Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Hinnasõda (0)

1 Hindamata
Punktid
Hinnasõda #1 Hinnasõda #2 Hinnasõda #3 Hinnasõda #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-01-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 50 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Margen Jürgens Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
22
doc

Mikro ja makroökonoomika terminid

Mikro ja makroökonoomika terminid Eesti keeles English На русском Majanduse alusmõisted. Fundamentals of Economics. Фундаментальные понятия ökonoomika economics экономика Ceteris paribus „Other –things-equal” assumption, «при прочих равных условиях» „Muude tingimuste samaks Ceteris paribus jäädes” põhimõtted Principles принципы Teaduslik meetod Scientific method Научный метод seos tradeoffs связь piiranalüüs Marginal analysis Предельный анализ kompositsiooniviga Fallacy of composition Композиционные ошибки Positiivne t�

Majandus
thumbnail
171
xls

Finantsnäitajate arvutamine

Kontrolling ja juhtimisarvestus Kulude liigitamine Harjutused Teema 1.Kulude liigitamine Ülesanne 1.1 Iga järgmise kuu kohta märkida, kas tegemist tootekuluga (t) või perioodikuluga(p): a) veinitehase poolt ostetud viinamarjade maksumus; b) pizzaahjude soetamismaksumuse mahaarvestus (kulum) pizzarestoranis; c) lennukompaniis töötavate lennukimehaanikute palgad; d) turvameeste palgad linna kaubamajas; e) kulud kommunaalteenustele tootmistsehhis; f) tootmisseadmete kulum; g) müügijuhi ametiauto kulum; h) tootmishoone kindlustus; i) tootmisjuhi palk; j) turustusjuhi põhipalk; Ülesanne 1.2 Viguri valmistamise kulu tooteühikule on järgmine: 1 Põhimaterjal 6.0 2 Põhitöötasu 1.2 3 TÜK muutuv osa 0.6 4 TÜK püsiv osa

Majandus
thumbnail
64
docx

Majandusteooria alused kontrolltöö vastused

7 ④ Ootused. Kui tarbijal on põhjust eeldada suuremat sissetulekut lähitulevikus või mõne hüvise hinnamuutust, siis vastavalt sellele võib muutuda ka tarbija nõudlus. ⑤ Tarbijate arv turul. Mida rohkem tarbijaid, seda suuremaks kujunevad nõutavad kogused igal hinnatasemel. Nõutav kogus on üks konkreetne number, nõudlus on terve hulk numbreid nõudluskõveral. Muutus hinnas toob kaasa muutuse nõutavas koguses (ehk liikumise nõudluskõvera peal). Teisisõnu, muutus hinnas ei too kaasa muutuse nõudluses. Muutuse nõudluses võivad tekitada kõik muud tegurid välja arvatud hind - näiteks muutused tarbija sissetulekutes või maitse-eelistustes (ehk tegurid ①②③④⑤). 6) Pakkumist mõjutavad tegurid (5 tk). ① Hüvise valmistamiseks kasutatavate ressursside hinnad. Kui toote valmistamiseks vajaliku tooraine(te) hind tõuseb, muutub selle kauba tootmine

Majandusteaduse alused
thumbnail
79
doc

Majandusanalüüs

MAJANDUSANALÜÜS Õppematerjal 2 SISUKORD ÕPPEMATERJAL 1 SISSEJUHATUS 5 I KULUARVESTUS 6 1.Kuluarvestuse eesmärgid ....................................................................................................6 2.Kuluarvestuse süsteem, kululiigid.......................................................................................8 3.Kulukohtade arvestus ........................................................................................................11 4.Kuluarvestuse põhimõtted .................................................................................................11 5.Kuluarvestuse meetodid...............

Majandus
thumbnail
2
xls

Täiendkulu ja -tulu

Ülesanne 4 Ohutusvaru Toode A Toode B Muutuvkulu ühiku kohta 90.- 160.- Ühiku müügihind 250.- 400.- Jääktulu ühiku kohta 160.- 240.- (müügihind-muutuvkulu) Jääktulumäär (kaks kohta peale koma) 0,64 0,60 ühiku jääktulu / ühiku müügihind Püsikulud kokku 120 000.- 270 000.- Tasuvuspunkt toodanguühikutes 750 1125 püsikulud / ühiku jääktulu Tasuvuspunkt rahas 187 500.- 450 000.- püsikulud / jääktulu määr Soovitav kasum (I) 200 000.- 300 000.- Soovitud kasumile vastav müügimaht (püsikulud + soovitav kasum) / toodanguühikutes 2000 2375 ühiku jääktulu Eeldatav käive rahas 500 000.- 950 000.- Ohutusvaru määr (3 kohta peale (eeldat

Majandus
thumbnail
22
doc

Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused

Röövellik hinnakujundus on kõige kergemini märgatav, selle kasutamine on kulukas ja riskantne ning seda kasutatakse puhtal kujul harva. Röövellik firma kehtestab oma hinnad selliselt, et mingi teine firma saaks otsest finantskahju, kuigi ta ka ise võib kahjusid kanda. Eesmärgid: konkurendi likvideerimine ­ tuleb eriti kõne alla kahanevas tööstusharus; õppetunni andmine väiksemale, hinnakujunduses koostööst keelduvale firmale. Võimalusi otsiv hinnakujundus näeb hinnas eelkõige konkurentsivahendit. Kui teised firmad tõstavad hindu, viivitab võimalusi otsiv hinnakujundaja, et turgu vallutada; hinna alandamisega minnakse kohe kaasa, end tugevasti reklaamides. Kohanduv hinnakujundus on omane väikestele elujõulistele firmadele. Kohanduvad konkurendid ei algata hinnamuutusi, nad võtavad teadmiseks suuremate firmade hinnad ja püüavad neid enda huvides ära kasutada. Kohanduv firma on veendunud, et tema läbimüük esindab küllalt väikest osa turust

Hinnapoliitika ja...
thumbnail
19
doc

Mikro- ja makroökonoomika põhimõisted

Mikro- ja makroökonoomika põhimõisted Mikroökonoomika - uurib individuaalset valikut ja seda mõjutavaid majandusjõude. Makroökonoomika - uurib majandust tervikuna selliste agregaatnäitajate abil nagu koguhõive, töötusemäär, sisemajanduse koguprodukt, inflatsioonimäär jne. Baseerub kogu majandusteaduse aluseks oleva mikroökonoomika teooria põhjalikul tundmisel. Mikro- ja makroökonoomika uurib, kuidas ühiskond jaotab oma piiratud ressursse inimvajaduste rahuldamiseks. Inimeste vajadused on piiramatud, samas kui kättesaadavad ressurssid on piiratud. Kättesaadavate ressursside kasutamist inimvajaduste rahuldamiseks tarvilike hüviste tootmiseks nim majandustegevuseks. (Käegakatsutavad hüvised (riietusesemed, raamatud) nim kaupadeks; mittekombatavaid hüviseid aga teenusteks (tervishoid, juukselõikus)). Tootmine ­ hüviste valmistamine Tarbimine ­ kaupade ja teenuste kasutamine oma vajaduste rahuldamiseks.

Majandusteaduse alused
thumbnail
72
docx

Majanduse alused

(erinevad seebisordid) ·Uutel firmadel on pikal perioodil kerge tootmisharusse siseneda Monopolistliku konkurentsi firmal on teatav monopoolne võim ta suudab hinda mõjutada teatud piires ·Ebaefektiivsus -Monopolistliku konkurentsi turul kulutab enamik firmasid suuri summasid reklaamile Oligopol­turg, kus on väike arv firmasid, mis üksteisest vastastiku sõltuvad. ·Kuna oligopol hõlmab väikest arvu firmasid, siis mõjutab iga muutus firma tootmismahus või hinnas nii tema konkurentide kui ka tema enda läbimüüki ja kasumit. Oligopoli tekkimise põhjused: ·mastaabiefekt -Mõnes tootmisharus saavutatakse kõige madalamad kulud ainult siis, kui kogu müügikogus toodetakse vaid väikese arvu firmade poolt Sisenemisbarjäärid-Mõnikord on uutel firmadel raske konkureerida olemasolevatega, mille toodangut tarbijad seni on aktsepteerinud. Seaduslikud piirangud ­paten KARTELL

Majanduse alused



Lisainfo

Tabelid hinnasõja kohta

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun