Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Diplom õpetajale (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Diplom õpetajale
Kes meile ikka ,,Sauna teeb``,
see on VALDU naljamees.
Aitäh õpetamast!
IX klass

Diplom õpetajale

Kersti
Tema tantsust kõike teab,
kaunist kunstist lugu peab.
Aitäh õpetamast!
IX klass

Diplom õpetajale
Ivi

Viskab nalja kui on vaja,
Annab julgust lõpetada.
Hea, et tuli tagasi!
Aitäh õpetamast!
IX klass
Diplom õpetajale
Külli
Tema teab kõikke Eestist,
loodusest ja mis muust .
Vasakule Paremale
Diplom õpetajale #1 Diplom õpetajale #2 Diplom õpetajale #3 Diplom õpetajale #4 Diplom õpetajale #5 Diplom õpetajale #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-11-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 4 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ninasarvikotto Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
32
docx

LOODUSNÄHTUSED VANARAHVA KÜSITLUSES

LOODUSNÄHTUSE D VANARAHVA KÄSITLUSES ÕPIMAPI SISU: 1. Sisukord .................................................................................... 2 2. Sissejuhatus ................................................................................ 3 3. Materjal õpetajale: ......................................................................... 4 3.1. Loodusnähtused........................................................................... 4 3.2. Vanarahva arvamusi ilma kohta......................................................... 9 3.3. Kuude rahvapärased nimetused, tähtpäevad ja ilma ennustamine vanasti......... 12 4. Tegevuskavad: .............................................................................. 18 4.1

Füüsika
thumbnail
24
pdf

Minu LÜG mälestusraamat

Kallis lugeja! See mälestusraamat on kirjutatud ning koostatud seoses minu selle aastase praktilise tööga ning on pühendatud Läänemaa Ühisgümnaasiumi viiendale juubeliaastale. Ma loodan, et kõik kes Te seda loete, saate kooli ajalugu ja sündimise lugu veidikene rohkem teadma ning ehk need toredad mälestused kattuvad veidigi Teie enda omadega. Sooviksin väga tänada oma juhendajat Monika Undot tema kannatlikkuse eest ning kõiki vilistlasi, kes olid nõus oma mälestusi minuga jagama. Mul on olnud väga lõbus Teie lugusid lugeda ja ma loodan, et ka kõigile teistele toovad need lood naeratuse näole. Suur aitäh! Palju õnne Läänemaa Ühisgümnaasium! Loodan, et neid rõõmsaid ja lõbusaid aastaid tuleb veel sadu! 2 Natuke ajaloost.. Koolireform gümnaasiumivõrgu korrastamiseks tõi rohkelt vastukaja nii õpilaste kui linnakodanike seas. Omavalitsusjuhid polnud nõus koole sulgema, samas õpilasi meelitas mõte har

Ühiskond
thumbnail
43
pdf

Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu

valmistuvad kooliks, muusika ja laulu teel. Täpsemalt, lapse tervislike eluviiside kujundamine läbi lastelaulude. Lastelaulud hõlmavad väga erinevaid teemasid ning enamasti on nad vägagi õpetliku sisuga. Lõimisin oma mapis käsitletud tervise teemad erinevate lastelaulude ja mängudega. Mapp koosneb sissejuhatusest ning neljast peatükist. Esimene peatükk koosneb kokkuvõtlikust nädalaplaanist ja päevaplaanidest. Teine peatükk koosneb infost ja abimaterjalist nädala läbiviimiseks õpetajale. Kolmas peatükk keskendub lapsele, kus on kirjeldus tervisenädala kohta ning mapi sisu. Neljandas peatükis on kirja pandud kõik mängud, koos seletustega. Lisaks on välja toodud kasutatud kirjandus ja lisad. Lisadesse on kirja pandud laulusõnad, -noodid, -lingid. Tervisemapil on kaks eesmärki: 1. laste tervisliku eluviisi kujundamine enne kooli minemist, kus peab olema palju iseseisvam ning peaks olema juba teada, kuidas toituda, kuidas puhtust hoida, kuidas

Lapse tervise edendamine
thumbnail
10
doc

Tõde ja õigus II kõide

Kuid saksa keelt ei õpetanud Ramilda ikkagi Indrekule ja Indreku saksa keel hakkas unarusse jääma, seda ka asjaolul, et nende saksa keele õpetajaks oli määratud üksvana õpetaja Schuls. Tema võttis ühe venekeelse lause, tõlkis selle saksa keelde ja lasi tervel klassil selle ära õppida. Lauseid võttis ta koopulast. Õpilased ei saanud sellest aru ja iga õpetaja küsimuse peale vastasid õpilased ,,koopula" , mis tegi alguses õpetajale nalja, aga kui kõik ainult koopulat vastasid, siis õpetaja läks närvi ja saatis Indreku direktori järgi. Kui kogu klass sellele vastu oli , siis Indrek ei läinud ja läks õpetaja ise. Direktori saabudes said Indrek esimesena sõimata ja kui direktor oli lastnud õpetajal Lible käest klassi ees küsimuse küsida, siis vastuse ,,koopula" kuuldes hakkas direktor Liblet nahutama. Kuid õpetaja sekkus vahele, öeldes, et see olla õige vastus. Seejärel rääkis direktor poistega eestikeeles

Kirjandus
thumbnail
10
doc

tõde ja õigus II köide

Kuid saksa keelt ei õpetanud Ramilda ikkagi Indrekule ja Indreku saksa keel hakkas unarusse jääma, seda ka asjaolul, et nende saksa keele õpetajaks oli määratud üksvana õpetaja Schuls. Tema võttis ühe venekeelse lause, tõlkis selle saksa keelde ja lasi tervel klassil selle ära õppida. Lauseid võttis ta koopulast. Õpilased ei saanud sellest aru ja iga õpetaja küsimuse peale vastasid õpilased „koopula“ , mis tegi alguses õpetajale nalja, aga kui kõik ainult koopulat vastasid, siis õpetaja läks närvi ja saatis Indreku direktori järgi. Kui kogu klass sellele vastu oli , siis Indrek ei läinud ja läks õpetaja ise. Direktori saabudes said Indrek esimesena sõimata ja kui direktor oli lastnud õpetajal Lible käest klassi ees küsimuse küsida, siis vastuse „koopula“ kuuldes hakkas direktor Liblet nahutama. Kuid õpetaja sekkus vahele, öeldes, et see olla õige vastus

10,klass
thumbnail
29
doc

Kasvatustöö-ja probleemid konspekt

suunatud õpilastele või õpetajale) juhtimine, juhendamine, suunamine ja vastandamine. Mille poolest distsipliiniprobleemid erinevad nendest probleemiset, millel on juba puude nimetus? Tundi segav käitumine ning emotsionaal- ja käitumisraskus. · Erinevas vanuses on distsipliiniprobleemide põhjused ja väljendumine erinev. · Emotsionaal- ja käitumisraskustega lapsed ­ need kelle käitumine ei vasta korduvalt õpetaja ootustele ja kes pidevalt ei allu õpetajale. · Emotsionaal- ja käitumisraskustega laps ei kohane sotsiaalselt aktsepteeritud normidega, seega ka klassi reeglitega, see takistab nii tema edasijõudmist õppimises kui klassikaaslastega läbisaamist. · Emotsionaal- ja käitumisraskustega käitumisviisid erinevad nii nimetatud standardist või ootustest on vanusele mittevastavad ning esinevad suhteliselt tihedalt pika aja vältel. Probleemid teevad muret nii vanematele kui õpetajatele, võivad olla

Kasvatustöö ja probleemid
thumbnail
194
pdf

Käitumine klassiruumis, Bill Rogers

Tõhusa õpetamise, käitumisjuhtimise ja kolleegitoe käsiraamat Tõlkija Katrin Mägi Toimetaja Berk Vaher Küljendus ja trükk AS Ecoprint ISBN 978-9949-481-23-1 Raamatu väljaandmist toetab Euroopa Sotsiaalfondi kaasabil Eduko programm 2 3 Arvustajad raamatust „Käitumine klassiruumis“ / (esimene ja teine väljaanne) „Bill Rogers pakub igale õpetajale laialdast suhtluskorralduse võttestikku. Ta annab selgeid juhtnööre, kuidas kohaldada kutsealast õiglustunnet ja emotsionaalset pädevust varajasest, minimaalsest sekkumisest kuni kõige raskematele õpilastele ja pingelisematele olukordadele reageerimiseni. Ta soovitab ka mooduseid, kuidas töötajad saaksid üksteisele toetavamat keskkonda luua – sealhulgas mentorlust. Mul pole küllalt sõnu, et „Käitumist klassiruumis“ kiita

Psühholoogia
thumbnail
37
docx

ERIALASE EESTI KEELE ÕPPEMATERJAL HOOLDUSTÖÖTAJATELE

H 20. palatisse; sirmiga; selja; patsient; klient; haige; pöörata; alakeha; voodi- ja ihupesu. H 21. Lausete moodustamine peaks olema individuaalne, kuid vajab õpetaja kontrollimist ning põhjendamist, milline lause on korrektne. H 22. Ülesanne vajab kõigepealt juhendmaterjale korrektse e-kirja koostamise kohta (nt eksamikeskuse näidised) ja alles siis praktilist kirjutamist iseseisva kodutööna või arvutiklassis. Kiri on soovitatav adresseerida õpetajale, kes kirjadele ka vastab. Enesekontrolli test nr 2 1­nupule; 2­lõikus; 3­ajamisega; 4­üles; 5­vererõhuga; 6­appi; 7­puhtaks; 8­paremale; 9­servast; 10­selili. 3. HOOLDUSABIVAHENDID Dialoog 1 Vanemõe kabinetis. Vestlevad vanemõde Ljudmilla ja hooldustöötaja Kiira. Koputus uksele. Vaikus. Uus koputus. Kiira paotab ust ja pistab pea ukse vahelt sisse. Kiira: Tere! Kas tohib? Ljudmilla: Jaa-jaa! Tere! Jaa-jaa! Tulge edasi. Istuge siia. (Köhatab)

Eesti keel




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun