Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turismi trendid Euroopas (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milline on suurim trendide muutus viimastel aastatel?

Lõik failist

Turismi trendid Euroopas,
European Travel Commission, September 2006
http://www.etc-corporate.org//DWL/ETC_Tourism_Trends_for_Europe_09-2006_ENG.pdf

I VÄLISKESKKOND


  • Pensioniealised on jätkuv trend: rohkem aega ja raha ning kõrgema vanuseni aktiivsed. Samas on trend pensionite kasvu peatumise suunas ja pensioniea pikenemise suunas. (Pensionäride suhe tööga hõivatutesse kasvab. L.S.)
  • Beebibuumi lapsed on tänased noored. Arvukas sihtgrupp, vanemate poolt hästi doteeritud, ka endal tulud kasvavad, üksikute osakaal suur.
  • Traditsiooniline kaks vanemat ja kaks last peremudel hakkab kaduma. Tihti on vanemad tööga hõivatud teistes riikides ja lähisugulaste külastus on muutumas turismi trendiks.
  • Hiina, India ja Venemaa piiritu turismiturg.
  • Vaba aja kasv. Kasvab nende inimeste arv, kelle on piisavalt raha ja ka aega. Varem oli kaks tüüpi, kellel raha palju, sellel aega vähe ja vastupidi.
  • Tehakse rohkem reise, kuid samas lüheneb reisi kestus.
  • Kasvab nõudlus “kõik ühest kohast” pakettide järgi ja jätkub nõudlus “ koosta ise pakett ” järgi.
  • Kasvav trend on nn. aasta akadeemilisel puhkusel või enda arengu jaoks vabaks võetud “elu reis”, mille jooksul toimub loovuse, oskuste, isiksuse areng, tervise taastamine vms.
  • Tervise- ja kultuuripuhkus vanematele, seiklusturism noortele.

    KESKKONNA FAKTORID
  • Kliimamuutused, näiteks Veneetsia merevee tase, Inglismaa Themsi üleujutus.
  • Turismisektori jaoks vajalik kriisjuhtimise kava ja potentsiaalsete kriisikollete avastamine.
  • Nõudlus hooajaväliste pakkumiste järele.
  • Vajalik eraldada finantse looduskeskkonnale tekitatud kahjude ennetamiseks ja korvamiseks.
  • Kliima mõjutamise maksud .
  • Loodustoodete tarbimine.
  • Öko- ja loodusturismi kasv.
  • Jätkusuutlike toodete arendamine ja turundus ning selle läbi tarbijate keskkonnateadlikkuse tõstmine.

    MAKROMAJANDUSLIKUD TRENDID
  • Sisemajanduse kogutoodangu kasv inimese kohta enam kui 2% aastas.
  • Regioonide arengu tulemusena kasvab regioonidevaheline suhtlemine .
  • Turismi jaoks tähendab see globaalset konkurentsi, uusi turismipiirkondi, vajalik sihtkoha turundus , nooremate väärtushinnangud ja ootused on mõjutatud globaliseerumisest, väljaspool kodumaad õppivad ja töötavad inimesed, turismi tööjõu turg globaliseerub.

    POLIITILISED FAKTORID
  • Maksukoormuse kasv.
  • Turvalisuse, tervise ja immigratsiooni nõuete tõus.
  • Piiriülene müük ja vastuseis sellele.
  • Riigipiiride kadumine.
  • Turismi jaoks tähendab see: rohkem tähelepanu turvalisusele ja tervisele ning turismipiirkonna mainele; brändi väljatöötamine ja hoidmine; internetipakkumiste ühendamine; pensioniea pikenemine.

    II TARBIJATE TRENDID
  • Eeldatakse suhtlemist reaalsete kohalike inimestega, mitte turismikorraldajatega.
  • Kõrge kvaliteediteadlikkus.
  • Korduvkülastajatele orienteerumine .
  • Vabatahtlikud turistidena.

    ELUSTIIL
  • Paljud inimesed otsivad paremat paika ja neile tundub, et mujal on elu parem. Sellest vajadus unikaalsuse järele.
  • Reisimine ei ole paljude jaoks enam luksus vaid tavaline elu osa.
  • Vanemas eas lapsevanemateks saamine ja palju üksikuid majapidamisi.
  • Grupiviisiline ja kogukondlik õppimine on muutumas trendiks.
  • Terviseturism .
  • Heaolu, tervis, treeningud, stressijuhtimine.
  • Turismisektoris on vaja välja arendada rohkem nišitooteid, võimaldada kogeda turvaliselt, arendada vaimule ja hingele suunatud tooteid ning kombineeritud tooteid.

    III REISITOOTED JA TURUNDUS
  • Reisijad otsivad teiste tarbijate nõuannet internetis (blogides). Palud kogenud reisijad teavad rohkem nišitoodetest kui mõned pakkujad.
  • Internetiturundus ja uued uurimismeetodid .
  • Avaliku ja erasektori partnerlus .
  • Turismisektori jaoks on oluline:
  • Internetiturundus on järgmise põlvkonna reisipakkumiste levitamisel valdav. Praegu kasutatakse internetti ainult reklaamiks ja ei kasutata loominguliselt.
  • Tarbijate motivatsioonide ja huvide teadasaamine interneti teel paremaks segmenteerimiseks ja positsioneerimiseks.
  • Unikaalse müügiargumendi väljatöötamine, kusjuures kogemine ja sümbolid on olulised.
  • Personaliseeritud tooted
  • Väiksem reisieelarve
  • Reiskorraldajatele uued väljakutsed ja rollid – lisaväärtuse loomise vajadus.

    TRANSPORT
  • Parklad
  • Lennureiside vähendamine
  • Rongiliikluse parandamine
  • Kruiisireisid.

    MAAKODUDE TURISM
  • Iseteenindava turismi kasv

    INFORMATSIOONITEHNOLOOGIA KIIRE ARENG
  • Sidevahendid
  • GPS.

    Milline on suurim trendide muutus viimastel aastatel?
    Tutvu Digital Tourism
    http://etc-digital.org/wp-content/uploads/2013/09/ETC_US_Report.pdf
  • Turismi trendid Euroopas #1 Turismi trendid Euroopas #2
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-12-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 8 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor kooliplika1 Õppematerjali autor
    I VÄLISKESKKOND

     Pensioniealised on jätkuv trend: rohkem aega ja raha ning kõrgema vanuseni aktiivsed.

    Samas on trend pensionite kasvu peatumise suunas ja pensioniea pikenemise suunas.

    (Pensionäride suhe tööga hõivatutesse kasvab. L.S.)

     Beebibuumi lapsed on tänased noored. Arvukas sihtgrupp, vanemate poolt hästi

    doteeritud, ka endal tulud kasvavad, üksikute osakaal suur.

     Traditsiooniline kaks vanemat ja kaks last peremudel hakkab kaduma. Tihti on

    vanemad tööga hõivatud teistes riikides ja lähisugulaste külastus on muutumas turismi

    trendiks.

     Hiina, India ja Venemaa piiritu turismiturg.

     Vaba aja kasv. Kasvab nende inimeste arv, kelle on piisavalt raha ja ka aega. Varem oli

    kaks tüüpi, kellel raha palju, sellel aega vähe ja vastupidi.

     Tehakse rohkem reise, kuid samas lüheneb reisi kestus.

    Kasutatud allikad

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    15
    docx

    PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS

    VÕRUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS Turismi õppetool TT- PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS Hindeline arvestustöö õppeaines ,,Turismi planeerimine" Juhendaja õpetaja Eda Veeroja Väimela 20 SISUKORD SISSEJUHATUS Valisin sihtkohaks Hiiumaa, kuna see tundus olevat huvitav ning soovin sihtkohta paremini tundma õppida. Varjatud põhjuseks on see, et soovin ise Hiiumaad lähitulevikus külastada ­

    Turismimajandus
    thumbnail
    9
    odt

    Turismi vormid

    orienteeruda on püütud erinevaid turismivorme defineerida ja lahti mõtestada, grupeerida. Rääkides turismivormidest räägime näiteks maaturismist, taluturismist, loodusturismist, suusaturismist, kultuuriturismist, kruiisiturismist, mereturismist, spaaturismist, äriturismist, seksiturismist. Seda loetelu võib jätkata veel väga pikalt. Järgnevalt püüame lahti seletada mõned mõisted. Need ei mahu kõik ühele tasemele. Iga turismivorm võib olla säästev turism, seega on see laiem kategooria kui näiteks suusaturism või sporditurism. Üks turismvorm võib mahtuda mitme teise turismivormi sisse või alla. Säästev turism Säästva turismi all mõistetakse kogu turismisektori vastavust säästva arengu põhimõtetele. Säästva turismi mõiste hõlmab seega muuhulgas ka massiturismi, nii lennuja laevaliine, restorane, hotelle, kuurorte jne. kõigil ja kõikjal tuleb kohandada end säästva arengu nõuetega

    Eestimaa tundmine
    thumbnail
    10
    odt

    Eesti olulisemad arengusuunad toiduainetööstuses, turismis ja puhkemajanduses.

    pärast maailma-majanduses. Tähtis on tutvustada individuaalseid omadusi, kultuuri, ajalugu ja väärtusi ning tuua välja oluline olemaks meeldejääv ja koheselt äratuntav. Väljakujunenud traditsioonid on olulised toidusektori jätkusuutlikkuse tagamisel. Eesti liitumine Euroopa Liiduga on mõjutanud kohaliku põllumajanduse ning toidusektori positsiooni, mõju avaldavad ka üldised maailmas levivad trendid, milleks on globaliseerumine, turgude integreerumine ning kaubanduse libareliseerumine. Riiklikke turundusmeetmeid ei ole seni eriti ulatuslikult rakendatud. Üldine turumajandusest arusaamine on sellele vaatamata süvenenud, samuti on mõistetud tarbijale orienteerituse tähtsust. Pärast Eesti taasiseseisuvmist on põllumajandussaaduste toomine langenud . Peamisteks piiravateks faktoriteks on : 1.) piiratud juurdepääs lääne turgudele 2

    Põllumajandus
    thumbnail
    5
    docx

    Puhkusreiside trendid

    PUHKEREISIDE TRENDID TURISMISEKTORIS Puhkereisid muutuvad järjest populaarsemaks, seetõttu ongi teema üleskerkinud. Puhkereiside trende on oluline uurida, sest paljudele riikidele on turism väga oluline sissetulekuallikas. Turism on kasulik nii ettevõtjatele kui ka riigile. Kui vaadata laiemalt, siis on turism tähtis ka kohalikele elanikele, sest nii tutvub uute inimestega, saab omandada uusi oskusi ja teadmisi ning avardada maailmapilti. Oluline on teada, kuidas trende enda kasuks tööle panna. Artikli eesmärgiks on teada saada, mis on viimaste aastate turismitrendid ja milliseid uusi trende on oodata. Teema autor uurib artiklis eestlaste eelistusi välismaal, kui ka välismaalaste eelistusi Eestis. Teema uurimine aitab mõista, millised on trendide kitsaskohad ja kuidas neid lahendada

    Turism



    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun