Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tarbijakäitumine (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Tarbijakäitumine
Iseseisev töö
EMT vs  Tele2
Kristiina  Tammik
EMT lühitutvustus
1991
Eesti juhtiv mobiilsideoperaator nii era- kui ka äriklienditurul, kõnesides ja 
mobiilses internetis
mobiilisektori innovatsiooni - ja kvaliteediliider
4G-võrk katab üle 95% Eestist
Koostöö Elioniga võimaldab pakkuda klientidele kogu 
telekommunikatsiooniteenuste spektrit
TeliaSonera gruppi kuulumine annab võimaluse tuua rahvusvaheline  know -how 
Eestisse ning eksportida siinset teadmist välismaale
2013. aasta lõpuks 868 000 klienti
EMT innovatsiooni näited
EMT innovatsiooni näited:
1998 – Eesti esimese GSM 1800 võrgu  avamine
2000 – mobiilse positsioneerimise ja ja WAP teenuse turuletoomine
2000 – mobiil- parkimine  (rahvusvahelise GSM  Assotsiatsiooni  aastaauhinna 
nominent innovaatilisema teenuse kategoorias)
2001 – GPRS teenuse turuletoomine esimesena Eestis
2003 – MMS – teenuste avamine
2004 – EDGE turuletoomine esimesena Eestis
2005 – 3G turuletoomine esimesena Eestis
2006 – 3,5G (HSDPA) turuletoomine esimesena Eestis
2007 – Mobiil-ID turuletoomine esimesena Eestis
Tele2 lühitutvustus
1997 – Q -2001 Q GSM – Tele2
Rootsi päritolu rahvusvaheline telekommunikatsioonikontsern
pakub teenuseid 29 miljonile kliendile 22 riigis
leviala katab 94% Eestimaast
2013. aasta lõpus oli Tele2l 503 000 klienti.
Tele2 innovatsioon seisneb kulude kokkuhoius.
Tarbimisnõudlus
Mõlemal mobiiloperaatoril kõrge – Tele2 pakub paremat hinda, EMT 
innovaatiliselt uusi teenuseid ning nende kvaliteeti.
Konkurents
Oligopol . Lisakonkurent  Elisa (Tele2ga üsna sarnaste püüdlustega)
Konkurents  on mõlemal teenusepakkujal tihe, mis tähendab seda, et 
hinnaelastsus on üpris madal. 
Tele2 konkurentsieelis : hinnaliider
EMT konkurentsieelis: innovaatilisus & kvaliteet
Margiteadlikkus
Mõlemal võrreldaval brändil on väga kõrge margiteadlikkus.
Margilojaalsus
Tele2 on spontaanselt  mainitud  brändide seas viiendal kohal, EMT seitsmendal.
Telekomi ja finantsi ja infra vallas on Tele2 esimene, EMT teine(Elisa kuues).
Hind
Hinnatundlikkus mõlemal mobiilsideoperaatoril madal.
Teenusepakkuja vahetamine hinna tõstmise tõttu on liiga kulukas ning 
aeganõudev. 
Hinnad pole mobiilsideoperaatoritel väga erinevad.
Hoiakud
Tarbijad on väga nõudlikud(kõne- või internetikvaliteet)

Vasakule Paremale
Tarbijakäitumine #1 Tarbijakäitumine #2 Tarbijakäitumine #3 Tarbijakäitumine #4 Tarbijakäitumine #5 Tarbijakäitumine #6 Tarbijakäitumine #7 Tarbijakäitumine #8 Tarbijakäitumine #9 Tarbijakäitumine #10 Tarbijakäitumine #11 Tarbijakäitumine #12 Tarbijakäitumine #13 Tarbijakäitumine #14 Tarbijakäitumine #15 Tarbijakäitumine #16 Tarbijakäitumine #17
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 17 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-06-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 28 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kristiina.tammik Õppematerjali autor
Iseseisev töö
EMT vs Tele2

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
thumbnail
268
pdf

Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Baas Logistika



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun