Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3. KLASSIDELE (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on arvutisõltuvus?
  • Millest tekib sõltuvus arvutist?
  • Mis on arvutisõltuvus?
  • Millest tekib sõltuvus arvutist?
Vasakule Paremale
NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #1 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #2 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #3 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #4 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #5 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #6 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #7 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #8 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #9 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #10 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #11 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #12 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #13 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #14 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #15 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #16 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #17 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #18 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #19 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #20 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #21 NUTISEADMETE LIIGKASUTUSEST TULENEVATE OHTUDE TUTVUSTAMINE TALLINNA KURISTIKU GÜMNAASIUMI 3-KLASSIDELE #22
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 22 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2019-04-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 2 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Aminarobakova7 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
docx

Arvutisõltuvus

Tänapäeval ei saa üle ega ümber arvutist ja internetist, seda kasutavad nii riigi- ja erasektorid, majapidamised, noored kui vanad, rikkad või vaesed. Kompuuter pakub võimalusi kõigile, kellel on mingisugunegi huvi tehnika ja tehnoloogia vastu, tuleb osata seda huvi lihtsalt õigesti ära kasutada ja oma võimeid suunata õigetesse kanalitesse. Allikate loetelu Rinde, A. n. d. Multimeedium, analoog vs digitaalne (online). Tallinn: Tallinna Ülikooli Informaatika Instituut. http://www.cs.tlu.ee/~rinde/mm_materjal/pdf/mm_analoog_digitaal.pdf 19.11.2013 Tadolder, M. Tänav, T. 2001. Arvuti ajalugu (online). Tallinn: Tallinna Tehnikagümnaasium. http://web.zone.ee/arvutiajalugu/sissejuh.htm 20.11.2013 Wikipedia. 2013. (online) 09.09.2013 http://et.wikipedia.org/wiki/Arvuti 20.11.2013 Nykodym, N., Ariss, S. and Kurtz, K. n. d. Journal of Leadership, Accountability and Ethics. Computer Addiction and Cyber Crime

Psühholoogia
thumbnail
9
pdf

Arvutisõltuvus ja ohud

Tallinna Polütehnikum Arvutisõltuvus ja ohud Referaat Koostaja: Henri Mulre KPE-12 Arvutid ja arvutivõrgud Juhendaja: Reet Pihl Tallinn 2013 Sisukord 1. Sissejuhatus .................................................................................................................. 3 2. Mis on arvutisõltuvus?.................................................................................................. 4 3. Kuidas arvutisõltuvust kindlaks teha ning identifitseerida? ......................................... 5 4. Kuidas arvutisõltuvus tekib? ........................................................................................ 7 5. Arvuti kasutamisega seotud ohud ................................................................................. 8 6. Arvuti kasutamisega seotud terviseprobleemid ...................

Sõltuvuskäitumine
thumbnail
18
pdf

INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS

KEILA KOOL REAALSUUND Loodusharu INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS Autor: Tanel- Mairo Sildnik Juhendaja: Anneli Vallaste Keila 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS...................................................................................................................3 1.MIS ON INTERNET?........................................................................................................4 1.1 Interneti ajaloost................................................................................5 1.2 Interneti kasutusvõimalused..................................................................6 1.3 Interneti ohud....................................................................................7 2.UURIMISE LÄBIVIIMINE.........................................

Uurimustöö alused
thumbnail
17
docx

INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS

see on kergesti kättesaadav, aga sellega kaasnevad ka ohud nagu näiteks viirused, pettused jne. Uurimistulemused näitasid, et Keila kooli 5ndate klasside õpilased kasutavad internetti keskmiselt 1,525 tundi päevas ja enamasti kasutatakse internetti suhtlemiseks.76st õpilasest 4 olid kokku puutunud internetis peituvate ohtudega. Vastavalt 3 õpilast viiruste ja 2 õpilast tundmatute ja soovimatute inimestega. Üldjuhul olid õpilaste teadmised interneti ohtude kohta head. SUMMARY Internet began in the early 1960s and is a global connection of computer networks, where computers and similar devices exchange information. Broadband computers form (desktops and laptops) only 2% of all networked devices. The remaining 98% of telephones and computer equipment located in different devices. Internet use among young people is the most popular from the 15th years of age,

It
thumbnail
9
doc

ARVUTI KASUTAMISEGA SEOTUD TÖÖTERVISHOIU JA TÖÖOHUTUSE RISKID

TALLINNA TEENINDUSKOOL Lilija Ljasenko PK-13PE ARVUTI KASUTAMISEGA SEOTUD TÖÖTERVISHOIU JA TÖÖOHUTUSE RISKID Referaat Lilija Ljasenko Arvuti kasutamisega seotud töötervishoiu ja tööohutuse riskid Tallinn 2013 SISUKORD SISSEJUHATUS................................................................................................................3 ARVUTI KASUTAMISE NEGATIIVNE MÕJU TERVISELE...................................... 4 MÕJU SILMADELE......................................................................................................... 5 ARVUTISÕLTUVUS........................................................................................................6 SÕLTUVUSSÜMPTOMID...............................................................................................7 KOKKUVÕTE

Tööseadusandlus
thumbnail
9
docx

Inimeseõpetuse referaat - Arvutimängusõltuvus

Tapa Gümnaasium Arvutimängusõltuvus Uurimustöö Tapa 2012 ARVUTIMÄNGUSÕLTUVUS KUI HAIGUS Arvutisõltuvus on äärmuslik arvuti kasutamine mis häirib igapäeva elu. Arvutimängusõltuvus väljendub inimeses, kes mängib päevast päeva arvuti mänge, isoleerides ennast vanematest, sõpradest ja muust sotisaalsest elust ja täielikult keskendub arvutimängudele. Sõltuvuses olev inimene ei pööra tähelepanu sündmustele, mis toimuvad päriselus. Praegult ei ole ametlikku diagnoosi arvutimängusõltuvusele, kuid see on kindel, et

Inimese õpetus
thumbnail
21
doc

Internet täna maailmas

Lapsed võivad tihti avaldada veebivormides ja avalikel lehtedel informatsiooni, mis võib omada negatiivseid tagajärgi mitte ainult nende vaid ka teie jaoks. Ebameeldiv sisu Laste huvi maailma võimaluste vastu võib neid kokku viia infoga, mis nende alateadvust ja psüühikat mõjutama hakkab Väärkohtlejad Internet on koht kus paljud pedofiilid on leidnud endale võimaluse ohvri leidmiseks (Kalev Pihl-i veebiloengud, 26.02.2010) Kuidas kaitsta last internetis varitsevate ohtude ees? Lapsed on internetikeskkonnas üks uudishimulikumaid, kuid kahjuks ka kergemini mõjutatavad ja rünnatavaid sihtrühmi. Mida võiks ette võtta, et laste internetikasutus oleks turvalisem. Esmalt võib vahet teha nende lahenduste eesmärkidel. Kui eesmärk on last kaitsta (heausklik parooli andmine, tarkvaraga viiruse alla laadimine vms), siis on tegelikult tehnilistest turvameetmetest kasulikum lapsele ohtude selgitamine ja turvalise käitumise

Ainetöö
thumbnail
19
doc

Interneti turundus

Tuntumad firmad võivad hulgipostitust kasutades sattuda väga halba valgusesse ja saada oodatava kasu asemel hoopis kahju. Enda lehekülje tutvustamisel tuleb arvesse võtta asjaolu, et ükskõik kui huvitav virtuaalne maailm ka ei oleks, veedavad inimesed suurema osa oma ajast reaalses maailmas. Seega ükskõik mida ka Internetis oma lehekülje tutvustamiseks ei tehta, ei ole see täiuslik ilma Interneti välise toetuseta. Näiteks reklaamis ennast Eestis hiljuti ettevõte "In_dex" Tallinna linnatänavatel reklaamiplakatitel. Reklaami sisuks oli ainult ettevõtte nimi ja ta Interneti aadress. Selle reklaami tulemusena peaks nüüd suurem osa Eesti Interneti kasutajatest vähemalt teadma selle ettevõtte olemasolust. Tõenäoliselt oleks sellist tuntust olnud väga raske kui mitte võimatu saavutada ainult Internetis ennast tutvustades. Kõikidel firmadel oleks kasulik lisada oma e-mail ja Interneti aadress oma kirjatarvetele, kassatshekkidele, arvetele, reklaamidele ja muule

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun