinimumnõuet.Vastuvõtt on avatud 24

Hotellimajandus
16 allalaadimist
thumbnail
46
doc

Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis

Koostööpartnerid Organisatsioonid: EV Haridus- ja Teadusministeerium, Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus, Teeninduse Kutsenõukogu, Kutsekoda, Sihtasutus Eesti Kutseharidusreform, Eesti Hotellide ja 7 Restoranide Liit, EAS Eesti Turismiagentuur, Eesti Turismifirmade Liit (ETFL), Eesti Giidide Liit, MTÜ Eesti Maaturism Hotellid: Reval Hotel Group hotellid, Radisson SAS Hotell, Hotell Viru, Grand Hotel Tallinn, Confort Hotel Oru Tallinn, Laulasmaa SPA, Susi Hotell, Grand Hotel Tallinn, Scandic Hotel Rannahotell, Scandic Hotel Palace, Pühajärve Puhkekodu, Viimsi Athena Hotell, Viimsi Tervis, SPA hotell, Saku mõis jt. Toitlustusettevõtted: Restoran Balthasar, Restoran Le Bonaparte, Viitna Kõrts, Ööklubi Panoraam, Ööklubi Terraarium, Koeru Kõrts, Restoran Lydia, Restoran Oliver, A & G Toitlustus, Fazer Eesti

Turundus
211 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Praktika Tähetorni Hotellis

Hommikusöök pakkus ka palju huvitavat,nagu vaagna kaunistamine.Praktika koha see kord sain õpetaja Tiina Tambeti abil.Praktika mineku jaoks muretsesin praktika lepingu,siis koos õpetaja abiga sain ööbimis koha.Uurisime marsruuti praktika koha minekuks.Siis muidugi leppisime kokku praktika aja ja kooskõlastasime praktika andjaga.Mina omalt poolt võtsin kaasa kokka riided ja praktika päeviku ja muud vajalikud asjad. Ettevõtte praktika nimetus oli Tähetorni Hotell OÜ.See asus Tallinas Nõmme linnarajoonis.Etevõtte äriidee on toitlustada saabuvaid turiste.Tegutsemise eesmärk on pakkuda turistidele head ööbimis kohta ja mõnusad puhkust koos meeldiva söögielamusega. Tähetorni Hotellis on restooraan,baar,hommiku söök tubades.Hotelli restoraanis pakurakse Euroopa roogasid.Restooranis a“la carte teenindus.Tooted ja teenused on suunatud kõikidele külalistele,siin saab korraldada seminaare,sest kokku on120 istekohta

Kokk
14 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Hotellimajanduse alused - hotelliosakonnad

6.Loetle majutusettevõtte majutusosakonna peamised tööülesanded: (4 p) Majutusosakond koosneb vastuvõtu ja majapidamisosakonnast, mille juurde sageli kuulub ka turvateenistus. Viimane võib olla väga suures hotellis ka omaette üksus. Majutusosakonna majutusjuht reguleerib töökäiku majutusosakonnas, mille alla kuuluvad nt. majaperenaise töögrupi alla kuuluvad toateenijad, üldkoristajad, saunakoristajad, töömees, varustaja ja pesumaja. Selle osakonna tööks on hoida hotell korras ja puhas ning ka puhtuse eest vastutada. Vastuvõtu juhi töögrupi alla kuuluvad administraatorid, portjeed, kassapidajad, tellimuste tegijad, nende töökohustusteks on suhelda klientidega, neid teenindada ning tagada nende rahulolu. Turvateenistuse juhi töökohustuste hulka jäävad siis turvamehed, kes tagavad külastajate turvalisuse 6. Loetle majutusettevõtte toitlustusosakonna peamised tööülesanded: (4 p)

Hotellimajandus
48 allalaadimist
thumbnail
18
odt

Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus

TALLINNA TEENINDUSKOOL PRAKTIKA RADISSON BLU HOTELL TALLINN Praktikaaruanne TALLIN 2010 Sisukord:........................................................................................................Tõrge! Järjehoidjat pole määratletud. 1 ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS............................................................................................................3 2 ÜLEVAADE VASTUVÕTUOSAKONNAST......................................................................................................

Hotellimajandus
182 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Teeninduse tagasiside

aspektidele võimaluse näha ka seda, kuivõrd ühe töötaja (inimese) käitumine lisab organisatsioonile väärtust (või kahandab seda). Mitmelt inimeselt informatsiooni kogudes, kujuneb töötaja tööalasest käitumisest terviklik pilt, mis kirjeldab inimesi igast vaatenurgast. Kui kõikidest allikatest saadud tagasiside antakse töötajale sellisel viisil, et tal on võimalik harjutada peamisi käitumismalle ja teha plaane oma käitumise parandamiseks, siis võib selle tulemusena töötaja käitumine reaalselt ja mõõdetavalt muutuda. Tagasiside peaks liikuma organisatsioonis (nt toitlustusettevõttes) alt üles (töötajalt juhtidele) ja ülalt alla (juhtidelt töötajatele) kui ka horisontaalselt (töötajate ja osakondade vahel). Tagasisidet saab teadlikut koguda nii sise- kui ka välisklientidelt, partneritelt, vahendajatelt, tarnijatelt jne.

Teenindus ja müük
101 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Minu arusaam luksushotellist

Minu arusaam luksushotellist Luksushotelli on raske määratleda. Kõige lihtsam on defineerida seda nii ­ hotell millel on viis või enam tärni. Luksushotellides on suured mugavused ja teenindajad suhtlevad klientidega personaalsemalt kui standardhotellis. Lisaks peavad olema hotellis kõik tingimused täidetud, et saada luksushotelliks. Kuna luksus ja standardhotellil on palju erinevusi, siis tuleks küsida mille poolest nad erinevad ning mis on kõige suurem erinevus. Luksushotell erineb standardhotellist selle poolest, et teenindus on personaalsem. Külastajalt küsitakse koguaeg kas ta soovib veel

Eesti keel
5 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Vastuskiri kliendit

Neil on tõsiselt kahju juhtunu pärast ning nad soovivad Teile oma siirad vabandused edasi anda. Kuid kreemi kadumist ei oska keegi põhjendada. Meie ettevõttes töötavad usaldusväärsed inimesed ning lisaks on hotellis kaasaegne turvasüsteem, mis välistab kliendi asjade varastamise. Vajadusel saame kreemi kinni maksta. Olen kindel, et see juhtum oli õppetund meie töötajatele ning selliseid olukordasid enam ei juhtu. Meie hotell teeb omalt poolt kõik, et teenindus vastaks külastajate ootustele ja isegi ületaks neid. Loodetavasti halvad mälestused seoses meie hotelliga ununevad peagi. Ettevõte kompenseerib Teie visiidi pooles ulatuses. Jääme lootma, et Te võtate vastu meie hotellipoolsed vabandused seoses hotellitoaga ja teenindusega. Tänan, et selle probleemi üles teatasite, sest nüüd saame teha kõik endast sõltuva, et selliseid olukordasid enam ei juhtuks. Loodan, et Te siiski jätkate

Klienditeenindus
14 allalaadimist
thumbnail
12
doc

KODUTÖÖ MUUDATUSTE JUHTIMINE

(c) harjutamine. Muudatuste elluviimise protsessid: Artikkel Äripäevast (http://www.ap3.ee/?PublicationId=31503ED6-39D4-4163-9D98- 74AA1E3959CE&code=4658/uud_uudidx_465807) ’’Radissoni hotelliketti haldav Rezidor võtab Baltimaades ja Peterburis üle kümme Norra ettevõttele Linstow kuuluvat hotelli. Eestis lähevad Radissoni kaubamärgi alla Reval Hotelsile kuuluvad Olümpia ja Central. Me kasvame tempos üks hotell nädalas. Kui me hotellihooneid omaksime, siis me ei saaks nii kiiresti kasvada. Knut Kleiven, Rezidori tegevjuhi asetäitja "Selle tehingu numbrid ja kulud on väga väikesed, mõnedsajad tuhanded eurod. Me ise hotelle ei rendi, vaid meil on n-ö opereerimise kokkulepe. Omanik maksab meile teatud protsendi käibest ja kasumist," kommenteeris 1. juunil jõustuvat tehingut Rezidori tegevjuhi asetäitja Knut Kleiven.’’

Hotellimajandus
6 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Kvaliteediauhinnad ja -programmid maailmas

2.maist 2011. Enne seda atesteeriti hotelle Nordic Baltic süsteemi järgi. (HSU..., n.d.) Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu kodulehe järgi on tärniklassifikatsiooniga hotelle 33. Uuendatud tärnisüsteem koosneb miinimum ja valiknõetest ning selleks, et 4 omandada vastavad reitingud, on vaja täita kehtestatud miinimumnõuded ja omandada miinimumpunktid vastavalt millele jagunevad hotellid: 5 tärni hotell (121 miinimunõuet ja minimaalselt 570 puntki) - Antud hotelli puhul on iseloomulik disain, kvaliteet ja luksus, mis on omavahel tasakaalus. Luksushotellis peab olema teenindus tagatud kogu ööpäeva ulatuses; 4 tärni hotell (104 miinimumnõuet ja minimaalselt 380 punkti). Hotelli, mis vastab ärivajadustele ja on rohkete lisateenustega, kus peab olema tagatud teenindus vastuvõtus vähemalt 18 tundi ööpäevas ning telefoni teel kogu ööpäev;

Hotellimajandus
3 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Luksushotell ja minu arusaam sellest

kindlat definitsiooni. Arusaamine luksusest sõltub inimese rahvusest, kasvatusest, haridustasemest ja paljudest teistest faktoritest. Mõne jaoks on luksuslik reisimine see, kui käiakse glamuursetes sihtkohtades, mis on parasjagu moodsad ja trendikad. Minu arvates on luksuslik reisimine see, kui ööbitakse viie tärni hotellis, kus on olemas kõik mugavused, toad on luksuslikud ning teenindus on väga heal tasemel. Luksushotell on hotell, millele on kehtestatud 121 miinimumnõuet ning tärnide saamiseks on vaja saada kokku minimaalselt 570 punkti. Luksushotellis on tasakaalus disain, luksus, kvaliteet, lisateenuste rohkus ning esmaklassiline teenindus. Luksushotellis peab olema tagatud vastuvõtus teenindus kogu ööpäeva. Standardklassi hotell on 2 tärni hotell, millele on kehtestatud 53 miinimumnõuet ning tärnide saamiseks on vaja saada kokku minimaalselt 170 punkti. Standardklassi hotellis pakutakse

Turismimajanduse alused
39 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Baaritöö konspekt

BAARITÖÖ Baar- väike restoran või kohvik, kus on kõrge lett ja selle äärtes pukkistmed. Baar tuleb sõnast barrier,mis tähendab barrikaadi. Kokteil- lühike segujook. Kokteil on segatud jook. Serveeritakse kokteiliklaasist (6 cl), ei ole pikendatud, alkoholivaba jooki sisaldab kokteil vähem kui alkohoolset jooki. Väike kokteiliklaas, suur kokteiliklaas ­ valik oleneb sellest, kui palju jooki retsepti järgi valmistad (loe cl kokku). Erinevus segujoogist: Segujoogis on ülekaalus alkoholivaba jook, jook on tavaliselt pikk (pikendatud alkoholivaba joogiga, näiteks vesi, soodavesi, toonik, mahlad). Ajaloost 1806 The Balance ajakiri avaldas kokteili definitsiooni: kokteil on joovastav jook, mis koosneb erinevatest alkohoolsetest jookidest ja mida segades bitterite ja teiste lisanditega saame märkimisväärse dringijoogi. 1862 ­ ilmus esimene kokteiliraamat Jerry Thomas sulest 1869 ­ toimus esimene teadaolev kokteilivõistlus. Toimus see USAs New Orleansis. Võitis Harry J

Klienditeenindus
61 allalaadimist
thumbnail
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

Usaldusväärsus Vastutulelikkus Teeninduse Kindlustunne kvaliteet Empaatia Vahendid Joonis 4. Teeninduse kvaliteedi dimensioonid. (Parasuraman, 1988) 24 Usaldusväärsus on üks olulisemaid teeninduse kvaliteedi määramise tegureid klientide hulgas ning seda saab defineerida, kui võimet sooritada lubatud teenust kindlalt ja korralikult. Laiemas mõttes tähendab usaldusväärsus, et ettevõte pakub kliendile seda, mida lubab – lubadused tarne, pakkumise, probleemi lahenduse ja hinna kohta. Vastutulelikkus on tahe aidata kliente ning pakkuda neile kiiret teenindust. See dimensioon rõhutab klientide palvete, küsimuste, kaebuste ja probleemidega tegelemisel tähelepanelikkust ning kiirust. Personali ja klientide arusaamad, vastutulelikkusest kui

Ärijuhtimine
30 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes

TARTU ÜLIKOOL Pärnu Kolledz Turismi ­ ja hotelliettevõtlus TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES Uurimustöö Pärnu 2010 2 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................... 3 TABEL.............................................................................................................................. 4 1. SUPELSAKSAD- ESIMENE KÜLASTUS................................................................. 6 2. C. F. HAHN PUB- ESIMENE KÜLASTUS................................................................ 7 3. SUPELSAKSAD- TELEFONIVESTLUS....................................................................7 4. C. F. HAHN PUB- TELEFONIVESTLUS...................................................................8 5. SUPELSAKSAD- TEINE KÜLASTUS................................................

Turismi -ja hotelli...
225 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Majutuse eksamiküsimused/vastused

ettevõtja oma majandus- või kutsetegevuse raames osutab majutusteenust. 3. Majutusettevõtte registreerimise kohustus Ettevõtja, kes soovib osutada majutusteenust, esitab majutusettevõtte registreerimise taotluse majutusettevõtte asukohajärgsele valla- või linnavalitsusele. Riigilõiv, registreerimine tähtajatu, vald võib tagasi võtta 4. Majutusettevõtete liigitamine turismiseadusest lähtuvalt Hotell, motell, külalisemaja, puhkeküla ja ­laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. 5. Majutusettevõtete liigitamine omandisuhtest lähtuvalt Iseseisev majutusettevõte, konsortsium, hotellikett, frantsiis 6. Majutusettevõtte asukoht ja kättesaadavus Majutusettevõttele on tema asukoht väga tähtis. Asukoht peegeldab koha kättesaadavust selle külastajale, ümbritseva keskkonna atraktiivsust ning selle

Majutus
52 allalaadimist
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus
113 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused.

Tartu Ülikooli Pärnu kolledz AÜTH1 Kristin Jakobson Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused. Sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis. Essee Juhendaja: Dr Heli Tooman Pärnu 2010 Sissejuhatus Selle seminaritöö teemaks on Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused. Sisekliendi teenindamise printsiipide rakendamine teenindusorganisatsioonis. Eesmärgiks selles seminaritöös on selgitada, kui tähtis on teenindada hästi ja korrektselt nii siseklienti kui ka välisklienti ning tuua välja näiteks võimalusi kuidas seda hästi teha. 1. Teeninduse mõiste ja olemus "Teenindus on väga komplitseeritud mitmetähenduslik nähtus, ulatudes personaalsest teenindusest teenuse kui tooteni. Peaaegu iga toode võib muutuda tarbijale teenuseks, kui toote müüja teeb jõupingutusi tarbija v�

Turismi -ja hotelli...
307 allalaadimist
thumbnail
26
rtf

SISEKLIENDI TEENINDUSE TEOREETILISED KÄSITLUSED. SISEKLIENDI TEENINDAMISE PRINTSIIPIDE PRAKTILINE RAKENDAMINE TEENINDUSORGANISATSIOONIS

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Ettevõtluse osakond ... AÜTH1 SISEKLIENDI TEENINDUSE TEOREETILISED KÄSITLUSED. SISEKLIENDI TEENINDAMISE PRINTSIIPIDE PRAKTILINE RAKENDAMINE TEENINDUSORGANISATSIOONIS Seminaritöö Juhendaja: ... Pärnu 2015 2 SISUKORD 3 4 SISSEJUHATUS Sisekliendi teenindamine on väga oluline nii organisatsiooni, klientide kui ka töötajate seisukohast. Kõigis organisatsioonides kasutatakse sisekliendi teeninduse printsiipe, kuid need võivad suuresti erineda. Seda eriti pakutavate hüvede näol. Seminaritöö teemaks on sisekliendi teeninduse ning sisekliendi teenindamise printsiipide teoreetilised käsitlused. Töö eesmärgiks on välja selgitada, kui oluline on siseklient organisatsioonis ning milline on tema tegevus. Samuti uurida teoreetilisi käsitlusi sisekliendina. Töö esimeses osas selgitat

Ametijuhend
68 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Siseklient ja teeninduskeel

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz SEMINARIDE 1 JA 2 KIRJATÖÖD Seminaritöö Juhendaja: dotsent Heli Tooman Pärnu 2011 2 SISUKORD Sissejuhatus....................................................................................................................... 4 1. Esimene seminaritöö......................................................................................................5 2. Teine seminaritöö.......................................................................................................... 7 Kokkuvõte......................................................................................................................... 9 Viidatud allikad............................................................................................................... 10 3 SISSEJUHATUS Seminaritöö eesmärk on tutvuda sisekliendi teenindamisega

Turismi -ja hotelli...
291 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun