Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ametikirja näide (5)

4 HEA
Punktid

Lõik failist

Aktsiaselts Mahl
KIIRE
Hr Juhan Juurikas Teie 11.08.2008 nr 1-13/133
AS Mari
Metsa 5 Meie 12.08.2008 nr 1-5/590
80024 PÄRNU
Marjade turustamine
Väga austatud härra Juurikas
Kahjuks ei ole me nõus Teie marju turustama, meie firma aasta kvoot on juba täidetud.
Võte meiega uuesti ühendust võtta kahe kuu pärast, siis võime
Teid registreerida järgmiseks aastaks firma varustajate nimekirja.
Kui Teil tekib küsimusi,helistage telefonil või saatke
elektronkiri.
Meeldivat koostööd soovides
Prl Pudel
Direktor
Õie Õunake
Sekretär
(44) 12 345
Toome 65 tel (44) 22 354 Aa nr. 9998845732
10864 TARTU faks (44) 22 354 Hansapank
Reg. kood 7778666 E-post: [email protected] kood
967
Ametikirja näide #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-01-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 188 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 5 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor lipstick Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
doc

Ametidokument

AS Mahl Hr Juhan Juurikas Teie: 10. 10. 2007 nr. 1/12 AS Mari Meie: 16. 10. 2007 nr. 7/470 Marjakoguja Metsa tee 5 80024, Pärnu Väga austatud Juhan Juurikas! Peame kahjuks teatama, et seoses paljude pakkumistega teistet firmadelt, ei saa me teie pakkumist vastu võtta. Soovi korral teatame soovist osta teie marju telefonitsi. Meeldivat koostööd soovides Preili Pudel Direktor Õie Õunake 45789 Sekretär Kadaka 75 tel: 67 43 33 Arveldusarve: 09773475848 10006, Tallinn fax: 34 42 546 Hansapank: 553

Dokumentide valmistamine
thumbnail
80
pdf

Asjaajamise alused

...............................................................................27 5.4 Akt........................................................................................................................29 6 Ametikiri ......................................................................................................................31 6.1 Üldine informatsioon ...........................................................................................31 6.2 Ametikirja koostamise protseduur .......................................................................31 6.3 Ametikirja vorming..............................................................................................32 6.4 Erinevate ametikirjade näidised...........................................................................37 6.4.1 Järelepärimine ..............................................................................................37 6.4

Asjaajamise alused
thumbnail
23
doc

Eesti keele reeglid

Õige: Kasum oli 1993. aastal 65 000 krooni. Jälgi rida! Kulutused on suurenenud 4%. Kulutused on suurenenud 4 protsenti. Põhi- ja järgarvud Põhiarv (mitu? mitme? mitut? jne) Järgarv (mitmes? mitmenda? mitmendat? jne) Põhiarvud kirjutatakse araabia numbritega: aastal 1930, 15 krooni Järgarvud kirjutatakse araabia numbritega, mille järel on punkt, või rooma numbritega: 14. kohal, 50. sünnipäev; XX sajandil, II osa Täpsustav täht järgneb ilma sõnavaheta: Olevi 26a, näide 32c, 6.a klass ehk VIa klass Kuidas arvsõnale käändetunnus lisatakse? * Põhiarvsõnale saab käändetunnuse lisada alates osastavast: 28t, 28ks * Järgarvsõnale saab liite ja käändetunnuse lisada alates ainsuse omastavast: 28nda, 28ndaks * Rooma numbrile saab käändetunnuse lisada alates ainsuse osastavast: III-t, III-sse Käändetunnuse võib lisada sidekriipsuga või kokkukirjutatuna ilma sidekriipsuta.

Eesti keel
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

1 SISUKORD Teeninduse olemus.....................................................................................................4 4 1.2. Teeninduskanalid................................................................................................ 7 2.Klienditeenindaja isikuomadused ja teenindaja roll................................................9 2.1. Teenindaja hindamise kriteeriumid.....................................................................................................................10 2.2.Teenindaja roll.....................................................................................................................................................10 2.3. Peamised klienditeenindaja stressitekitajad........................................................................................................11 3.Hoiakud ja nende kujundamine.............................................................................12 4.Kliendi ootused...................

Kommunikatsioon
thumbnail
40
pdf

Alkohol minu kehas final

ALKOHOL MINU KEHAS Kirjastanud ja koostanud meditsiinikirjastus OÜ Lege Artis Koostamist nõustanud dr Airi Värnik, dr Katrin Martinson, dr Ruth Kalda, dr Pille Ööpik Kujundanud Egle Raadik Kunstnik Kairit Orgusaar Rahastanud Eesti Haigekassa Tasuta jagamiseks ISBN © OÜ Lege Artis 2007 Vajadusel saate lisainfot ja nõu oma perearstilt ja pereõelt või helistades perearsti nõuandetelefonile 1220. Miks osa inimesi naudib alkoholi ja osa on selle vangis? Kui palju on palju? Alkoholi joomine on kahe otsaga. Ühelt poolt aitab see lõõgastuda, tekitab heaolutunde, Mida teeb alkohol organismile? muudab lõbusaks ja seltskondlikuks. Teiselt poolt aga kahjustab mitut kehafunktsiooni, Kas minul võib olla alkoholiprob- soodustab vähkkasvajaid ja tekitab sõltuvust. leem? Joobes inimene muutub sageli vägivalds

Bioloogia
thumbnail
22
doc

Logistika erialane kogumaterjal

käsutuses. 10. Hoolivad töötajad on eeldus heaks ......................…………… 11. Te ei pettu kunagi ...................……. . 12. Edukas logistika ..........………….. on kättesaadav ööpäevaringselt. 13. Meie ettevõtte direktoril on ...............……. haridus. 14. Teeninduse kõrge kvaliteet tekitab teis ......................………. . GRAMMATIKA 9. Verbirektsioon. Tutvuge grammatikaga ja täitke tabel näidetega tekstist, seejärel lisage oma näide. verb küsimus näide lähtuma millest? 1. Logistikapartneri valimisel tuleb lähtuda oma eesmärkidest. 2. 3. suhtuma millesse? 1. Kuidas sa meie ettevõttesse suhtud? 2. 3.

Logistika
thumbnail
29
doc

Majanduse-Finantstegevuse analüüs.

TALLINNA TEHNIKAKÕRGKOOL TALLINN COLLEGE OF ENGINEERING Majandus-finantstegevuse analüüs AS Tallinna Lennujaam Õppeaine: Transpordiökonoomika Transporditeaduskond Õpperühm: TLI-51 Üliõpilane: Margus Müür Kontrollis: J. Krasjukova Tallinn 2010 Sisukord TALLINN COLLEGE OF ENGINEERING......................................................................... 1 Sissejuhatus ................................................................................................................................3 Ettevõtte üldiseloomustus........................................................................................................... 3 Lühiülevaade finantsanalüüsist................................................................................................... 4 Lähteandmed - bilanss, kasumiaruanne, rahavoogude aruanne..................................................5 Finantssuhtarvude analüüs.....................

Transpordiökonoomika
thumbnail
20
docx

Põhimõisted asjaajamises

Põhimõisted asjaajamises Asjaajamine- kõik tegevused, mis on seotud ettevõtte erinevate dokumentidega Dokument (,,arhiivi seadusest" võetud definitsioon) ­ mis tahes teabekandjale jäädvustatud teave, mis on loodud või saadud asutuse või isiku tegevuse käigus ning mille sisu, vorm ja struktuur on küllaldane faktide või tegevuse tõendamiseks; jäädvustatud teave. Arhiiv- kogu, kuhu viiakse dokumendid pikemaajaliseks säilitamiseks (ettevõttes neid siis enam ei vajata); arhiiv on tule- ja veekindel Arhivaal- dokument, mis kuulub säilitamisele Toimik- samaliigiliste dokumentide kogu (võivad olla määratud ajaliselt, liigi järgi, nt. töölepingud) Dokumendi tüüp- andmekandja (materjal) Dokumendi liik- avaldus, protokoll Dokumendisüsteem- dokumentide korrashoiuks loodud süsteem (toimikud) Dokumendi registreerimine- dokumendi süsteemi kandmine, kui see ettevõttesse jõuab; (kõigile kirjadele tuleb korrektselt vastata) Dokumentide omadused: · Andmekandja (fü

Sekretäritöö




Kommentaarid (5)

Paulo235 profiilipilt
Paulo235: Suur suur aitäh!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
15:39 14-10-2012
Polmina profiilipilt
Polmina: ei laadi alla ültse!
18:20 03-05-2015
devia profiilipilt
devia: Aitas mind väga :)
15:14 04-12-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun