Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Aerodünaamika IV töö (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Aerodünaamika IV töö
  • Sirgelabalise propelleri korral
  • iseloomustab sama seadenurk kõiki propelleri elemente, samm iseloomustab kogu propellerit
  • erinevate elementide jaoks on seadenurgad erinevad, samm iseloomustab kogu propellerit
  • erinevatel elementidel on erinevad seadenurgad ja ka erinevad sammud
  • seadenurk on sama kõigi propelleri elementide jaoks, iga elemendi jaoks on samm erinev
  • seadenurk on sama kõigi elementide jaoks ja ta samm on sama kõigi elementide jaox
  • Propelleri kasulikuks võimsuseks nimetatakse
  • seda osa võimsusest mis läheb tõmbe tekitamiseks
  • propelleri pöörlemiseks tarvisminevat võimsust
  • propelleri poolt ajaühikus lennuki liigutamiseks tehtavat tööd
  • propelleri poolt tehtavat tööd tõmbe tekitamiseks
  • propelleri takistusmomendi ja pöörlemiskiiruse korrutist
  • Püsisammuga propelleri tõmme sõltub lennukiirusest järgnevalt:
  • paigalseisus tõmme max; kiiruse kasvades tõmbe lineaarne vähenemine; tõmme 0 kiirusel kus propelleri geomeetriline samm võrdub tegeliku sammuga
  • paigalseisus tõmme maksimaalne: kiiruse kasvades tõmbe lineaarne vähenemine; tõmme 0 arvestuslikul horisontaallennu kiirusel
  • tõmme maksimaalne kiirusel, mis vastab propelleri max kasutegurile; kiiruse kasvades tõmbe vähenemine; tõmme 0 max horlennu kiirusel.
  • tõmme maksimaalne kiirusel mis vastab propelleri maksimaalsesle kasutegurile; kiiruse kasvades tõmbe vähenemine; tõmme 0 kiirusel kus propelleri geom samm võrdub tegeliku sammuga
  • tõmme kavab kuni kiiruseni mis vastab proplleri maksimaalsele kasutegurile; edasi tõmme langeb, tõmme 0 kiirusel, kus prop geaom samm võrdub tegeliku sammuga
  • Propelleri töötamisel reeversreziimis on võrreldes horisontaallennu reziiminga
  • propelleri elemendi tõmme ja takistus vastupidised
  • propelleri elemendi tõmme samasuunaline, takistus vastupidine
  • propelleri elemendi tõmme ja takistus samasuunalised kuid palju väiksemad
  • propelleri elemendi tõmme vastupidine, takistus võrdub nulliga
  • propelleri elemendi tõmme vastupidine, takistus samapidie
    5. Millal on takistusmoment vastupidine võrreldes horisontaallennu reziimiga
    a) reeversi ja tuuleveski reziimis
    b) autorotatsiooni ja tuuleveskireziimis
    c) reeversi, autorotatsiooni ja tuuleveskireziimis
    d) nullise tõmbe, reeversi ja tuuleveskireziimis
    e) tuuleveskireziimis
    6. Mingi sammuga propelleri labade seadenurga muutmisel
  • muutub propelleri geomeetriline samm
  • muutub propelleri tegelik samm
  • muutuvad nii geomeetriline kui ka tegelik samm
  • tekib olukord kus igale elemendile vastab erinev samm ja erinev seadenurk
  • tekib olukord kus igale elemendile vastab erinev samm ja sama kohtumisnurk
  • Lennuki pööriselisel laskumisel on:
  • sisemise tiiva kohtumisnurk väiksem kui välimisel tiival,takistusjõud aga suurem
  • sisemise tiiva kohtumisnurk on suurem kui välimisel tiival, samuti ka takistusjõud
  • sisemise tiiva kohtumisnurk on suurem kui välimisel tiival samuti ka takistusjõud
  • sisemise tiiva kohtumisnurk on väiksem kui välimisel tiival, samuti ka takistusjõud
  • sisemise ja välimise tiiva kohtumisnurgad on võrdsed, sisemise tiiva takistujõud on suurem.
  • Lennuki varisemiseks tiivale on vajalikud tingimused
  • kiirus alla lubatu ja kylglibisemine
  • väike kiirus ja yle kriitilise kohtumisnurk
  • kriitiline või üle sellle khtumisnurk ja tiibade tõstejõudude erinevused
  • väike kiirus ja tiibade tõstejõudude erinevus
  • järsk liigutus juhisega või väga tugev libisemine
  • Aerodünaamika IV töö #1
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2009-09-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 33 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor gtilauri Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    1
    doc

    Aerodünaamika

    1.C Propelleri libisemine on positiivne kui propeller avaldab veojõudu ja negatiivne kui propeller pidurdab. 2.D Sirgelabalise propelleri korral seadenurk on sama kõigi propelleri elementide jaoks, iga elemendi jaoks on samm erinev 3.C Propelleri sammu muutmisex nimetataxe propelleri laba seadenurga muutmist. 4.A Lennuki liikumisel sirgelabalise propelleriga on propelleri osapoolsete elementide kohtumisnurgad suuremad kui tüvepoolsetel elementidel 5.C Propelleri kasulikuks võimsuseks nimetatakse propelleri poolt ajayhikus lennuki liigutamiseks tehtavat tööd. 6.A Püsisammuga prpelleri tõmme sõltub lennukiirusest järgnevalt paigalseisus tõmme maksimaalne, kiiruse kasvades tõmbe lineaarne vähenemine, tõmme 0 kiirusel kus propelleri geomeetriline samm on võrdne tegeliku sammuga. 7.A Püsisammuga propelleri kasutegur sõltub kiirusest järgnevalt kasutegur maksimaalne paigalseisus, kiiruse kasvades kasuteguri vähenemine, kasutegur 0 kiirusel kus tõmme võrdub nulliga 8.A P�

    Füüsika loodus- ja tehiskeskkonnas
    thumbnail
    212
    pdf

    Puitkonstruktsioonide materjal 2010

    PUITKONSTRUKTSIOONIDE ABIMATERJAL EVS-EN 1995-1-1:2005 EUROKOODEKS 5 Puitkonstruktsioonide projekteerimine Osa 1-1: Üldreeglid ja reeglid hoonete projekteerimiseks Koostas: Georg Kodi PUITKONSTRUKTSIOONID –ABIMATERJAL 1/106 Georg Kodi TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL ehitiste projekteerimise instituut SISUKORD 1. PUIDU TUGEVUSKLASSID..................................................................................................................... 4 2. MATERJALI VARUTEGURID ................................................................................................................ 10 2.1 Kandepiirseisund ............................................................................................................................. 10 2.2 Kasutuspiirseisund........................................................................................................................... 14 2.3 Elam

    Ehitus
    thumbnail
    26
    doc

    Kivi eksami küsimuste vastused

    1.Ehituskonstruktsioonide Tugevusarvutused tehakse asendis keha raskusjõu arvutuse põhimõtted, arvutuskoormusega Ed=Q*Fk mõjusirge.vaata KA KONSP arvutusskeemid, Ed ­ arvutuskoormus Q ­ LK 16-17!!! tugevusarvutuse alused. osavarutegur Fk ­ Tugevusarvutuses normkoormus. 3. pingete leidmine lähtutakseüldjuhul Konstruktsiooni elementide ristlõikes( avaldised ja elastsusteooriast, arvutuste koormused määratakse tegelik leidmine). aluseks on ristlõikes leitud vastava materj mahumassi ja Kivimüüritise pinged. Kivimüüritise elemendi mahu alusel. tugevuskontrollil omavad tugevuskontrollil omavad Konstruktsiooni suuremat tähtsust normaal ­ suurt tähtsust normaal ­ ja arvutamiseks kas

    Kivikonstruktsioonid
    thumbnail
    252
    doc

    Rakendusmehaanika

    tulemust. Aine „Rakendusmehaanika “ haarab masinate ja mehhanismide projekteerimisprotsessi tervikuna: alates ülesanne püstitamisest ja variantide võrdlusest kuni kolmemõõtmelise modelleerimiseni ja valmiskonstruktsiooni analüüsini. 2 SISSEJUHATUS Masinaks nimetatakse mehhanismi või mehhanismide kooslust, mis on ette nähtud inimese füüsilise või vaimse töö kergendamiseks ja töö tõhususe tõstmiseks. Tänapäeva masinad kujutavad endast mehhatroonikasüsteeme, kus mehaanilised, elektroonilised ja infotehnoloogilised allsüsteemid tagavad tervikliku tööprotsessi. Masinad jagunevad töö-, jõu-, kontroll- ja juhtimismasinateks. Töömasinad on masinad, mis muudavad detailide või materjalide kuju, mõõtmeid ja omadusi või siis teisaldavad mitmesuguseid laste. Jagunevad tehnoloogilisteks masinateks ja transpordimasinateks.

    Materjaliõpetus
    thumbnail
    36
    doc

    Kivikonstruktsioonid

    Tavaliselt kasutatava betooni normsurvetugevus fck ja normnihketugevus f cvk, mida võib arvutustes kasutada, on toodud tabelites (isas lk.2), vastavalt betoonooi tugevusklassile. 4. MÜÜRITISE TÖÖTAMINE. MÜÜRITISE OMADUSED. Müüritise tugevust mõjutavad järgmised tegurid: - kivi tugevus; - mördi tugevus ja konsistents; - kivi pinna puhtus; - kivi pinna siledus; - kivi veeimavus; - vertikaalsete vuukide täitmise aste; - seotise liik; - töö kvaliteet. 4.1. MÜÜRITISE TUGEVUS. Müüritise arvutuslik survetugevus fd = fk / M. Müüritise arvutuslik nihke- (lõike)tugevus fvd = fvk / M. Müüritise arvutuslik paindetugevus fxd = fxk / M. M on müüritise materjali osavarutegur (tabel 1, lk. ) fk on müüritise normatiivne survetugevus, mis sõltub müürikivi normaliseeritud survetugevusest ja mördi liigist. Müüritise normatiivne survetugevus.

    Hooned
    thumbnail
    136
    pdf

    Raudbetooni konspekt

    TTÜ ehituskonstruktsioonide õppetool Raudbetoonkonstruktsioonide üldkursus I Vello Otsmaa Johannes Pello 2007.a Raudbetoonkonstruktsioonide üldkursus 1 SISSEJUHATUS 1 Raudbetooni olemus Raudbetoon on liitmaterjal (komposiitmaterjal), kus koos töötavad kaks väga erinevate oma- dustega materjali: teras ja betoon. Neist betoon on suhteliselt odav kohalik materjal, mis töö- tab hästi survel, kuid üsna halvasti tõmbel (betooni tõmbetugevus on 10-15 korda väiksem survetugevusest). Teras seevastu töötab ühteviisi hästi nii survel kui ka tõmbel, kuid tema hind on küllalt kõrge. Osutub, et survejõu vastuvõtmine betooniga on kordi odavam kui tera- sega, tõmbejõu vastuvõtmine on kordi odavam aga terasega. Siit tulenebki raudbetooni ma- janduslik olemus: võtta ühes ja samas konstruktsioonis esinevad survesisejõud v

    Raudbetoon
    thumbnail
    80
    pdf

    Algoritmid ja andmestruktuurid eksamiks kordamine

    1. Algoritm. Algoritmi keerukus. Ajalise keerukuse asümptootiline hinnang. Erinevad keerukusklassid: kirjeldus, näited. 1.1 Algoritm • Mingi meetod probleemi lahendamiseks, mida saab realiseerida arvutiprogrogrammi abil. • Algoritm on õige, kui kõigi sisendite korral, mis vastavalt algoritmi kirjeldusele on lubatud, lõpetab ta töö ja annab tulemuse, mis rahuldab ülesande tingimusi. Öeldakse, et algoritm lahendab arvutusülesande. • Selline programm, mis annab probleemile õige vastuse piiratud aja jooksul. • Kindlalt piiritletud sisendi korral vastab ta järgmistele kriteeriumitele: o lõpetab töö piiratud aja jooksul; o kasutab piiratud hulka mälu; o annab probleemile õige vastuse. • Parameetrid, mille järgi hinnata algoritmide headust:

    Informaatika
    thumbnail
    65
    doc

    AM kordamiskusimused lopueksamiks ( vastused)

    Tarbimisvoolu järsku suurenemist. Q = f(H) H (surve) ­ var. n (p/min) ­ const. Joonis 15 Karakteristika Q= f (H) rõhu tõusuga tootlikkus süsteemis langeb, mis tuleneb pumba mahulise kasuteguri vähenemisest. Tehase poolt antud lubatud töörõhust (Hlub.) kõrgema rõhuga pikaajaline töö suurendab hammasrataspumba detailide kulumist, väheneb kasutegur ja jõudlus, suureneb ajami tarbitav võimsus. Kruvipumba karakteristik : Kruvipumba karakteristik Q = f(H) ja H= f(Q) kaldenurk oleneb pumba hermeetilisuse astmest. 15 Joonis 16 Joonis 17 Mittehermeetilistel kruvipumpadel on sisemised rõhukaod kõigil tööreziimidel.

    Abimehanismid




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun