Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uurimustöö Facebookist (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuid millest siis selline eelistus?

Lõik failist

EESTI INFOTEHNOLOOGIA KOLLEDZ
FACEBOOK
Ettekanne
Kärolin Kiviste
Tallinn 2010 SISU
Sissejuhatus ............................................................................................................................................. 3 Ülevaade Facebook Inc-ist....................................................................................................................... 4 Statistilisi fakte .................................................................................................................................... 5 Mälestustahvlid ................................................................................................................................... 6 Grupid ja tugigrupid ............................................................................................................................ 6 Sotsiaalse võrgustiku netikett ............................................................................................................. 8 MARKETINGI VÕIMALUSED ..................................................................................................................... 9 Gossip .................................................................................................................................................... 11 Kokkuvõte .............................................................................................................................................. 12 KASUTATUD MATERJAL ......................................................................................................................... 13 Videod ............................................................................................................................................... 13
2 SISSEJUHATUS
Wikipedia annab päringule ,, social networking websites" 179 erinevat lehekülge. Nende eesmärk ning kasutajad on väga erinevad, kuid see näitab, et paljudele inimestele on sotsiaalseks suhtluseks selliseid veebilehti vaja.
Siiski tundub, et mõned lehed on populaarsemad , kui teised. 2007.a detsembris tehtud uuringu kohaselt selgub , et erinevates regioonides on erinevad lehed populaarsed (P-Ameerika: MySpace, Facebook, Bebo; L-Ameerika: Orkut , Hi5, Metroflog; Aasia - Okeaania : Friendster, Cyworld, Orkut; Euroopa: Bebo, MySpace, Skyblog, Facebook, Netlog). Kuna uuring on juba 2 aastat vana, siis tulemused on kindlasti muutunud. Kuid millest siis selline eelistus? Mõned eksperdid arvavad, et tänaseks erinevate lehtede populaarsus liigitunud pigem huvide järgi: näiteks MySpace on rohkem keskendunud muusikasõpradele.
Erinev eelistus tuleneb kindlasti ka lehekülgede tõlkimiskiirusest, Facebooki populaarsus kasvas kindlasti Indias pärast 2008 aastat, kui Facebook tõlgiti kohalikku keelde.
Ajavahemikul detsember 2009 ­ märts 2010 viidi Webcredible poolt läbi küsitlust enam kui 1100 online kasutaja hulgas, kust uuriti milline võrgustiku leht on kõige lihtsam kasutada. Facebook (50%) ja Twitter (19%), Linkedln (5%), MySpace (4%), Muud ­ Tagged, Orkut,MyNetFriends (7%). Arvatakse, et lihtsus on seotud ka lehe enda populaarsusega.
Kuna Facebooki (FB) näol on tegemist siiski ühe suurima sotsiaalse võrgustiku lehega, on kummaline, et eestikeelses wikipedias pole infot Mark Zuckerbergi kohta ning väga kokkuvõtlik lõik lehe enda kohta. Seepärast on käesolev ülevaade koostatud.
3 ÜLEVAADE FACEBOOK INC-IST
Mark Elliot Zuckerberg (14.05.1984) on üks Facebooki asutajatest ning hetkel FB tegevdirektor . Valitud Forbesi poolt 158le kohale ,,2009.aasta 400 rikkaima ameeriklase" edetabelis. Tema varade väärtust hinnatakse umbes üle 2 miljardi dollari.
4.veebruar 2004 ­ asutati Harvardis Facebook. Selle algne idee oli moodustada koolides väljaantava aastaraamatu veebiversioon. Algselt tehti leht küll Harvardi jaoks, kuid seejärel otsustas Zuckerberg lisada ka teised koolid. Esimesed siis Stanford, Dartmouth, Columbia, Cornell ja Yale. Samuti koolid, kellel olid sotsiaalsed kontaktid Harvardiga.
2004.aasta suveks kolis Zuckerberg koos Moskovitzi ja teiste sõpradega Palo Altosse

Vasakule Paremale
Uurimustöö Facebookist #1 Uurimustöö Facebookist #2 Uurimustöö Facebookist #3 Uurimustöö Facebookist #4 Uurimustöö Facebookist #5 Uurimustöö Facebookist #6 Uurimustöö Facebookist #7 Uurimustöö Facebookist #8 Uurimustöö Facebookist #9 Uurimustöö Facebookist #10 Uurimustöö Facebookist #11 Uurimustöö Facebookist #12 Uurimustöö Facebookist #13
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-11-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 145 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kaspar94 Õppematerjali autor
Ettekanne

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
13
docx

Nakkusturundus

Mõistet on kasutatud ka teiste ebatavalist turundustegevuste (skandaalsed sõnumid, laternapostidele kleebitud teated) iseloomustamiseks, mis pole aga õige. Nakkusturundus on ikkagi teadlikult ettevõtte turunusstrateegiasse haaratud tegevus (Luik, 2008: 129). 2. MEEDIUMID Parimateks meediumiteks ehk nakkusturunduse vahendajateks on võrgustikud, mis on kiired, odavad ja populaarsed. Parim lahendus on muidugi veeb, eelkõige sotsiaalsed suhtlusvõrgustikud nagu Facebook, MySpace, Twitter jne. Lisaks sotsiaalvõrgustikele on kasutusel ka e-maili ja kiirsuhtlusprogrammide vahendusel leviv nakkusturundus ning muidugi ka kõige vanem ja klassikalisem meedium: inimene, nimelt siis suust suhu leviv reklaam (Luik, 2008: 130). Ideaalis on võrgustike kaudu toimuv kampaania nii tõhus, et jõuab peavoolukanalitesse uudislugude ja saatelõikude kaudu ehk ajakirjandusliku sisu osana. 2.1 Populaarseimad meediumid

Turundus
thumbnail
3
docx

Facebookist lähemalt

Facebook Teemaks on Facebook. Käesolevas referaadis räägin sellise internetiportaali nagu Facebook telgitagustest. See esialgu seksikate tudengiplikade hindamiseks mõeldud arvutiprogramm on vallutanud maailma. Facebook on veebipõhine suhtlusvõrgustik, mida omab ja käitab eraõiguslik äriühing Facebook, Inc. Suhtluskeskkonna kasutajad saavad lisada sõpru, saata neile sõnumeid ja uuendada oma isiklikke veebilehti, et teavitada oma sõpru enda jaoks olulistest sündmustest ning jagada pilte. Lisaks saavad kasutajad ühineda võrgustikega, mis on organiseeritud linna, töökoha, kooli ja regiooni järgi. Veebilehel on hetkel rohkem kui 500 miljonit aktiivset liiget. Aktiivseks loetakse kasutajat, kes on sisenenud viimase 30 päeva jooksul. Numbritest natuke: (seisuga 01. Jan. 2010.) * 2010

Kirjandus
thumbnail
30
docx

Turundusvõimalused Facebookis

........................................................................................................................2 1. SOTSIAALMEEDIA OLEMUS JA RAKENDAMINE TURUNDUSKANALINA.............3 1.1. Sotsiaalmeedia olemus..............................................................................................................3 1.2. Sotsiaalmeedia rakendamine turunduskanalina.....................................................................4 1.3. Sotsiaalmeediavõrgustik Facebook..........................................................................................6 2. FACEBOOK TURUNDUSKANALINA................................................................................8 2.1. Facebooki fännilehed................................................................................................................8 2.2. Facebooki postitused.................................................................................................................9 2.3

Turundus
thumbnail
21
docx

Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused

Praegune maailm on sellele sarnane- Nõukogude Liidus oli keelatud valitsuse halvustamine, tänapäeval on keelatud sponsorite vastased seisukohavõtud. Miljonid inimesed üle kogu maailma on ühe või mitme sotsiaalvõrgustiku liikmed ning omavad ligipääsu internetile. Nad pidevalt täiendavad oma netiprofiili, jagades fotosid ja mõtteid sõprade-tuttavatega. Selleks kulutatakse tunde selleks, et püsida kursis kõigega, mida nende sõbrad ja tuttavad sotsiaalvõrgustikes jagavad. Facebook Facebook on internetipõhine suhtlusvõrgustik, mis loodi 2004. aastal Mark Zuckerberg koos kaasõpilaste Dustin Moskovitzi ja Chris Hughesi poolt, kui õppisid Harvardi Ülikoolis informaatikat. Veebilehe kasutajaõigusi anti algul vaid Harvardi ülikooli õpilastele, kuid seda laiendati ka teistele ülikoolidele Bostonis. Hiljem suurenes leht kõigi üliõpilasteni, seejärel keskkooli õpilasteni ja lõpuks igaüheni, kes on vanuselt kolmteist või vanem. Veebilehe nimi

Ühiskonnaõpetus
thumbnail
8
doc

Suhtlusportaalid

Definitsiooni järgi sada üks protsenti sotsiaalne võrgustik. Algselt võimaldas leht isikliku profiili loomist, piltide, informatsiooni lisamist ning teiste kasutajate piltide hindamist ja kommenteerimist, samuti portaalisisest kirjade vahetamist kasutajate vahel. Hiljem lisati tasulised teenused nagu mobiilsed sõnumiteenused, mis suuremat kasumit teeniks, seniajani oli põhiline reklaami müümine. Orkut sai alguse 2004. aastal ning Facebook 2005. aastal ent jõudis laiema kasutajaskonnani ning sealhulgas Eestisse paari aasta pärast. Kõik kolm mis mainitud said, võimaldavad tasuta ilma kutseta registreerumist ning osad neist lubavad registreerida vaid teatud vanuses kasutajaid. Näiteks Orkutis ja Facebookis on vanuse alampiiriks 13 aastat. Rate.ee lubab programmiliselt registreeruda ka 6-aastastel. 2 Rate

Informaatika
thumbnail
18
pdf

Praktiline ülesanne e-turundus

TALLINNA TÖÖSTUSHARIDUSKESKUS PRAKTILINE ÜLESANNE E-TURUNDUSES Referaat Juhendaja: Sirje Schumann Koostaja: Merily Kokk VLOGge21 TALLINN 2022 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................ 3 Kodulehtede võrdlus .................................................................................................... 4 Kampaania .................................................................................................................. 5 Uudiskirjade võrdlus .................................................................................................... 6 MTÜ VIKIPEEDIAST ................................................................................................... 8 Organisatsiooni blogi ............................................................

Baas Logistika
thumbnail
8
odt

Interneti turundus ja sotsiaalvõrgustike tutvustus

.................................................................................4 Müügile orienteeritud veebileht.......................................................................................................5 Müügikontaktide loomine................................................................................................................5 Eestis enim levinud suhtlusvõrgustike tutvustus..................................................................................5 FACEBOOK....................................................................................................................................5 ORKUT............................................................................................................................................6 RATE...............................................................................................................................................7 Kasutatud kirjandus..............................................

Ökoloogia ja keskkonnakaitse
thumbnail
30
docx

Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju

suurt rooli noormehed Taanist. Nende postitust nähes tulin ideele neid järgida (vt. Lisa 1). Teema valimisel sai määravaks see, et olen ise sotsiaalmeedia kasutaja ning soovisin teada saada, kuidas levivad ning mõjuvad postitused. Uurimistöös kasutatud uurimismeetodiks on tegevusuurimus. Töös on kolm peatükki ja kolmteist alapeatükki. Töö teoreetilises osas uurisin sotsiaalmeedia liike ning kanaleid. Praktilise osa tarbeks postitasin sotsiaalmeediasse Facebook ühe pildi ja ühe video. Pildil ning videos palusin inimestel postitust jagada. Töö eesmärgiks oli uurida postituste mõju ning levikut. Lisaks sellele selgitada välja, missuguses formaadis postitused inimestele rohkem huvi pakuvad. Töö teoreetilise osa informatsiooni sain ma internetist. Saadud informatsioon oli mahukas, mistõttu ei tekkinud vajadust haarata mõne raamatu järele. Lisaks vaatasin erinevaid uudiseid sotsiaalmeedia mõju kohta.

Meedia




Kommentaarid (3)

siukemees profiilipilt
siukemees: Jah. Vägagi sisukas. Mõnele võib olla võib keerukaks jääda.
17:55 18-10-2012
kitike profiilipilt
A U: Väga hariv, eriti statistika osa.:)
14:30 17-01-2011
wonder profiilipilt
wonder: väga hea material
20:02 14-12-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun