Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tööintervjuu küsimused administraatori ametikohale (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on Teie tugevad omadused ning millised on nõrgemad?
  • Kui palju oskate rääkida meie ettevõttest?
  • Mida meie ettevõte pakub?
  • Mis põhjustel lahkusite oma eelmiselt töökohalt?
  • Kui tugev on teie keelteoskus?
  • Milliseid keeli ja kui kaua olete õppinud?
  • Kui kiiresti kohanete uues kohas?
  • Millised on edasised plaanid 2 aasta lõikes?
  • Mis oleks Teie suurimaks motivaatoriks?
  • Kellena Te hetkel näete ennast 10 aasta pärast?
  • Millised erialaained olid Teie lemmikud?
  • Kuidas on eelnev töökoht seotud meie poolt pakutava ametikohaga?
  • Miks me peaksime just Teid sellele ametikohale valima?
  • Milline tööaeg Teile sobib?
  • Millist tunnitasu sooviksite?
  • Kuidas jaotasite ülesanded?
  • Kuidas ettevõetu toimis?
  • Midagi endast rääkida?

Lõik failist

Tööintervjuu küsimused administraatori ametikohale
Vestlusel on noor neiu , kes on omandanud hotelliteeninduse eriala ning omab aastast töökogemust klienditeenindaja valdkonnas.
  • Rääkige mulle endast. Millised on Teie tugevad omadused ning millised on nõrgemad?
  • Kui palju oskate rääkida meie ettevõttest? Kas olete ka kursis toodete/teenustega, mida meie ettevõte pakub?
  • Mis põhjustel lahkusite oma eelmiselt töökohalt?
  • Kui tugev on teie keelteoskus ? Milliseid keeli ja kui kaua olete õppinud?
  • Kas oskate hinnata ka oma koostöövõimet?
  • Kui kiiresti kohanete uues kohas?
  • Millised on edasised plaanid 2 aasta lõikes?
  • Kas Teil on ka hobid/ harrastused ?
  • Kas olete kursis ka erinevate rahvuste kommete /tavadega?
  • Mis oleks Teie suurimaks motivaatoriks?
  • Kellena Te hetkel näete ennast 10 aasta pärast?
  • Kas meie poolt pakutav töökoht sobib ka Teie tulevikuplaanidega ning karjääriloomise võimalustega?
  • Millised erialaained olid Teie lemmikud?
  • Kuidas on eelnev töökoht seotud meie poolt pakutava ametikohaga?
  • Kas Teid soovitas keegi meile kandideerida või leidsite ise meid?
  • Miks me peaksime just Teid sellele ametikohale valima?
  • Milline tööaeg Teile sobib?
  • Millist tunnitasu sooviksite?
  • Kuna saaksite alustada?
  • Kuna administraatori ametikoht nõuab väga suur vastutust ja pühendumist, esitaks Teile ühe situatsiooniküsimuse.
    Kirjeldage olukorda, kus teil oli vastutav ning koordineeriv roll. Missugused olid tingimused? Kuidas jaotasite ülesanded? Kuidas ettevõetu toimis?
  • Kas Teil on ka omalt poolt meie veel midagi endast rääkida?
  • Tööintervjuu küsimused administraatori ametikohale #1
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-10-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor KKa Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    16
    doc

    CV online

    CV CV eesmärk Koostades oma CV-d on teie eesmärgiks veenda tulevast tööandjat selles, et just teie olete sobiv kandidaat antud ametikohale. Seetõttu analüüsige, millised on just antud ametikohale esitatavad nõudmised. Lisaks konkreetsele kuulutusele või informatsiooniallikale on kasulik otsida täiendavat informatsiooni antud firma kohta kas interneti vahendusel, ajakirjandusest või muudest allikatest. Järgmise sammuna analüüsige enda senist kogemust, omandatud teadmisi ja oskusi ning hinnake, millised teie omadused vastavad kõige paremini esitatud nõudmistele. CV põhilised alajaotused on: ISIKUANDMED  Nimi  Sünniaeg ja –koht  Rahvus

    Ainetöö
    thumbnail
    20
    doc

    Värbamise ja valiku dokumendid

    KOV, kohaliku omavalitsuse allettevõte Värbamine ja valik Traktoristi ametikohale Liis Peet, Lailo Halilova, Sirje Lehtmaa 9/27/2009 ESITLUS Agu Vahuri raamatust „Tõhus värbamine“ leiab mitmeid põnevaid mõtteid värbamisest. Nii ärijuhtimine kui psühholoogia on teaduse mõistes sotsiaalteadused, mille ennustav väärtus on hüpoteetiline ehk enamikel järeldustel on tõenäosuslikud piirangud. Värbamine oleks justkui kaunite kunstide hulka kuuluv valdkond, kus otsuseid tehakse „maagilise klaaskuuli“ pealt ennustades

    Personalitöö dokumentatsioon ja selle juriidilised...
    thumbnail
    19
    doc

    Äriplaani koostamine

    3.4 Reklaam/Lisandväärtus/Müügiagendid Märkus: Kuigi see peatükk võib Eesti talunikule mittevajalik tunduda, on see tähtis põllumajanduslike ettevõtete jaoks. Võib olla üsna rakse klientide tähelepanu äratada, neile teie toote olemasolust teada anda ja seletada, miks nad seda ostma peaksid. Aga kuna see on teie äri edukuse jaoks väga oluline, on tähtis mõelda, kuidas, kus ja millal te oma kliendini püüate jõuda. Siin on mõned küsimused, mille peale võiks mõelda: · Kas te suhtlete oma kliendiga müügiagendi või reklaami kaudu, või mingil muul viisil? 9 · Kui kavatsete kasutada reklaami, seletage, kas selleks on eelarve, kui palju, kus ja millal te kavatsete reklaamida. · Kas te müüte oma tooteid ise? · Kui kasutate müügiagente, siis kes nad on? Kas te korraldate neile väljaõppe

    Majanduse alused
    thumbnail
    46
    doc

    Konspekt Personalijuhtimine 2013

    ning ümberkorraldamine, personali värbamine, valik, adapteerimine, personali arvestus ametikohtade, isikuandmete, puhkuste, pensionide jne osas, ametikohtade ning personali hindamine, atesteerimine, arendamine, koolitus, karjääri planeerimine, edutamine, ümberpaigutamine, rotatsioon, töösuhte lõpetamine, motiveerimine ja palgakorraldus, info- ja töökorraldus, töökeskkonna ja töökaitse ning töötajate tervise ja töövõime säilitamisega seotud küsimused. Personalitöö arendamine on personalitöö eri valdkondade süsteemne ja sihipärane edasiarendamine lähtuvalt organisatsiooni toimimise ja keskkonna muutuste monitooringust ja hindamistulemustest. Personalitöö kvaliteet on personalitööle iseloomulik arenguseisund antud hinnataval ajahetkel. Personalitöö kvaliteeti mõõdetakse organisatsioonis väljatöötatud kriteeriumite ja indikaatorite abil.

    Personalijuhtimine
    thumbnail
    21
    docx

    Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem?

    Mismoodi teie sellises olukorras käituksite?" Klient toob välja tegeliku põhjuse ja sul on võimalik müük lõpetada. Kui ta aga vastab selle peale: "Ei oska öelda", siis on tõenäoliselt probleemiks raha. Uuri, kas küsimus on rahas ja seejärel saad juba kasutada teisi lõpetamise viise. 7. Küsimuse closing Agendil tuleb suunata klienti veelkord ,,jah" ütlema, korrates selle vastuse saamiseks veelkord üle olulisimad küsimused, mis müügivestluse käigus on läbi räägitud. Näide: Agent: ,,On vaid neli küsimust jäänud ja kolmele olete te juba jaatavalt vastanud. Käime need üle: kas teile meeldib see toode?" Klient: ,,Jah, meeldib enam vähem küll." Agent: ,,Väga hea. Kas te näete selles kasu?" Klient: ,,Noh, näen küll." Agent jätkab: ,,Suurepärane. Kas te saaksite endale seda põhimõtteliselt lubada?" 16 Klient: ,,Põhimõtteliselt saaks."

    Müügitöö alused
    thumbnail
    323
    doc

    Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

    AKTIIVÕPPE MEETODID TÖÖLEHED Merlecons ja Ko OÜ 0 SISUKORD AKTIIVÕPPE MEETODID I.....................................................................5 AJALEHT...................................................................................................6 EBASELGE JA SELGE EESMÄRK..........................................................6 EBAVÕRDSED VAHENDID.................................................................10 ELUVESI...................................................................................................12 ENESEKEHTESTAMINE.......................................................................18 GRUPIKÄITUMINE...............................................................................21 HEA JA EDUKAS INIMENE.................................................................22 INTERVJUU.......................................................

    Isiksusepsühholoogia
    thumbnail
    27
    doc

    Klienditeenindus

    küsimus: "Arvestades eelpooltoodud definitsiooni, kas olete määratlenud oma konkurentsieelised?" 8)Vead koolituses Väga vähesed asutused pakuvad töötajatele isikliku arengu programme. Näiteks, kuidas saavutada positiivset suhtumist, kuidas seada ja saavutada oma eesmärke jne. Kui sellist laadi õpet ei pakuta, siis saab see saatuslikuks just eesliini töötajatele, kes peavad teadma, et kõik saab alguse positiivsest suhtumisest, mitte aga asutuse poliitikast või juhistest. Siit taas küsimused: "Kui palju Teie oma töötajatele pakute isikliku arendamise erinevaid programme?" ja "Kes seda kõige rohkem vajavad?" Klienditeenindus on keeruline valdkond, mida juhtida ja milles töötada. Pealtnäha viisakas ja tähelepanelik käitumine võib osutuda hoopis klienti ärritavaks ja kliendisuhet ohustavaks. Alljärgnevalt klienditeenindajate viis kõige tüüpilisemat viga, mida korratakse päevast päeva. Naiste põhipatud töö juures: Telefoni vastu võttes ainult oma eesnime ütlemine

    Sotsiaaltöö
    thumbnail
    40
    docx

    PERSONALIOTSING EESTI INFO- JA KOMMUNIKATSIOONITEHNOLOOI GA ETTEVÕTETES TEGEVJUHI JA PROJEKTIJUHI NÄITEL

    tegevjuhina ning on erinevate IKT sektori ettevõtete asutaja ning osanik. See tähendab, et ta on kokku puutunud nii tegevjuhi kui projektijuhi tööga, kuid ka neile ametikohtadele inimeste otsimisega. Marius Arrase puhul on ka oluline, et ta on töötanud IKT ettevõtetes juhtivatel kohtadel nii Eestis kui ka välismaal ning ta on olnud üks alusepanijast mitmetele edukatele IKT ettevõtetele. Süvauuringus keskenduti kahele ametikohale: projektijuhile ja tegevjuhile. Autor valis just need ametikohad, sest neid võib pidada IKT ettevõtte edukust silmas pidades kõige määravamateks, kuigi ei saa alatähtsustada ka teisi ametikohti. Tegevjuht määrab ära ettevõtte tegevuse suunad ja projektijuht on projektide elluviimisel peamine vastutaja ehk temast sõltub projektide õnnestumine. Tarkvaraarenduse valdkonnas (eelküsitluses tuli välja, et

    Aastatöö




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun