Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Riski ja ohtusõpetus - Raskuste Käsitsi teisaldamine (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist


Kuupäev:
06.05.2014
Kellaaeg :
16:00
Raskuste Käsitsi teisaldamine
Nimi: Oliver Saare
Kursus : MATB
Variant 10
Tööohutuslikkuse vajadus
Antud töö vajaks riskiabinõusid. Kui töötaja seda sooviks , siis tal on õigus seda ka küsida.[§2.3 RTL 2001, 35, 468] Inimene tõstab 45- 50kg ning piltidelt on näha, et ta peab nendega kõndima nii mõnegi meetri-igasugune eksimus võib tuua tervisekahjustusi. Mees on 38 aastane, mis tähendab, et ta läheneb suurema riskigataseme gruppi ja tal võib tekkida kergemini
Riski ja ohtusõpetus - Raskuste Käsitsi teisaldamine #1 Riski ja ohtusõpetus - Raskuste Käsitsi teisaldamine #2
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-05-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 50 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor revilo1212 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
40
doc

Töökeskkonna riskianalüüs elektroonikatehases

.9 Keemilised ohutegurid.......................................................................................................11 LISAD................................................................................................................................13 Lisa 1. Ohutegurid, mis on aluseks töötaja tervisekontrolli suunamisel........................13 Lisa 2. Tegevuskava koostamine...................................................................................14 Lisa 3. Raskuste käsitsi teisaldamise hindamine...........................................................15 Lisa 5. Praktilised nõuanded, mida meeles pidada arvutiga töötamisel........................17 Lisa 5.1. Harjutusi pingete vähendamiseks lihastes..................................................18 Lisa 5.2. Õige asend arvutiga töötamisel...................................................................20

Töö keskkona ohutus
thumbnail
192
pdf

NOORTELAAGRI KORRALDAJA KÄSIRAAMAT

sätestatud registrisse kantavate andmete koosseis, registrisse andmete kandmise, registrist andmete väljastamise ning registri pidamise üle järelevalve teostamise kord. 2. Registri eesmärk on arvestuse pidamine Eestis tegutsevate Haridus- ja Teadusministeeriumi poolt väljastatud tegevusluba omavate noortelaagrite üle. [RTL 2003, 4, 39 ­ jõustunud 09. 01. 2003] 3. Registrit peetakse ühetasandilise infotehnoloogilise andmebaasina ja käsitsi korrastatud vormidel. Register on Haridus- ja Teadusministeeriumi infosüsteemi osa. [RTL 2003, 4, 39 ­ jõust. 09. 01. 2003] II. ANDMETE REGISTRISSE KANDMINE 4. Noortelaager registreeritakse registris noortelaagri pidajale Haridus- ja Teadusministeeriumi poolt tegevusloa väljastamisel. [RTL 2003, 4, 39 ­ jõustunud 09. 01. 2003] 5. Registrisse kantakse noortelaagri kohta järgmised andmed: 1) noortelaagri nimi; 2) noortelaagri asukoht (aadress) ja sidevahendite numbrid;

Amet
thumbnail
91
doc

VA dokumendi- ja arhiivihalduse kriisireguleerimise analüüs

hädaolukorra ennetamist ja hädaolukorraks ettevalmistust. Hädaolukorra lahendamine hõlmab hädaolukorrale reageerimist ja hädaolukorra tagajärgede likvideerimist. Hädaolukorra ennetamine: - võimaliku hädaolukorra tuvastamine; - hädaolukorra tekkimise tõenäosuse ja tagajärgede ulatuse hindamine; - riski maandamiseks vajalike abinõude rakendamine Hädaolukorraks valmisoleku tagamine Hädaolukorraks ettevalmistus: - hädaolukorra lahendamise plaani koostamine; - plaani täitmiseks eelduste loomine Hädaolukorrale reageerimine: - kiire ja tõhus HOst tingitud kahjude tekkimist või suurenemist

Allika?petus
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

ihrer Lösung. ­ 3., neubearb. Aufl. Berlin: Erich Schmidt, 1997, lk. 85; Aino Siimon. Kulno Türk. JUHTIMINE. TÜ Kirjastus, 2003, lk. 780-81 2) Omanik ja osanik: · omanikul ja osanikul on erinevad õigused; · omanik võib oma vara müüa, osanik saab ühisvarast müüa teiste osanikega varem kokkulepitud tingimustel ainult temale kuuluva osa. 3) Ettevõtja ja ettevõte: · ettevõtja (omaniku) ja ettevõtte läbipõimumine (st omandi ja riski ühtsus, omaniku majandusliku eksistentsi ja ettevõtte eksistentsi ühtsus); · ettevõtja (omaniku) domineerimine, personaalne osalemine ettevõttes, eriti selle juhtimises; · ettevõtjal on suur eeskujufunktsioon ja tema käitumine töötajatega määrab oluliselt ettevõttesisesed suhted. Üldkokkuvõttes ilmneb vastuolu, millel võivad olla ettevõtte jaoks saatuslikud tagajärjed. Väikeettevõtja peab töötama ainuisikuliselt nii nagu suurettevõtte juhtkond

Juhtimine
thumbnail
103
doc

Inseneri eksami vastused 2009

1. Tehniline mehaanika ja ehitusstaatika (ei ole veel üle kontrollitud) 1.1. Koonduva tasapinnalise jõusüsteemi tasakaalutingimused. Sõrestiku varraste sisejõudude määramine sõlmede eraldamise meetodiga. Nullvarras. Tasakaalutingimused: graafiline ­ jõuhulknurk on kinnine vektortingimus ­ jõudude vektorsumma on 0 analüütiline ­ RX=0 RY=0 => X = 0 M 1 = 0 => , kui X pole paralleelne Y-ga. Ja Y = 0 M 2 = 0 Analüütiline koonduva jõusüsteemi tasakaalutingimus on, et jõudude projektsioonide summa üheaegselt kahel mitteparalleelsel teljel võrdub nulliga ja momentide summa kahe punkti suhtes, mis ei asu samal sirgel jõudude koondumispunktiga võrdub nulliga Graafiline tasakaalutingimus on, et koonduv jõusüsteem on tasakaalus, kui nendele jõududele ehitatud jõuhulknurk on suletud, st. kui jõuhulknurga viimase vektori

Ehitusmaterjalid
thumbnail
214
docx

Õiguse alused kordamisküsimused vastustega

Mis on riiki kui organisatsiooni iseloomustavad tunnused?  avalik võim; territoorium, millel see avalik võim kehtib; rahvas, kes elab sellel territooriumil ja on riigivõimuga õiguslikult seotud: Seega on riik erilisel viisil organiseerunud rahvas, kes teostab teataval territooriumil suveräänset võimu. Millised on riigivalitsemise vormid? Mis eristab parlamentaarset ja presidentaalset vabariiki? Riigivalitsemise vormid on:  monarhia; vabariik. Parlamentaarses vabariigis on kõrgeim võim parlamendi käes, presidentaalses vabariigis on võim koondunud parlamendist sõltumatu presidendi kätte. Millised on riikliku korralduse vormid? Traditsiooniliselt eristatakse riikliku korralduse kahte erivormi:  unitaarriik ehk lihtriik; föderatsioon ehk liitriik; konföderatsioon ehk riikide liit; autonoomia ehk riik riigis ( Korsika Prantsusmaal). Mida mõistetakse poliitilise režiimi all? Poliitiline režiim kujutab endast poliitilise võimu teostamise mee

Õiguse alused
thumbnail
126
doc

Lõpueksami küsimused ja vastused(2008)

1 MIKRO-MAKRO 1.1 Mikroökonoomika uurimissuund ja tähtsus. Mikroökonoomika uurib, kuidas kodumajapidamised ja ettevõtted teevad majanduslikke valikuid nappivate ressursside tingimustes, maksimeerimaks rahulolu või kasumit. 1.2 Majanduse põhiküsimused Iga ühiskonna ressursid on piiratud ja see ei sõltu ei ühiskonna arengutasemest ega ka valitsevast ühiskonna korraldusest. Iga majandussüsteem peab enda jaoks lahendama kolm põhiküsimust: mida toota, missuguseid tootmistegureid kasutada ja kuidas toodetuid hüviseid jaotada. Peaaegu igat hüvist saab toota erinevatel viisidel, milline neist valida sõltub taotletavast efektiivsusest. Harilikult mõeldakse efektiivsuse all tootmise efektiivsust. Majandusteadlased kasutavad sageli aga mõistet majanduslik efektiivsus. Majanduslikust efektiivsusest saame rääkida siis, kui ei ole võimalik suurendada ühegi inimese heaolu, vähendamata samal ajal mõne teise inimese heaolu. Selline efektiivsuse määratlemine on

Finantsjuhtimine ja finantsanalüüs
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

AKTIIVÕPPE MEETODID TÖÖLEHED Merlecons ja Ko OÜ 0 SISUKORD AKTIIVÕPPE MEETODID I.....................................................................5 AJALEHT...................................................................................................6 EBASELGE JA SELGE EESMÄRK..........................................................6 EBAVÕRDSED VAHENDID.................................................................10 ELUVESI...................................................................................................12 ENESEKEHTESTAMINE.......................................................................18 GRUPIKÄITUMINE...............................................................................21 HEA JA EDUKAS INIMENE.................................................................22 INTERVJUU.......................................................

Isiksusepsühholoogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun