Sokrates Arvustus Lavastus rääkis Sokratesest, kellest sai antiikaja demokraatliku Kreeka ohver. Sokratese lavastaja ja autor Aare Toikka tegi ära imelise töö, et teos Vat teatri laval vaatajateni tuua. Näitlejate valikuga oli tabatud täpselt kümnesse. Minu lemmikuks kujunes Katariina Unti meisterlikus rolle kiirelt vahetada ja nendesse sisse elada. Etendus oli haarav ja huvitav. Lavastuse juures kõige meeldivam ja teistsugune oli see, kuidas näitlejad tulid vahepeal rollidest välja ja suhtlesid publikuga, ning see kuidas publik oli osa lavastusest. Seda, et etendus mind teisiti mõtlema pani ei saa ma öelda, sest pigem mõtlen ja näen maailma samamoodi nagu Sokrates. Eriti meeldis mulle see kuidas ta ütles, et „ Ma tean ainult seda, et ma midagi ei tea.“ Enne esimese vaatuse lõppu, kui Sokrates (Raivo Trass) hakkas värisema, tekkis hirmutunne, et kas temaga võib midagi juhtuda. See jäigi mõistetamatuks, et kas härra elas rolli sisse või oli tal närv see
Tomboy Algselt käisin ma suvel Viru keskuse katusekinos vaatamas dokumentaalfilmi ,,Searching for sugarman" ja leidsin, et see võiks olla üks valikutest, mida lisada kultuurimappi. Septembris aga sattusin kino Artisesse vaatama prantsuse draamafilmi ,,Tomboy". Film oli lihtne ja arusaadav ning näitas väga hästi ühiskonna suhtumist n-ö ,,teistsugustesse". Film ,,Tomboy" võtab vaatluse alla paar nädalat 10-aastase tüdruku Laure´ elust. Laure' kolib vanematega uude kohta, õige pea selgub, et see pole pere esimene kolimine. Ema on viimast kuud lapseootel, varsti algab uues kohas kool, on augustikuu, ilmad veel soojad, saab ujumas käia ja väljas palli taguda ning veesõda mängida. Seda muidugi juhul, kui kohalikud lapsed uustulnuka omaks võtavad. Laure tutvub õues Lisaga ja ütleb tollele pikemalt mõtlemata, et ta nimi on Michaël. Hiljem
,,Oliver Twist" Arvustus käib inglise realismi suurimaks esindajaks Charles Dickens´i teose ,,Oliver Twist" kohta. Teose tegelasteks on loomulikult Oliver, Sikes, Fagin, Kaval Vigurivänt, Nancy, Rose Maylet ja vanaisa. Oliver on 11 aastane orb. Ta kasvab üles vaestemajas vaesuses ja viletsuses. Ta ema suri ja siis pandi ta sinna. Sel ajal kui lapsed nälgivad, naudivad lastekodu ülevaatajad rikkalikke lõunaid. Ühel päeval, sai Oliveri sõbral söök otsa ja Oliver läks juurde küsima. Kõik vaatasid ümberringi, et mis nüüd edasi saab. Seda ei tohtinud teha. Oliver sai pahandada. Ja tema koos tolle sõbraga visati kartsu
Ajatud filmid Nelli Baljasnaja Ave End Valentina Fedjaeva Olga Kapustina Anna Sulojeva Robertallan Tuisk 07.11.2018 ETTEKANDJA: Nimi Perenimi / [email protected] FS180 Sisukord filmid, mis väärivad ajatu filmi tiitlit Titanic Teisikud Harry Potter Kokkuvõte · Titanic · Teisikud · Harry Potter · Viimne reliikvia · Forrest Gump · The Grand restaurant Kasutatud allikad Forrest Gump (1994)
Fight Club (1999) Arvustus Fight Club ( Kaklusklubi) on on 1999. aasta USA film, mis põhineb Chuck Palahniuk'i samanimelisel raamatul. Filmi rezissöör on David Fincher ja peaosades Brad Pitt, Edward Norton ja Helena Bonham Carter. Kroonilise unepuuduse käes vaevleja (Edward Norton) ja karismaatiline seebikaupmees (Brad Pitt) otsustavad ürgmeheliku agressiivsuse maandamiseks asutada põrandaaluse KAKLUSKLUBI. Projekti edu on peadpööritav ning varsti on selline klubi igas linnas. Ent
Vanameeste näppaja Film "Vanameeste näppaja" räägib noorest koolipoisist, kes sisustab oma vaba aega vanameeste näppamisega. Poisi eesmärk on ohver välja vihastada, ning seejärel kutsuda ta endaga kaasa "oma vanemate juurde". Autori Mehis Heinsaare lühifilm algab vanahärra rutiiniga - ta käib kell 9 hommikuti pargipingil istumas ja linnulaulu kuulamas, ülikond seljas ja kaabu peas. Ühel hommikul tuleb vanahärra istumist rikkuma noor koolipoiss nimega van Lindeber. Poiss käitub härraga väga ebaviisakalt, püüdes niiviisi ta tähelepanu võita. Ärritunud vanahärra soovib poisi vanematega kohtuda, millega poisiklutt koheselt nõustub. Poiss juhatab vanamehe oma korterisse. Kui vanamees korteriukse avab, ootab teda ees hoopis midagi eriskummalist. Film on minu arvates reaalsuses toimuvaga ümber pööratud. Me ei kuule päriselt sellistest juhtumitest, kus mõni laps on ära röövinud täiskasvanud inimese, kuid oleme meedias palju kuulnud selle
ilukirjandusteostest, mis olid menukad enne kui vestern film sai populaarseks žanriks. Tavapärases vesterni filmis on peategelaseks mees, kes on kauboi, püstolikangelane ja pearahakütt ja keda illustreeritakse kui üksireisivat rändajat, kes kannab Stetsoni mütsi, kaelarätikut, kannuseid ja nahkpükse. Kauboid kannavad igapäevaselt kaasas revolvrit või vintpüssi, et kaitsta ennast, ratsutavad mööda tolmuseid teid ja karjatavad kariloomi oma ustava hobusega. (2) Vesterni filmid olid äärmiselt populaarsed tummfilmi ajastul. Helifilmi tulekuga 1927. aastal hülgasid suured Hollywoodi stuudiod vesterni filmi ja nii jäigi žanr väiksemate filmistuudiote ja produtsentide kätte. 30ndatel aastatel suhtuti vesternifilmi kui odavasse žanri, kuid selle populaarsus hakkas kasvama 1939. aastal kui suured produktsioonifirmad tõid vaatajateni filmid „Dodge City“ ja „Stagecoach“. Viimasest filmist sai aasta
sellegipoolest mulle pigem meeldis see. Kasutatud kirjandus: http://kinoveeb.delfi.ee/filmidjaarvustused/arvustus-november-igav-ei-hakanud-ja-visuaalselt- on-koik-vaga-mojuv-aga?id=77179982 http://kinoveeb.delfi.ee/filmidjaarvustused/arvustus-eesti-filmikunsti-meistriteos-november- toob-kivirahki-romaani-stiilipuhtalt-kinolinale?id=77094474 http://publik.delfi.ee/news/kino/filmijutt-rehepapi-raamatu-superfannid-triin-ja-toomas- luhats-novembrist-klassika-sellest-tuleb-klassika?id=77056948 Lizett Käos 10R
Kõik kommentaarid