TALLINNA MAJANDUSKOOL Majandusarvestuse ja maksunduse osakond ÄRIPLAANI ANALÜÜS Juhendaja: Helle Liblik Tallinn 2010 Ettevõttest....................................................................................................................................3 Turg ja tarbijad............................................................................................................................4 Konkurents..................................................................................................................................5 Konkurendid..........................................
Köök on kohvikualale nähtav, mis tähendab, et kõik on meie kliendile näha ning annab neile visuaalselt edasi kokandustunnid keskajast. Oma küpsetised ning muud tooted valmistame me ainult kodumaiste tootjate toorainetest. Kuna oleme ärimaastikul uued, ei pruugi me olla kõige kogenenumad ning koheselt läbi lüüa, kuid kompenseerime oma ideede ja tahtega. Oleme valmis oma vigadest õppima ning kuulama vanade tegijate õpetussõnu sellel alal. 2. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi Munku Ettevõtte juriidiline vorm OÜ Aadress Kaja 4 Telefonid 53481230, 55341209, 53124322 Faks - E-mail munku@munku.com Juhatuse liikmed Kelo Toomas, Uku Eller, Alfred Kosljak Omakapital 5000
Põltsamaa Ametikool Malle Vahtramäe ÄRIPLAAN Malle Vahtramäe FIE Vitspunutised Müügikorralduse eriala Kaarlimõisa 2012 Sisukord : Sisukord...........................................................................................................................................2 Kokkuvõte .......................................................................................................................................3 Ettevõtja sobivustest........................................................................................................................4 Ülevaade ettevõtlusest......
EESTI TÖÖTUKASSA ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND Tallinn 2009 SISUKORD SISSEJUHATUS ............................................................................................................................ 3 1. KOKKUVÕTE ........................................................................................................................... 4 2. ETTEVÕTTE ÜLDANDMED .................................................................................................. 4 3. ÄRIIDEE .................................................................................................................................... 4 4. VISIOON, MISSIOON JA EESMÄRGID ................................................................................. 4 4.1 Visioon ..........................................................................................................................
ISESEISEV TÖÖ ÕPPEAINES ÄRIPLAAN Koostajad: Esitatud: (kuupäev) Kaitstud: (kuupäev) Hinne( punktid): ÕPPEAASTA 2011/2012 Arvesse võetakse ainult selle vormi alusel koostatud tööd SISUKORD 1. KOKKUVÕTE 3 1.1. PROJEKTI MAKSUMUS 3 1.2. LAENUTAOTLUS 3 2. ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS 2.1. ETTEVÕTTE MISSION JA ÄRIIDEE 2.2. UUS ETTEVÕTE 4 2.3. TEGUTSEV ETTEVÕTE 4 3. TOOTMISHARU JA ETTEVÕTLUSKESKKOND 3.1. TOOTMISHARU ARENGUSUUNAD 5 3.2. MUUTUSED ETTEVÕTLUSKESKKONNAS 5 4. ÄRIPROJEKT
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL MAJANDUSTEADUSKOND Ärikorralduse instituut Kristi ROHTSALU ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN Juhendaja: A. Kamratov Tallinn 2003 Sisukord SISUKORD...............................................................................................................................................................2 ..................................................................................................................................................................................2 ÄRIPLAANI KOKKUVÕTE........................................................................................................
tulevikus. Eesmärk Lähtudes visioonist ja uuringutest pannakse paika eesmärgid tulu, müügimaht, töökoha loomine, eneseteostus jne. Äristrateegia Selgitab, kuidas ettevõtte tegutseb (millisel viisil), saavutamaks pikaajalisi eesmärke. Ärimudel Ärimudel on raha tegemise raamis- tik. See ühendab ettevõtte strateegiad ühtseks tervikuks, milleta ei ole võimalik pikaajaliselt teenida kasumit. Tunnuslause Tunnuslause on lause või fraas, millest tuntakse organisatsiooni, ettevõtet, toodet, kampaaniat vm. Tunnuslause võib välja kujuneda pärimuslikul teel või olla sihipäraselt konstrueeritud. Konkurentsieelis Konkurentsieelis tähendab lihtsustatud kujul eristumist konkurentidest, kusjuures eristumise võimalusi on väga mitmeid. Frantsiisiettevõte Ettevõte, mida on alustatud frantsiisilepinguga frantsiisiandja, tuntud firma, annab tasu eest frantsiisivõtja käsutusse kogu vajaliku oskusteabe ja kaubamärgi
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL MAJANDUSTEADUSKOND ETTEVÕTLUSE ÕPPETOOL ISESEISEV TÖÖ ÕPPEAINES "ETTEVÕTTE MAJANDUSÕPETUS" ÄRIPLAAN Äri definitsioon: Ettevõtte eesmärgiks on pakkuda õpilastele teenust kooliülesannete lahendamisel. Koostajad: Robert Risti Kaspar Põldemaa Siimu Rom Luise Tiks Marko Rõõmusoks Juhendaja: Signe Rosenberg Esitatud: (kuupäev) Kaitstud: (kuupäev) Hinne: (punkti) TALLINN 2 Ettevõtte nimetus:
Kõik kommentaarid