Mulle isiklikult meeldib meri ja koolis nägin brozüüri, millel oli kirjas: `'Tule merele!''. Võtsin selle kätte ja teadsin, et laevale on minek. Mu praktika laeval möödus kiiresti, sest olin sattunud meeldivasse keskkonda ja mind ümbriteseid sõbralikud inimesed, kes olid abivalmid. Praktika kestis 294 tundi. Peale praktikat jäin laevale tööle. 3 2 ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS 2.1 Täpne nimetus Ettevõtte täpne nimetus on OÜ Hansaliin. 2.2 Asukoht Ettevõtte registreeritud asukohaks on Tallinn, Eesti ning peakontor asub Tallinnas, aadressil Tartu mnt 13. 2.3 Ettevõtte liik Ettevõte on transpordiettevõte, millel on mitmeid tütarettevõtteid. 2.4 Omandivorm Ettevõtte omandivormiks on osaühing. 2.5 Äriidee Ettevõtte äriideeks on reisijate- ja kaubavedu. 4 3 TÖÖTAJAD 3.1 Töötajate arv Laeval on töötajaid 210 suviti, talviti aga 130. Kõik töötajad kokku moodustavad laevapere. 3
ettevõtte märgis Roheline Võti on Pühajärvel juba 2003. aastast. Restoran Elegantses 110-kohalises restoranis pakutakse külalistele buffeehommikueinet ning paketi lõuna- ja õhtusööke. Nädalalõppudel on õhtuti avatud à la carte restoran. Suvekuudel on kokkade hõrgutisi võimalik nautida terrassil, kust avaneb suurepärane vaade Pühajärvele. Vastavalt kliendi soovile korraldatakse restoranis ka sünnipäeva- ja pulmapidusid, bankette, juubeleid ja vastuvõtte, ettevõtte ja peretähtpäevi. Restoranis on ka arvestatud erivajadustega inimestega. Restoranis on eraldi a la carte menüü, grupimenüü ja mahemenüü. A la carte Restoran oli avatud reedest laupäevani kella seitsmest kaheteistkümneni. Oli ka juhus kus a la carte oli avatud päeval. Eelroad Punane kalamari pliinide, punase sibula ja hapukoorega 7 Vasikalihasalat kanepiseemnete ja sinihallitusjuustukastmega 6.70 Õrnsoolalõhe Caesari salat poseeritud vutimunaga 6.50
aastast. Restoran 3 Elegantses 110-kohalises restoranis pakutakse külalistele buffeehommikueinet ning paketi lõuna- ja õhtusööke. Nädalalõppudel on õhtuti avatud à la carte restoran. Suvekuudel on kokkade hõrgutisi võimalik nautida terrassil, kust avaneb suurepärane vaade Pühajärvele. Vastavalt kliendi soovile korraldatakse restoranis ka sünnipäeva- ja pulmapidusid, bankette, juubeleid ja vastuvõtte, ettevõtte ja peretähtpäevi. Restoranis on ka arvestatud erivajadustega inimestega. Restoranis on eraldi a la carte menüü, grupimenüü ja mahemenüü. A la carte Restoran oli avatud reedest laupäevani kella seitsmest kaheteistkümneni. Oli ka juhus kus a la carte oli avatud päeval. Eelroad Punane kalamari pliinide, punase sibula ja hapukoorega 7 Vasikalihasalat kanepiseemnete ja sinihallitusjuustukastmega 6.70 Õrnsoolalõhe Caesari salat poseeritud vutimunaga 6.50
Tartu Kutsehariduskeskus Teeninduse ja kaubanduse osakond Kristlin Kallas TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ Praktikaaruanne Juhendaja: Eda Sõõru Grupp: Mko212 Tartu 2013 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ülesannete lühikirjeldus Kopli kohvik Esimese kursuse esimese praktika läbisin ma Tartu Kutsehariduskeskuse Õppekohvikus. Ajavahemikul 17.12.2012-01.02.2013. Hommik algas kohvi keetmisega kui ka tee vee keetmisega. Tõime ette piima. Vaatasime ka mahlapakke, kui nt. kaks mahlapakki ol
...............................................................................23 5.5Turundusmeetmestik....................................................................................................25 6.Personal ja juhtimine.........................................................................................................26 6.1Osanikud......................................................................................................................26 6.2Juhatuse liikmed ja ettevõtte võtmeisikud...................................................................26 6.3Personal........................................................................................................................27 7.Tegevusprotsess.................................................................................................................31 7.1Tegevusprotsessi skeem...............................................................................................31
Tartu Kutsehariduskeskus Teeninduse ja kaubanduse osakond Käty Kivirand TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI ÕPPERESTORAN JA TARTU KAUBAMAJA AS Praktikaaruanne Juhendaja: Vetka Vaike Grupp: MY08 Tartu 2009 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ülesannete lühikirjeldus Kopli õpperestoran Teise kursuse esimese praktika läbisin
ette olemas. Klienditeenindaja oskus küsimustele vastata näitab tema kompetentsust ja usaldusväärsust. 24. Veaolukordade ennetamine ja käsitlemine teeninduses Teeninduses veaolukordade ennetamiseks on tähtis kontrollida üle kliendi öeldu, soov, tellimus. Teenindusstandardid aitavad hoida veaolukordade ohtu minimaalsel tasemele. Samuti annavad juhised, kuidas sellises olukorras käituda. Ettevõtte juhtkonna otsused, reklaamid, muudatused töös tuleb klienditeenindajale selgeks teha, et vältida arusaamatusi. Teenindaja peab alati vabandama ja üritama asja kliendi jaoks meeldivaks muuta. 25. Positiivsed sõnumid klienditeeninduses Olete meile tähtis! 10 Ma üritan teha endast kõik võimaliku, et ..... Tuleme Teile vastu.. Naeratamine Osavõtlik kehakeel
1.6. Catering-ettevõtted 1.1. Toitlustusettevõtete tüübid ja äriideed Toitlustusettevõtete tüübid Toitlustusettevõtteid võib liigitada toimimispõhimõtete järgi: kiirtoiduettevõtted, kohvikud ja cafe´d, baarid, restoranid, catering-ettevõtted. Toitlustusettevõtte missioon ja äriidee 4 Igal toitlustusettevõttel on missioon ja äriidee. Ettevõtte missioon on ettevõtte tegutsemise peasuund. Missioon annab vastuse küsimusele - MIKS ettevõte on turul. Ettevõtte äriidee kirjeldab KELLELE on ettevõtte tooted ja teenused suunatud; MIDA ettevõte pakub; KUIDAS tooteid ja teenuseid klientideni viiakse. KELLELE? MIKS ettevõte on turul? MIDA
Kõik kommentaarid