Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut
Töö Graafika Üliõpilane Tõnis Liiber Õppemärkmik
Õppejõud Kristina Murtazin Õpperühm hnikaülikool
kainstituut
Õppemärkmik 112118
Õpperühm AAVB-21 prots Lenda(J,S,M,P,K,R,Z)
xe = x0 + x F(x)
ye = y0 - y Algasend()
pyya () korv ()
tagasi()
Rahvas() :D
korv ()
Rahvas() Sub paus (pp) protseduur aja jaoks
T - aeg
Sub algasend() protseduur määrab objektide algasendid, peale seda kui tulemus on kirjas
J - juku (püüdja)
S - viskaja
M - maa
P - pall
K - korv
R - rahvas (pealtvaatajad)
Z - post
Sub liiguta () protseduur viib püüdja kauguse korvist vastavusse sisestud numbriga töölehelt
J - püüdja
K - korv
Sub pyya() protseduur, mis töötab kui püüdja palli kätte saab, kuvab töölehele kirje, et pall o
J - püüdja
P - pall
Sub tagasi() protseduur tagastab palli viskajale püüdja poolt
M - maa
J - püüdja
S - viskaja
Sub rahvas() protseduur liigutab publikut kui pall on läinud korvi
R - rahvas
Sub korv() protseduur, mis töötab palli korvi minekul, põrgatab palli peale korvi minekut ja k
J - püüdja
M - maa
P - pall
S - viskaja
Sub lenda() peaprotseduur, juhib kõiki teisi protseduure, viib palli viske tugevuse vastavusse
J - juku (püüdja)
S - viskaja
Mänge nii beebidele kui ka lasteaialastele.
laste töölehtede juurde
Kuidas kasutada exelit
Materjalis on kasutatud eesti keele käsiraamatut.
EHITUS, EKSPLUATATSIOON ja SÕIDUTEHNIKA
Kõik kommentaarid