Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

SWEDBANK (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida tähendab olla ihaldusväärne tööandja ?
 
Säutsu twitteris
Swedbank
EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR
Juhtimise Instituut
Personalijuhtimine




SWEDBANK
Grupitöö




Juhendaja : Eneken Titov
Tallinn 2011
SISSEJUHATUS
Swedbank on juhtivaks pangaks Rootsis, Eestis, Lätis ja Leedus. Swedbank on universaalpank pakkudes teenuseid oma koduturgudel Rootsis, Eestis, Lätis ja Leedus nii eraisikutele kui ka ettevõtetele. Swedbank usub traditsioonilisse pangandusmudelisse, mis keskendub eelkõige headele kliendisuhetele ja isiklikele nõuannetele.
Swedbank pakub lihtsasti kasutatavaid ja konkurentsivõimeliste hindadega finantsteenuseid, mille hulka kuuluvad hoiukontod, hüpoteegid, kindlustus, krediitkaardid , laenud, pensionid ja investeeringud eraisikutele, korporatiivklientidele ning organisatsioonidele.
  • Organisatsiooni huvigruppide analüüs
    Huvigrupid on inimesed või nende grupid, kes mõjutavad või keda mõjutab organisatsiooni eesmärkide saavutamine. Huvigrupid aitavad kirjeldada organisatsiooni (organisatsioonikäitumise loengukonspekt 2011). Antud organisatsiooni huvigruppid on: töötajad, kliendid, investorid , ühiskond, valitsus, partnerid , konkurendid.
  • Töötajad
    Töötajad mõjutavad oma teadmiste ja oskustega, panusega ja pühendumisega organisatsiooni eesmärkide saavutamist. Tänapäeval surub tihenev konkurents peale vajaduse parandada teenuste kvaliteeti ning suurendada efektiivsust. Ka odavate teenuste tarbijad eeldavad, et teenus väärib usaldusväärse partneri tiitlit. Kuidas on võimalik seda saavutada tagasihoidliku tahte ja oskustega tööjõudu kasutades? Pikaajalises perspektiivis ei olegi. Kuna konkurentidel on lihtne kiiresti järgi teha investeeringuid füüsilistesse vahenditesse, annab 21. sajandil konkurentsieelise hoopis pühendanud, entusiastlik, maailmatasemel oskustega töötajaskond.
    Ettevõtte eesmärgid omakorda mõjutavad ka töötajaid. Liiga kõrged eesmärgid põhjustavad ettevõtte liikmeis lootusetuse ja pettumustunde, liiga madalad ei sunni töötajaid enda võimeid täielikult kasutama.
  • Kliendid
    Kliendid oma erinevate vajadustega, mugavuste otsimisega, nõudmiste ja valikutega, pidevalt hinna võrdlemisega ja selle alusel otsustamisega mõjutavad organisatsiooni tegevust. Pikkaajaline suhe kliendiga on üks võimaluseks püsiva konkurentsieelise saavutamiseks. Mida rohkem on kliente, seda rohkem organisatsioon saab kasumit.Tuleb vaadata pidevalt ette, mõelda tulevikule, olla lähemal klientidele, et nõudmiste muutustele kiiresti reageerida.
    Üldise majanduslangusega suurenes maksuraskustesse sattunud kliendide osakaal, mille tagajärjel ei saa Swedbank oodatava tulemust – tulud kahanevad .
    Swedbank mõjutab ka kliente – pakutakse E- ja mobiilseid teenuseid, mis muutuvad kasutamisel järjest mugavamaks ja turvalisemaks. Lisaks sellele pakkub ka investeerimis - ja toetamist võimalusi, heategevusnõustamist.
  • Investorid
    Investorid annavad oma usaldusväärsusega organisatsioonile võimaluse halbadel aegadel ellu jääda ja headel aegadel uuendada ja kasvada. Lisaks sellele, annavad juhatusele suuniseid, kuidas ja kuhu turul liikuda. Vajadusel julgustavad, vajadusel pidurdavad majandustegevust.
    Swedbank omakorda mõjutab oma tulemustega investorite tulevasi plaane – kas võetakse kasum välja, reinvesteeritakse ettevõttesse vms.
  • Ühiskond
    Ühiskonna üldised normid, tõekspidamised, ärieetika jms mõjutab ettevõtet sel määral, et ei ole võimalik ilma hukkamõistuta käituda ebaseaduslikult või –eetiliselt. Kaudselt täidavad neis valdkondades järelevalvet maksuamet , töökaitseinspektsioon jne.
    Ettevõtte mõju ühiskonnale või mõnele selle väiksemale grupile võib olla tööandjana kui ka heategija/annetajana (toetus tegevus on jaotatud nelja valdkonda: kultuur, haridus , sport ja sotsiaalvaldkond). Swedbank n.ö toetab ka ettevõttete rajamist (laenude abiga) millega kaasnevad uued töökohad, uued võimalused arenemiseks – ühiskonna heaolu kasvab. Organisatsiooni visiooniks on olla pank , mis toetab inimeste, ettevõtete ning ühiskonna arengut.
  • Valitsus
    Valitsus mõjutab soodsa majanduskliima loomisega (võimalused eksportida, madalad maksud , soodustused, toetused) ja tööjõupoliitikaga.
    Swedbank mõjutab kaudselt oma tegevusega valitsust töökohtade loojana, maksumaksjana, riigi hea nime esindajana oma tuntud ja usaldusväärse finantsteenusega välisturgudel.
  • Partnerid
    Partnerid loovad organisatsioonile lisaväärtused. Suurimateks partneriteks on turundusteenuse pakkujad
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    SWEDBANK #1 SWEDBANK #2 SWEDBANK #3 SWEDBANK #4 SWEDBANK #5 SWEDBANK #6 SWEDBANK #7 SWEDBANK #8 SWEDBANK #9 SWEDBANK #10 SWEDBANK #11 SWEDBANK #12 SWEDBANK #13
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-03-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 128 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor veronja20 Õppematerjali autor

    Lisainfo

    Swedbank, õppejõud Eneken Titov
    Grupitöö 2011

    kodutöö , swedbank , grupitöö , organisatsiooni huvigruppide analüüs

    Mõisted


    Kommentaarid (3)

    sabazios profiilipilt
    sabazios: Väga hea materjal. Sai palju ideid ja õige suuna tööks kätte.
    20:59 22-05-2014
    ZnaxMAN profiilipilt
    ZnaxMAN: Oli abi, aitäh! :)
    23:08 12-02-2013
    Biaux profiilipilt
    Biaux: väga hea!
    09:36 24-01-2013


    Sarnased materjalid

    105
    doc
    Lõpueksam-2008 õppekava alusel Majanduse alused
    69
    doc
    TURUNDUS
    161
    pdf
    Juhtimise alused
    1072
    pdf
    Logistika õpik
    73
    docx
    Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse
    113
    doc
    TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ
    116
    pdf
    Sissejuhatus majandusteooriasse
    320
    doc
    Majanduspoliitika



    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun