Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ARVUTI KASUTAMINE AUDENTESE SPORDIGÜMNAASIUMI ÕPILASTE Seas (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
ARVUTI KASUTAMINE AUDENTESE SPORDIGÜMNAASIUMI ÕPILASTE Seas #1 ARVUTI KASUTAMINE AUDENTESE SPORDIGÜMNAASIUMI ÕPILASTE Seas #2 ARVUTI KASUTAMINE AUDENTESE SPORDIGÜMNAASIUMI ÕPILASTE Seas #3 ARVUTI KASUTAMINE AUDENTESE SPORDIGÜMNAASIUMI ÕPILASTE Seas #4 ARVUTI KASUTAMINE AUDENTESE SPORDIGÜMNAASIUMI ÕPILASTE Seas #5 ARVUTI KASUTAMINE AUDENTESE SPORDIGÜMNAASIUMI ÕPILASTE Seas #6 ARVUTI KASUTAMINE AUDENTESE SPORDIGÜMNAASIUMI ÕPILASTE Seas #7
Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-04-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 3 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor alexandr Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
20
odt

Vanema astme õpilaste füüsiline aktiivsus

Paide Ühisgümnaasium Paide Ühisgümnaasiumi vanema astme õpilaste füüsiline aktiivsus Koostaja: Reimu Saaremaa, 11B klass Juhendaja: Maarika Männil, õpetaja Paide, 2009 1 Sisukord Sissejuhatus 1. Füüsilise aktiivsuse tähtsus noortele..........................................................................4 1.1 Füüsilise aktiivsuse vajalikkus............................................................................4

Uurimistöö
thumbnail
38
pdf

Arvuti ja interneti kasutamine 8.a klassis

   Loksa Gümnaasium                      Arvuti­ ja interneti kasutamine 8.a klassis  III. kooliastme loovtöö               

Meedia
thumbnail
30
odt

Arvuti kasutamine õpilaste seas

Kuressaare Gümnaasium ARVUTI KASUTAMINE ÕPILASTE SEAS Uurimistöö Koostaja: Risto Paiste Klass: 10A Juhendaja: Kuressaare 2009 Sisukord Sissejuhatus..........................................................................................................................................3 1.Arvuti........................................................................................................

Informaatika
thumbnail
22
docx

NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3. KLASSIDELE

2.4. Arvutisõltuvuse mõju tervisele 3. NUTISEADMETE OHTE TUTVUSTAVA TUNNI LOOMINE JA LÄBIVIIMINE TKG 3. KLASSIDELE 3.1. Plakati loomine 3.2. Tunni kava 3.3. Tunni läbiviimine 3.4. Analüüs KOKKUVÕTE KASUTATUD ALLIKAD LISAD SISSEJUHATUS 2 Valisin selle teema, kuna mul on huvi inimeste psühholoogia vastu. Tänapäeval kasutatakse palju nutiseadmeid ja lapsed on palju aega internetis. Otsustasin uurida, kas nutiseadmete kasutamine on kahjulik laste tervisele ja psüühikale. Töö eesmärk on uurida arvuti- ja nutisõltuvust ning tutvustada sellest tulenevaid ohte Tallinna Kuristiku Gümnaasiumi 3. klassidele. Töö käigus valmib tunnimaterjal, mille abil tutvustan oma teemat õpilastele. Üks osa materjalist on plakat ja teine osa on ettekanne, mille abil tunni läbi viin. Käesolev töö jaguneb kolmeks peatükiks. Esimeses peatükis tutvustan interneti ajalugu. Teises

Ühiskonnaõpetus
thumbnail
33
doc

INTERNETI KASUTAMINE 8. A KLASSI ÕPILASTE SEAS

Kohila Gümnaasium Sinu nimi 8. a INTERNETI KASUTAMINE 8. A KLASSI ÕPILASTE SEAS Uurimistöö Juhendaja: Kohila 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS..............................................................................3 1. INTERNETI KASUTAMINE NOORTE SEAS.......................................4 2. TULEMUSTE ARUTELU................................................................6 2.1 Valim ja meetod..........................................................................6 2.2 Tulemuste analüüs........................................................................6 2.3 Järeldused.................................................................................8 KOKKUVÕTE................................................................

Eesti keel
thumbnail
16
doc

Lapse areng ja arvuti

LAPSE ARENG JA ARVUTI Referaat Tallinn 2009 2 SISUKORD Sissejuhatus.............................................................................................3 1. Lapsed ja arvuti......................................................................................5 2. Laps-vanem-arvuti...................................................................................8 3. Hariduse kvaliteet.................................................................................11 Kokkuvõte.............................................................................................12 Kasutatud allikad................................................................................

Informaatika
thumbnail
15
doc

Arvuti mõju silmanägemisele

Lisaks on arvutiekraan pahatihti tolmune, kriibitud ja sõrmejälgedega kaetud, mistõttu on raske silmi fokusseerida. Silmade ärritust ja kuivust põhjustab seegi, et arvutiga töötamisel ei pilgutata silmi piisavalt. Pilgutamine on vajalik selleks, et pisaravedelik niisutaks silma, vastasel juhul jääb silm kuivaks ja on infektsioonile vastuvõtlikum. Selle uurimustöö teema valisin sellepärast, et tihti räägitakse, et arvuti kasutamine rikub silmi ja kuna mina ise kasutan arvutit väga tihti, siis tahtsin uurida, kui ohtlik arvuti kasutamine tegelikult on ja mida peab tegema, et seda leevendada või ära hoida. 3 Erinevad silmahaigused Kaks tuntuimat silmahaigust on kae ehk katarakt ning glaukoom. Kae ehk katarakt Hallkae ehk katarakt on silmaläätse hägustumine. Silmaläätse hägunemist võivad

Uurimistöö
thumbnail
19
doc

KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE

a klass KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE Loovtöö Juhendaja: õpetaja Maarit Jõemägi Tallinn 2017 SISUKORD Sissejuhatus...........................................................................................................................3 1 praegune kehalise kasvatuse ainekava................................................................................5 2 Kehaline kasvatus läbi õpilaste silmade..............................................................................6 3 uus kehalise kasvatuse ainekava ja eesmärk.......................................................................9 kokkuvõte............................................................................................................................13 kasutatud kirjandus..............................................................................................................15 lisad.....................

Kehaline Kasvatus ja ujumine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun